Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

:juhu: :juhu:

Happy birthday to meee!! :roser::gave::bursdag:

Sov leeenge idag jeg, kroppen var hvis sliten etter gårsdagen! Deilig å ligge å dra seg, å vite at det eneste jeg skal gjøre idag er å bake en sjokoladekake. og muligens rydde litt mer innpå garderoberommet!

Ellers er det ikke så mye som er forandret, været er helt forferdelig, SNØSTORM! Litt av et vær høyere makter valgte på min bursdag... :sjenert: Liker ikke så veldig godt snø jeg, annet enn i julen.. Og jeg liker iallefall ikke snøstorm.. Voffs derimot, synes det var TOPPERS å leke i hagen.. han er jo så liten at de verste vinnkulene flyttet han.. 3 kg er ikke så mye å stille opp med mot naturkreftene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Aravis~

Gratulerer med dagen!!

:bursdag:

:buss: :blåse: :hoppe::vin::skaal::danser::smilyblomst::hjerte::gave::flagg::danse::dagens-rose::blomst:

Laget til en liten fest jeg :lur:

Endret av ~Aravis~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Tusen takk jenter! Her er det fest jaa! :duskedame: :duskedame: :banantroll:

Skulle lage kake nå, bare slik ferdigpose, orker ikke å stelle i stand noe mer jeg.. :sjenert: Men så hadde jeg kjøpt feil type, så det var til en bitteliten form, dermed må min kjære kjøpe med seg riktig type når han kommer fra jobb! Heldigvis jobber han ikke overtid idag da, søte mannen! Han burde vel gjort det, men har en følelse av at kaker frister han mer... :ler:

Nå har snøstormen heldigvis gitt seg! Og det er bare noen små snøflak som daler ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:bursdag::bursdag::blomst: til deg Caos. Har hyllet deg i tråden min også. Men en god ting kan ikke gjøres for ofte.

Håper du får en knallfin dag :danser::skaal::hoppe: :juhu: :banantroll: :blåse: :gratulerer::duskedame::duskedame:

:roser::gave: til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ulva35!!! :klemmer:

Party i tråden min idag!! Koselig altsåå!! :bukke: :smilyblomst::duskedame: :blåse: :banantroll:

Snakket med noen i familien til min bere halvdel, å da kom kommentaren om at det er nå livet begynner. Er det sant da? Syns nemlig det startet på ordentlig for lenge siden jeg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du VET jo at du ikke trenger bake alle kakene selv, ikke sant? Det er helt vanlig i vår familie å bake til hverandre, jeg VET at mamma tilbød seg å bake ei kake til deg... Det hadde hun gjort om det var meg, om jeg bodde der oppe, det gjør hun alltid til K også, det er ikke noe nederlag å ta mot, farmor pleier også like å bake kaker til oss, om vi vil eller ei...

Da jeg ble 21 sa pappa at NÅ var jeg myndig. Jeg nekta, myndig hadde jeg vært i noen år. Han tenkte seg om litt, og kom til at da var jeg vel blitt VOKSEN da...

Så om livet begynner vet jeg ikke, men ifølge pappa er du i alle fall nå blitt voksen. Velkommen inn i de voksnes rekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Ikke vet jeg Caos. Livet mitt startet den dagen jeg ble født det :ler: Men hver alder har hatt sin sjarm, det er helt klart.

Har hatt mye tøft gjennom livet, men godt humør og optimisme har holdt meg oppe. :)

Og da jeg traff han som nå er min mann for 10år siden, føltes det som å bli født på nytt, og siden den gangen har livet bare vært godt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Mamma lager karamellpuddinger og noe frukt greier og farmor lager sveler. Men ville liksom ha en kake jeg hadde bakt selv også! i tillegg til gele og sjokoladepudding. :jepp:

Jippi, jeg er blitt voksen! Selv om jeg insisterte på at jeg skulle ha gele med forskjellige farger, mens pappa ristet på hode og spurte om det var barnebursdag han skulle i! :ler:

Ja Ulva35, jeg mente også at livet mitt startet den dagen jeg ble født! :ler: Men det er altså nå alt det spennende skal skje. Jeg synes livet har vært ganske spennende hittil også jeg da.. Flyttet ut fra mine kjære foreldre og ble samboer! Det var spennende det. Så solgte vi leiligheten til min kjære og flyttet inn i en skrøplig leilighet som virkelig trengte oppussing (kjøleskapet sto sammen med vaskemaskinen og oppvaskmaskinen i entreen...!!) Så da bodde vi i en litt annen standard enn vi var vandt til.. :sjenert: Men jammen gikk det bra det også! Var en opplevelse for å si det slik..! :ler: Etter å ha bodd der et halvår eller noe, kjøpte vi oss hus, og det var iallefall spennende for meg! Litt skummelt, men veeeldig spennende.. Så kjøpet vi bil, og dro på ferie til Thailand, kjøpte hund og lever livet sammen. Synes jeg har opplevd mye allerede jeg.. :ler:

Så flott sagt Ulva35!! :rødme: Det er fantasktisk å høre at du har det bra nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du får hjelp til å stelle i stand. Blir skikkelig familieselskap dette skjønner jeg :-D

Ferdig kake er en fantastisk oppfinnelse. Toro har en pose som heter Brownie cookies. De anbefales :sikle:

Må ha egg, og litt matolje. Visper sammen, og oppi med røra. Blir en kjeks type som smaker brownies :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! De er kjempe god! Idag skal jeg lage toro langpanne, med myye glassur! :ler:

Bare ettpar timer til min kjære kommer, å da braker det løs! :)

Her er det familieselskap ja! Med mine foreldre og min bror, ettpar søskenbarn, farmor, tanter og min kjæres foreldre med nye samboere, ettpar av han søsken, og muligens hans farmor. Puh

og kjenner jeg gjengen rett kommer 90% til å øse opp hunden så mye at han springer i runninger av stress og sover i 2-3 døgn sammenhengende! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, himmel det var litt av en samling. Og min kjære synes at vi har store feiringer i vår familie :ler:

Koselig å få samlet så mange da. Men kan tenke meg voffs blir rimelig oppjaga ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det kan også bli ganske trangt i vår bittelille stue! Men det er så koselig så! :) Og folk kommer nok litt spredd utover dagen da, slik at jeg ikke skal bli helt utslitt! :) Snille folkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen!

Hurra for deg som fyller ditt år

Ja deg vil vi gratulere

Alle i ring om kring deg vi står

Ja se nå vil vi masjere

Bukke nikke neie

Snu oss omkring

Danse for deg med hopp og sprett og spring

Ønske deg av hjerte alle gode ting

Og si meg så hva vil du mere?

GRATULERE!

:danser::bursdag::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår familie HAR vi sånne samlinger, skjønner du jente79. Det er bare sånn.

Derfor er det en anelse stusselig for megå feire bursdag i Bergen... De årene de får det til har mamma og pappa pleid å komme til Bergen til min bursdag (det er jo i august, så de tar det som en liten ferietur) og i fjor hadde de med seg farmor også, så da var vi "hele 5 personer" på min bursdag, og det var jo vesentlig emr enn det året vi var jeg og min kjære... men jeg savner litt disse selskapene med FAMILIE ja!

Og nå fremover, så kommer vel mine foreldre til å sikte sin årlig Bergenstur inn mot barnebarnts bursdag istedet for min, og med terminen flyttet til 10 dager etter bursdagen min, så er det vel stor sjangs for at jeg må feire med bare min vesle familie i årene fremover...

Mannen synes ikke det er stusselig, han er ikke vant til å markere bursdag (etter at han sluttet med barneselskap) med noe mer enn kake med den aller nærmeste familien (altså de som bor i huset)

Men ha en fiiiiin bursdag med koselige besøk da :)

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

Hurra for deg som fyller ditt år

Ja deg vil vi gratulere

Alle i ring om kring deg vi står

Ja se nå vil vi masjere

Bukke nikke neie

Snu oss omkring

Danse for deg med hopp og sprett og spring

Ønske deg av hjerte alle gode ting

Og si meg så hva vil du mere?

GRATULERE!

:danser::bursdag::danser:

*synger med*

Gratulerer med dagen Caos! :blåse: :juhu: :hoppe::danser::briller::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! :juhu:

Ja, her har vi store selskaper, og vi har også MASSE kaker selv om det bare er en 21 årsdag.. Jo flere folk som feirer sammen med oss, jo bedre! :jepp:

Og malama, jeg skjønner godt det er litt stusselig å feire uten de store selskapene, så du får bare flytte hjem, så blir det orden på det! :jepp: Du lovde nemmlig at du skulle komme hjem etter endt skolegang..... :sjenert: Men neida, sånn gikk det ikke! :ler:

*traller litt på bursdagssangen* :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg lovet det....

Det er jo bare...snart 6 år siden jeg var ferdig på skolen? Tviler på at jeg får mannen med på å flytte nå, ettersom vi har kjøpt hus og sånn... men det er jo lov å drømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det da..

Jeg hadde store problemer med å få min kjære til å se på hus i "vår" kommune jeg, når vi kjøpte.. han ville helst bo her i sin.. :) Å det er jo ikke akuratt langt heller... Så da kan det bli verre å få med deg mannen din soppas langt, når dere allerede har det så fint der!

Men nå skal det jo sies at vi har det veldig fint her vi bor nå også da! :) Koselig her.. og ikke så veldig usentralt heller, SELV om det er på feil side av brua! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...