Trampe Skrevet 1. mars 2008 #381 Del Skrevet 1. mars 2008 Jaja. Det var jo mye lurere å sitte og hyle om at det er langt ned enn å konsentrere seg om saginga. Jeg lurer på hvor mye som er sant og hvor mye som er fremstilling i denne serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. mars 2008 #382 Del Skrevet 1. mars 2008 Lurer på hvem hun velger til ny storbonde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. mars 2008 #383 Del Skrevet 1. mars 2008 Hun er fra Lofoten! Ooookay? - Ja, da er hun ikke sur da, bare ganske normal... Jeg som trodde den subbete gangen var tilgjort? Ja ja. Hvem kunne ha gjettet det. Jeg mener, - hun kan jo ikke språket Men hadde hun røket ut nå, så ville nok programmet blitt kjedeligere. Dessuten er Catharina indignert på egne vegne. Lene som måtte tusle, var flinkere på å organisere utpsykinger av andre. Rett skal være rett. Det er ikke alt ved Catharina som er negativt. Hun har veldig fin ansiktshud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. mars 2008 #384 Del Skrevet 1. mars 2008 Lurer på hvem hun velger til ny storbonde? Jeg tror det blir Unni eller Torkel, så lenge hun bar i storbondehuset i lag med dem. Men man vet jo aldri. Håper hun blir første kjempe neste gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 1. mars 2008 #385 Del Skrevet 1. mars 2008 hvem gikk ut??? fikk ikke sett dagens episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. mars 2008 #386 Del Skrevet 1. mars 2008 hvem gikk ut??? fikk ikke sett dagens episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 1. mars 2008 #387 Del Skrevet 1. mars 2008 ehh... det var jo et utfyllende svar jeg fikk der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. mars 2008 #388 Del Skrevet 1. mars 2008 ehh... det var jo et utfyllende svar jeg fikk der Beklager. Jeg fikk problemer med siden. Fikk til svar "finner ikke siden". Det var Lene som måtte forlate Farmen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 2. mars 2008 #389 Del Skrevet 2. mars 2008 okey... takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. mars 2008 #390 Del Skrevet 2. mars 2008 ble så sur da catarina ikke gikk ut hun er så irriterende, sur og provoserende!!!! skjønner ikke at silje (som er en av mine favoritter,og virker så oppegående liker henne...!) og hun lene da,som ikke visste at det var så høyt ned,og satt å sutra..hallo! skulle nok valgt noe annet ja. lurer på hvem som blir storbonde!!! HÅPER IKKE mor eller sønn!!OMG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #391 Del Skrevet 2. mars 2008 Synes jeg ser Torkel som storbonde. Kommer vel til å sitte ved enden av bordet og himle med øya til de spretter ut. For en vattnisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 2. mars 2008 #392 Del Skrevet 2. mars 2008 hvordan gikk det med ukesoppdraget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. mars 2008 #393 Del Skrevet 2. mars 2008 de fikk det godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #394 Del Skrevet 2. mars 2008 ble så sur da catarina ikke gikk ut hun er så irriterende, sur og provoserende!!!! Er det ikke litt deilig å irritere seg? Hun som gikk ut var så pregløs, synes det er mer gøyalt med sånne som er litt irriterende (så lenge jeg slipper å ha noe å gjøre med dem IRL, i det minste ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 2. mars 2008 #395 Del Skrevet 2. mars 2008 Catharina er en ufordraglig drittunge. (se egen tråd jeg har laget om henne) Men på den annen side det er jo sånne folk som gjør R.TV vært å se på. Hadde ikke vært så morsomt å se på hvis det ikke var krangling og konflikter. Forøvrig håper jeg Hugo vinner. Han er en likanes kar, dyktig og arbeidssom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #396 Del Skrevet 3. mars 2008 Silje er det mest verdige vinneren. Hugo har for dårlig personlighet til at jeg har lyst til å se gliset hans når han vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 3. mars 2008 #397 Del Skrevet 3. mars 2008 Tråden ryddet. Scorpina -mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mars 2008 #398 Del Skrevet 3. mars 2008 Er det ikke litt deilig å irritere seg? Hun som gikk ut var så pregløs, synes det er mer gøyalt med sånne som er litt irriterende (så lenge jeg slipper å ha noe å gjøre med dem IRL, i det minste ) JOOOO,er igrunn sant det.. man engasjerer seg veldig iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #399 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg håper Catharina vinner. Tror ikke egoet til Hugo hadde tålt en seier, han hadde sprukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #400 Del Skrevet 3. mars 2008 http://www.yeye.no/seogles/article1646161.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå