Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1341 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er så uvant at du "ikke skriver her lenger". Før hadde du alltid så lange innlegg og masse å fortelle, nå er du nesten aldri her lenger. Eller det kan det jo hende du er, men du skriver hvertfall ikke så mye. Men alle har jo sine opp og ned perioder på det meste her i livet, så.. :happy: Håper du har det fint Jeg leste det forrige innlegget ditt, men jeg vet ikke hva jeg skal si...jeg aner ikke hva som kan være til hjelp, og jeg er redd for å si noe galt. Så jeg bryr meg, og ville så gjerne skrive noe, men noen ganger holder liksom ikke bare med en "innom med en klem" selv om det kan være superkoselig! Men ikke når det høres så alvorlig ut, jeg vet ikke jo alt om situasjonen din, og da er det lett å tråkke i salaten. Men det er flott å se at du har det fint nå! Da blir jeg glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #1342 Del Skrevet 23. juni 2009 Hehe ja, vet :gjeiper: Det kommer nok mye av at jeg har skaffet meg blogg, og av at det er sommer, og ikke minst at jeg har fått meg kjærstepus :happy: Men jeg snoker som regel innom en gang eller 2 i løpet av dagen uansett, jeg bare "har ikke tid" til å skrive Har fremdeles mye å fortelle, og elsker å skrive, har bare forsømt skrivebehovet litt de siste ukene Skjønner at sånt er vanskelig å forholde seg til, men i den formen der blir dagboken på kg en slags terapi, der kan jeg skrive om og få ut de tankene som plager meg, uten at alle bekjente og slektninger osv kommer å blander seg.. Regner vel egentlig ikke med svar på de innleggene, de er mest for egen del Prøver jo å holde meg positiv i det lengste, og føler jo også at formen er langt bedre nå som det både er sommer, og jeg har en trygg og god armkrok å krype opp i når ting blir skummelt i verden rundt meg så forhåpentligvis blir det mindre av sånne innlegg fremover! Er forsåvidt sykemeldt på jobben nå, forhåpentligvis helt frem til ferien, også har jeg sagt opp på den dumme jobben, så om psykologen sykmelder meg så lenge som han snakker om er jeg nå offisielt ferdig med den teite jobben og i slutten av juli begynner jeg i ny jobb - oslo i huset ved siden av der jeg flytter inn i august det blir nok veldig bra tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1343 Del Skrevet 23. juni 2009 jeg kan nok forstå det. når du har kjæreste, så blir det ikke tid til så mye annet kan jeg tenke meg! ^^ jeg er nysgjerrig på hvor du skal jobbe og hvor du skal bo! vil du skrive det eller? hvis ikke-- hva skal du jobbe med da? ps. det er deilig med en dagbok da. hvor du bare kan skrive følelser og slikt uten egentlig å forvente noe svar. og får man det så er det koselig nok. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #1344 Del Skrevet 23. juni 2009 Hehe nei, han blir nå liksom førsteprioritet da og spesielt når det er så nytt så vil man jo bare nyte hverandre Skal bo på anker studentbolig jeg, sammen med Inwe og S :gjeiper: Kan hende K blir med å flytte inn der også, men det avhenger av et par ting som han må finne ut iløpet av sommeren først.. Skal bli utrolig deilig å bo 10 min gangavstand fra oslo s altså Skal jobbe rett i nærheten av anker på en telefonselgerting Vet mange syns det er teit, men jeg liker det, har jobbet i 2 år med det før, og ble da forfremmet til sånn ledertalent greier.. selger mye og tjener gode penger på det, passer meg ypperlig jeg er nemlig ganske sleip når jeg må ^^ Ja, det er deilig å ha et sted å skrive ned ting man tenker og føler uten å bekymre seg for at alle på face skal finne ut.. blir liksom ikke det samme å skrive helt private ting i bloggen -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1345 Del Skrevet 23. juni 2009 aah, så digg da! virker så bra å bo i sentrum. jeg har nå ikke råd til å flytte ut enda jeg da dessverre men nå er det 3. året om igjen, så når jeg er ferdig med det er jeg fri til å gjøre hva jeg vil! det er så deilig!! så et år til hjemme klarer jeg vel.. :happy: å, uff, nei du har rett i det. jeg har jobbet med det selv og likte det ikke i det hele tatt. men det er jo supert hvis du liker det da! det er jo det som er poenget! og er man flink kan man tjene dritgode penger har jeg hørt. (bare ikke ring meg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #1346 Del Skrevet 23. juni 2009 Ja, skal bli så digg! Kommer til å føle meg fri som fuglen! digg å kunne GÅ hjem fra et hvilket som helst utested å legge seg i sin egen seng og ikke behøve å stresse med buss og tog og dritt og møkk for å komme meg ut på landet igjen dagen derpå Skal du ta 3. året om igjen, why? Du bor jo i oslo uansett, så du er jo heldig sånn med plasseringen av foreldre da, da er det jo liksom greit å spare penger på å bo hjemme bo for seg selv er dyre greier Hehe nei, ich weiss mange som ikke klarer det. men jeg er selger-menneske deluxe da! skal bare høre meg på jobbintervju du, juger så det renner hoho! Skal jo forsåvidt gå på BI-for å utdanne meg til å bli markedsfører, så er jo salgsting jeg skal drive med når jeg er ferdig utdannet oxo (har dessverre ikke kontroll på hvem som blir ringt opp, men om jeg hører på navnet ditt at det er deg skal jeg søren meg slå av en prat ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. juni 2009 #1347 Del Skrevet 24. juni 2009 ja, kort vei hjem fra byen må jo være best! jeg droppet ut av 3. klasse så nå skal jeg bli ferdig med det én gang for alle! hehe! gjør meg absolutt ingenting å bo hos mamma, vi trives godt i lag, men det er noe med det å føle seg litt mer voksen kanskje?..som frister..og så kan du jo dra med deg folk hjem fra byen uten å tenke på at mor er hjemme, hehe..den er litt tricky! :gjeiper: jammen da høres du jo ut som en bra tlfselger! og hvis du synes det er gøy så er jo det bare supert! det er det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #1348 Del Skrevet 24. juni 2009 hehe ja, det skal bli chill ass Ja, den ser jeg, har dratt med meg folk fra byen hjem til mor og far 2 ganger, og det er mer enn kleint nok Men nå trenger jeg forhåpentligvis ikke dra med meg noen hjem fra byen da, uansett om jeg har "egen" leilighet :happy: Deilig å bli ferdig med 3. klasse da hva skal du etter det? skal ta opp 3. klasse til høsten oxo, hoppet nemlig av jeg å, skal skal ta hele 3. året på bjørknes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. juni 2009 #1349 Del Skrevet 24. juni 2009 tja, hva skal jeg etter det? det vil tiden vise=) men oi, bjørknes? hvilken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #1350 Del Skrevet 24. juni 2009 jasså du ;P bra du har et år til å tenke før du evt må søke på skole da Hehe ja, ble bjørknes, vet at det er flinke lærere og godt læremiljø der, og det trengre jeg for å klare å fullføre :gjeiper: Skal på den i løvenskioldsgate, på frogner tror det blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2009 #1351 Del Skrevet 25. juni 2009 ja, men jeg er ikke sikker på om jeg vil studerer skjønner du. tviler ganske sterkt egentlig. vel, du får ha lykke til da! herregud, jeg gruer meg sånn til særemne jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #1352 Del Skrevet 25. juni 2009 huff da hva skal du bli om du ikke skal studere? :klø: jo takk det samme ..og særemne er jo noe av det eneste som er gøy i løpet av det året, jeg skal dessuten bare rippe opp i det jeg hadde som særemne i fjor, bare skrive om litt her og der (fikk 5+ på det da :happy: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2009 #1353 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) huff da hva skal du bli om du ikke skal studere? :klø: jo takk det samme ..og særemne er jo noe av det eneste som er gøy i løpet av det året, jeg skal dessuten bare rippe opp i det jeg hadde som særemne i fjor, bare skrive om litt her og der (fikk 5+ på det da :happy: ) hehe, hva jeg skal bli? det er da mye man kan bli uten utdannelse! men hadde jeg vært 100% sikker på at jeg aldri vil studere, hadde jeg jo ikke gjort ferdig 3. det kan jo alltids tenke seg at jeg vil det senere, men ser ikke for meg at jeg vil på noen år hvertfall. oi, så bra med 5+ på særemne da! jeg synes det høres innmari krevende ut jeg, er ikke så god på å oppsummere og analysere bøker og sånn.. Endret 25. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #1354 Del Skrevet 25. juni 2009 Joda, forsåvidt endel man kan velge, om man ikke er kresen og tar til takke med litt mer lavtlønnede yrker Jeg for min del har hatt et "tenkeår" jeg skulle jo absolutt ikke studere, og det gikk så fint å ha et yrke man ikke trengte utdannelse til.. men så jobbet jeg i ett av de yrkene og fant ut at så mye slit, for så liten lønn var uaktuelt :gjeiper: men folk trives jo med forskjellige ting da, og jeg må nok innrømme at jeg er mer typen til å sitte i en kontorstol iført dresstøy og høy hæler enn å løpe rundt i en restaurant å rydde folk sine ekle, møkkete tallerker og glass Særemne er egentlig ikke noe stress, du får jo veldig mye tid bevilget til det.. men vil anbefale deg å begynne å lese på noe allerede nå, i og med at du må pløye deg gjennom 3 bøker, og å lese 3 bøker, samt skrive en lang analyse om dem iløpet av 8 skoleuker er hard work! Jeg analyserte 3 bøker jeg har lest for noen år siden, og det funka helt fint, da fikk jeg de 8 ukene til å skrive oppgaven, istede for å bruke dem på å lese meg ihjel, for så å skrive som en gal de siste 2 dagene :gjeiper: ----------- Hurra! Jeg var på legekontoret i dag å skulle spørre om resept på p-pillene siden jeg egentlig har fått resept på p-sprøyte, men så pingla jeg ut og ville ha tilbake pillene mine i stede men ihvertfall, på legekontoret var det jo ferietid, og kun èn lege på jobb, så jeg spurte jo om ikke han kunne ta seg 1 min til å skrive den resepten da, men det var visst helt umulig siden fastlegen min var på ferie, så da fikk jeg vente til han kom tilbake på mandag. Men som jeg sa til hun i skranken, det går jo ikke, for da blir det krøll i systemet i kroppen Endte med at jeg bare måtte gå, med den beskjeden at enten fikk vi bruke dong, eller så fikk jeg høre med legevakta om de kunne skrive resept ihvertfall, når jeg kom hjem her endevendte jeg alle veskene mine, og jada! det var som jeg trodde, jeg hadde en helt ubrukt resept liggende å slenge siden siste jeg var hos helsesøster hurra! så da slipper jeg krøll i systemet, og min bedre halvdel slipper å spise sjokolade med papiret på som han kaller det .... Oxo har jeg kjøpt meg nye sko i dag Sånne søte bronsjefargede pumps som passer utmerket til den kjolen jeg skal ha på meg når min kjære kommer hjem fra militæret :rødme: akkurat 14 dager i dag! lenge, men forhåpentligvis går det fort i sommervarmen! Forresten! tenkte å kjøpe meg et par til med sko hva syns folk om disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. juni 2009 #1355 Del Skrevet 27. juni 2009 hmm...først og fremst; jeg likte absolutt ikke skoene! :gjeiper: siden du spurte jeg har faktisk mailet læreren min og spurt om å få vite litt mer om særemne, så jeg kan begynne på det i sommer! så jeg skal ringe han idag tenkte jeg, hvis ikke det er for frekt å ringe på en lørdag......? men du, man kan fint sitte i en kontrostol uten å ha utdanning. pluss at jeg er ikke sånn som nødvendigvis må tjene så sykt bra! jeg vil ha en jobb jeg trives i, og jeg hater skole, så da må jeg ta konsekvensene av det. og det gjør jeg og! jeg har ikke noe i mot å ha en jobb hvor jeg ikke trenger å utdanne meg for. som sagt, kanskje jeg forandrer mening senere, men jeg er ennå ung og har hele livet foran meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. juni 2009 #1356 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) :hjerte: gratulerer med dagen snuppelura!! :hjerte: hvordan har du hatt det?? fått noe fint? Endret 29. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 29. juni 2009 #1357 Del Skrevet 29. juni 2009 GRATULERER MED DAGEN ENVY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juli 2009 #1358 Del Skrevet 4. juli 2009 hvor er duuu?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. juli 2009 #1359 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei! Beklager mitt laaaaaaaaaaaange fravær! I'm back, and I'm bigger (gravidspøk, og dårlig sådan) Congrats med boyfrienden da Han var ikke så verst! (Fjesboksnoker delux!) :rødme: Hvordan går det ellers? Skjønner at du skal flytte til Oslo, og gå på samme skole jeg gikk på ifjor! Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. juli 2009 #1360 Del Skrevet 20. juli 2009 nå er det faktisk snart en måned siden du har skrevet her inne! håper du kommer tilbake snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå