Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..


sandra82

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva vi skal ha til dessert... må nesten se hva de har av service til å ha det på... litt avgjørende egentlig..

den musserende het a laurence tror jeg... fransk.. altså, det er ikke no luksus,men synes det var god...

mia: vel, er ikke så driitkeen, må ærlig innrømme det.. :fnise: tror kanskje jeg blir dødstressa... hvor mye skal de ha betalt på skolen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva vi skal ha til dessert... må nesten se hva de har av service til å ha det på... litt avgjørende egentlig..

den musserende het a laurence tror jeg... fransk.. altså, det er ikke no luksus,men synes det var god...

mia: vel, er ikke så driitkeen, må ærlig innrømme det.. :fnise: tror kanskje jeg blir dødstressa... hvor mye skal de ha betalt på skolen der?

Nei det har jeg ikke peiling på.. har jo ikke fått snakket med dem.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke peiling på.. har jo ikke fått snakket med dem.. :sukk:

Vi skal nemlig betale noen svart... de får 1000 kroner for 5-6 timer..vurderte dette med den skolen, men tenkte at de hadde sommerferie vi da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk!!

SKUMMELT!!!! synes det er like ekkelt hver gang tallet på den telleren min blir mindre... gleder meg jo, men samtidig er det så sinnsykt mye som skal skje i løpet av disse 4 mnd.. :rødme:

For å oppsumere... skal på hytta i over en uke i påsken, skal på backstreet boys konsert :rødme: (var fan når jeg var 12, men fikk aldri sett dem, så 13 år senere gjør vi det.. :fnise: )..

så skal jeg på foo fighters konsert, ha utdrikkningslag, 6 eksamener.. og ordne dette bryllupet...

Og det verste av alt... jeg har jo trent to ganger i uken, i tillegg til at jeg ikke har lappen, så jeg går til barnehagen om morgenen for så å gå til toget (bruker sikkert en halvtime på å gå)...

Jeg spiser ikke godteri i ukedagene... og i helgene spiser jeg myyye mindre enn før.. vi var en smule ekstreme skjønner dere..

jeg drakk en til to pepsi max eller cola zero om dagen før.. nå er det sjeldent, og hvertfall ikke i ukedagene.. pluss at jeg drikker 3 liter vann hver dag...

dette har jeg holdt på med siden slutten av desember...

og allikevel så har jeg ikke gått særlig ned i vekt.. og jeg skal vise meg på stranden i sommer... og se bra ut i kjolen min...

og nå som det bare er 4 mnd igjen så blir jeg deppa as... vet jo at ting tar tid... men allikevel liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja den der vekta!! :kjefte: Hadde det bare vært så lett å gå ned som det er å gå opp, så hadde jeg vært sjeleglad! Men slik er det jo dessverre ikke! Synes nesten det er rart at du ikke har gått ned noe, høres jo bra ut med alle de tiltakene da!!! Merkelig..

Angående det med skolen, så har de nok ferie ja, men regner med at de vil tjene en liten slant.. :gjeiper: Har egentlig ikke på peiling på hvem vi skal spørre ellers.. huff.. vanskelig dette her.. Hadde vært greit å ha noen som har LITT peiling... slik at de ikke er HELT blanke på servering.. trodde vi hadde det i boks egentlig, spurte 2 stk som vi var nesten SIKKER på ville si ja, men hun ene skulle bort, og hun andre skyldte på at hun var så skjelven så hun ikke torde.. Hun kunne jo bare båret potetboller og sausemugger f.eks.. da gjør det jo ikke noe om man skjelver litt.. Og jeg har aldri lagt merke til at hun skjelver noe.. Men hun ville tydeligvis ikke, og vi tvinger jo selvfølgelig ingen! Så får se hva vi gjør.. Mister nesten litt lysten på å hyre den der skolen også, når de ikke viser mer interesse enn de gjør.... Huff... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er så heldige at forloveren til sambo kjenner alle i denne lille byen, og skaffer oss dyktige servitører... det er liksom 1000 kroner rett i lomma..

har blitt tilbudt det selv, men jeg er så sinnsykt lei av å servere... men ser nok desverre ut til at jeg kommer til å måtte ha det som sommerjobb...

Jeg har jo gjort en del for å gå ned.. men har ikke overdrivd heller... tidligere har jeg trent 6 ganger i uka.. bare spist salat.. bla bla... men jeg vil jo endre livstilen min, så da må det gjøres realistiskt.. jeg har ikke mulighet eller ork til å trene mer enn to ganger i uka.. og jeg liker øl... og jeg er veldig glad i sjokkis... så sånne ting må tas hensyn til...

sambo mener jeg har gått ned litt.. men det er ett spesielt område jeg hater... nemlig sideflesket mitt... som graviditeten tok med seg..

så jeg rekker vel akkurat å bli kvitt det til jeg skal ha en unge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er så heldige at forloveren til sambo kjenner alle i denne lille byen, og skaffer oss dyktige servitører... det er liksom 1000 kroner rett i lomma..

har blitt tilbudt det selv, men jeg er så sinnsykt lei av å servere... men ser nok desverre ut til at jeg kommer til å måtte ha det som sommerjobb...

Jeg har jo gjort en del for å gå ned.. men har ikke overdrivd heller... tidligere har jeg trent 6 ganger i uka.. bare spist salat.. bla bla... men jeg vil jo endre livstilen min, så da må det gjøres realistiskt.. jeg har ikke mulighet eller ork til å trene mer enn to ganger i uka.. og jeg liker øl... og jeg er veldig glad i sjokkis... så sånne ting må tas hensyn til...

sambo mener jeg har gått ned litt.. men det er ett spesielt område jeg hater... nemlig sideflesket mitt... som graviditeten tok med seg..

så jeg rekker vel akkurat å bli kvitt det til jeg skal ha en unge til..

Da er dere heldige!! :) Fint å ha kontakter!

Sliter mest med "løst skinn" på magen jeg da.. hehe.. men det får jeg vel ikke bort uansett.. Å gå ned 5-7 kg hadde heller ikke vært å forakte. Men jeg gidder heller ikke overdrive.. Tar det som det kommer. Prøver å passe på LITT hva jeg spiser iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA... ellers må vi leie og da koster det 400 kroner timen...per pers...

Såpass??? Trodde det var 150 kr timen jeg.. og 200 for hovmesteren eller "sjefen". Men det gjelder kanskje bare servitørlærlinger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ojj... det var mye... vi betaler våre 500,-... men det er jo ikke utdannede servitører... blir sikkert noen helt tilfeldige som vil tjene en slant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass??? Trodde det var 150 kr timen jeg.. og 200 for hovmesteren eller "sjefen". Men det gjelder kanskje bare servitørlærlinger??

det kommer jo helt ann på... en servitør lønning er ikke dritbra.. men rundt 100-130 kroner timen.. så går det oppover ettersom erfaring og arbeidsted..

Der jeg jobbet sist i oslo fikk jeg 130 kroner timen, men kunne fort få 2000 i tips i uka..

når det er catering så får man ikke tips..så da er det vanlig å betale mer.. Hvis du leier gjennom ett firma tar dem seg godt betalt..fordi servitørene får jo ikke 400 kroner timen...

lærlinger for ikke kjempebra betalt... men vet ikke helt hvor lenge vi skal ha servitørene der.. det må diskutere, og bli enige om med dem først...

men vi har en som jobber gratis og da... hun får mat og fest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo helt ann på... en servitør lønning er ikke dritbra.. men rundt 100-130 kroner timen.. så går det oppover ettersom erfaring og arbeidsted..

Der jeg jobbet sist i oslo fikk jeg 130 kroner timen, men kunne fort få 2000 i tips i uka..

når det er catering så får man ikke tips..så da er det vanlig å betale mer.. Hvis du leier gjennom ett firma tar dem seg godt betalt..fordi servitørene får jo ikke 400 kroner timen...

lærlinger for ikke kjempebra betalt... men vet ikke helt hvor lenge vi skal ha servitørene der.. det må diskutere, og bli enige om med dem først...

men vi har en som jobber gratis og da... hun får mat og fest...

Ja det er jo også en mulighet.. tenkte først å få noen av kaffegjestene til å servere, men det er kanskje litt dumt å servere i finstasen.. alle er jo forskjellig kledd da.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvis du har noen venner som du ikke skal invitere i bryllupet men som kunne tenke seg å servere er nok det den billigste løsningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har noen venner som du ikke skal invitere i bryllupet men som kunne tenke seg å servere er nok det den billigste løsningen!

Jepp.. det blir kanskje sært å få noen av søskenbarna til å servere..? (som er invitert til kaffen.. få dem til å ta på seg svart bukse og hvit overdel og så skifte til finstasen etterpå..?) Blir vel bare stress for dem tenker jeg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. det blir kanskje sært å få noen av søskenbarna til å servere..? (som er invitert til kaffen.. få dem til å ta på seg svart bukse og hvit overdel og så skifte til finstasen etterpå..?) Blir vel bare stress for dem tenker jeg.... :sjenert:

du kan jo spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo spørre...

Får se hva de sier på skolen først da.. hører jeg ikke noe innen mandag skal jeg ringe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...