Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..


sandra82

Anbefalte innlegg

Gratulerer med forestående brylupp :)

å gud så mange fine ting du hadde funet... håret, kjolen, skoene og buketten var aldeles nyyyydelige :klappe:

Lykke til med planleggingen vidre da... ikke så lenge igjen ;)

Takk jeg er veldig fornøyd. har vært vanskelig, drevet og ombestemt meg hele tiden... men nå er ting bestilt og jeg er glad for det!!!

Ikke lenge igjen nå nei... så på lista mi i går og tenkte.. hmm... her bør vi få r*** i gir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne frisyren var nydelig! Fin den andre også, men personlig er den siste min favoritt. Passer kjempefint til både kjolen og smykkene dine, tror jeg. Elegant!

Fin veske også :jepp:

Jeg synes også denne er finest!! Er bare redd at jeg ikke har nok hår...

begynner å få litt lengde på det, men vil jo at det skal se litt tjukt ut, altså som på bilde... også har jeg blondt hår, og det ser ofte litt tynnere ut når man krøller sånn... innbiller jeg meg..

Men jeg gleder meg til den prøvetimen, for da får man se hva som er mulig å gjøre med det håret mitt.. Hvis jeg får lov til å bestille snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin frisyre! :) Tror det skal bli kjempefint med blondt hår til den frisyren.. syns ikke jeg har sett noe forskjell på åssen tykkelsen ser ut blond i forhold til brun når det gjelder krøller.. men det er jo veldig individuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må si ifra når du får dem hva de kostet og hvor du bestillte dem fra. Ja du har god smak du også :)

Den er så nydelig på den kjolen. Min kjole er litt for lang så da passer det med den helhøyden på skoene. Synes di skoene er bare helt fantastiske :) Min kjole er i offwhite.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Sandra!

Vil bare informere om at Agape i Hamar har 20% rabatt på alle produkter i butikken UT JANUAR! I tilfelle du mangler noe :jepp:

Og en ting til jeg glemte å si: Brudgommen kan leie antrekk på Iris Kristins brudesalong. Slipper å kjøpe. Det er jo en fordel. Tror det koster 2500 å leie sjakett. Prisen varierer sikkert ut ifra hva du leier. Sko og skjorte må man kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Sandra!

Vil bare informere om at Agape i Hamar har 20% rabatt på alle produkter i butikken UT JANUAR! I tilfelle du mangler noe :jepp:

Og en ting til jeg glemte å si: Brudgommen kan leie antrekk på Iris Kristins brudesalong. Slipper å kjøpe. Det er jo en fordel. Tror det koster 2500 å leie sjakett. Prisen varierer sikkert ut ifra hva du leier. Sko og skjorte må man kjøpe.

Bare synd jeg ikke kommer på noe jeg mangler... må nok tenke hardt nå ja!!

Sambo har allerede bestilt sjakkett hos four men.. moren hans skulle betale for den, så da var jo det greit...

men takk for tipset altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg bestilt frisør.. veldig deilig... der jeg opprinnelig hadde tenkt meg var de ikke no hyggelige, eller jeg pleier å klippe meg der, men de var lite imøtekommende i forhold til bestilling av time og sånt...

så var jeg innnom ett sted i dag hvor det var en kjempehyggelig dame.. hun skulle vel ha rundt 2800, mot da 3500 det andre stedet, og der inkluderte dette mat og vin eller sjampis.. de kunne åpne tidligere for meg og jeg kunne kle meg der.. så synes det var litt viktig, for jeg orker ikke sånne sure stressa mennesker den dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har du bestilt frisør?

tror nok at min kjære skal leie sjakett hos iris kristins brudeatelier.

syns det er litt bortkasta å kjøpe sjakett, siden det liksom ikke er sååå mange muligeheter til å bruke den igjen. (JA, jeg vet.. jeg kjøpte jo kjolen min, den kosta 9000.. bla bla... :fnise: ) hvis han ikke vil ha sjakett, skal han kanskje kjøpe svart dress, med litt lang jakke. (han er nesten 2m høy, så tenker det hadde vært fint)

jeg mangler sko, jeg.. vet dere om de har mange forskjellige hos agape nå? gjerne med ikke altfor høy hæl, og ikke helt sånne spisse.. bortsett fra det, tror jeg ikke jeg mangler noe sånne ting nå..

(har kjole, slør, tiara, smykker... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har du bestilt frisør?

tror nok at min kjære skal leie sjakett hos iris kristins brudeatelier.

syns det er litt bortkasta å kjøpe sjakett, siden det liksom ikke er sååå mange muligeheter til å bruke den igjen. (JA, jeg vet.. jeg kjøpte jo kjolen min, den kosta 9000.. bla bla... :fnise: ) hvis han ikke vil ha sjakett, skal han kanskje kjøpe svart dress, med litt lang jakke. (han er nesten 2m høy, så tenker det hadde vært fint)

jeg mangler sko, jeg.. vet dere om de har mange forskjellige hos agape nå? gjerne med ikke altfor høy hæl, og ikke helt sånne spisse.. bortsett fra det, tror jeg ikke jeg mangler noe sånne ting nå..

(har kjole, slør, tiara, smykker... )

Tror det bare var spisse igjen gitt.. jeg synes heller ikke det er noe fint.. De får inn nye i april, men da er det jo ikke til 20% da... :( De får inn nye hos Iris Kristin snart, men det er vel neppe noen rabatt på dem heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har du bestilt frisør?

tror nok at min kjære skal leie sjakett hos iris kristins brudeatelier.

syns det er litt bortkasta å kjøpe sjakett, siden det liksom ikke er sååå mange muligeheter til å bruke den igjen. (JA, jeg vet.. jeg kjøpte jo kjolen min, den kosta 9000.. bla bla... :fnise: ) hvis han ikke vil ha sjakett, skal han kanskje kjøpe svart dress, med litt lang jakke. (han er nesten 2m høy, så tenker det hadde vært fint)

jeg mangler sko, jeg.. vet dere om de har mange forskjellige hos agape nå? gjerne med ikke altfor høy hæl, og ikke helt sånne spisse.. bortsett fra det, tror jeg ikke jeg mangler noe sånne ting nå..

(har kjole, slør, tiara, smykker... )

Jeg bestilte her i elverum... vet ikke hva dem heter engang jeg... skulle jo til perry, men følte jeg bare var en i mengden, mens denne frisøren var billigere og fikk meg til å føle meg mer velkommen og spesiell... og ikke for å være kjip så var hun bak kassa relativt "moderne" om det er lov til å si...

Jeg har jo kjøpt sko, dem de har på kreativt bryllup... har noen dritfine sko der til salg nå, men dem er spisse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd jeg ikke kommer på noe jeg mangler... må nok tenke hardt nå ja!!

Sambo har allerede bestilt sjakkett hos four men.. moren hans skulle betale for den, så da var jo det greit...

men takk for tipset altså!!!

Hvor mye må dere betale for sjaketten hos four men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må dere betale for sjaketten hos four men?

tror han måtte ut med 5000 men så må han ha skjorte og vest i tillegg, så kommer vel på rundt 7000..dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han måtte ut med 5000 men så må han ha skjorte og vest i tillegg, så kommer vel på rundt 7000..dyrt..

Jepp.. det koster flesk! Men er litt overrasket over utleieprisen også egentlig. I Oslo koster d 1900 å leie sjakett, iallefall på en av butikkene.. og i Hamar var det 2500

:hakeslepp:

Trodde Oslo var dyrere jeg.. Men men.. Billigere enn å kjøpe iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sikkert flere som leier ut i oslo da.. hvem andre enn iris kristins er det som leier ut manne-klær i hamar? er det noen som leier ut kjoler også forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert flere som leier ut i oslo da.. hvem andre enn iris kristins er det som leier ut manne-klær i hamar? er det noen som leier ut kjoler også forresten?

Det vet jeg faktisk ikke... før Agape ble Agape så var det en annen brudesalong der, der man kunne leie alt. Men så var det da den eneste brudesalongen i Hamar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sandra82: Skal dere ha solist i kirka?

Nei.. tanken har ikke streifet meg engang.. sannheten er at verken jeg eller sambo er noe form for kristne, vi gifter oss i kirken fordi det er pent.. utover det har vi bare tenkt til å gjøre det så enkelt som mulig.. Skal ikke ha band heller vi da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ahr vi vært hos gullsmeden... vi hadde bestemt oss for at vi skulle smelte om forlovelsesringene våre, og bruke de som gifteringer.. min forlovelsesring har gnagd på fingeren min.. er jo ikke vandt til ringer jeg, så alt annet enn det enkleste blir ett problem.. uansett så dro vi dit da, men så sa han at det kom til å bli så sinnsykt dyrt at det ikke var verdt det... min ring hadde masse små diamanter inni ringen.. så da måtte disse graves forsiktig ut og settes inn igjen, noe som visstnok ikke var verdt bryet mente han... sambo skulle legge på en gul gull kant på hver side, men da blir jo ringen skikkelig bred...

Men ingen av oss vil ha to ringer... for min del synes jeg det blir altfor mye å ha to på en finger, og vi vil ikke ha en på hver heller.. blir litt mye synes jeg...

Så han sa da at vi kunne bytte inn ringene våre.. og kjøpe nye... jaha tenkte jeg.. blir jo ikke akkurat det samme som å smelte om... men så fikk vi se på en serie som var sånn at man kunne levere inn så så mye gull så fikk man ringen for en pris.. også skulle han "betale" for diamantene mine..

så da kan vi late som om de bruker gullet vårt i de nye ringene..

Sambo sin ring er halvt hvit og halvt gull... mens jeg har en hvitgull ring 3 mm buet over alt, litt tynn (så den ikke skal gnage på de andre fingerne..) også skal det settes inn en diamant på 0,3 eller 0,2... han husket ikke helt hva den tykkelsen kunne ta..

Så uansett hvor mange millionær jeg en gang måtte vinne i lotto :jepp: .. så kan jeg ikke ha store diamantene...

fingerne mine er så tynne og små (pianofingre) så kan ikke ha særlig tykkere enn 3 mm... og da nå ingenting kan stikke ut så blir diamantene mine små og søte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo dumt at dere ikke kunne smelte om, men fint at dere fant ut av det :) Gratulerer med "funn" av ringer!

Skal du ha tiara? Har du kjøpt tiara?

Jeg fant en nydelig tiara som jeg har bestillt. Tror den vil passe til kjolen og den var veldig rimelig i pris :)

edit: Skriveleif!

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo dumt at dere ikke kunne smelte om, men fint at dere fant ut av det :) Gratulerer med "funn" av ringer!

Skal du ha tiara? Har du kjøpt tiara?

Jeg fant en nydelig tiara som jeg har bestillt. Tror den vil passe til kjolen og den var veldig rimelig i pris :)

edit: Skriveleif!

Jeg skal ha dette håret, så jeg må finne en spenne alla det....

http://i23.photobucket.com/albums/b353/bel...neofmyfaves.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...