Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..


sandra82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja da må dere nok vente litt til.. har ikke noe bilder... engangskameraene er jo ikke fremkalt og mitt lånte jeg bort til en av gjestene så det skulle bli tatt bilder.. men hu tok det med seg til oslo i natt!!

takk for gratulasjoner alle sammen!!

de siste dagene har vært veldig stress.. to av servitørene ble syke så måtte finne noen i siste liten.. det endte opp med at vi fikk noen klokka 11 fredag kveld...

så referat fra lørdag:

klokka halv 9 stod jeg opp, spiste frokost og gjorde meg i stand... kom 10 min for seint til frisøren... og hu stod å venta på meg, litt stressa.. :fnise: så kom søsteren min dit.. vi ble sminket og fikset.. men fikk så sykt dårlig tid.. hadde 5 min å kle meg på og det hele endte selvsagt med at jeg kom litt sent... :sjenert: men han kirketjeneren ringte i klokkene litt ekstra så vi snakker bare noen minutter..

jeg var ikke noe nervøs i det hele tatt, men når jeg og pappa stod der i mellomrommet kjente jeg hjertet omtrendt hoppet ut... så åpnet dørene seg og det første jeg gjorde var å tråkke skikkelig på kjolen .. og banne.. :fnise: . men det gikk bra altså!!! resten av vielsen uttartet seg vanlig.. så kom dette med vil du ha den og den...

og gjenta etter meg..

først var det dette med jeg sandra tar magnus.. det gikk fint... men når han sa neste setning var jeg så konsentrert på å høre etter at jeg glemte å huske hva han sa. så jeg måtte si hva sa du igjen.. :fnise: da fniste både jeg og alle andre.. :fnise:

når jeg skulle sette på ringen til magnus hadde han hovnet litt opp, så jeg sleit rett og slett litt... stod lenge og dytta og dytta.. fikk nesten litt lættis.. men det gikk heldigvis bra!!! :fnise:

hele vielsen var med andre fylt med humor.. :fnise:

så var det ut og bli tatt bilde av, til fotografen også videre til lokalet!!

Middagen gikk veldig bra!! Maten var sykt bra, og talene var veldig koselig!! tror sambo ble super glad med tanke på at broren hans hadde fikset en signert arsenal trøye.. han ble faktisk litt på gråten.. :rødme:

etter middagen var det litt ryddepause og tid for dans... det var helt fælt.. vi fikk det ikke til, magnus tråkket meg på beina hele tiden og egentlig var det hele sykt morsomt.. tror vi så ganske uerfarne ut.. men vi ga da ikke opp... :rødme:

så må jeg komme med en for-historie før neste poeng!!

på fredag var vi for å hente bryllupskaka vår.. meeen den var ikke der.. så vi fikk beskjed om at den trodde de vi skulle hente lørdag, men at de skulle kjøre den opp for oss dagen etter i stedet... ja ja tenkte jeg greit nok..

pratet litt med bakeren over tlf'en for han lurte på noen små detaljer...

vi hadde bestilt en hvit marsipankake med 3 firkantede etasjer, lilla marsipanbånd rundt hver etasje og ett monogram som jeg hadde sendt med.. det skulle ha to lilla farger lys på min bokstav og mørk på hans....

så tilbake til gårsdagen... bryllupskaka ble satt ut... :ler: det var sykt.. jeg kunne sikkert begynt å grine, blitt sur eller vært skikkelig bridezilla... men det eneste jeg klarte å gjøre var å hyl-le..

det var en lang stor kake... på 1 etasje, i sånn gusten marsipanfarge.. med noen seriøst tykke marsipan pølser rundt hele kaka.. og med ett kjempemonogram på toppen lagd av kjempetykke marsipan pølser... fargen var den var helt off... og i det lyset så det ut som om noen hadde bæsjet ut en lang kabel i monogram utforming.. :skratte: den var altså så stygg at det er ikke mulig... med andre ingen planer om å betale for den.. synes egentlig bakeriet burde ha betalt meg for å ha spist av den.. :fnise:

videre uttartet kvelden seg til en skikkelig fest... folk tok helt av.. pappa slo helt på rockefoten!! og de festet til 5 på natta... vi måtte køye klokken 3.. da var det nok for meg.. delvis fordi det begynte å bli litt slitsomt å være edru i en forsamling av ekstremt fulle mennesker... men det var ikke så mange igjen da.. kanskje en 15-20 stykk!!!

Dagen var kjempebra!! utifra lesningen her kan man kanskje tolke det litt anderledes, men den gjenspeilte oss veldig bra, og var en avslappet fest med litt humor og tabber.. folk storkoste seg og fått veldig mye skryt i dag..

alle syntes kjolen min var fantastisk.. men mest fikk brudebukketten min veldig mye oppmerksomhet.. og den var skikkelig fin...

gavebordet var stappfullt.. måtte faktisk sette opp ett ekstra bord.. og vi fikk veldig mye fine ting, er kjempefornøyd!!

ringen min er på fingeren, det er rart men samtidig veldig godt å kunne se den der!!

bilder skal komme, jeg lover... men først må jeg finne noen.. har ikke sett ett eneste bilde selv fra dagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en super dag!!! Gleder meg til bilder etterhvert :)

...og den bryllupskaken hørtes en smule spesiell ut..Kan jo lure på hva bakeren tenkte da han laget den!! eller muligens hva han var ruset på!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere hadde en flott dag!! Gleder meg til å se bilder! Vi får vel se bilder av kaka også? Hva slags baker var det egentlig? Han må jo være helt syk!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt :fnise:

Herregud hva er dettan slags baker da? :skratte: Han må jo funnet ut at han skulle prøve å la en ape lage kaka bare for å ha det gøy :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!! Jeg har sett bilde!! :lur: I avisa i dag. Så fine dere var!! :rødme: Gleder meg til å se flere bilder!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var fotografen som stod for det bilde... gratis reklame for dem liksom.. vi har ikke fått se bildene derfra ennå... men jeg har fått bilder nå... men må bare få ordnet med å legge dem ut!!! mye dobbelthaker må jeg si.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes forresten det er fantastisk at tickeren min går bakover... :fnise: i går var det 4 dager igjen!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå du skal jo snart gifte deg igjen sandra :rødme:

Nå må du få nedtellingsboks på lille babyen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Tusen takk for at jeg fikk se bilder!! Så fine dere var!!! og så så nusselig brudepike da!! :hjerter:

Har dere fått noe medhold i klagen på kaka? Huffameg altså!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for bilder!

Dere var nydelige :)

Bilder fra vårt bryllup kan du se på www.123hjemmeside.no/sn

Er bare noen få der nå, legger ut etterhvert som jeg får samlet inn bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...