Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lissi32

Bare så dere vet det kommer jeg til å melde meg ut av denne tråden snart:O)

Hatt et oppgjør hjemme. Jeg har vært og er en hormonbombe uten like. Stakkars stakkars mann. Tror sexlivet vil få en piff når jeg slutter syte og klage, og kjæfte :kjefte:

Så fikk heftig makeupsex i dag tidlig.

Og en ting til: Vi ryddet i garasjen i dag, og sambo fant forlovelsesringen sin :ler:

Tenk at den lå der på gulvet bak noen esker :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Jeg har fremdeles ikke fått sex i år. Hilsen frustrert frue på 5 året.

Huff stakkars deg!

Det er så jævlig frustrerende at andre menn er ville etter deg, og viser at de vil ha deg, men ikke typen!!! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars deg!

Det er så jævlig frustrerende at andre menn er ville etter deg, og viser at de vil ha deg, men ikke typen!!! :gråte:

Nettopp. I helgen fikk jeg masse oppmerksomhet fra andre menn. Men trofast som jeg er reiser jeg hjem til en mann som overhodet ikke viser meg noen interesse. Men, "heldigvis" er min sexlyst lik null for tiden. Jo mindre sex jeg har jo mindre lyst får jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Det er kjempefrustrerende når behovene ikke er på samme nivå!!:O(

Nå skal jeg hvertfall gjøre mitt for å få opp spiriten og ikke bare la det være opp til han. Får kjøre litt hardt på, svelge stoltheta og tørre å TA han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... stakkars dere.

Har ikke blitt no :sengekos: her siden fredagsmorgen.

lissi32.. lykke til!

Kanskje han får øynene opp for deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Jeg bare melder meg inn her jeg også.

To ganger på de siste tre månedene...

Du er herved kvalifisert og din søknad er godkjent,O)

Her støtter vi hverandre, og heier!!! Og selvsagt skryter litt når vi har fått oss litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lissi32
Hmmm.... stakkars dere.

Har ikke blitt no :sengekos: her siden fredagsmorgen.

lissi32.. lykke til!

Kanskje han får øynene opp for deg nå?

Takk:) Vi har snakket ut om alt nå. Om mine sperrer, og ikke minst hans. Mas og kjas gjør ikke ting bedre, men å overse at man har problemer er drepen for forholdet. Her skal det bli tatt tak i nå, men på en helt annen måte enn tidligere.

Vi har begynt på scratch igjen:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Nå har jeg tatt min. Ble litt inspirert av deg lissi ;)

Fikk nok av å vente på at han skal ta initiativet av frykt for at om jeg gjør det så presser jeg han. Men nå gjorde jeg det, i kveld. Har enda smaken av sæd i munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Nå har jeg tatt min. Ble litt inspirert av deg lissi ;)

Fikk nok av å vente på at han skal ta initiativet av frykt for at om jeg gjør det så presser jeg han. Men nå gjorde jeg det, i kveld. Har enda smaken av sæd i munnen ;)

Ja ikke sant?? Kanskje de blir lei av at vi aldri tar skikkelig initiativ? Jeg var slutta med det.. Må jo mote meg opp endel for å tørre det, men har bestemt meg. Til helga blir det stay ups :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl
Ja ikke sant?? Kanskje de blir lei av at vi aldri tar skikkelig initiativ? Jeg var slutta med det.. Må jo mote meg opp endel for å tørre det, men har bestemt meg. Til helga blir det stay ups :fnise:

Ja men trodde det skapte press på han for å ha sex, og press på at han skulle prestere, derfor jeg sluttet å ta initiativet. Jeg klarte jo ikke å la han være! Men så sluttet jeg å ta initiativ, for å se om det ble mere på meg da, men det hjalp ikke. En liten stund kanskje, men så var det megalite igjen med sex på meg :(

Så nå skal jeg begynne å ta initiativ igjen, men kanskje ikke så mye som før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jenter, jenter.....

Menn elsker at vi tar initiativ!

Ikke vær redd, vis at dere vil ha ham.

Klart man kan få et nei, men jeg tror de fleste menn vil sette pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Jenter, jenter, jenter.....

Menn elsker at vi tar initiativ!

Ikke vær redd, vis at dere vil ha ham.

Klart man kan få et nei, men jeg tror de fleste menn vil sette pris på det.

Nei de elsker ikke at vi tar initiativ for ofte. Er vel der jeg har brent meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er for ille når andre menn er mere kåt på deg enn typen!! Irriterende og frustrerende!

Fikk meg til å tenke på utsagnet "No matter how good she looks, some other guy is sick and tired of putting up with her crap."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...