Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Lykke til hos legen :)

håper du får svar på hvorfor du har så vondt! :)

Mange mange takk!

Tja, fikk sånn delvis svar.. Hehe.. Han trudde jeg hadde en tarminfeksjon, men for sikkerhetsskyld tok jeg masse prøver for alle de derre indre organene og så ska jeg på u.l av magen da.. Men står på venteliste nuh. Så får vi nå se hva som skjer fremmover.... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. :)

Innom og hilser på deg jeg og da.Ser det er el snart,Lykke til da.Skal se mai blir den store mnd vet du.

Kjedelig med mulig tarminfeksjon da.Au au.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, torsdag gitt... Tiden flyr... Reiser i morra.. Bort fra vårværet og "varmen" og opp i fjellet.. Hehe.. Ska te Sirdal. Blir morro det.. Skal på kurs, grunnkurs i lederskap. Gleder meg. Mye lærerrikt på det jah!

I dag er jeg hjemme fra jobb... Ikke helt bra det men.... Orket ikke jobb i dag. Har nesten ikke sove i natt og litt sånt.. så da fant jeg ut at det å gå på jobb gidder jeg ikke. Da holder jeg heller sofan... :)

theamoren Jah, jeg håper de finner ut av det.. KJedelig å gå uten å vite egentlig..

skogmusa Koselig at du la igjen spor etter deg!! Jah, nå er det snart EL.. Hehe.. Da blir det mye :sengekos: Jobber ikke rundt dagene jeg har EL, så da kan det jo kanskej klaffe??? Hihi.. Håper! ;)

Og nej, tarminfeksjon er faktisk ganske ubehagelig.. Men men..

Får daffe videre her på sofan!! Kanskje ut i sola senere :briller: :briller: Nå er det bare digg å bo i sør asså!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg i solen! :) Fint å leve når det er så fint vær. Og så etterlengtet!!! Såå klar for sol og sommer jeg nå! Veslejenta mi har begynt å mase om at vi må ta frem plaskebassenget i hagen, men vi prøver å forklare at det nok er LITT tidlig... :ler:

Håper magesmertene bedrer seg og at du får en finfin PP!!! Lykke til med "jobben" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Koste meg godt jah! Vandret i byen i 3 timer og spiste 2 is... Det er sommer!! Tihi... Vel, ja det er vel litt tidlig å sette ut et plaskebasseng jah! Hehe... Men håper å bade i sjøen snart asså! Må det :P

Tihi.. Jah, når vi kommer hjem fra fjellet så er det full :sengekos: her... Tihi.. Da ska soldatene gjøre sin oppgave asså!!

Håper du koser deg i solen! :) Fint å leve når det er så fint vær. Og så etterlengtet!!! Såå klar for sol og sommer jeg nå! Veslejenta mi har begynt å mase om at vi må ta frem plaskebassenget i hagen, men vi prøver å forklare at det nok er LITT tidlig... :ler:

Håper magesmertene bedrer seg og at du får en finfin PP!!! Lykke til med "jobben" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig en dag fri. Ska te legen i dag.. Og MR av hodet..... Så går nå om ikke så alt for lenge.. Mamma var på MR her for ei lida studn siden og hu sliter av me migrene på samme måte som meg.. Og de hadde funne cyster på hjernen hennes :sjenert::tristbla: Så håper ikke de finner på i min hjerne...

Ska te legen ang magesmertene mine. Jeg har så vondt i magen at det er forferdelig. Det å ede ekke enkelt. Blir kvalm for hver matbit jeg får i meg.. Ikke bra....

Ellers... Nyte sola!! :briller: :briller: :danse:

:hallo:

Dagbok-sniker'n her...

Dakkar... Dette hørtes da ikke bra ut.

Får håpe de ikke finner noe alvorlig da, utifra testene, og at det i verste fall er en betennelse eller noe som kan kureres med litt piller eller noe. :jepp:

UL av magen er alltid moro, det skal jeg om kort tid også. Får håpe du får en koselig gynekolog som viser deg ting på skjermen og forteller hva han ser. Skikkelig kjipt med de som bare undersøker uten å underrette pasienten. :sukk:

Håpløse leger!!!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey snuppa mi!!!! Jah, jeg håper au det klaffer snart ass!! Hehe.. JOda, ting er greit her, og hva me du? :)

Heia <3

Hvordan går det med deg ?

Håper det klaffer snart!

:klemmer:

Tja, her er det bare :sengekos: for tiden!! Haha.. Nejda, har ikke blitt det... Vært på kurs i helga sånn at har ikke hatt tid for oss selv.. Men i går da vi kom hjem ble det :sengekos: Tihi.. Blir vel noe nå som vi snart ska legge oss... Hehe...

Hmmm.. Jeg vet ikke hvordan jeg kan sitere flere på en side...

Kjedelig,,

theamoren

Joda, håper oxo det går her.. Hvordan går det me du da? :)

Se filmen videre oxo legger vi oss ;)

:sengekos: :sengekos: :sengekos::humpe: :humpe: :humpe: :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... :sengekos: Ble det i går au gitt.. Hehe..

Oh, vi har skaffet oss en liten båt!!! Yeah! Må pusses litt på, men det gjør ikke noe.. Nå kan vi kooooose oss i sommer! *glede seg masse* :danse:

Hmmm.. en ting jeg ikke har tenkt på i det siste.. Slimløsende hostesaft.. Det har vi på kjøkkenet.. Oh, det ska testes i kveld. Jeg drikker ikke grapefruktjus. Det smakte dritt :O

Hmm, for ta å dusje oxo kanskje rydde litt her, ialleflal i ganga.. Og sette på en vaskemaskin.. Ser ikke ut etter at vi kom hjem fra fjellet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Grapefrukt juice er ikke noe godt nei!! Haha, kjøpte det ved et uhell ei gang.

Jøss, bååt. Må ta tur i den i Juni;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere flere på ei side:

Trykk på "+ Siter"-knappen på alle innleggene du vil sitere. Deretter trykker du på "Skriv svar".

Får du til nå...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. Næææ jeg får det ikke te jeg :P Hihi.... men.. Jaja

Oh.. Da har jeg faktisk vært på skolen i dag og nå er jeg påvei hjem.... Og det er einternett på bussen! Det sku egentlig mangle med tanke på at jeg sitte i nesten 2 timer på buss og kope... Hehe...

Jeg har SÅ vondt i magen jeg... Sånn mens.smerter.. Tyder vel på at EL er her?? Hmmm... :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: Tihi... Men det blir ikke mer :sengekos: enn en gang om dagen da.. Har rett og slett ikke tid... Men det får da duge.. hehe.. De sier jo at en dråpe ska være nok :P La oss håpe det denne ganga!

Fikk nesten ikke sove i natt.. Som jeg sa te gubben, trur egget denne mnd er superstort.... Hehehehehe....

Jaja, jeg får studere den delvis nye E18 påvei hjem her..

Ha en toppers dag folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka
:fnise: Kanskje det er et forsinket påskeegg. Ikke moro å ha vondt ved EL, men på en annen side er det jo greit å kjenne at man har EL også. Du får ta deg en svingom i bingen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kanskje det er et forsinket påskeegg. Ikke moro å ha vondt ved EL, men på en annen side er det jo greit å kjenne at man har EL også. Du får ta deg en svingom i bingen.

Hehehe.. Jaaa.... Vi får gjøre det når vi kommer hjem i kveld.. Tihi.... Han vet om det så.. Iallefall et tegn på at det er noe som skjer inni der.. Og det er ikke gale da :P

Nej, nå ska jeg gjøre meg ferdig her så ska jeg på sanitetsmøte.... Hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har SÅ vondt i magen jeg... Sånn mens.smerter.. Tyder vel på at EL er her?? Hmmm... :humpe: :humpe: :humpe: :humpe: Tihi... Men det blir ikke mer :sengekos: enn en gang om dagen da.. Har rett og slett ikke tid... Men det får da duge.. hehe.. De sier jo at en dråpe ska være nok :P La oss håpe det denne ganga!

Fikk nesten ikke sove i natt.. Som jeg sa te gubben, trur egget denne mnd er superstort.... Hehehehehe....

Dette låter jo bra.Jeg og har et kjempeegg på vei,det kjennes i hvertfall sånn ut. :danse: Dere får :sengekos: masse da. Good luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette låter jo bra.Jeg og har et kjempeegg på vei,det kjennes i hvertfall sånn ut. :danse: Dere får :sengekos: masse da. Good luck.

Hehe.. Morro for deg ;) Håper det er et forsinket påskeegg hos deg au da :D Stå på!!! :sengekos:

Her ble det ingenting i går.. Han sovnet før jeg rakk å komme meg inn på rommet... Så da kunne jeg ikke vekke han heller... Men men.. Ikke noe å gjøre me det... Er nok forsent å gjøre noe i kveld.. Jaja...

Ohh.. 1 mai... Ska stå vakt i byen mens det er tog som er ute å går... Hehe... I pøsanes regn!!!! Spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...