Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32
Oj... hvordan gikk jeg glipp av denne tråden til nå??? :lete:

Jeg melder meg herved på klubben. De fleste vil kjenne meg igjen fra lignende tråder, selv om jeg ikke er så aktiv her inne.

Jeg synes synd på meg selv leeeenge, men må kanskje være fornøyd med en gang i uka... Når noen venter jo i flere måneder, så kan det ikke være så ille.

Poenget er at her kan vi alle som ikke får nok sex og er frustrerte sutre sammen. Amen! ;)

Velkommen skal du være!! Plass til deg siden Mysticgirl snart må melde seg ut. Hun puler hver dag nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lissi32
Finnes der ikke en statistikk som sier at norske par har sex 2-3ggr i snitt hver uke??

Jeg vil ha mer enn 2ggr pr mnd!!! :(:(:(

Den statistikken tror jeg IKKE på!! Dessverre. Tror veldig mange skryter på seg litt mer enn de egentlig har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Herregud hva er det med mannen min nå for tiden! Nå har jeg knullet i natt igjen! Og det er han som plutselig har så jævla lyst på meg igjen!! :danse: Im happy! Håper det varer for da må jeg seriøst melde meg ut av klubben igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Herregud hva er det med mannen min nå for tiden! Nå har jeg knullet i natt igjen! Og det er han som plutselig har så jævla lyst på meg igjen!! :danse: Im happy! Håper det varer for da må jeg seriøst melde meg ut av klubben igjen :ler:

åååååååsåpass....!!!!!!! Jeg runket min på kjøkkenet i går, teller det?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååsåpass....!!!!!!! Jeg runket min på kjøkkenet i går, teller det?? :hoho:

Fikk du ikke noe tilbake? Jeg prøvde helt villt i går. Begynte med småskitne meldinger på jobben, som han gjengjeldte. Da han kom hjem var maten ferdig og vi snakket om at vi gledet oss sånn til å bare være oss og kose oss etterpå.

Da vi hadde spist var han så stappmett at han ikke kunne røre på seg. Så sovnet han. Da han våknet var det rett i seng, og sove videre :(

Han er alltid trøtt og sliten, og jeg vet mye av grunnen. Men både han og jeg vet jo hvor mye mer energi en får av å ha litt sex... Blir gaaaaaaaaaaaal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreminn, jeg må bare skratte sånn av flere av dere som legger ut SÅ mye om sexlivet deres her inne.

Ja, dere er anonyme, eller egentlig så er dere faktisk ikke det... skal ikke så mye til for å kjenne igjen de som bretter ut om absoulutt alt, så ett godt råd: pass dere og vær forsiktige!

Dere legger ikke bare ut detaljer om dere selv, men om en annen person også, som kanskje ikke har en interesse at flere hundre medlemmer på et kvinneforum skal lese.

Jdet er sikkert fint for de som er tørre som SAHARA der nede å få høre at de ikke er alene i en sånn situasjon. og skriv som dere vil. for all del!! men jeg må bare få skrevet at dere er veldig vulgære og harry og STAKKARS mannen deres. :fnise:

KNULLE; KNULLE; PULE RONKE :sprettoy:

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Tror de fleste kvinner her inne er frustrert over manglende sexliv av og til. Og jeg tror de fleste har gitt typen sin en ronk i ny og ne.

Om jeg ikke er anonym, hvem er jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta
åååååååsåpass....!!!!!!! Jeg runket min på kjøkkenet i går, teller det?? :hoho:

det kan ikke jeg gjøre for den blir ikke stiv....jeg vil også runke mannen min så han spruter men hvordan gjøre det når kuken er slapp hele tiden....jeg må vel bare vente og vente hvis jeg klarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
det kan ikke jeg gjøre for den blir ikke stiv....jeg vil også runke mannen min så han spruter men hvordan gjøre det når kuken er slapp hele tiden....jeg må vel bare vente og vente hvis jeg klarer...

hmmm han lider jo tydeligvis av noe impotens av noe slag. Det er jo ikke din feil!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke er anonym, hvem er jeg da?

For de aller fleste er du anonym ja. Men de som kjenner deg i virkeligheten kan lett skjønne hvem du er ut fra hva du skriver om deg selv og mannen din. En annen ting er at mannen din kanskje vet brukernavnet ditt på KG, og dermed kan lese hvor mye du klager over hvor dårlig sexlivet deres er. Da haddde ihvertfall jeg mistet lysten, hadde jeg vært han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de aller fleste er du anonym ja. Men de som kjenner deg i virkeligheten kan lett skjønne hvem du er ut fra hva du skriver om deg selv og mannen din. En annen ting er at mannen din kanskje vet brukernavnet ditt på KG, og dermed kan lese hvor mye du klager over hvor dårlig sexlivet deres er. Da haddde ihvertfall jeg mistet lysten, hadde jeg vært han.

Nemlig, men alle har ikke like lett for å skjønne sånt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
For de aller fleste er du anonym ja. Men de som kjenner deg i virkeligheten kan lett skjønne hvem du er ut fra hva du skriver om deg selv og mannen din. En annen ting er at mannen din kanskje vet brukernavnet ditt på KG, og dermed kan lese hvor mye du klager over hvor dårlig sexlivet deres er. Da haddde ihvertfall jeg mistet lysten, hadde jeg vært han.

Har jeg klaget på hvor dårlig sexliv vi har?? Vi er et fantastisk godt sexliv, NÅR vi har sex. Jeg har klaget på at jeg får for lite av det. Jeg har faktisk så åpent forhold til samboeren min at han vet nickname mitt, og han har fått sett endel tråder og tips og råd jeg har fått her inne. Dessuten kan han når som helst logge på her å se hva jeg gjør. Har ingen hemmeligheter for han. Alle ting jeg skriver her inne, har jeg også tatt opp med han:O)

De som kjenner meg som kjenner meg igjen, vet om det meste jeg skriver også, så da er det vel ingen fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lissi32
Nemlig, men alle har ikke like lett for å skjønne sånt. :fnise:

Men hvis dere har problemer med hva vi skriver i denne tråden er dere hjertelig velkommen til å finne dere en annen tråd å lese i!!

KNULLE; KNULLE; PULE RONKE

Gud så barnslig forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dere har problemer med hva vi skriver i denne tråden er dere hjertelig velkommen til å finne dere en annen tråd å lese i!!

KNULLE; KNULLE; PULE RONKE

Gud så barnslig forresten...

Ja, jeg lekte bare dere. Så ja, barnslig. men la oss ikke dra personanklagene for langt ;)

Jeg har ikke noe PROBLEM med i lese svarene deres i det hele tatt. God underholdning det. Så jeg leser videre jeg. :)

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Min mann kan ikke kjenne seg igjen med mindre han LESER kvinneguiden, noe han ikke har interesse av. Han vet ikke at jeg er her engang! Og aller minst hva jeg heter som nickname ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud hva er det med mannen min nå for tiden! Nå har jeg knullet i natt igjen! Og det er han som plutselig har så jævla lyst på meg igjen!! :danse: Im happy! Håper det varer for da må jeg seriøst melde meg ut av klubben igjen :ler:

Hahahaha! :D Grattis!!! Er det full måne nå eller??? Den påvirker ikke ting her hjemme hos meg i hvert fall. :(

Nå er jeg enig med lissi32 og synes at du må vurdere sterkt å forlate klubben... :fnise:

Om du velger å blir, så det minste du kan gjøre er å gi oss som har virkelig prøvd ALT, noen tips. :) Er det noe annerledes du har oppi maten nå for tiden???? Fortell, fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Hahahaha! :D Grattis!!! Er det full måne nå eller??? Den påvirker ikke ting her hjemme hos meg i hvert fall. :(

Nå er jeg enig med lissi32 og synes at du må vurdere sterkt å forlate klubben... :fnise:

Om du velger å blir, så det minste du kan gjøre er å gi oss som har virkelig prøvd ALT, noen tips. :) Er det noe annerledes du har oppi maten nå for tiden???? Fortell, fortell!

Jeg hadde virkelig prøvd ALT! Tro det eller ei!

Plutselig er han bare blitt et sexdyr igjen :ler: Får bare nyyte det så lenge det er liv i han :ler:, for vet jo ikke hvor lenge det varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde virkelig prøvd ALT! Tro det eller ei!

Plutselig er han bare blitt et sexdyr igjen :ler: Får bare nyyte det så lenge det er liv i han :ler:, for vet jo ikke hvor lenge det varer :)

Hahahaha! Heldig gris... :5::tommelsmil: Jeg får fortsette å prøve ALT da. Hahahahahaha! :ler: Så kanskje blir noe mer :sengekos: på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...