Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

~Aravis~: Takk for koselig beskjed, og flott at gubben er i seriøst tenkemodus! Slikt er koselig! :love:

Ja, store vinder kan være veldig upraktisk på den måten, Men her vi bor nå, har vi bare vasket stue/kjøkkenvinduene en gang utvendig uansett, soveromsvinuenene er derimot på andre siden av huset, å de må vaskes titt og ofte. Men dersom vi får drømmetomten så vil der være MYE mindre forurensning av biler, og denslags, så det hvil hjelpe litt på.. :) Her ser stuevinduene nyvasket ut selv om de ikke er blitt vansket siden mai.. Det er litt deilig. Men så skal det også sies at vi bor litt "øde", vi har ikke oslos travle gater på utsiden for å si det slik... :)

Eneste som kan være problematisk vil være sjøsprøyt dersom det blåser, men det har vi ikke merket noe til her heller enda så :)

Men men, vi bor flott her vi bor enda! Men kjekt å drømme!! Absolutt!

Idag var søskenbarnet mitt på ultralyd, og de venter en liten gutt! Den ungen blir nok herlig! Og vil vokse opp i et trygt og godt hjem! Koselig å tenke på at det kommer en liten sjarmør til de! Heldige er de!!

Ellers må jeg pleie min kjære.. han har fått noe stålspon inn på øyet, og har dermed fått et kutt... Stakkaren ligger med øyelapp og bedøvende salve innpå.. Kjempe ekkelt.. Synes synn på stakkaren min! :hjerte:

Nå bør det ryddes, men kroppen er tung og litt vond idag. Kjedelig, men men, er likevell friskere enn jeg har vært på lenge!

Snøen laver ned ute, og det er rett vinter! Vi har ikke hatt så mye snø denne vinteren engang. Men nå lengter jeg bare etter våren, så den ønsker jeg velkommen når som helst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med søskenbarn som venter en gutt da... Lurer på om du er i familie med noen andre på KG jeg... Andre gangen dagbøkene deres sammenfaller... :klø:

Søskenbarnet ditt bor ikke i Bergen?

Bare nysgjerrig altså... Jeg aner ikke hvem hun er heller, så ingen fare å svare...

Du får pleie din kjære. Håper han blir bra igjen fort.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj..

Jo, hun bor i bergen!

Haha, nå ble jeg nyskjerrig! Hadde jo vært litt av et sammentreff gitt.. :)

Mannen og hunden ligger i sengen å snorker.. Begge to.. Noe de aldri gjør ellers, så jeg sitter å smiler litt av de. Søte er de, men jeg er veldig glad de ikke snorker ellers! For et bråk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu har jeg slekt på KG! :) Verden er ikke stor gitt! Men det er koselig det!

Rart vi ikke har lagt merke til hverandre egentlig, selv om jeg ikke har vært medlem så lenge da.. Men men

Snøen laver ned, og det er lite fristende og lufte voffs.. Men ut må man, Har lekt i hagen med han mye idag, så han er sliten, tror jeg venter med å lufte han til været blir litt bedre.. :)

Huset bør vaskes, men tror jammen jeg drøyer det litt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt...

(trenger ikke lese mer her dersom du vil ha litt av denne verden for deg selv altså....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titt titt!

Bare å lese i vei. Her står alt fra sykdom til en drøm om baby! (ikke sånn med det første altså, først skal jeg bli frisk! :) ) men drømmen er jo der, så her er jeg ganske åpen gitt.. :ler. hadde ikke trudd jeg skulle møte på slekt her, men bare koselig det! Les om du vil! ;) Bare koselig med hilsener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å drømme... så kooooselig da!

*sniklese litt*

Er vel relativt åpen jeg også, hadde ikke regnet med å treffe slekt her, men har jo andre bekjente på forumet da. Skriver vel stort sett ikke så mye jeg ikke ville sagt, men... kanskje mer enn jeg forteller mamma av og til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da har vi det på samme måte da!

Så skal ikke jeg fortelle tante noe, så lenge du ikke forteller mamma noe! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Heisan Caos :)

Så kult å møte slekt på kg da. Og at dere fant hverandre i denne digre kg verdenen :jepp:

Ha en strålende dag, og måtte snøen forsvinne og våren finne veien til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempe artig! Det var jo egentlig jente79 som fant oss da! :ler: Men artig det!

Føler verden er veldig liten når man oppdager slik! Jeg var forlover i Malamas bryllup i sommer. :hjerte:

Jaa! :juhu: jeg vil ha VÅR! Gleder meg! Ryddet i klesskapet i går, å da fann jeg alle vår/sommerklærene mine! Det var koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Morsomt at det stemte da :-D

Synes det var så rart å lese om det samme i begge bøkene deres ;)

Gleder meg til våren jeg også. :-D

Kunne sitte ute i sola og grille, og kjenne at sola varmer skikkelig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som en veldig god plan!

I går viste gradestokken på altandøra mi (inni en mild og varm krok, midt i solsteika sånn etter arbeidstid) 16 grader... I dag er det snø.

Jeg gleder meg til vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 16 grader til snø! :nei: Hadde vært fantastisk om våren kom, og vi fikk en varm og solfylt vår! *drømme*

Her er det heldigvis blitt en pause i snøværet! :jepp: Håper det ikke begynner på igjen før til jul... :ler:

Nå har jeg vasket ned badet, fra tak til gulv, ikke akuratt ofte jeg vasker det SÅ grundig, men deilig å få gjort det også! Fantastisk følelse å være ferdig iallefall! :)

Mannen rydder i entre og gang, flinke mannen! Han ser litt rar ut stakkar, med en slik lapp forran øyet. Lille piraten min! :hjerte: Men jeg er så snill med han attde, passer på at han tar på salven sin, og lager god deilig mat til han! Er ikke ofte han er "syk" (dette er jo ikke syk, men han er så låk på øyet at han måtte dra hjem fra jobb, og legen ville egentlig sykemelde han ut uken..) så når han først er litt redusert, så er det kjekt å få "pleie" han litt.. han har jo pleid meg i et år, så godt å få gjørt noe igjen av og til.. :jepp:

Ellers ble "middagen" idag rett og slett ostesmørbrød for meg.. jeg hadde ikke lyst på noe, og mannen ville bare ha skive, så heller lage noe godt til kvelds! I morgen kommer "svigerinnen" min på besøk, da skal vi lage taco før vi skal se fotballkamp! Gleder meg. Koselig med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke reelt mer enn 5-6 grader sikkert, men i sola, i en krok uten trekk...

Gjett om jeg skal kose meg på altanen, med et stort glass isvann og en voksende mage i sommer da...

Og masse deilig grillmat. Jeg elsker grillmat. Jeg elsker å ha en stor, fin altan :) Det er det beste med dette huset. Såååååå mye bedre enn leiligheta vi hadde, hvor vi ikke hadde noen reel uteplass... Vi gikk mye mer tur da... men dette er myyyyyyye bedre. Og når babyen kommer må vi jo gå tur, babyer må jo "luftes".... ut på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, høres koselig ut å sitte på altanen med voksene mage!! :jepp:

Stor uteplass er kjempe kjekt å ha! Vi har en ganske stor altan på oppsiden av huset, hvor vi har morgensolen og litt utover dagen, til i 15 tiden, så har vi en ganske liten veranda på fremsiden, ned mot huset til K. Min kjære har lyst å bygge veranda "rundt" huset, altså mellom desse to. Det hadde vært kjempe kjekt og pappa støtter han i den planen, men i mitt hode blir det veldig dyrt!

Men hadde vært koselig å ha bedre utnyttet hage/veranda.. nå består store deler av tomten vår av skråninger vi ikke kan bruke til noe.. Det er kjedelig!

Grillmat er et must! En STOR grunn til å glede seg til sommeren! Mmm! *klarer nesten ikke vente* Masse kjøtt og salat! Ja, nå fikk jeg vann i munnen! :ler:

Babyer må luftes ja, blir nok koselig for dere å trille på tur med lillegutt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Hei igjen :)

Du burde lage slik liste, det gjør det hele mer effektivt har jeg funnet ut! Da ser alle på KG at du ikke har gjort det du skal :ler: (eller at du faktisk har gjort det.. :) )

Kan jeg spørre hva slags syk du er? Jeg tipper på fibromyalgi.. Du trenger absolutt ikke å svare..!

Morsomt at du fant slektning på KG da! Verden er jammen liten. Eller, KG-verden er jammen liten.

Nå skal jeg lage taco! :) Nettopp kommet hjem fra jobb, så det blir mer kveldsmat enn nattmat da. :)

Ha en fin kveld! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ille gale tippet! Legen min har ofte smmenlignet min diagnose med FM, selv vet jeg ikke så innmari mye om den sykdommen egentlig.

Jeg har ME (Myalgisk encefalopati) Ble syk etter en infeksjon jeg fikk på ferie i Thailand.

Ja, jeg bruker å lage en slik liste for meg selv, men da er det jo bare jeg som ser at jeg ikke gjør alt.. hehe, så er nok mer effektivt om jeg vet at kvinneguiden ser at jeg sluntrer unna.. :ler:

Taco er nammis!! Det sal jeg spise i morgen! Kos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille voffen har vært ute å lekt i snøen! Han har storkoset seg, og kom inn igjen med STORE snøklumper i pelsen, glad og fornøyd!

Nå er han sliten å ligger rett ut på et saueskinn å sover. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...