Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Min tenner også på meg! Han tenner dritmye på bildene og filmene jeg sender til han. Han kan kose med meg på dagen og har alltid en harding! Jeg vet at han tenner, men han vil ikke gjennomføre sexen!

Det er nok å se på han på en spesiell måte, vise han en pupp, eller bare sette meg inntil han. Så har han en harding!

Men jeg får ikke sex fodet. Fornuften min sier at han tenner og jeg både ser og kjenner det, men hvorfor vil han ikke ha sex da? Jeg er også sluttet å ta initiativ. Orker ikke mer avvisning!Men når han prøver seg så er jeg med med engang! JIPPII TENKER JEG DA OG ER KLAR SOM ETT EGG! :ler:

Hei du!

Hva med å forsøke en ny taktikk? Hva med å IKKe sende ham bilder og videoer av deg selv mer, hva med å si at du IKKE vil ha sex med ham når han tar initiativ, og hva med (dersom du ikke allerede gjør det) begynne å gå ut med venner i helgene og stæsje deg opp til tusen og gå ut og ha det supergøy UTEN å invitere han med deg, og likevel være sukkersøt mot ham og late som om ingenting er i veien?

Bare for å sjekke om ham blir mer gira og om prestasjonsangsten gir seg, og for at du selv kan føle deg bra også fordi du ikke prøver og forventer og derfor får en periode uten å måtte bli skuffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lissi32
Hei du!

Hva med å forsøke en ny taktikk? Hva med å IKKe sende ham bilder og videoer av deg selv mer, hva med å si at du IKKE vil ha sex med ham når han tar initiativ, og hva med (dersom du ikke allerede gjør det) begynne å gå ut med venner i helgene og stæsje deg opp til tusen og gå ut og ha det supergøy UTEN å invitere han med deg, og likevel være sukkersøt mot ham og late som om ingenting er i veien?

Bare for å sjekke om ham blir mer gira og om prestasjonsangsten gir seg, og for at du selv kan føle deg bra også fordi du ikke prøver og forventer og derfor får en periode uten å måtte bli skuffet :)

Dette er faktisk genialt, men det er bare å gjennomføre det som er vanskelig.

Jeg ville faktisk hatt store problemer med å avvist min samboer når han vil ha sex. Underlig det der, men han kan gjøre det stadig vekk..

Jævla samvittigheta.

Dette er jo omvendt psykologi og det funker som regel strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Har ikke vert meningen min og være ufin mot enkelte her.

Men jeg har bare et spørsmål til som selvsagt er frivillig og svare på, når mennene deres trekker seg pga prestasjonsangst når det gjelder sex, altså at ereksjonen svikter, kan ikke de da gjøre det godt for dere på andre måter da?

Som sagt så står kuken, nesten hele dagen :fnise: Men lysten er ikke tilstede.

Er jo nettopp det som er problemet dems. De er ikke bra nok for oss, de føler seg utilstrekkelig, vi får ikke nok osv... DERFOR sliter de med å tilfredstille oss.

Dette er det man kaller prestasjonsangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Hei du!

Hva med å forsøke en ny taktikk? Hva med å IKKe sende ham bilder og videoer av deg selv mer, hva med å si at du IKKE vil ha sex med ham når han tar initiativ, og hva med (dersom du ikke allerede gjør det) begynne å gå ut med venner i helgene og stæsje deg opp til tusen og gå ut og ha det supergøy UTEN å invitere han med deg, og likevel være sukkersøt mot ham og late som om ingenting er i veien?

Bare for å sjekke om ham blir mer gira og om prestasjonsangsten gir seg, og for at du selv kan føle deg bra også fordi du ikke prøver og forventer og derfor får en periode uten å måtte bli skuffet :)

Du er genial vet du det?

:ler: Nå har jeg hatt sex og vet du hvorfor? For at jeg avviste han når han prøvde seg!!!!!

Han fikk jo sjokk når han kom med kuken oppi ansiktet mitt og jeg ikke gjorde mine til å suge han. Han prøvde seg på kjøkkenet også, men jeg vendte hodet vekk..Han ble helt vill!

Han er jo vant med at jeg er tilgjengelig for han hele tiden. At jeg ALDRI avviser han, og når jeg gjorde det så fikk han noe å tenke på :ler:

Men jeg går ofte ut med venner, han vet også at andre menn er interessert i meg, men allikavel har ikke noe nyttet, før nå!Du er en knupp!!

:danse::danse::danse::danse: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er genial vet du det?

:ler: Nå har jeg hatt sex og vet du hvorfor? For at jeg avviste han når han prøvde seg!!!!!

Han fikk jo sjokk når han kom med kuken oppi ansiktet mitt og jeg ikke gjorde mine til å suge han. Han prøvde seg på kjøkkenet også, men jeg vendte hodet vekk..Han ble helt vill!

Han er jo vant med at jeg er tilgjengelig for han hele tiden. At jeg ALDRI avviser han, og når jeg gjorde det så fikk han noe å tenke på :ler:

Men jeg går ofte ut med venner, han vet også at andre menn er interessert i meg, men allikavel har ikke noe nyttet, før nå!Du er en knupp!!

:danse::danse::danse::danse: :-D

YEAH!

syns du skal fortsette slik en stund, og ikke suge ham med mindre han slikker deg først! give and take, og det høres ut som om du bare har gitt, så, slutt med det og la ham få smake sin egen medisin, ikke for å gjøre hevn men for å omvende hele ham :)

let him crawl and let him beg!

håper det fortsetter å funke for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEAH!

syns du skal fortsette slik en stund, og ikke suge ham med mindre han slikker deg først! give and take, og det høres ut som om du bare har gitt, så, slutt med det og la ham få smake sin egen medisin, ikke for å gjøre hevn men for å omvende hele ham :)

let him crawl and let him beg!

håper det fortsetter å funke for deg!

Det er jo desverre sånn dere er! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo desverre sånn dere er! :jepp:

hva mener du? dama har jo slitt med kjæresten sin lenge, og hvis fyren helst bare vil bli sugd, hvor rettferdig er da det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 13 uten sex.

(nå har det vært våkenetter med babyen, forkjølelse og mensen inn i bildet og)

OG det gjør svaret i netto antall dager til ....5 (?)...7(?).

Noen André har ikke hatt seg på mye lenger tid enn dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta
Jeg har også følt det du skriver om her. At jeg er bare glad han ikke forsøker seg, blitt litt likegyldig til det, samt at jeg føler meg usexy osv.

Er alltid han som tar initiativ siden jeg ikke orker bli avvist. Nå er det så lenge siden jeg har tatt skikkelig initiativ at jeg vet ikke hvordan han ville reagert. Om han hadde digget det, eller avvist meg.

Vond sirkel hele greia. At det skal være så vanskelig å vise litt interesse. Fatter det ikke. Skjønner ikke menn at de ikke er redd vi skal være utro. De er nok for trygge på oss. Jeg har sex med min samboer hver gang han ønsker, nettopp fordi han skal være fornøyd, tenk om det hadde vært gjensidig. Han ønsker det for meg, bare ikke i praksis :fnise:

samme her..jeg prøver meg ikke lenger fordi jeg vet han da får prestasjonsangst og da detter den ned...

Hvis han får prøve seg så klarer jeg ikke si nei for at da vet jeg at det vil føre til at den detter ned neste gang fordi han da har en frykt for å bli avvist...

Så lenge HAN får ta iniativet og bare holde på med meg før penetrering så går det som regel bra...

Hvis han prøver seg og jeg fortsetter med å suge han,holde på med han litt så vil den dette ned pga at han føler press pås eg for at nå må den ikke dette ned....derfor så får jeg ikke suget noe kuk,eller smakt på han noe særlig for da blir det bare tull....

jeg gråter høyt innvendig fordi jeg eelsker å suuge...skal prøve dette ei stund..fortsette å ikke prøve meg...la han styre farten og rekkefølgen....

Det mysticgirl sier om at avvisning hjelper,det hjalp ikke meg da jeg avviste han..da ble problemet verre så det er jo tydelig at det ikke nytter for alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Det er jo desverre sånn dere er! :jepp:

Nei ikke denne damen nei ;) Jeg bare ELSKER å suge og gi og gi..Men får jo så lite sex vet du , om du har lest tråden?

Men jeg prøvde å avvise han når han ville ha sex, og da ble han kjempeivrig.!Så da fikk jeg det jo som jeg ville!Både sex og avsluttet med deilig suging og en deilig sprut i munnen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
YEAH!

syns du skal fortsette slik en stund, og ikke suge ham med mindre han slikker deg først! give and take, og det høres ut som om du bare har gitt, så, slutt med det og la ham få smake sin egen medisin, ikke for å gjøre hevn men for å omvende hele ham :)

let him crawl and let him beg!

håper det fortsetter å funke for deg!

;) Tror ikke jeg klarer å ikke smake når han først stikker den frem :ler: Men jeg skal prøve å være mer avvisende og se om det hjelper videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer å gå fra kjæresten min på grunn av dette. Ikke fordi at jeg absolutt skal få en orgasme, men fordi sex i et forhold er for meg veldig viktig, både for selvfølelsen, humør, harmoni mellom meg og kjæresten min, o.l. Jeg trenger å føle meg begjært, og dersom kjæresten min ikke får dette helt til fører dette til at jeg føler meg usexy, og jeg merker at jeg søker til andre for å få bekreftelse (uten å være utro, leter bare etter blikk og kan kle meg litt utfordrende for å få flere blikk), ja, er ikke løpet kjørt da?

sex er jammen ikke alt i et forhold, men dersom to partnere har totalt forskjellig sexdrift, hvordan i alle dager kan dette fungere i lengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Tror ikke jeg klarer å ikke smake når han først stikker den frem :ler: Men jeg skal prøve å være mer avvisende og se om det hjelper videre ;)

Jeg klarer ikke fatte å begripe at dette stemmer. I min verden er det så totalt motsatt. Jeg som er mann har lyst og lyst, mens hun nærmest ser på sex som noe som er helt greit å gjøre av og til... Og sist gang var, skal vi se... jo det var noe i januar faktisk

Endret av victor78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl
Jeg klarer ikke fatte å begripe at dette stemmer. I min verden er det så totalt motsatt. Jeg som er mann har lyst og lyst, mens hun nærmest ser på sex som noe som er helt greit å gjøre av og til... Og sist gang var, skal vi se... jo det var noe i januar faktisk

Alt er ikke svart hvitt vet du . Her er det omvendt. Han som ikke vil, mens jeg vil, og det er mange av oss, som du ser i tråden.

At menn er så virile er bare en illusjon som ikke stemmer i virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du deg noe da? :ler:

Jeg fikk ikke :(

Hvordan kan du få deg noe, du sitter jo her til alle døgnets tider og svarer på fustrasjonstråden deres?

Parker data`n og gjør noe for og får sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du få deg noe, du sitter jo her til alle døgnets tider og svarer på fustrasjonstråden deres?

Parker data`n og gjør noe for og får sex

Ett eller annet sted må man kunne blåse ut litt frustrasjoner, og dette er vel stedet for det.

Men nå er vel Mysticgirl blant de som ikke er tapt bak en høyvogn heller, når det gjelder å prøve seg for å få seg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...