Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..


sandra82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så fint hår du skal ha!

hvis du ikke finner sånn spenne-sak, kan du kanskje bruke en sånn kam?

(eksempel )

takk! ja jeg vet ikke helt hva det er i det håret.. :sjenert: .. men det er nok noe som den ja... men er så lei av all den tollen som følger med av å bestille fra usa og sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg prøvde kjolen min så sa hun i butikken at mange hadde underskjørt i den kjolen.. sånn at den skulle ligge litt mer ut.. men ikke sånn med ringer... men herregud er jo en milion alternativer, åssen skal jeg vite hva det er jeg trenger?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det kan det så virkelig, står det ikke på hvor bred den er?

det står at lengden er 44 mm... så blir nok litt liten da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje skal få lagd sånn liste da... har tenkt på det lenge... men jeg er litt latt... :rødme:

gjort

begynt

ikke gjort

Bestille kjole:

kjolen

Bestille sko:

sko

Bestille veske:

veske¨

sendt ut invitasjoner

Bestille catering

Undertøy

Lage Ønskeliste

Bestille transport gjester

Bestille transport til oss

Fotograf

Bryllupssuite

Bryllupskaker

Ringer

Servitører

Kokk

Engangskameraer

kameraer.

Forlover gave

Kjole ulrikke

Lage bordkort

Blomster(kjæresten til pappa skal lage)

Løpere

bestille kennel til vigdis

Kaker

Sko til sambo

sko til ulrikke

antrekk sambo

smykker

bestille frisør

Gjestebok

Servietter middag

servietter kveld

låne musikk annlegg

Lage kurver til bad

Morgengave

barnevakt

Lokale

kirken

Endret av sandra82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og oversiktlig liste!! :jepp:

Hvor kjøpte du skoene? Hvor mye måtte du betale for dem? Har sett dem før på nettet.. De er skikkelig fine! Men fikk egentlig anbefalt å ikke kjøpte sko med strass på når man skal ha langt slep fordi kjolen hekter seg litt fast i strassen.. men kanskje det ikke gjelder de skoene? Prøvde et par på brudesalongen, men de hadde MASSE strass da.. Har du prøvd kjolen og skoene samtidig? Hvor høy hæl er det på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Vi har like sko! :-D De er kjempegode å ha på seg :) (men jeg betalte 1200,- for dem, så er litt sur på meg selv nå for at jeg ikke sjekka andre steder :klaske::murvegg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også ha de skoene, men venter på at Sandra skal få de først sånn at jeg får vite hva hun måtte betale i toll og slikt. Fant de på en side til 64 dollar. Blir jo bare ca 380 kr. En smule billigere enn i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. tror vi tar ett felles svar her ja...

nemlig SKOA mine... :gjeiper:

Jeg kjøpte dem på shoebuy.. betalte vel 172 dollar for veske sko og frakt.. og det blir 950... så kommer toll i tillegg, så er nok ikke mye jeg sparer på dette...

men fant jo en veske som blir perfekt til skoa...

I forhold til at det er strass der.. tanken har ikke slått meg.. må innrømme at litt panikk traff hjernen min når jeg kom på at det er ett tynt lag med chiffon eller no på kjolen min... jeg ser kjolen revner i huet mitt...

Men det går nok bra...

Skoa og veska er på vei... ble sendt i går, så snart har jeg tallene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,4 cm er vell en passelig størrelse? Elr hvor stor vil du ha den?

Fin liste du har laget :)

jeg vet ikke.. har aldri brukt sånn før... tror du det holder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja når jeg ser på en linjal så vil jeg tro at den skal være stor nok til den frisyren. Om du ikke vil at den skal dominere skikkelig da? Man er vell ikke så bred over hode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når jeg ser på en linjal så vil jeg tro at den skal være stor nok til den frisyren. Om du ikke vil at den skal dominere skikkelig da? Man er vell ikke så bred over hode?

nei jeg har relativt lite huet.. tenkte bare at den skulle forsvinne under alt håret.. men uansett kosta den ikke no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren fikser at den ikke forsvinner :) Men du kan jo lete litt rundt for å se om det er noen andre som frister før du bestemmer deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. nå har jeg sittet og siklet litt på facebook... og sånn er saken...

når jeg bestemte meg for smykker så gjorde jeg det på bakgrunn av håret, med perler...

perle hår

og skulle da ha disse smykkene:

perlesmykke

Men nå skal jeg ikke ha det håret sånn og det er ikke noe perler på kjolen min, og det er strass på både veska og skoene i tillegg til håret... så da tenker jeg som er super matche freeeeeaaaak at jeg burde finne noe annet..

og på pucci hadde de no søte ting:

smykke

smykke

smykke med perler også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...