Gå til innhold

Concertina og Concertinamannen skal gifte seg :)

Concertina

Anbefalte innlegg

Er ikke bare utseende på kirka som gjør at det ikke er noen annen kirke, men klart det er positivt at den er pen :fnise: Dog er det ikke arumentet vi brukte til soknepresten, da tror jeg neppe hun hadde hjulpet oss

Skjønner det da. :fnise: Det er bare det at når jeg kommer utenbysfra og ikke har noe annet forhold til kirken enn at den er veldig fin å se på, så blir det liksom hovedargumentet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kirka er veldig fin ja :Nikke: Og veldig fin innvendig også, tror ikke vi kommer til å gidde å pynte noe særlig, ser ikke poenget når den er så fin som den allerede er :)

...men mulig min mor ha en formening om dette :fnise: Hun er ikke så ille, men hun har ganske sterke meninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg får kanskje prøvd kjolene jeg liker!!! Har funnet en salong i Tyskland som har de, tror ikke de ligger så altfor langt unna der venninna mi bor i bor :hoppe: Eneste er jo at jeg har tenkt å gå ned 10-15 kg fram til bryllupet, men i det minste så får jeg sett hvordan de kjolene ser ut, kvalitet på stoff og detaljer, og sånn ca hvordan jeg vil se ut i de!

Må bare høre med min kjære venninne om det er greit å komme seg dit fra henne :fnise: Det ser ikke så langt unna ut på kartet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg får kanskje prøvd kjolene jeg liker!!! Har funnet en salong i Tyskland som har de, tror ikke de ligger så altfor langt unna der venninna mi bor i bor :hoppe: Eneste er jo at jeg har tenkt å gå ned 10-15 kg fram til bryllupet, men i det minste så får jeg sett hvordan de kjolene ser ut, kvalitet på stoff og detaljer, og sånn ca hvordan jeg vil se ut i de!

Må bare høre med min kjære venninne om det er greit å komme seg dit fra henne :fnise: Det ser ikke så langt unna ut på kartet ;)

Så gøy :) Jeg har også planer om å gå litt ned i vekt før bryllupet, men tenkte å prøve kjoler i april likevel... kløøør jo i fingrene etter å se hva som passer til meg etc :) Selv om jeg allerede har et bilde av drømmekjolen i hodet har jeg hørt at flere ombestemmer seg når de faktisk prøver kjolen...

Du drar vel nå snart, det var februar sant? Kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes mye ut å gå ned 10-15 kilo! Hvordan skal du få til det? Må passe på helsa nå :)

Takk for bekymringen :) 10-15 kg er ikke sååå mye... Jeg har gått opp og ned og opp i vekt de siste årene, på mitt tynneste var jeg nesten 20 kg mindre enn det jeg er nå, men det var nok litt vel lite - jeg var litt skrall (var fremdeles innenfor normalvektig på bmi, så ingen anorexiatendenser) :fnise: Holdt meg på matchvekt ganske lenge, men sommer/høst med sykemelding og smådepresjoner pga studieutsettelse - sjokoladen var en fin trøst *sukk* Så nå er jeg mye større enn jeg burde være, men holder på å få kostholdet på plass og treningen på plass... Blir jeg gravid så skal jeg selvsagt ikke slanke meg, men jeg kan jo forsøke å holde vekta i sjakk, jeg trenger jo ikke akkurat noe ammetillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier skal du nok ikke slanke deg hvis du er gravid, med det går jo an å trene heldigvis.

Høres kjedelig ut å gå sånn opp og ned i vekt. Etter at jeg gikk på folkehøgskole gikk jeg opp 10 kilo! Jeg så det ikke før jeg kom hjem og så bilder av meg selv :ler: Jeg har alltid vært naturlig slank og hadde ikke peiling på at jeg faktisk ikke var så tynn lengre, hehe..

By the way. Hvis jeg noen gang skal gifte meg og ha et passe stort bryllup, da skal jeg ansette deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier skal du nok ikke slanke deg hvis du er gravid, med det går jo an å trene heldigvis.

Høres kjedelig ut å gå sånn opp og ned i vekt. Etter at jeg gikk på folkehøgskole gikk jeg opp 10 kilo! Jeg så det ikke før jeg kom hjem og så bilder av meg selv :ler: Jeg har alltid vært naturlig slank og hadde ikke peiling på at jeg faktisk ikke var så tynn lengre, hehe..

By the way. Hvis jeg noen gang skal gifte meg og ha et passe stort bryllup, da skal jeg ansette deg!

Jeg var slank og veltrent til jeg begynte på universitetet, fikk en samboer som hatet fysisk aktivitet og når jeg atpåtil hadde trøbbel med ryggen... Jaja, det går litt bedre nå, min kjære er heldigvis like glad i å være aktiv som jeg egentlig er, men irriterer meg at jeg har klart å gå opp igjen etter å ha vært nede på en fin matchvekt i etpar år. Menmen, får få treningsiveren skikkelig på plass så ordner det seg nok :)

Tror ikke du er alene om å gå opp i vekt etter folkehøyskole, brodern var i "godt hold" etter sitt opphold :fnise: Han nektet for å ha gått opp i vekt, men måtte gi seg da vi fant etpar bukser han brukte sommeren før... ;)

Concertina - the wedding planer :fnise: Tror kanskje det holder med å planlegge dette ene bryllupet, men hvem vet ;)

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått kirke!!! Fikk det bekreftet i dag, de har flyttet den vigselsfrie helgen for oss :hoppe: Så nå er det viktigste i havn og jeg er bare superlykkelig! :danse: Alt er på plass og vi trenger ikke å betale noe :)

Vi gifter oss 8. august 2009 klokken 14.00 :rødme:

Vurderte å ta vielsen 13.00, men fant ut at dersom vi tar den 14.00 så får vi litt bedre tid før kirken og ikke minst: det er greiere for de som ønsker å komme tilreisende på lørdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner jenter! :klemmer: Jeg er bare så happy nå, det er liksom mer sant nå, vi har liksom fått på plass det viktigste! :danse:

..og sant Ballerina: det skulle nå egentlig bare mangle, jeg er sikker på at de vil få flere spørsmål om den helga, hvem fant på å ha vigselsfritt 08.08?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå sååå braaa!!! Nå ble jeg glad på dine vegne :danse:

Så flott da :danse:

I dag har det blitt lite bryllupsplanlegging, men jeg har vist min kjære svigermor alle brudekjolene jeg liker og hun printet ut favoritten på A4-ark... den er tilogmed finere på utprint :-D

I tillegg så har jeg sendt en mail til mamma med linker til kjoler etc, hun var så skuffa over at søstra mi hadde fått slikt og ikke hun :fnise: Altså, jeg og søstersen snakker sammen på msn nesten daglig, jeg visste knapt at mamma hadde en mail som ikke var jobbmail ;) Menmen, jeg håper hun er fornøyd nå!

Ellers så har det ikke skjedd stort, jeg holder på å skrive oppgavetekst, igjen! Jeg har skrevet den tidligere på norsk, men så fant jeg ut at jeg har flere ressurser å utnytte om teksten er på engelsk, så da var det "bare" å oversette den... Det tar faktisk litt tid, det er to år siden jeg leverte dissertation i England og jeg må innrømme at jeg ikke har skrevet så mye "ordentlig" på engelsk siden... MSN-samtaler med venner teller ikke ;)

Menmen, jeg tror jeg skal klare å gjøre meg ferdig med denne før jeg må dra, skal på teaterforestilling i kveld sammen med min kjære, svigersøs og svigermor, blir superkos :)

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!! :vinke:

Jeg skrev også en mail til den nettbutikken i USA du hadde vært i kontakt med og spurte om kjolene var kopier av designerene, men damen som svarte sa at dem kunne garantere at de var helt ekte rett i fra designeren :juhu:

Bare håpe at hun snakker sant da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...