Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi koser oss mye!

Takk for :klem::)

sånn! Da er huset vasket! Eller, bad, kjøkken og stue er vasket, mens gang og entre er ryddet... :sjenert: Har ikke ork til å ta soverommene idag tror jeg.. Men DEILIG å få gjort noe!

Har hørt på musikk, vasket med grønsåpe og luftet ut, akuratt det gir meg en like herlig følelse hver gang...! :D

En av dagene denne uken, skal vi på besøk til en venninne som nettopp har fått en liten bebis! Gleder oss! Bebisen er sååå søøt! Å om ikke lenge er det en annen venninne som skal føde en ny verdensborger! :) Så det blir endel babyer og spebarn i vennekretsen fremmover. Men det er bare koselig!

Endret av Caos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, det er en deilig følelse når det lukter grønnsåpe og luften inne er frisk og ren :)

Ha en fortsatt god natt, og en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som ikke det var nok babiser i vennegjengen nå, så fikk jeg idag vite at enda en venninne venter sin nr. 2! Kjempe koselig, men det gjør jo meg enda mer babysyk jaa..!

Sambo er kjempe glad for at jeg "leser meg frempå" om graviditet, svangerskap og fødsel. for jeg tror han nok synes det er veldig spennende, men også litt skummelt.. :) Så spør han slike søte spørsmål, som han er kjempe glad jeg kan svare på. Det er godt at han ikke synes jeg er dum, bare fordi jeg leser mye. Jeg er av den typen som trenger å lese mye for å forberede meg på slikt. Trenger god tid også...!

Har lest myyye om tøybleier (av alle ting!!) siste dagene, og blir mer og mer positiv til det! Begynte veeedig negativ, fordi jeg syntes det hørtes ut som det var mye mer "styr" men etter å ha lest av folk som har brukt begge, og lest om økonomi, at de er miljøvenlig, komfort for baby, temp. i spesialt gutters bleie, arbeidsmengde og ikke minst utseende på bleiene er jeg positiv!

Det er godt å ha god til til å sette seg inn i det meste synes jeg..

Idag skal vi sta å hilse på lille babyen til ene venninna. gleder oss!

Men jaa, livet handler om andre ting en babyer også, spesielt siden vi bare kan drømme, og leke med andres små skjønneheter!

I dag er det deilig vær! Blå himmel, med noen søte hvite skyer på her å der! Nydelig, klar og skjønn luft! Det er blomster i marken, noe som jeg synes er er klart tegn på at det nermer seg VÅR!! :juhu: Det er en god følelse!

Vår er min favoritt årstid. Alle er glade, været er fint, og luften har en deeeilig duft! *drømme*

En god :klem: til alle som titter innom!!

Idag tror jeg blir en aldeles flott dag!! Ikke skal gubben jobber overtid heller, så jeg får faktisk sett han litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese og forberede seg da :-D

Mye man kan lære :Nikke:

Hvis du er interessert i tøybleier kan du henge litt inni boka til Malama. Nå er det en stund til hun får sin første, men hun tenker på tøybleier. Så jeg har akkurat lært MASSE av henne :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå? Spennende, skal ta meg en titt inn der når jeg får tid! :)

Har nettopp funnet ut, at om vi bestemmer oss på tøybleier, kan man spare mye med å kjøpe de på ebay, selv med frakt og moms og styr.. Men hallan, dette er jo laaangt frem i tid.. leser om hjemmelaget babymat også! :ler: Tror jeg er iferd med å bli skrullete!!

Men mine venninner setter pris på den lille kunnskapen jeg har funnet om tøybleier osv.. :sjenert: Noen påstår det er rart jeg kan mer enn de, som allerede er gravide... Hmm.. merkelige greier! :ler:

Stakkar misteren, ringte ista å var så rar i telefonen.. nå er det 3 stukker på jobb som DENNE uken, har fått vite de skal bli fedre...! :ler: Ikke bare mine venninner som formerer seg nei! Tror misteren var litt sjokket! :P

Idag har jeg og voffen hørt på musikk! Myye musikk, også har jeg vært han noen nye triks, så nå kan han å danse også! :fnise:

Ellers er jeg bare GLAD idag! :juhu:

Alt er så flott!

Været er nyyydelig

Huset er ryddig

Hunden er bra i magen, å vil bare kooose å sove

Misteren skal ikke jobbe overtid

Vi skal på besøk til venner med baby

Misteren sender søøøte meldinger til meg og ringer bare får å si han savner meg :hjerte:

Jeg spiste frokost med nybakt brød

En venninne jeg ikke har hatt så mye kontakt med siste tiden, fordi hun flyttet vekk, kommer snart hjem, å jeg håååper vi tar opp kontakten!

Og ellers, en FLOTT dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i går var vi på besøk med bebis, å hun er bare såå søt! Lå å strekte seg, å sov, å laget små stønn innimellom. Herlig babis! :hjerte:

å min kjære søte samboer er alltid like skjønn når han holder/snakker til/koser med små barn! :rødme:

Idag ville hunden veeeldig gjerne holde meg våken fra klokken 6 når smabo sto opp, så han satte igang en pipekonsert da.. :ler: Da var han oppmerksomhetssyk jaa.. Men når jeg endelig sto opp å han lykktes i å få meg opp av senga, jo da legger han seg ned for å sove...! Liger her å snorker høylytt! :ler: For en fyr..

Ha en fin torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da. Blir litt spesielt å holde på med en baby når en er i samme modus selv :rødme:

Morsom voffs du har :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene er strålende for tiden!

Og ja, voffs er ganske herlig!!

Idag regner det bøtter og spann, ista var det sludd og i går var det lyn og torden! :regn:

Sukk, jeg som drømmer om våren... *lengte*

Jeg savner veeeldig gamle jobben min for tiden. Har så lyst å jobbe, bidra og ha noe kjekt å fylle dagene med..

Men snaaart, kanskje jeg får lov å prøve meg på jobb igjen! :D Det hadde vært så fantastisk! :jepp:

I kveld skal misteren på møte med jobben, så da satser jeg på å dra på besøk til venninnen vår og babyen hennes igjen. Hun skulle nemmlig også være hjemme alene i kveld. Gleder meg til å se nurket igjen!

I går ommublerte vi litt her hjemme, ble koseligere nå! Også tente vi masse masse stearinlys på kvelden, var såå koselig! Stearinlys er noe av det beste som finnes! Gir meg en herlig følelse i magen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jaa, de ble kjempegode! Pene ble de ikke, men desto mer sjarm! ;) Så ut som jeg hadde hatt en barnehage her som hadde laget de.... :sjenert::ler:

Men men, det viktigste er smaken, å den var topp!

Søndag er en herlig hviledag.. mannen sto opp halv ni, jeg lå til klokken 10..

Har begynt å hekle et teppe, til voffen, i lyseblått ull. Planen er å tove det når jeg er ferdig. Har kommet langt på det allerede, går så innmari fort å hekle!

Det er så tykt og mykt og deilig, tenkte han kunne få ha det inni buret sitt.. :)

Idag har jeg rett og slett ingen planer, det er litt deilig å bare kose med mannen når han er hjemme, sitte å nyte stillheten, eller ha meningsfulle diskusjoner :hjerte:

Jeg elsker misteren min! Han er så søt og snill! I natt, blåste det innmari mye ute, da la han seg og holdt godt rundt meg, sånn jeg ikke skulle bli redd. Søøt mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Caos :)

Jeg blir sååå glad av positive mennesker som deg. Godt å lese at du har det bra og koser deg sammen med han du elsker :rødme:

Det er flott å høre at andre også har det herlig sammen, sånn som jeg og min kjære har det :rødme:

Koselig også å lese om deres babyplaner. :babysmokk:

Håper virkelig at du får masse av det du ønsker deg i livet ditt :)

Så alt for mange mennesker har så lett for å henge seg opp i det negative og glemme det positive. Glemme å glede seg over de små hverdagsgledene like mye som de store begivenhetene. :)

Ha en kjempefin søndag sammen med din kjære :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god søndagskveld :klem:

Vi har alltid mellom 10 og 15 stearinlys tent om kveldene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...