Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..


sandra82

Anbefalte innlegg

Så koselig at dere skal prøve å få en til :) Jeg vil også ha baby! Hehe... men samboer vil vente til vi begge er i fast jobb, og det er nok lurt... Så får vel smøre meg med tålmodighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ogg... jeg må også øve :sukk:

ser ut som jeg har noe i rompa jeg når jeg går med hæler :dåne:

:skratte: uffda vennen :fnise:

Å gå me høghelte sko e e vane...går en nok i de så lere en seg nåken triks :Nikke: Eg går tje i aent fra vår te høst, men iløpe av vinteren så klare eg å venna meg av me de, så e de på an me snofling ijenn når de blir sol :fnise: Men de "går seg te" :-D

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ogg... jeg må også øve :sukk:

ser ut som jeg har noe i rompa jeg når jeg går med hæler :dåne:

:fnise: kan jeg få se på når du øver?? :fnise: er dårlig men det går seg nok til... akkurat som denne valsen... og igjen de skoa og vals... ja ja.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere skal prøve å få en til :) Jeg vil også ha baby! Hehe... men samboer vil vente til vi begge er i fast jobb, og det er nok lurt... Så får vel smøre meg med tålmodighet :P

Er nok best å ha fast inntekt ja!! jeg er jo student... så jeg får faktisk veeldig mye mer i studielån om jeg får barn i den perioden.. også synes jeg det er så greit å ha gjort seg ferdig med permisjoner og sånt innen jeg skal søke jobb... og hvis jeg blir gravid i sommer... og står til alle eksamene mine så er jeg ferdig med utdannelsen min nå jeg er ferdig med permisjonen.. så alt i alt hadde det vært perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Er nok best å ha fast inntekt ja!! jeg er jo student... så jeg får faktisk veeldig mye mer i studielån om jeg får barn i den perioden.. også synes jeg det er så greit å ha gjort seg ferdig med permisjoner og sånt innen jeg skal søke jobb... og hvis jeg blir gravid i sommer... og står til alle eksamene mine så er jeg ferdig med utdannelsen min nå jeg er ferdig med permisjonen.. så alt i alt hadde det vært perfekt!!

Det har jeg lyst til å prøve på også :-D

Orker ikke å vente til jeg er i fastjobb og har jobbet lenge nok til å kjenne alle arbeidsoppgaver osv bla,bla,bla....vil ha en nå jeg :fnise: Hvor mye ekstra er det man får forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg lyst til å prøve på også :-D

Orker ikke å vente til jeg er i fastjobb og har jobbet lenge nok til å kjenne alle arbeidsoppgaver osv bla,bla,bla....vil ha en nå jeg :fnise: Hvor mye ekstra er det man får forresten?

er ikke helt sikker.... men får jo ca. 1000 ekstra nå fordi jeg har ett barn, og får jeg mer når jeg har to.. også tror jeg det var noen tusen ekstra! Men er jo så vanskelig å vite da.. de gjør jo som dem vil nå på lånekassen..

Men innbiller meg at jeg har lest ett sted at regjeringen vil at folk skal få barn i tidligere alder, og at de da skal gjøre sånn at det lønner seg å få barn mens man studerer!! men det kan jo være tull også...

jeg er så babysyk nå at jeg skal ikke vente... også har jeg så lyst på en gutt, har jo en jente og vi skal bare ha 2 barn... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånekassen gjør som de vil ja! Er glad jeg er ferdig med dem for å si det sånn! :fnise:

En gutt og en jente er jo bare perfekt da! Får krysse fingrene!! Det blir vel prøvingsdagbok på deg da etter bryllupet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: uffda vennen :fnise:

Å gå me høghelte sko e e vane...går en nok i de så lere en seg nåken triks :Nikke: Eg går tje i aent fra vår te høst, men iløpe av vinteren så klare eg å venna meg av me de, så e de på an me snofling ijenn når de blir sol :fnise: Men de "går seg te" :-D

fæle greier med disse skoa :sukk:

Neida me jeg har faktisk begynt å øve litt i brudeskoene mine så det går seg nok til ;)

:fnise: kan jeg få se på når du øver?? :fnise: er dårlig men det går seg nok til... akkurat som denne valsen... og igjen de skoa og vals... ja ja.. :fnise:

hihi :fnise: ja det er bare å stikke innom ;)

vals ja... hmmm... ser for meg vi tar en macarena jeg :Nikke:

God helg :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fæle greier med disse skoa :sukk:

Neida me jeg har faktisk begynt å øve litt i brudeskoene mine så det går seg nok til ;)

hihi :fnise: ja det er bare å stikke innom ;)

vals ja... hmmm... ser for meg vi tar en macarena jeg :Nikke:

God helg :skaal:

joda får vel begynne å støvsuge i dem eller no... tror kanskje det er den ultimate løsning, for støvsuging er det ikke mye av her i huset.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånekassen gjør som de vil ja! Er glad jeg er ferdig med dem for å si det sånn! :fnise:

En gutt og en jente er jo bare perfekt da! Får krysse fingrene!! Det blir vel prøvingsdagbok på deg da etter bryllupet :lur:

ja det er ikke umulig... :rødme: men tror kanskje ikke prøvingen varer så lenge... har vært gravid to ganger og har jo ikke akkurat vært no problem, og siden jeg nå har sluttet på p-pillen 3 mnd før vi skal prøve regner jeg med at ting går som det skal!!

men man skal aldri si aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sluttet med pillen i oktober og det er enda ikke noe frø i magen min. Så det kan ta tid for noen ja. Sukk. Men så har ikke jeg vært gravid før så. Får håpe det skjer noe snart :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke på pilla før jeg ble gravid, så vi bare droppa kondom da vi bestemte oss for at vi ville ha barn. Og det gikk 14 dager det gitt, så var jeg gravid! :hoppe: Mulig at det er verre å få til når man har brukt p-piller, det vet jeg ikke noe om. Men fint å høre at det har vært lett å bli gravid for deg da! Ikke noe som er bedre enn det! :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *englefjes*
ja det er ikke umulig... :rødme: men tror kanskje ikke prøvingen varer så lenge... har vært gravid to ganger og har jo ikke akkurat vært no problem, og siden jeg nå har sluttet på p-pillen 3 mnd før vi skal prøve regner jeg med at ting går som det skal!!

men man skal aldri si aldri..

Kjekt å høre at det klaffer fort for noen da :-D

Etter at jeg begynte å "henge" her på KG har jeg fått inntrykk av at det er så vanskelig...blir jo nesten litt demotivert.

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at det klaffer fort for noen da :-D

Etter at jeg begynte å "henge" her på KG har jeg fått inntrykk av at det er så vanskelig...blir jo nesten litt demotivert.

Ha en fin helg :klemmer:

Klaffa kjapt for oss også! gikk 2 mnd, og jeg hadde gått på piller helt frem til vi prøvde :) Nå har vi ei lita :babyjente: på 7 mnd! Herlig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for oppmuntring folkens!! Er jo klart det ikke er sikkert det klaffer, det vet man aldri... men jeg må jo tro og håpe.. :fnise:

desverre mia... har jo ikke engang prøvd akkurat den kjolen jeg har kjøpt, men en veeeeeeldig lik.. og fikk ikke ta bilde...

er så tafatt for tiden jeg.. synes alt er ett ork.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for oppmuntring folkens!! Er jo klart det ikke er sikkert det klaffer, det vet man aldri... men jeg må jo tro og håpe.. :fnise:

desverre mia... har jo ikke engang prøvd akkurat den kjolen jeg har kjøpt, men en veeeeeeldig lik.. og fikk ikke ta bilde...

er så tafatt for tiden jeg.. synes alt er ett ork.. :fnise:

Jeg er også litt tafatt.. Er tydeligvis skikkelig vanskelig å få tak i servitører.. har liksom et UTALL av søskenbarn da.. men de har visst bare sagt nnnjeeeii... Rart at ikke folk vil hjelpe til med slikt.. eller er jeg bare rar? Så foreløpig har jeg 4 servitører da.. mangler 2.. Håper det ordner seg.. og så irriterer jeg meg litt over folk som ikke svarer.. det er vel 10 stk som ikke har svart ennå.. Det er litt sløvt synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt tafatt.. Er tydeligvis skikkelig vanskelig å få tak i servitører.. har liksom et UTALL av søskenbarn da.. men de har visst bare sagt nnnjeeeii... Rart at ikke folk vil hjelpe til med slikt.. eller er jeg bare rar? Så foreløpig har jeg 4 servitører da.. mangler 2.. Håper det ordner seg.. og så irriterer jeg meg litt over folk som ikke svarer.. det er vel 10 stk som ikke har svart ennå.. Det er litt sløvt synes jeg..

nei jeg irriterer meg over at folk ikke har svart til tross for at fristen går ut 1 mai... vi har ingen servitører vi da.. er egentlig veldig usikker på åssen vi skal gjøre det... er jo sikkert folk jeg kan spørre som jeg kjenner.. men dem bor jo da selvsagt i oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...