Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Jaja. Det var jo mye lurere å sitte og hyle om at det er langt ned enn å konsentrere seg om saginga.

Jeg lurer på hvor mye som er sant og hvor mye som er fremstilling i denne serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er fra Lofoten!

Ooookay? - Ja, da er hun ikke sur da, bare ganske normal... :kjefte:

Jeg som trodde den subbete gangen var tilgjort? Ja ja. Hvem kunne ha gjettet det. Jeg mener, - hun kan jo ikke språket :lur:

Men hadde hun røket ut nå, så ville nok programmet blitt kjedeligere. Dessuten er Catharina indignert på egne vegne. Lene som måtte tusle, var flinkere på å organisere utpsykinger av andre.

Rett skal være rett. Det er ikke alt ved Catharina som er negativt. Hun har veldig fin ansiktshud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Lurer på hvem hun velger til ny storbonde?

Jeg tror det blir Unni eller Torkel, så lenge hun bar i storbondehuset i lag med dem. Men man vet jo aldri.

Håper hun blir første kjempe neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor
ehh... det var jo et utfyllende svar jeg fikk der

Beklager. Jeg fikk problemer med siden. Fikk til svar "finner ikke siden".

Det var Lene som måtte forlate Farmen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble så sur da catarina ikke gikk ut :kjempesinna: hun er så irriterende, sur og provoserende!!!!

skjønner ikke at silje (som er en av mine favoritter,og virker så oppegående liker henne...!)

og hun lene da,som ikke visste at det var så høyt ned,og satt å sutra..hallo! skulle nok valgt noe annet ja.

lurer på hvem som blir storbonde!!! HÅPER IKKE mor eller sønn!!OMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes jeg ser Torkel som storbonde. Kommer vel til å sitte ved enden av bordet og himle med øya til de spretter ut. For en vattnisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
ble så sur da catarina ikke gikk ut :kjempesinna: hun er så irriterende, sur og provoserende!!!!

Er det ikke litt deilig å irritere seg? Hun som gikk ut var så pregløs, synes det er mer gøyalt med sånne som er litt irriterende (så lenge jeg slipper å ha noe å gjøre med dem IRL, i det minste ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catharina er en ufordraglig drittunge. (se egen tråd jeg har laget om henne) Men på den annen side det er jo sånne folk som gjør R.TV vært å se på. Hadde ikke vært så morsomt å se på hvis det ikke var krangling og konflikter.

Forøvrig håper jeg Hugo vinner. Han er en likanes kar, dyktig og arbeidssom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Silje er det mest verdige vinneren. Hugo har for dårlig personlighet til at jeg har lyst til å se gliset hans når han vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det ikke litt deilig å irritere seg? Hun som gikk ut var så pregløs, synes det er mer gøyalt med sånne som er litt irriterende (så lenge jeg slipper å ha noe å gjøre med dem IRL, i det minste ;))

JOOOO,er igrunn sant det.. man engasjerer seg veldig iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...