Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

lager valentine-kort til min kjære :hjerte:

koselig, og det blir såå pent og romantisk!

Ikveld skal vi spise kinamat, se film og ha en ordentlig slappe av og kose oss dag!

Endret av Caos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får satse på at de er positive. Greit å komme seg ut i jobb, er jo tidlig å gå hjemme når du er så ung...

Men helsa er jo viktigst.

Kose deg med kjæresten i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lager valentine-kort til min kjære :hjerte:

koselig, og det blir såå pent og romantisk!

Ikveld skal vi spise kinamat, se film og ha en ordentlig slappe av og kose oss dag!

så koselig :) håper dere får en kjempefin kveld sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at de er positive. Greit å komme seg ut i jobb, er jo tidlig å gå hjemme når du er så ung...

Men helsa er jo viktigst.

Kose deg med kjæresten i kveld :klem:

Ja, det er veldig tidlig! Ikke slik jeg hadde tenkt at det året jeg ble 20 skulle vær.. har vært et laangt år dette.

Snakket med legen min nå, hun var ikke så positiv til jobb i 08.. men vi får se.. har så lyst, men skjønner også at jeg ikke hjelper kroppen til å bli bedre resom jeg starter for tidlig.. blir et spennende år dette! Håper å finne en jobb jeg klarer å utføre, selv med en litt svak kropp, som må sitte(av og til ligge) store deler av dagen, og som har muskel og leddsmerter.. men ja, dette skal jeg klare!!

så koselig :) håper dere får en kjempefin kveld sammen!

Takk, ja vi hadde det kjempe koselig! Han kom hjem tidligere enn jeg hadde regnet med, med kinamat, filmer og en kjempesøt rose "oppsats"

Så koset vi oss heeele kvelden, lå bare å snakket å hadde det toppers! Herlig! :hjerte:

Innom for å ønske deg en strålende fredag :klem:

Tusen hjertlig takk! her kommer en klem tilbake! :klem:

Og gratulerer med ny uke!! Her går dagene avgårdet skjønner jeg! Ikke lenge igjen nå - egentlig! Har dere tenkt på navn forresten? Synes navn er så utrolig spennende jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, best å følge legenes råd. Målet dems er jo også å få deg ut i arbeid, men greit å ta det når det passer... Kan jo virke mot sin hensikt om man begynner og ikke klarer jobben...

Og gratulerer med ny uke!! Her går dagene avgårdet skjønner jeg! Ikke lenge igjen nå - egentlig! Har dere tenkt på navn forresten? Synes navn er så utrolig spennende jeg.. :sjenert:

Takk :bukke:

Ukene flyr ja... Rart å tenke over hvor kort tid det egentlig er til vi blir foreldre...

Vi har tenkt på navn, men ikke bestemt oss. Er så utrolig vanskelig å bli enige... Jeg har mange navn jeg kunne tenke meg. Mannen er mer usikker. Han er ganske negativ til mange av navnene jeg liker. Mener de er pinglete... :fnise:

Men vi finner nok ut av det etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei, man kan jo ikke ende opp med noen pinglete navn! :ler: Blir spennende å se hva dere blir enig om!

Jeg synes guttenavn er noe vanskeligere enn jentenavn.. Har så mange jentenavn jeg liker godt, og hadde et favoritt guttenavn for noen år siden, men så møtte jeg samoer, og jammen henter han det guttenavnet jeg liker best.. :sjenert: Men men.. Noe skal vi nok finne på når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mannen vil selvfølgelig ha en tøff sønn, så da går mange av navnene bort :fnise:

Vi fant jentenavn. Plutselig var vi enige om det... Men guttenavn er vi ikke helt på nett på...

Har noen alternativer, men ikke klart å finne et vi begge vil ha enda...

Kanskje vi blir klokere etter 3D ultralyden... :sjenert:

Mannen min har også et navn jeg liker veldig godt, også er det allerede en del gutter i familien. De har veldig fine navn, men da utgår jo det. Har i utgangspunktet ikke lyst på et av de aller mest populære navnene heller. Så er ikke helt lett :klø:

Dessuten må en jo tenke seg om. Lillegutt skal jo forhåpentligvis ha dette navnet hele sitt liv. Da er det greit å finne et vi virkelig liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker også slike navn som ikke alle andre har. kjedelig å stå på verandaen å rope etter guttungen, så kommer halve gata springene!

Vi har et jentenavn klart allerede vi! :ler: Jeg har likt det navnet så lenge jeg kan huske. veldig spesielt og pent, og gammelt... Det er omtrent bare jeg i hele verden som liker det (føles iallefall slik... :P) men min kjære synes også det er vakkert, så om vi får en jente engang, så vil hun nok få det navnet, som fornavn eller mellomnavn. Vi er litt tilhenger på to navn vi da.. :sjenert: Vi hadde egentlig klart hele navnet, (altså, både fornavn og mellomnavn) men så fikk en venninne av oss en jente for noen dager siden, å hun skal hete det ene navnet, så da må vi finne noe annet! :ler: Heldig de som er først ute i en vennegjeng, kan liksom velge litt friere... :fnise:

Det er forresten utrolig mange som skal ha baby for tiden! Rart vi blir babysjuke da?? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig på jentenavnet, lyst å nevne det? Koselig å begynne å tenke sånn da :)

Neeej! Hemmelig hemmelig hemmlig!! :lur:

Kanskje jeg nevner det når en eventuell prøving begynner!! Hoho!! Snakket med en nevrolog nå, og han var positiv, og skal vurdere det neste gang jeg skal inn på kontroll. han sa jeg måtte smøre meg med tolmodighet, og være klar over at selv om jeg føler jeg er i bedre form nå, kunne det svinge fort, og prøvene kunne også vise andre ting.. såå, jeg skal prøøve å ikke bli alt for begeistret!

Men: :juhu: :hoppe::danse: :danse: Litt begeistret må jeg få bli når jeg nettopp har fått en slik beskjed..!

Men vi må smøre oss med tolmodighet, er snakk om en stund frem i tid gitt..

Jeg har vært flink jente idag! Ryddet kjøkkenet og ommubler og vasket kjøkkenskapene! I kveld skal vi spise pizza med foreldrene mine. koselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss er dobbeltnavn uaktuelt.

Nurket får to etternavn, hvor mannens blir mellomnavn. Så synes det holder...

Litt skummelt å nevne sånne navn. Angrer litt for at vi fortalte noen hvilket jentenavn vi tenkte på. Hadde ikke forundret meg om noen brukte det navnet før vi evt får ei jente...

men men, det vår være... Finner nok et annet hvis det skulle skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.

Vår fremtidige vil også få to etternavn, enda noe usikkert om mitt blir først eller sist :)

Men både jeg og sambo er oppvokst med to etternavn og et fornavn, fornavnene våre er ikke spesielt lange, dermed blir det så kjedelig og "trist" i dagliglivet.. Har alltid selv hatt lyst på to navn, og det eneste kriteriet gubben stilte når vi snakket om navn helt til å begynne med, var at det skulle være dobbelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sitter jeg og voffsen å venter på at klokken skal bli så mye at gubben slutter på jobb.. Tiden går sakte. Jeg er sliten, litt sulten men aller mest trøtt!

Skal til mamma og pappa å spise idag.

Har fylt ut noen papirer som har lagt en evighet å ventet på meg. godt å få gjort det. må bare sende de da.. *minne seg selv på at det er viktig å huske*

Ellers har jeg funnet ut mye jeg og min kjære har lurt på, av praktiske ting.. Internett er en herlig oppfinnelse med mye god informasjon. :jepp:

Jeg tenker mye på, at dersom jeg kommer meg i jobb til sommeren, eller høsten, og alt går bra, vil vi kaaanskje på denne tiden neste år begynne å prøve.. Langt frem i tid, ja jeg vel, men OJ så spennende!

Det har blitt litt mange baby tanker siste døgnene. Er jeg klar? Hm, jeg ØNSKER iallefall å være klar..

Ellers er huset noenlunde ryddig, etter litt kjedelig husarbeid. Må vaske over gulvene, men drøyer til til ikveld. Har mest lyst å sove nå, meen må nok holde øynene våken.. Ikke måte på hvor trøtt jeg har vært idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeej! Hemmelig hemmelig hemmlig!! :lur:

Kanskje jeg nevner det når en eventuell prøving begynner!! Hoho!! Snakket med en nevrolog nå, og han var positiv, og skal vurdere det neste gang jeg skal inn på kontroll. han sa jeg måtte smøre meg med tolmodighet, og være klar over at selv om jeg føler jeg er i bedre form nå, kunne det svinge fort, og prøvene kunne også vise andre ting.. såå, jeg skal prøøve å ikke bli alt for begeistret!

Men: :juhu: :hoppe::danse: :danse: Litt begeistret må jeg få bli når jeg nettopp har fått en slik beskjed..!

Men vi må smøre oss med tolmodighet, er snakk om en stund frem i tid gitt..

Jeg har vært flink jente idag! Ryddet kjøkkenet og ommubler og vasket kjøkkenskapene! I kveld skal vi spise pizza med foreldrene mine. koselig :hjerte:

det var en god nyhet! :smilbla: krysse fingrene for deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at det var en kjempegod nyhet. Klart du har lov å :hoppe: og :juhu: da.

Krysser fingre for deg jeg også og ønsker deg en god helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, nå er det lenge siden jeg har vært innom. Men nå blir jeg nok mer aktiv igjen!

Idag ligger jeg rett ut i sengen, med laptoppen på fanget og voffen ved sidenav. Koselig.

Nå må jeg ta meg en liten runde å oppdatere meg her på KG!

Jeg har forresten vært flink å ikke spist snop på 7 uker nå! Om en uke når jeg målet. 8 uker uten snop.. litt deilig å vite at jeg ikke sprakk etter noen dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...