Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Jenter, jenter, jenter.....

Menn elsker at vi tar initiativ!

Ikke vær redd, vis at dere vil ha ham.

Klart man kan få et nei, men jeg tror de fleste menn vil sette pris på det.

Keep it coming...

Det er klart at man ønsker at den andre skal ta initiativ, hvertfall føler jeg det sånn.

Fortsatt ventende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl
Keep it coming...

Det er klart at man ønsker at den andre skal ta initiativ, hvertfall føler jeg det sånn.

Fortsatt ventende...

Ja men det er for at du ikke får deg. Mannen min fikk press på seg til å prestere noe, når jeg gang på gang viste at jeg hadde så lyst på han. Tilslutt så vegret han seg for å ha sex med meg! Noe han enda gjør :(

Men skal prøve å prøve meg litt og få han til å prøve seg andre ganger. Er bare det at han ikke vil prøve seg. toppen 1 gang i uken da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i klubben! Husker faktisk ikke sist vi hadde sex, men trooor det var på bursdagen min... 22 JULI!

Vi har det såå bra sammen men ingen sex.. Han er helt død på det området.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Melder meg inn i klubben! Husker faktisk ikke sist vi hadde sex, men trooor det var på bursdagen min... 22 JULI!

Vi har det såå bra sammen men ingen sex.. Han er helt død på det området.. :sukk:

*trøsteklem* Det tror jeg IKKE at jeg hadde taklet.

Stakkars deg. Om jeg bare skal få meg på bursdagen så hadde jeg endt opp utro en vakker dag. HuFFFFF :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Ja men det er for at du ikke får deg. Mannen min fikk press på seg til å prestere noe, når jeg gang på gang viste at jeg hadde så lyst på han. Tilslutt så vegret han seg for å ha sex med meg! Noe han enda gjør :(

Men skal prøve å prøve meg litt og få han til å prøve seg andre ganger. Er bare det at han ikke vil prøve seg. toppen 1 gang i uken da :(

Min sliter med akkurat det samme. Vi er rett og slett for krevende, at vi skremmer dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Ja men trodde det skapte press på han for å ha sex, og press på at han skulle prestere, derfor jeg sluttet å ta initiativet. Jeg klarte jo ikke å la han være! Men så sluttet jeg å ta initiativ, for å se om det ble mere på meg da, men det hjalp ikke. En liten stund kanskje, men så var det megalite igjen med sex på meg :(

Så nå skal jeg begynne å ta initiativ igjen, men kanskje ikke så mye som før :ler:

Det samme som har skjedd, men man må sørge for å ta et slikt initiativ som de bare ikke kan avslå. Det begynner å bli noen mnd siden sist :fnise: Derfor må jeg vise han igjen, at jeg virkelig har lyst på han, noe jeg faktisk jeg tror han har fått med seg hver uke vi har kranglet om sex :fnise:

Jeg har sagt han burde ta det som et kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Det samme som har skjedd, men man må sørge for å ta et slikt initiativ som de bare ikke kan avslå. Det begynner å bli noen mnd siden sist :fnise: Derfor må jeg vise han igjen, at jeg virkelig har lyst på han, noe jeg faktisk jeg tror han har fått med seg hver uke vi har kranglet om sex :fnise:

Jeg har sagt han burde ta det som et kompliment.

Ja de må jo skjønne det! At de hhar så deilige pikker at vi ikke kan la være :ler:

De burde vært stolte som haner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stivertsen

Vi har vært sammen i 12 år nå. Av de damene jeg har ligget med er hun den klart deiligste og peneste, MEN... i mitt neste liv skal jeg gå etter den kåteste!!

Aldri har hun tatt initiativ til noe som helst seksuelt, aldri finner hun på noe som helst,hun er super-snill og trivelig, men vanvittig uerotisk! Hun har akkurat like deilig kropp nå som da jeg møtte henne. STØNN!! så kjedelig det er å tenke på hvor fint vi kunne hatt det!

Selv trener jeg ofte på treningsstudio og har en veltrent kropp og sterk fysikk, jeg soler meg av og til om vinteren, og har i tillegg en piercing i pikken (som tross alt har en sinnsykt deilig effekt når jeg onanerer, noe jeg gjør alt for ofte), alt dette gjør jeg for å føle meg livsglad og kåt og for å nyte erotikken....som er nesten død! Ingen ting gjør inntrykk på henne, jeg føler meg patetisk og latterlig med alle mine anstrengelser og påfunn!

Til alle dere kåte jenter: vis at dere er kåte, da har dere et trumfkort som slår alle andre! Dere er i stort mindretall!

Hvorfor er jeg fremdeles sammen med henne? Fordi jeg liker ikke å gi opp, men aller mest fordi vi har barn sammen, hater rotete og splittede familier, en samlet ekte familie er det sterkeste og mest verdifulle som fins, tross alt.

Ville bare dele min frustrasjon med dere andre nødne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de må jo skjønne det! At de hhar så deilige pikker at vi ikke kan la være :ler:

De burde vært stolte som haner :ler:

Hva med når man får tvetydlige signaler fra dama?

Sier og gjør ting som gjør at man trur det blir noe pels på knaggen,når det kommer til stykket så er hun både trøtt og har vont i hodet.

Når vi en gang har sex virker det som hun nyter det max,får masse orgasmer og greier.

Jada! Dere har lov til og være sliten,det er og deres rett til og si nei.

Gjør ikke ting så man trur noe annet da........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søknadskjema for et knull :

Navn: __________________________

Adresse: ________________________

Alder: _________ Tlf: _____________

Hårfarge: ______________ Farget?: _________ Øyenfarge: __________

Vekt: _______ Høyde: _______

Sivil status Gift___ Single___ Skilt___ Annet____

Kan du være oppe sent om kvelden? ___ Klokkeslett? ___ Hele natten? ___

Er du barbert nedentil? Ja___ Delvis___ nei____

Liker du sexleketøy? Ja__ Nei__ Har en hel haug selv__ (utfyllende informasjon på eget ark)

Liker du oralsex? ___ Ja, å gi ____ Ja, å få ___ Så ofte og så mye som mulig___

Størrelse på kjønnsorgan: Lite ____ Medium ____ Stort ____ Veldig stort ____

Under samleiet gjør du noen av følgende: ( Du kan krysse av for flere alternativer)

Prompe__ Gråte__ Stønne__ Snakke__ Plystre__ Skrike__ Jodle__ Klore__

Bare ligger der ___ Sovner___ Alle alternativene____

List dine tre favoritt stillinger:

1)___________________________

2)___________________________

3)___________________________

Når du kommer gjør du noen av følgende: : ( Du kan krysse av for flere alternativer)

Prompe__ Gråte__ Stønne__ Snakke__ Plystre__ Skrike__ Jodle__ Klore__

Bare ligger der ___ Alle alternativene____

Hvordan foretrekker du å knulles? Raskt__ Kjempe raskt__ Rolig__ Det hele, hele natten___

Hvor mange ganger i løpet av en natt? _________________

Hvor lange knull foretrekker du? _______________

Har du noen kjønnsykdommer, eventuelt hvilken?___________________

Når er du beregnet frisk?______________

Dersom du har knullet før, vennligst oppgi to referanse-personer. ( Ikke nær familie)

Kanskje denne hjelper litt :sengekos:

Navn:______________________ Adresse:___________________

Tlf:__________

Navn:______________________ Adresse:___________________

Tlf:__________

Kommentarer?___________________________ bruk eventuelt eget ark

________________________________________

Signatur, sted og dato

venter på søknad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha det skjemaet var drit bra!!

Forresten er ikke piercing i pikken noe særlig synes ihvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Hva med når man får tvetydlige signaler fra dama?

Sier og gjør ting som gjør at man trur det blir noe pels på knaggen,når det kommer til stykket så er hun både trøtt og har vont i hodet.

Når vi en gang har sex virker det som hun nyter det max,får masse orgasmer og greier.

Jada! Dere har lov til og være sliten,det er og deres rett til og si nei.

Gjør ikke ting så man trur noe annet da........

Jeg er ialelfall ikke den dama som gir tvetydige signaler nei. Her i gården er det han som er trøtt og ikke vil. Jeg er klar som et egg bestandig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Søknadskjema for et knull :

Navn: __________________________

Adresse: ________________________

Alder: _________ Tlf: _____________

Hårfarge: ______________ Farget?: _________ Øyenfarge: __________

Vekt: _______ Høyde: _______

Sivil status Gift___ Single___ Skilt___ Annet____

Kan du være oppe sent om kvelden? ___ Klokkeslett? ___ Hele natten? ___

Er du barbert nedentil? Ja___ Delvis___ nei____

Liker du sexleketøy? Ja__ Nei__ Har en hel haug selv__ (utfyllende informasjon på eget ark)

Liker du oralsex? ___ Ja, å gi ____ Ja, å få ___ Så ofte og så mye som mulig___

Størrelse på kjønnsorgan: Lite ____ Medium ____ Stort ____ Veldig stort ____

Under samleiet gjør du noen av følgende: ( Du kan krysse av for flere alternativer)

Prompe__ Gråte__ Stønne__ Snakke__ Plystre__ Skrike__ Jodle__ Klore__

Bare ligger der ___ Sovner___ Alle alternativene____

List dine tre favoritt stillinger:

1)___________________________

2)___________________________

3)___________________________

Når du kommer gjør du noen av følgende: : ( Du kan krysse av for flere alternativer)

Prompe__ Gråte__ Stønne__ Snakke__ Plystre__ Skrike__ Jodle__ Klore__

Bare ligger der ___ Alle alternativene____

Hvordan foretrekker du å knulles? Raskt__ Kjempe raskt__ Rolig__ Det hele, hele natten___

Hvor mange ganger i løpet av en natt? _________________

Hvor lange knull foretrekker du? _______________

Har du noen kjønnsykdommer, eventuelt hvilken?___________________

Når er du beregnet frisk?______________

Dersom du har knullet før, vennligst oppgi to referanse-personer. ( Ikke nær familie)

Kanskje denne hjelper litt :sengekos:

Navn:______________________ Adresse:___________________

Tlf:__________

Navn:______________________ Adresse:___________________

Tlf:__________

Kommentarer?___________________________ bruk eventuelt eget ark

________________________________________

Signatur, sted og dato

venter på søknad ;)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ialelfall ikke den dama som gir tvetydige signaler nei. Her i gården er det han som er trøtt og ikke vil. Jeg er klar som et egg bestandig!

JEg blir nesten misunnelig på gubben din...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lissi32
Gjestemannen og Mysticgirl burde treffes!

Ikke at jeg vil at noen skal være utro, men...

Ja men kanskje de bør få en et punkt eller to om diskresjon?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...