Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..


sandra82

Anbefalte innlegg

Hei hei.. ja da er det kanskje på tide at jeg skaffer meg en dagbok...

Jeg skal gifte meg 28 Juni 2008 og gleder meg til det!!

Vi har kommet ganske så langt i planlegningen..

Vi har booket kirken klokken 14.00, fotograf klokken 15.00, transport til gjestene 16.00 også ankommer vi lokale 16.30 mens middagen blir servert 17.00..

Dette er kjolen min:

http://www.thebridalshop.com/maggiesottero/gracekelly.htm

Skoene jeg skal ha:

http://www.kreativtbryllup.no/index.php?ma...products_id=181

Smykke:

http://www.kreativtbryllup.no/index.php?ma...products_id=161

Håret stå jeg mellom to:

http://www.onewed.com/wedding-hair-styles/..._style_103.html

og en som jeg ikke har linken på... skal se om jeg finner...

Ellers har vi leid ett lokale hvor vi må ha catering og ta med alkohol selv.. altså vi står for alt!

Bordene skal ha hvite duker, mørkelilla silke løper, sølv roseblader og strasshjerter..

Bordkortene er litt høyetelys holdere som er frostet med navnene i blå.. blå servietter og blå menykort...

Buketten min henger om dere skjønner, med lilla/blå orkideer.. skal legge ut bilde av den... det var det første jeg bestemte meg for, så til tross for at kjolevalget mitt kanskje ikke passer så fint til den så blir det sånn..

Menyen vår er:

lakse og kveite rullade til forett.

hjortemedaljong med pærer og pancettapotet til hovedrett

dessert er ett problem, har ikke funnet noe jeg kunne tenke meg ennå..bortsett fra noe jeg blir nødt til å lage selv... og tror kanskje det blir det...

i såfall skal jeg lage en mousse/fromasj som er todelt med sjokolade og jordbær... pynte med coulis og halve jorbærd som er halveis dyppet i mørk eller hvit sjokolade....

Kaken vår skal være en enkel lag på lag hvit kake med ett tynt lilla bånd i bånn av etasjene og monogrammet vårt i samme lilla farge på toppen.. altså skal vi ikke ha sånn figurgreie der...

Vi har bestilt transport til oss, en gammel jaguar, har ikke sett den og gjør nok ikke det før selve dagen heller...

Han skal ha sjakett med kremfarget vest..

og datteren vår skal ha en hvit kjole av noe slag, men har ikke helt bestemt meg for hva slags rolle hun skal ha..

Inngangsmusikk skal være mozart med pachebels canon d..

Vi skal ikke ha band...

kommer ikke på så mye mer nå, men kommer tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *englefjes*

Hei og velkommen hit :-D

Gratulerer med foreståede bryllup.

Kjempenydelig kjole du har funnet deg forresten :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Velkommen inn i bryllupsdagbøkene!

Så masse dåkke har på plass :klappe:

Herligt romantiske kjolen du har fonne deg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Hei hei :vinke:

Velkommen her til bryllupsdagbøkene :) Dere har jo planlagt det meste - herlig det å bare flyte videre til bryllupet ;) Kjolen var nydelig, skoene var kjempefine (like mine) og alt annet også - vakkert :)

Gleder meg til å følge deg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei og :velkommen: hit!

Gratulerer med forestående bryllup! Det ser ut som dere har det aller meste i orden ja også så nyyydelig kjole! Syns det høres ut som at buketten kan bli fin inntil den kjolen jeg :)

Håper du vil trives her inne!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk... jeg har vært en del inne på bryllupsforumet, men trege meg hadde ikke fått med meg at man kunne ha dagbøker her... :sjenert:

her er brudebuketten min:

brudebuketten

her er invitasjonene:

190920071411NP5X7oQDXZNq4YmNKz.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyydelig! Både buketten og invitasjonen :jepp: Skjønner at du falt for den buketten ja, den var utrolig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så langt du har kommet i planleggingen! :jepp:

Gifter deg en uke etter meg du :)

Kjempekjekt å ha så mye på plass! Og så nydelig kjole du har valgt! :klemmer:

Alt var nydelig forresten! Høres helt topp ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! Jeg har fått mye på plass ja... har en datter på snart 2 og en mann som jobber skift så blir sittende en del hjemme uten noe særlig mål og mening, og da får man gjort mye da!!!

Jeg er så fornøyd med kjolen min, og gleder meg så sinnsykt til jeg får den, men blir desverre ikke før i mai.. de bruker 12 uker på å lage den i tillegg til 2 uker leveranse... synd man bare får brukt den en gang... eller jeg kan jo kanskje gjøre som britney og bare bruke den til butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Den kjolen er så utrolig nydelig! En av mine absolutt favoritter! Har veldig lyst å prøve den selv, men er redd jeg skal synes den er finere enn den jeg har :ler:

Synd de bare skal brukes en gang ja! Men din kjole kan vel ganske enkelt gjøres om til en fin selskapskjole, vil jeg tro - kutt litt på lengden og kanskje farge den om det går, så kan du bruke den maaaange ganger - uten at det blir helt som Britney :fnise:

Invitasjonene og buketten var også kjempefine! Jeg skal også ha blå bukett, og de orkideene er høyt på ønskelista, for å si det sånn :jepp:

Skal bli koselig å følge deg fremover. Artig med flere 2008 bruder. Nærmer seg med stormskritt nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Den kjolen er så utrolig nydelig! En av mine absolutt favoritter! Har veldig lyst å prøve den selv, men er redd jeg skal synes den er finere enn den jeg har :ler:

Synd de bare skal brukes en gang ja! Men din kjole kan vel ganske enkelt gjøres om til en fin selskapskjole, vil jeg tro - kutt litt på lengden og kanskje farge den om det går, så kan du bruke den maaaange ganger - uten at det blir helt som Britney :fnise:

Invitasjonene og buketten var også kjempefine! Jeg skal også ha blå bukett, og de orkideene er høyt på ønskelista, for å si det sånn :jepp:

Skal bli koselig å følge deg fremover. Artig med flere 2008 bruder. Nærmer seg med stormskritt nå! :hoppe:

hvis du er en slik en som har lett for å ombestemme deg ville jeg nok ikke ha prøvd den kjolen... den sitter veldig pent på, siden den har empireliv.. jeg trodde man måtte være rimelig slank og fast i fisken for å ha den, men den satt som ett skudd på min kropp..

KLIPPE I KJOLEN MIN?!?!?! :nei:

tror ikke jeg klarer det jeg.. herregud tror jeg må ramme den inn og henge den opp på stue veggen... :jepp:

Synes de orkideene er kjempe fine.. hadde egentlig tenkt til å ha dem litt rundt omkring i lokale også, men fant ut at det fort kunne bli litt mørkt.. så må kombinere med noen hvite blomster av no slag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KLIPPE I KJOLEN MIN?!?!?! :nei:

tror ikke jeg klarer det jeg.. herregud tror jeg må ramme den inn og henge den opp på stue veggen... :jepp:

:ler: :ler: :ler:

Det høres ganske brutalt ut ja! :fnise:

Kan kjøpe sånn stor museumsmonter og stille den ut! :jepp: Eller bruke den som utgangspunkt for å innrede soverommet.

Kunne faktisk vært litt kult, når jeg tenker meg om - gjort på riktige måten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forestående brylupp :)

å gud så mange fine ting du hadde funet... håret, kjolen, skoene og buketten var aldeles nyyyydelige :klappe:

Lykke til med planleggingen vidre da... ikke så lenge igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bestemt meg for håret tror jeg.. uansett står det mellom den jeg har over og denne.. tror det blir denne:

hår

også har jeg kjøpt tango too skoa i dag og veske..

veska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

da har jeg bestemt meg for håret tror jeg.. uansett står det mellom den jeg har over og denne.. tror det blir denne:

hår

også har jeg kjøpt tango too skoa i dag og veske..

veska

Denne frisyren var nydelig! Fin den andre også, men personlig er den siste min favoritt. Passer kjempefint til både kjolen og smykkene dine, tror jeg. Elegant!

Fin veske også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg måtte inn å se i dagboka di!

Ser at du har samme kjole som det jeg har. Jeg har også så lyst på de tango too skoene, men har bare siklet etter de ikke kjøpt de. Synes de er så dyre. Hvilken farge har du på bandet under bysten? Jeg har brun, temaet vårt er sjokolade så da fikk jeg sydd brunt bånd :) Det ble kjempefint. Gleder meg til å bruke den. Jeg har tenkt til å sy den om til dåpskjole.. Visst jeg klarer. Blir sikkert å ha den sånn at jeg kan se på den i noen år først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg måtte inn å se i dagboka di!

Ser at du har samme kjole som det jeg har. Jeg har også så lyst på de tango too skoene, men har bare siklet etter de ikke kjøpt de. Synes de er så dyre. Hvilken farge har du på bandet under bysten? Jeg har brun, temaet vårt er sjokolade så da fikk jeg sydd brunt bånd :) Det ble kjempefint. Gleder meg til å bruke den. Jeg har tenkt til å sy den om til dåpskjole.. Visst jeg klarer. Blir sikkert å ha den sånn at jeg kan se på den i noen år først :)

Med andre ord har du skikkelig god smak!!! For å være helt ærlig så vet jeg ikke... :sjenert:

Var i hamar og prøvde en lignende kjole, uten de armene, for å se hvordan den satt.. den var i light gold... Jeg har ikke funnet noen steder som selger den kjolen nemlig så jeg har bestilt min i Usa.. bestilte den i fargen white.. farge tema i bryllupet er lilla/blå og sølv (etter mannens ønske) så tenkte at med gulltoner da blir det litt vel mye... Men den kjolen kan jo ikke slå feil...

Jeg tror de skoa er skikkelig fine til den kjolen.. for min del må jeg ha 6,5 cm høye heler på grunn av høyden min og kjolen, så det passer perfekt!!

Synes egentlig de var veldig dyre jeg og... men de kan farges sorte eller hva som helst etter bruk... Jeg endte med opp med å kjøpe den på nettet fra Usa.. ble litt billigere.. er ikke helt sikkert på hvor mye siden jeg ikke helt vet hva det blir i toll... Men jeg kjøpte en veske også, samme sted og summen av de med "HØY" toll blir samme pris som dem koster i Norge...

Tror det er viktig å kjøpe stødige gode sko fordi man skal gå med dem hele kvelden...

Det jeg kan gjøre er jo å si ifra når jeg får dem, hva jeg betalte i toll også videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins jo hvite orkideer også. Nesten hvite iallefall. Du kan jo bruke dem? :)

Ja jeg har tenkt på det, men så synes jeg kanskje det blir litt ensformig? prøve å finne en annen hvit blomst... for jo bare ta meg en tur i blomsterbutikken..

Kjæresten til pappa er blomsterbinder og jobber i blomsterbutikk... Hun skal lage alle blomstene mine som gave til meg, også får hun jo innkjøpspris på dem... så hun har nok en del formeninger hun også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...