Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Gjest koosejenta
Hei,

En mann som leser på sidene deres, drister meg til et innlegg:-)

Begynnelsen av desember, når jeg sier til kona i romjulen at jeg savner nærhet får jeg smelt tilbake at hun er så lei det evindelige sex maset mitt. Jeg har da ikke spurt henne en eneste gang siden sist vi hadde sex!!! Er det mulig, jeg er i ferd med å miste tenninga helt på henne nå. Klarer ikke å få tenning lenger når hun ikke ønsker nærhet og sex med meg. JA for det er en bekreftelse på at det fortsatt er oss to.

God kveld til dere alle!

forstår deg så godt!!

typen min sier at jeg enda er for pågående sexuelt og jeg som stadig skjerper meg og nesten ikke tørr å ta iniativet lenger..

sånn skal det ikke være.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yoghurt

Uff, jeg kjenner så godt følelsen av å ha lyst på sex men så altfor sjeldent få noe... Men vet ikke om jeg er klubbverdig da XD er i avstandsforhold, så det er ikke helt det samme, men for lite sex blir det faenmeg av slikt. Lykke til til alle hvertfall, vet selv ikke hva jeg hadde gjort om han ikke hadde lyst når vi først møttes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*

Det som virkelig ødelegger er jo det medieskapte bildet av at alle menn er kåte hele tiden. Ikke rart vi jenter lurer på hva som er galt med oss når mannen ikke har lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Det som virkelig ødelegger er jo det medieskapte bildet av at alle menn er kåte hele tiden. Ikke rart vi jenter lurer på hva som er galt med oss når mannen ikke har lyst

Menn sier jo selv også at de er sexmaskiner.

Og i begynnelsen så er de jo det, men så dabber det av når hverdagen kommer!

Svær i kjeften men snar å spring!

De går fort lei av å ha sex hele tiden, mens vi vil fortsatt ha, iallefall veldig mange av oss,også lurer vi på hvor det er blitt av den virile mannen vi hadde i begynnelsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*

Kloke ord der, Mysticgirl.

Jeg har en kamerat som sier at når menn har mye i hodet, altså mye stress på jobben, driver med oppussing på hytta, mekker på båten og favorittlaget holder på å ta gull/gå på dunken, da er det rett og slett så mye for et mannehode at de ikke greier å huske på at de har lyst på sex (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg så!!! Jeg kan ha sex opptil fler ganger om dagen. Men som jeg skrev over her er det over en måned siden sist. Og nå tør jeg ikke si ordet engang av frykt for at fruen skal bli enda surere, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Vi har to nydelige barn, det sier seg selv at dagene er hektiske. Jeg gjør virkelig mye i heimen for at hun skal ha overskudd og lyst på sex, men det ser ut til å være dødfødt.

Hva er det med de som kun ser den andres feil, hun kritiserer nesten alt jeg gjør. Vi er inne på feil spor, jeg klarer liksom ikke å få et posetivt overskudd jeg heller. Men jeg kan love dere at jeg titter på de andre flotte kvinnene som passerer meg, men bare se ikke røre... Når man går så lenge uten sex og tenner på det man ser er det ikke altid like lett å holde hodet kaldt. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde et annet tennings mønster, at jeg ikke tente så veldig på det visuelle. Det posetive er at det er lett å holde på bildet og bli kåt.

Nå sporet jeg vist av igjen,

hilsen super frustrert mann... og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sex er ikke bare sex. Jeg skulle nok fått overtalt kona til noe mer sex. Men det er jo ikke et poeng i seg selv. Jeg vil jo at hun skal ha lyst på sex, skal ha lyst på meg, og at det er noe jeg merker mens vi holder på.

Skal vi se, nja, nå er det jo strengt tatt ikke så lenge siden sist gang, 15. desember, så jeg får vel vente noen måneder til før jeg begynner klage min nød... snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Men sex er ikke bare sex. Jeg skulle nok fått overtalt kona til noe mer sex. Men det er jo ikke et poeng i seg selv. Jeg vil jo at hun skal ha lyst på sex, skal ha lyst på meg, og at det er noe jeg merker mens vi holder på.

Skal vi se, nja, nå er det jo strengt tatt ikke så lenge siden sist gang, 15. desember, så jeg får vel vente noen måneder til før jeg begynner klage min nød... snufs...

Noen måneder??? Og jeg som trodde at jeg fikk lite sex :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen måneder??? Og jeg som trodde at jeg fikk lite sex :ler:

Og før 15 november, så var det, skal vi se... 3 oktober... ja, også var det en gang i august. Også en mislykket i februar... Jada, det var 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Og før 15 november, så var det, skal vi se... 3 oktober... ja, også var det en gang i august. Også en mislykket i februar... Jada, det var 2007

Har dere vært sammen lenge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært sammen lenge da?

Er jo ikke meningen å kuppe denne tråden da...

Jeg har i en annen tråd beskrevet litt av problemene i forholdet sist høst.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=298992

Så "oppfølgingsspørmål bør kanskje plasseres i den?

Vært sammen i 8 år. I starten tenker man at dette går seg til, så tenker man ikke så mye på det, så tenker man at joda, dette blir bra etterhvert. Så slutter man etterhvert å håpe mer, man resignerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Er jo ikke meningen å kuppe denne tråden da...

Jeg har i en annen tråd beskrevet litt av problemene i forholdet sist høst.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=298992

Så "oppfølgingsspørmål bør kanskje plasseres i den?

Vært sammen i 8 år. I starten tenker man at dette går seg til, så tenker man ikke så mye på det, så tenker man at joda, dette blir bra etterhvert. Så slutter man etterhvert å håpe mer, man resignerer.

Føler med deg iallefall og håper at ikke vi havner i det som du beskriver, men ser jo at som oftes så er det slikt som skjer når hverdagen kommer.

Vet ikke om jeg takler det, for jeg går jo og venter på noe mer. Skal gi det til sommeren iallefall å se hva som skjer siden vi har det bra på det meste. Er bare det at jeg har så sterkt behov for å føle meg begjært og få tilfredstillt mine lyster og nå må jeg undertrykke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

I går så prøvde jeg meg på kjæresten, Dumme meg jeg klarte ikke å holde meg..men det er jo over 14 dager siden sist, så jeg gjorde et feilgrep .Og det ble jo ikke noe full klaff heller da. Får vel bare vente til han prøver seg som alltid da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nå er jeg ikke registrert bruker her inne, men har danket litt rundt her en stund og lest flere av deres innlegg.

Og hele tiden klager du over at du får for lite sex av kjæresten din.

Jeg kommer ikke her og SIER noe, jeg bare Foreslår noe, eller jo, jeg sier noe også :) ble litt forvirra.

Har ei venninne som var sammen med en i nesten ti år, og da hun gikk fra ham så brukte hun det - mangelen på sex - som en av hovedgrunnene.

Nå mener jeg ikke at sex er hovedgreia i et forhold, men hvis du aldri blir fornøyd, og ønsker og drømmer om mer, så, ja, hva? Det er jo noe som skal falle seg så naturlig?

Venninnen min som jeg nevnte tidligere ble ekstremt usikker på seg selv, og det endte med at hun ikke ville vise seg naken for kjæresten sin for hun følte seg så utrolig usexy når han ikke ville ligge med henne.

Hvis sex er en stor greie for en person i et forhold, så tror jeg det er lurt å finne en med samme seksualdrift.

Jeg vet ikke.

Men det går an å si til seg selv at ok, slik er situasjonen, og slik vil den være resten av livet mitt....... VIL jeg virkelig dette?

Bare høyttenking. Men blir man opphengt i det så blir det en stor greie, som kan bli et problem, og da, ja hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Hei!

Nå er jeg ikke registrert bruker her inne, men har danket litt rundt her en stund og lest flere av deres innlegg.

Og hele tiden klager du over at du får for lite sex av kjæresten din.

Jeg kommer ikke her og SIER noe, jeg bare Foreslår noe, eller jo, jeg sier noe også :) ble litt forvirra.

Har ei venninne som var sammen med en i nesten ti år, og da hun gikk fra ham så brukte hun det - mangelen på sex - som en av hovedgrunnene.

Nå mener jeg ikke at sex er hovedgreia i et forhold, men hvis du aldri blir fornøyd, og ønsker og drømmer om mer, så, ja, hva? Det er jo noe som skal falle seg så naturlig?

Venninnen min som jeg nevnte tidligere ble ekstremt usikker på seg selv, og det endte med at hun ikke ville vise seg naken for kjæresten sin for hun følte seg så utrolig usexy når han ikke ville ligge med henne.

Hvis sex er en stor greie for en person i et forhold, så tror jeg det er lurt å finne en med samme seksualdrift.

Jeg vet ikke.

Men det går an å si til seg selv at ok, slik er situasjonen, og slik vil den være resten av livet mitt....... VIL jeg virkelig dette?

Bare høyttenking. Men blir man opphengt i det så blir det en stor greie, som kan bli et problem, og da, ja hva?

Tror du det er sååå enkelt å finne en du vil dele livet med? Tror du det er bare å gå til en annen mann å elske han også?

Jeg elsker min samboer. Han er deprimert. Tenk om han skulle gå i fra meg om jeg var deprimert og ikke ville ha sex?

At vi er flere her som søker støtte bør da være lov, vi er tross alt i samme situasjon. Så om andre føler seg støtt av det, og tar det som masse klaging, får bli deres problem.

Dette er ikke noe som er enkelt å løse heller?

Skal jeg lage en profil på nettet: Jeg søker en mann med samme seksualdrift som meg? Jeg har ikke så stor seksualdrift, jeg sliter ikke med at jeg får for lite sex, men ønsker at mannen min skal ha lyst på meg, bekreftelsen er det mange her som savner.

Virker som du har stor forståelse for det egentlig, siden du har en venninne som fikk dårlig selvtillit. Det er ikke godt å være i et forhold hvor man ikke får det man trenger. Men å tro at en annen mann vil gi meg ALT jeg trenger er naivt.

Jeg får MYE annet jeg trenger av min forlovede, noe sikkert andre menn ville hatt problemer med å gi meg like mye av.

Så igjen, dette er ingen klageklubb, det er en støtteklubb for de som ønsker mer sex;O) Å man får jo ikke alltid alt man ønsker seg, gjør man vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
I går så prøvde jeg meg på kjæresten, Dumme meg jeg klarte ikke å holde meg..men det er jo over 14 dager siden sist, så jeg gjorde et feilgrep .Og det ble jo ikke noe full klaff heller da. Får vel bare vente til han prøver seg som alltid da..

Han er jo helt håpløs, har du ikke fått et lite knull i år? Hvordan klarer du å la være å bli sur? Jeg blir litt småsur når det går over en uke. Er på dag 8 nå, og da kommer småkommentarene, påminnelsen om at jeg vil ha litt;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror du det er sååå enkelt å finne en du vil dele livet med? Tror du det er bare å gå til en annen mann å elske han også?

Jeg elsker min samboer. Han er deprimert. Tenk om han skulle gå i fra meg om jeg var deprimert og ikke ville ha sex?

At vi er flere her som søker støtte bør da være lov, vi er tross alt i samme situasjon. Så om andre føler seg støtt av det, og tar det som masse klaging, får bli deres problem.

Dette er ikke noe som er enkelt å løse heller?

Skal jeg lage en profil på nettet: Jeg søker en mann med samme seksualdrift som meg? Jeg har ikke så stor seksualdrift, jeg sliter ikke med at jeg får for lite sex, men ønsker at mannen min skal ha lyst på meg, bekreftelsen er det mange her som savner.

Virker som du har stor forståelse for det egentlig, siden du har en venninne som fikk dårlig selvtillit. Det er ikke godt å være i et forhold hvor man ikke får det man trenger. Men å tro at en annen mann vil gi meg ALT jeg trenger er naivt.

Jeg får MYE annet jeg trenger av min forlovede, noe sikkert andre menn ville hatt problemer med å gi meg like mye av.

Så igjen, dette er ingen klageklubb, det er en støtteklubb for de som ønsker mer sex;O) Å man får jo ikke alltid alt man ønsker seg, gjør man vel?

Nå refererte jeg vel egentlig til MysticGirl for det er hennes tråder jeg har sett flere steder. At kjæresten din er deprimert og derfor ikke er særlig lysten er selvfølgelig en annen sak.

Det jeg mente å si er at dersom det er veldig viktig for en person med sex i forholdet, og denne personen ikke får det som den vil i DET HELE TATT så kan jeg se farer ved å bli i forholdet, særlig dersom det er noe som ikke kommer til å forandre seg. Av den enkle grunn at man tar det innover seg, noe som igjen fører til at vi blir usikre på oss selv og våre egne seksuelle behov, og det tror jeg ikke er noe sunt.

Jeg vet hvordan det er å være i et slikt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Nå refererte jeg vel egentlig til MysticGirl for det er hennes tråder jeg har sett flere steder. At kjæresten din er deprimert og derfor ikke er særlig lysten er selvfølgelig en annen sak.

Det jeg mente å si er at dersom det er veldig viktig for en person med sex i forholdet, og denne personen ikke får det som den vil i DET HELE TATT så kan jeg se farer ved å bli i forholdet, særlig dersom det er noe som ikke kommer til å forandre seg. Av den enkle grunn at man tar det innover seg, noe som igjen fører til at vi blir usikre på oss selv og våre egne seksuelle behov, og det tror jeg ikke er noe sunt.

Jeg vet hvordan det er å være i et slikt forhold.

Ok, jeg startet tråden og trodde derfor det var til meg. Jeg har sagt helt klart fra hjemme at jeg ikke ønsker leve sånn, men jeg vet også at dette er midlertidig. Han sliter litt psykisk, og lysten er ikke så stor. Jeg får mye varme og nærhet i mellomtiden og det gjør at vi holder forholdet intimt og varmt hvertfall.

På sikt hadde jeg aldri orket levd slik. Det tar for mye energi. Ingen fortjener å ikke få dekket sine behov innen rimelighetens grense.

Vi har blitt enig om en gang pr uke bør vi få til for min del hvertfall, selv om han sikkert kan gå lenger uten.

Kranglet mange ganger om dette tema:( Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag morges. Etter vi kom slitne hjem fra heidundras fest. Hun la seg. Overraskende nok for henne så kom jeg inn med en blanding av oppskjærte frukter (anans, epler) og druer. Samt isbiter (hun elsker det).

Først begynte vi bare å leke med frukten, sån tullekysse men har sett i så altfor mange filmer (hadde ikke jordbær:()

Tok isbiten i munnne og kjærtegnet hele kroppen hennes med den. Gjorde slikt lenge, før jeg gav lekte meg med tungen min rundt hennes vagina. En orgasme + en røyk seinere, gav jeg hun en med fingrene mens jeg brukte den andre hånda til å holde fast henende hennes og kysse henne heftig, og å hviske henne i øret hvor kåt jeg ble. Hm, kanskje dette blir for detaljert. Stopper her jeg.

Uansett, et deilig 45 min knull senere og en herlig orgasme. Så sitter jeg her. Samboeren falt pladask og sovnet. hehe. Nå snorker hun også. Søtt.

Vi fikk til og med "hysj" flere ganger fra naboen, fordi han hadde visning på leiligheten i dag. Morsomt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...