Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare hyggelig! ;)

Nå har jeg sett på et eller annet interiør/oppussing program på tv igjen.. Får alltid så lyst til å pusse opp MYE når jeg ser på slikt.. Men vi har det egentlig fint her vi bor, og det er ikke så mye å gjøre her egentlig.. Huset er bare ettpar år gammel, så er i fin stand også. Men jeg får så lyst på de fine, praktiske, stilige løsningene! Ahh, tror vi bare MÅ bygge oss hus, slik jeg kan leve ut min kreative side innen interiør!! Wee! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hopper jeg til køys! Tidlig idag, men vi skal se en eller annen film, å bare kose oss. trenger litt sløve dager innimellom, slik som i dag, sove lenge, og legge seg tidlig!

Livet er herlig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, vårstemningen forsvant fort når jeg tittet ut vinduet idag...

Det har hagglet i natt, ikke så mye, men nok til at det har lagt seg et tynt lag over hele plenen vår..

Sukk, jeg lengter etter vår, sol, fin temeratur, markblomster, fugler som synger, vannkrig, fotballkamper med venner, volleyball kamper, kjøre cabriolet men fryse litt siden det bare er vår, gå lange turer i marken med voffen, ta mange pene bilder, gå i skjørt, trille turer med venninner og deres babyer, glede seg til sommeren! :digge::sol::skaal::ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Imponert over de som skriver gode sanger jeg også...

I min familie er vi kronisk umusikalske, så jeg holder meg heller til taler. Synes det er enklere.

(Begynte vel egentlig allerede i min søsters konfirmasjon hvor mamma skulle tre en sang hun hadde skrevet fra meg nedover hodet på meg... Jeg var ikke enig i det som sto i sangen, så endte med å holde tale i stedet og det har jeg i grunn fortsatt med...)

Muffins hørtes veldig godt ut :-D

Ha en fin dag og god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Caos :)

Trist å lese om den ulykken, og du har så rett. Det er vikitg å ta vare på hverandre og vise de man er glad i at man bryr seg :hjerte:

Livet er så skjørt og plutselig er det forsent.

Har det der veldig tett på kroppen. Har skrevet en del om det i boka mi, og skal ikke utbrodere det hos deg. Men kort sagt går det ut på at jeg har en søster og bror som jeg er veldig glad i. Men de to familiene har ikke snakket med hverandre på 2 år. :tristbla: Alt p.g.a en bagatell.

Ikke noe vi andre i familien kan gjøre med, men det sliter jo. Og man tenker mye på at en dag kan det være forsent. :tristbla:

Når det gjelder sanger og dikt, så er jeg ganske umusikalsk jeg også. For ikke å si veldig. :ler:

Jeg er ganske flink med ord, men det musikalske må nok andre ta seg av.

Ha en super helg Caos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Imponert over de som skriver gode sanger jeg også...

I min familie er vi kronisk umusikalske, så jeg holder meg heller til taler. Synes det er enklere.

(Begynte vel egentlig allerede i min søsters konfirmasjon hvor mamma skulle tre en sang hun hadde skrevet fra meg nedover hodet på meg... Jeg var ikke enig i det som sto i sangen, så endte med å holde tale i stedet og det har jeg i grunn fortsatt med...)

Muffins hørtes veldig godt ut :-D

Ha en fin dag og god helg :klem:

Haha, kjenner meg litt igjen, jeg holdt også tale i konfirmasjonen til min bror, da var jeg 6-7 år, talen var ikke spesielt bra, men den var skrevet selv, med ord rett fra hjertet.. ;)

Jeg har også fortsatt med å holde taler. Taler like jeg, aner ikke hvorfor, men det synes jeg er kjekt å holde! :)

Ja, muffinsene ble kjempe gode!

Ja, takk for det, god helg til deg også! :klem:

:vinke: Caos :)

Trist å lese om den ulykken, og du har så rett. Det er vikitg å ta vare på hverandre og vise de man er glad i at man bryr seg :hjerte:

Livet er så skjørt og plutselig er det forsent.

Har det der veldig tett på kroppen. Har skrevet en del om det i boka mi, og skal ikke utbrodere det hos deg. Men kort sagt går det ut på at jeg har en søster og bror som jeg er veldig glad i. Men de to familiene har ikke snakket med hverandre på 2 år. :tristbla: Alt p.g.a en bagatell.

Ikke noe vi andre i familien kan gjøre med, men det sliter jo. Og man tenker mye på at en dag kan det være forsent. :tristbla:

Når det gjelder sanger og dikt, så er jeg ganske umusikalsk jeg også. For ikke å si veldig. :ler:

Jeg er ganske flink med ord, men det musikalske må nok andre ta seg av.

Ha en super helg Caos :klem:

Ja, av og til kommer man opp i situasjoner hvor man tenker igjennom slike ting, som at livet er skjørt, og at pluttselig kan det være for sent til å si det man føler..

Ja, har lest om søskenene dine.. triste greier. Skal krysse fingrer for at de en dag kommer på talefot igjen! Er så trist når familie ikke prater sammen.. :(

Bra og høre at det ikke bare er jeg som er umusikalsk! Ord liker jeg, dikt, taler, noveller, og den gode gamle dagboken som ligger under hodeputen ;)

Ha en super helg du også!! :klem:

--

Idag er tankene mine vandret litt avgårde. Tenker mye på fremtiden, hva som kommer til å skje i årene som kommer. Drømmer meg helt vekk, i en verden hvor alt er så perfekt, jeg og min kjære, friske og glade, husbygging og ring på fingeren, baby i magen...

Men så kommer frykten, og jeg kjenner en klump i magen, jeg VET nemmlig at min kjære vil klare å ta vare på et barn, han har 4 småsøsken han har vokst opp sammen med, to av de mye yngre enn de to andre.. Men jeg da? Yngst av to søsken, aldri vært noe særlig barnevakt eller lignende, jobbet i barnehage og slo da fast at det var er innmari godt prevansjonsmiddel...

Kommer JEG til å klare annsvaret som følger med? Lille naive meg, som aldri har hatt noe stort annsvar?

Jeg er glad babyprøvingen er litt langt frem i tid, får nå er alt skummelt. Har prøvd å trekke meg litt vekk fra tankene i det siste, rett og slett for jeg er redd.. Jeg vil ikke være redd, for jeg VIL så gjerne føle meg klar.

Jeg vil ha igjen alle de positive tankene rundt at min kjære vil skape en familie med meg.

Slik saken er nå, så gleder jeg meg til prøvingen (:ler:) og til å få en positiv test, til å gå gravid, la magen bli større og større, til å kjenne liv, til å vite at jeg bærer på et lite under. Fødselen er heller ikke noe jeg gruer meg så veldig til.. Men å vite at jeg har annsvaret for et lite liv, at jeg skal oppdra det, at jeg skal veilede det i livet, uff, det skremmer meg..

Jeg er ung, kanskje det ikke er meningen jeg skal få barn før jeg er blitt litt eldre og mer erfaren?

Hvordan vet man egentlig at man er klar for en graviditet?

Er alle de skremmende tankene vekke da?

Hmm.. Kaos i hodet mitt.. Heldigvis har jeg en fantastisk mann til å støtte meg når den tid kommer.. :love:

Nå går jeg på kjøpesenter og ser lengselfullt etter barnevognene, for ja, inni alt dette kaoset, og alle de skremmende tankene, så er babyer innmari søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de tankene blir ikke borte...

Tror egentlig det er et positivt tegn at man er litt skeptisk til ansvaret. Hadde man trodd alt ville gå som en lek hadde jeg vært mer bekymret for om man virkelig var klar...

Hender jeg begynner å lure litt og er skeptisk på om vi vil klare dette her. Men samtidig så får jo andre det til, så hvorfor skal ikke vi.

Du skal se at alt ordner seg for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre, for jeg tror aldri de tankene vil forsvinne fra mitt hode, de dukker stadig opp..

Idag har vi vært sammen med tante og onkel barnet vårt. Hun er herlig! 2,5 år og et STORT sjarmtroll! :hjerte:

Har hatt en super dag, var en tur innom et vennepar som hat innflyttningsfest idag, vi var de eneste som var edru, såå det ble ganske travelt etterhvert, men kjempe koselig å klare å være sosial igjen!! Har bare vært hjemme dette året siden jeg ble syk, men det var godt å få snakke med venner man ikke ser så ofte! :) koselig!

Ellers var vi hos svigermor og spiste pizza idag. Det var kos.

En fin dag, er trøtt å sliten nå, gleder meg til å hoppe til køys! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å komme seg ut litt :jepp: Har selv hatt en lengre sykeperiode som varte frem til i høst, så skjønner veldig godt hva du mener med at det er godt å endelig være litt sosial igjen ^^

Du virker veldig positiv og blid da, bare å se fremover, jeg ønsker deg hvertfall alt godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kunne komme seg litt ut. Hørtes ut som en fin dag.

Ha en strålende søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å komme seg ut litt :jepp: Har selv hatt en lengre sykeperiode som varte frem til i høst, så skjønner veldig godt hva du mener med at det er godt å endelig være litt sosial igjen ^^

Du virker veldig positiv og blid da, bare å se fremover, jeg ønsker deg hvertfall alt godt :)

Ja, det er deilig å komme seg ut, nyte livet, smile og bare ha det flott!!

Flott du også er blitt bedre! Ikke noe å trakte etter de her sykdoms periodene altså! :P

Det er liksom så rart, før tok jeg det som en selvfølge å kunne være sosial, men etter et år hvor jeg nesten ikke har sett andre enn de aller beste vennene er det deilig å komme seg ut! Fantastisk når alle blir glade for å se meg også! hihi (nå var desse menneskene vel og merke ganske beruset på alkohol men... :ler: )

Kjekt å komme seg ut, det er heelt sikkert!

Godt å kunne komme seg litt ut. Hørtes ut som en fin dag.

Ha en strålende søndag :klem:

Tusen takk for det! Ha en strålende søndag du også! Kose deg med babisen i magen! :hjerte:

Idag kommer "svigerinnen" min en tur på besøk, det blir koselig!

Ellers har det bare vært sløv dag, med rydding av bad sortering av papir og slikt kjedelig.. :P Men det er ting som må gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Caos :-D

Innom for å ønske deg en fin søndag. Kjekt å lese at du hadde en super dag i går. Veldig godt å komme seg ut av og til, og møte mennesker man ikke har møtt på lenge :)

Et gammelt ordtak sier at av fulle folk og unger får en høre sannheten, og det tror jeg faktisk det er noe i :)

Koselig med tantebarn. Jeg har 5 stykker og det er alltid kjekt å se de, selv om det ikke er så ofte lenger, etter at jeg flyttet så langt unna.

Men kontakten holder vi på telefon, msn og sms :) Og veldig koselig når vi treffes. :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du er heldig som har 5 tantebarn! Jeg har bare et, og tror ikke det blir fler på en stund til.. :ler: men du har rett i at de er utrolig sjarmerende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snøen laver ned i store mengder.. Jeg som oppriktig trodde det skulle bli vår. Fuglekvittringen og markblomstene lurte meg... :sjenert:

Burde absolutt brukt dagen på å rydde, men utsetter det litt.. Er godt å sitte under pleddet, og oppdatere seg på nettverdenen.. :)

Ønsker alle som titter innom en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Caos :-D

Her :snø: det også, men metrologen sa det ble kun i dag, så da håper jeg han snakker sant. Her har vi ikke hatt noe mer enn noen fjoner før i vinter, så da trenger det ikke bli vinter nå.

Ha en fin dag Caos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Jeg har endelig fått tid til å lese igjennom dagboken din! Måtte jo nesten stikke innom siden du var innom meg. :) (btw; ikke fult så kaotisk inne hos meg nå lenger. ;) )

jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg er jo selv 22 (23 senere i år) men har vært samboer siden jeg var 16. Allerede da, merket jeg at jeg vokste ifra vennene mine. Sambo er så og si avholds, og jeg har drukket ENDEL fra jeg var 13-16. Men etter jeg traff sambo, følte jeg at jeg endelig hadde funnet MANNEN i mitt liv. ALt ble anderledes. Derfor føler jeg meg veldig klar for barn, fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å savne festing, ut med venner hver helg o.l. Har ikke vært ute på byen på snart 2 år!

Ang husbygging; Huset så kjempefint ut, selv om det ikke er helt min stil. Også får jeg panikk av slike vinduer overalt som jeg ikke får vasket ordentlig.. Svigerinne har masse sånne vinduer i huset sitt, og det er flere av dem som du ikke får åpnet, også er det 4 meter opp til det vinduet. (minst 4 meter) Så for å få vasket de, så må hun stå ute i stige om sommeren. Jeg som må vaske vinduene mine hver mnd, hadde nok fått panikk... :sjenert:

Men det er meg da. :)

SÅ; da har jeg fått vært innom og gitt litt lyd fra meg :)

Ha en fin uke! :)

:klemmer:

(og takk for gode ord og støtte i dagboken min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...