Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Hehe.. Morro for deg ;) Håper det er et forsinket påskeegg hos deg au da :D Stå på!!! :sengekos:

Her ble det ingenting i går.. Han sovnet før jeg rakk å komme meg inn på rommet... Så da kunne jeg ikke vekke han heller... Men men.. Ikke noe å gjøre me det... Er nok forsent å gjøre noe i kveld.. Jaja...

Ohh.. 1 mai... Ska stå vakt i byen mens det er tog som er ute å går... Hehe... I pøsanes regn!!!! Spennende :P

Uffda, kanskje vi skulle har byttet? M var her i går, en :sengekos: holdt ikke - dægæn er sliten nå =/ Haha, ville heller sove:P

Keep on :sengekos: ! Så blir det nok bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihihihi..Klager ikke :P

Fikk meg no i ste når vi kom hjem fra vakt :P:sengekos: :sengekos: :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Jah! :P God helg te du oxo :D

:ler: Er jo hyggelig denne prøvingen også! :ler:

Innom for å ønske deg god helg! :)

Jaja, da var det helg gitt og jeg sitter hjemme og skriver og skriver på eksamensoppgaven. Skriver om smertelindrende tiltak... Har skrevet endel i dag, men er ikke ferdig ennå nej.. Hihi.. Men det kommer seg.. :)

Oh.. Nå var prøvetiden over.. Og det er bare å vente på at TR endelig har reist på ferie og lagd plass der inne te en lite spire.. Hihi.. Håpe håpe håpe...

Ska i 30-årsdag i dag.. Blir koselig.. Gleder meg masse.... Føler jeg begynner å bli gammel nå som jeg ska i 30 års dag osv(ingen fornærmelse te dere som alt er i den alderen asså, tiden bare flyr føler jeg :)).. HIhi.. Tiden flyr.. Haha!!

Jaja, ha en toppers fredag folkens!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel

hei!

tar en liten titt innom, jeg :goodbye:

føler med deg i eksamensperioden. sitter her selv, burde lese, burde skrive, men bruker tiden min på KG...hehe..

lykke til håper du koste deg i 30årslag!

Endret av poppel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag alt.. Helga har gått så fort synes jeg.... Hva har jeg gjort i helga tru? Jo, på fredagen var jeg i bursdag og var ikke hjemme før nærmere 0330 den natta!!! :skratte: Hehe... På lørdagen var jeg i byen en tur og møtte mormor som kom me buss øst ifra. Fulgte henne opp til Pappa og de.. Mamma sku egentlig hente hu, men siden mamma er på sykehuset måtte jeg gjøre det. ellers har jeg slappet av og i natt har jeg sovet ut den tapte søvnen natt til lørdag..... :fnise:

I dag ska gubben og jeg pusse båt... Og nyte sola!!! :sol: det er så digg at "sommeren" endelig er kommet.... Hihi..

Te nå i dag har jeg vasket opp og hengt ut en klesvask. Ska brette non klær nå og vekke Dag.. Hehe..

Denne uka som kommer bringer med seg litt av hvert trur jeg.. Mandag skal jeg på jobbintervju :gjeiper: og rydde i depoet til folkehjelpa. Tirsdag skal jeg bake oxo kommer mormor på besøk hit. Hu har aldir vært her.. Onsdag er speidermøte, torsdag skal jeg på skolen og fredag skal jeg au på skolen, men da i KrSand.... Møte ang hva som skjer neste år for min del....

Nå vet jeg iallefall hva jeg vil gjøre, men jeg vet ikke hvordan det skal gjøres.. Jeg skal fortsette på sykepleien.. Må jo det.. men jeg må jo gå 1. året på "nytt" må ta de fagene jeg mangler. Og det er anatomi og praksisen. Da har jeg mye fri utenom det. Også er det bånn gass på de to siste årene høsten 2009. Hehe.. Har tenkt frem og tilbake det at jeg kanke slutte noe jeg nettopp har startet. Nå har jeg fått slappet av en stundt, tenkt og kommet til enighet med meg selv om hva jeg vil gjøre fremover. Og jah, jeg vil bli sykepleier og etterutdanne meg som noe annet senere innen sykepleie.. Har en stoooor drøm om prematurarbeid.. Men tar et år av gangen. det er nok det beste! :)

nej, nå må jeg gjøre litt :husarbeid: her

Ha en toppers dag!!! :klemmer::briller: :briller: :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

tar en liten titt innom, jeg :goodbye:

føler med deg i eksamensperioden. sitter her selv, burde lese, burde skrive, men bruker tiden min på KG...hehe..

lykke til og kos deg i 30årslag!

Hehe.. Jah eksamen er no piss.. Hehehehe... Burde selv lest og skrevet på eksamensoppgaven nå, men... Hihi.. Ser hvar tiden går te ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå er så glad jeg er ferdig med eksamner og sånn!! men jeg savner skolen utrolig masse!! det sosiale!! mye moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel
Hehe.. Jah eksamen er no piss.. Hehehehe... Burde selv lest og skrevet på eksamensoppgaven nå, men... Hihi.. Ser hvar tiden går te ;)

hvordan går eksamensskriving?

jeg er neeeeeeeeeeesten ferdig :jepp:

puh...vil egentlig bare gjøre absolutt alt annet enn å sitte inne å skrive...men nå er siste innspurt!

lykke til til deg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå er så glad jeg er ferdig med eksamner og sånn!! men jeg savner skolen utrolig masse!! det sosiale!! mye moro!!

Hehe.. Eksamen og slik er no dritt!!! Haha..... Men skolen generelt er jo topp da :) Masse sosiale greier :fnise:

hvordan går eksamensskriving?

jeg er neeeeeeeeeeesten ferdig :jepp:

puh...vil egentlig bare gjøre absolutt alt annet enn å sitte inne å skrive...men nå er siste innspurt!

lykke til til deg :-D

Joda, det går jo herda.. Nå er jeg hjemme alene, så det er ingen forstyrrelser slik at jeg kan få gjort unna litt.. Så nærmer meg tja... slutten kanskej? Ska innom skolen te torsdag og se hvoradn vi ligger ann.. Håper vi ikke må omrokere og alt dette her.. Stress!! Hehe.. Men det kommer seg, håper jeg..

Hva studerer du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh... Ømme pupper på avveie!!! :duskedame::hoppe::popcorn:

Og da sånne at ikke gubben kan ta på de..... For det er så ømt... Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Pleiepike!!! Har du aldri hatt det før mens før?

Heier på deg! :duskedame:

Jo, men aldri så lenge før mensen.. Pleier å få det 1-2 dager før... Og i følge kalenteren osv ekke mens før om 5-6 dager te.... Men håper det kan være andre grunner nå!!! HIhi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så SPENNENDE! Får håpe det er hva vi mistenker det er ;D Hoho!

Ellers alt fint med deg vennen? Har også begynt eksamenslesing nå:( Er grusooomt!!! wææææ!

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh... Ømme pupper på avveie!!! :duskedame::hoppe::popcorn:

Og da sånne at ikke gubben kan ta på de..... For det er så ømt... Haha

:banantroll: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så SPENNENDE! Får håpe det er hva vi mistenker det er ;D Hoho!

Ellers alt fint med deg vennen? Har også begynt eksamenslesing nå:( Er grusooomt!!! wææææ!

<3

JEg er så totalt svidd at jeg ikke vet hvor jeg ska gjøre meg henn nå :P

Så spennende ;)

venter i spenning jeg da :popcorn:

Jah!

:banantroll: :hoppe: :hoppe:

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...