Gå til innhold

Malama skal bli mamma!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg også holder meg rundt magen og tenker mye...

Får nok begynne å tenke høyt om en ukes tid...

Mannen har ikke pratet så mye til magen enda. Han klapper mye på den. Men skal oppmuntre han mer til det når vi vet at lille nurk hører noe. Håper det klaffer med at vi kjenner bevegelsene på utsiden av magen også, da blir det litt mer virkelig for han også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her snakkar også mannen til magen, og syng og klappar og kosar. Gler seg masse til me skal få ei lita jente i familien! :hjerter_rundt:(Eg trur nok din vesle bebis kan høyre pappaen sin no, jente79, du har jo termin berre eit par veker etter meg :)Babyverden seier at barnet kan høyre når du er 23 veker på veg.)

Endret av Linn3c
Skrevet

Oi! Jeg har ikke gjettet jo!

Jeg tipper det blir....hmmmm.....en :babygutt:

Skrevet

Oppdatert gjetteliste:

Moonxhadow: :babyjente:

Linn3c: :babyjente:

Jente 79 :babyjente:

Lilith: :babyjente:

Concertina: :babyjente:

Lano: :babyjente:

Ballerina: :babyjente:

Frk. Stella :babygutt:

Fakse: :babygutt:

Imli :babygutt:

veslo: :babygutt:

Ninen: :babygutt:

Saeria :babygutt:

Svigerinne :babygutt:

Svigerfars samboer: :babygutt:

Om vi tar med de to utenfor KG, så har guttesiden nå for første gang flertall...

Skrevet

:)

Jeg er dog en sånn som alltid gjetter feil. Bestandig! Men det er nå moro å tippe for det. :-D Håper du sladrer aldri så lite hvis minien velger å blottlegge sine private parts.

Skrevet

På min jobb har det vært "offisielt" i to uker nå, men likevel har ikke ryktet spredd seg noe særlig, og det overrasker meg i grunnen! Men jeg tror folk som har hørt tror at det er litt hemmelig fremdeles og dermed stort sett holder det for seg selv. Greit nok, synes jeg - jeg er heller ingen fan av voldsom oppmerksomhet og synes det er greit at det sprer seg sakte men sikkert. :)

Skrevet
Her snakkar også mannen til magen, og syng og klappar og kosar. Gler seg masse til me skal få ei lita jente i familien! :hjerter_rundt:(Eg trur nok din vesle bebis kan høyre pappaen sin no, jente79, du har jo termin berre eit par veker etter meg :)Babyverden seier at barnet kan høyre når du er 23 veker på veg.)

Ja, så 1. februar var den magiske datoen for meg... Blir nok snakking til magen om ikke så lenge. Men av en eller annen grunn synes jeg det virker veldig rart foreløpig...

Skrevet
:)

Jeg er dog en sånn som alltid gjetter feil. Bestandig! Men det er nå moro å tippe for det. :-D Håper du sladrer aldri så lite hvis minien velger å blottlegge sine private parts.

Om minien avslører sitt kjønn, og vi er enige om å få vite hva det er, så kommer jeg vel sikkert til å sladre litt ja...

Vi får se, i mars...

Skrevet

Så koseleg å lesa oppdateringar i boka di, Malama! Får du tid til å jobba litt innimellom også eller? ;)

Skrevet

Ehh, jada, litt...

Det er litt styr med sånn "sistelitenføringer etter at regnskapet er stengt" for øyeblikket, så det er litt sånne avklaringe som må på plass og dill og dall, men ellers så sitter jeg med avstemminger, som er dørgende kjedelig, så da frisker det opp med små KG-avbrekk. Burde sikkert ikke, men....

Skrevet

Hvis ikke kommer overraskelsen om et par hundre dager. ;)

Skrevet

:danser: 12 uker :danser:

Deilig å passere den grensen. Ha en ifn dag, Malama :klem:

Skrevet

Jepp, det er deilig å passere den grensen.

Akkurat nå er det nesten fristende å følge legens regning, da er jeg i gang med 2. trimester om et par dager, men jeg forholder meg til min egen frem til UL i mars, det føles mest rett, antakelig er den mest rett, ifølge mine beregninger og UL-legen var enig, så da er det dumt å begynne å tro at jeg er kommet lenger, og så bare bli satt tilbake. Dersom en terminen legen regner etter blir bekreftet på UL, så skal jeg heller ta de "bonusdagene" da.

Uansett, jeg er i alle fall passert de magiske 12 ukene. Deilig er det!

Skrevet

Så da er det bare å vente på at det skal bli helg... bare noen timer igjen på jobb...

Og snart er det lunsj...

Jeg begynner å bli veldig sulten, så det er bra. Må ut og handle mat først, så siden neste gang jeg kommer på det antakelig er sånn ca akkurat når lunsjen er i gang, tenker jeg at jeg skal rusle ut og ordne det nå.

Lurer på om jeg skal spre info om at jeg er gravid i dag... si det før det begynner å synes liksom... Har jo vurdert å rusle avsted på butikk og handle mammabukse i dag, og noen topper som er litt lange, for det er jo ikke holdbart å gå med åpen buksesmekk. Går med dressbukse i dag, for den fant jeg ut i går at den er så lav i livet at det fungerer, men kan jo ikke bruke den til hverdags sånn i lengden...

Skrevet

Greit å ha litt mer enn en bukse ja...

Spennende å fortelle det også da :-D

Skrevet

Ja, spennende, men amtidig noe jeg utsetter litt, rett og slett fordi jeg føler det blir sånn.... oppstuss....

Fortalte det ikke før lunsj, og i lunsjen var det så mange (felleslunsj på fredager) at det var så mye prat at det ble ikke naturlig. Vet ikke helt når jeg skal fortelle det... orker ikke så mye "styr"...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...