Gjest Ballerina Skrevet 5. februar 2008 #81 Del Skrevet 5. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. februar 2008 #82 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Henger litt etter her inne om dagen. Ville bare si at det var kjedelig med kirken og datoen! Aner heller ikke hvordan man leier en prest. Kanskje bare ringe til en annen kirke og høre om noen er ledig? Uffda - skikkelig nedtur altså Håper det ordner seg! Tar en liten solskinnsdans for deg, jeg, og håper det hjelper: Edit: trykkleif Endret 5. februar 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 5. februar 2008 #83 Del Skrevet 5. februar 2008 Det var leit å høre om kirken da. Men nydelige kjoler du hadde funnet Var samme stil som den kjolen jeg har fra Maggie Sottero. Grace Kelly.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for hilsner jenter! Det ordner seg nok, vi får gjøre det beste utav det tenker jeg - hva det er vet jeg ikke enda men Men nå skal jeg lage pannekaker og trøste meg med det - det er trossalt pancake day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 5. februar 2008 #85 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg vil også ha pannkake, men vi har ikke egg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2008 #86 Del Skrevet 5. februar 2008 Uff så leit altså!!! Du må holde oss oppdatert her inne på åssen det går!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Da har man både spist pannekaker og diskutert litt. Vi flytter nok ikke bryllupet til oktober 2008, jeg sjekket litt med hoteller etc og på grunn av varemessa så er det bedre for gjestene våre at vi har bryllup på sommerstid når det er ledige hoteller og rimelige priser... Klart, de kan jo bo i Oslo, men det er jo lettere om de bor i nærheten, har jo tenkt å ha grilling på fredagen og restelunsj på søndag. Så da blir det nok enten 27. juni eller 1. august som er aktuelle tenker jeg, men først skal min kjære sende en mail til soknepresten og forhøre seg litt. Det kan jo hende vi kan få fikset noe den 8. august, vi får se. Skal bestemme oss for dato så fort vi har fått svar fra soknepresten, jeg tror jeg har mer lyst på 27. juni enn 1. august. Takk for all trøst jenter! Jeg ble litt satt ut i dag, forventet liksom ikke at det skulle være noe problem - en ting er om det var *fullt*, men at de har fri?! Falt meg ikke inn engang! Endret 5. februar 2008 av Concertina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2008 #88 Del Skrevet 5. februar 2008 Da har man både spist pannekaker og diskutert litt. Vi flytter nok ikke bryllupet til oktober 2008, jeg sjekket litt med hoteller etc og på grunn av varemessa så er det bedre for gjestene våre at vi har bryllup på sommerstid når det er ledige hoteller og rimelige priser... Klart, de kan jo bo i Oslo, men det er jo lettere om de bor i nærheten, har jo tenkt å ha grilling på fredagen og restelunsj på søndag. Så da blir det nok enten 27. juni eller 1. august som er aktuelle tenker jeg, men først skal min kjære sende en mail til soknepresten og forhøre seg litt. Det kan jo hende vi kan få fikset noe den 8. august, vi får se. Skal bestemme oss for dato så fort vi har fått svar fra soknepresten, jeg tror jeg har mer lyst på 27. juni enn 1. august. Takk for all trøst jenter! Jeg ble litt satt ut i dag, forventet liksom ikke at det skulle være noe problem - en ting er om det var *fullt*, men at de har fri?! Falt meg ikke inn engang! Nei jeg synes det hørtes veldig merkelig ut!! Er det 2008 eller 2009 det eventuelt er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei jeg synes det hørtes veldig merkelig ut!! Er det 2008 eller 2009 det eventuelt er snakk om? 8. august 2009, altså om 1,5 år. Vi valgte en litt lengere forlovelse fordi vi har full sommer allerede: skal på seilferie i juni, juli er ikke aktuell og i august skal vi i bryllup i utlandet, så derfor satte vi datoen til 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2008 #90 Del Skrevet 5. februar 2008 8. august 2009, altså om 1,5 år. Vi valgte en litt lengere forlovelse fordi vi har full sommer allerede: skal på seilferie i juni, juli er ikke aktuell og i august skal vi i bryllup i utlandet, så derfor satte vi datoen til 2009. Ok så det blir i 2009 uansett altså... så dumt da.. hehe.. hadde håpet du skulle bli en av 2008-brudene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 6. februar 2008 #91 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Nei, så dumt da!! Det var ikke gøy å lese. Jeg heier på at storken kommer NÅ jeg, så får bryllupet kommer deretter Endret 6. februar 2008 av aimee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. februar 2008 #92 Del Skrevet 6. februar 2008 Så kjedelig det var det med kirken da!! Skjønner godt det var litt nedtur... Men litt artig hvis dere flytter datoen til 27. juni, da gifter dere dere i såfall samme dag som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 7. februar 2008 #93 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg så på nyhetene i går om et brudeshow som hadde vært på et kjøpesenter, jeg husker ikke hvor det var. Men jeg tenkte på deg! Kanskje sitter hun der, tenkte jeg Hvordan går det med kjolejakten? Har den blitt lagt litt på is, nå som ting ble litt annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Det kan se ut som det løser seg gitt - sognepresten skal undersøke litt i hvertfall, og skulle ikke det funke så har vi kommet på at vi vet om en prest som vi evt kan spørre (utvidet omgangskrets osv), så foreløpig så ser det ut til at bryllupsdatoen vår er og blir 8. august 2009 _lene_: min kjære svigermor sa fra at hun håpet ikke vi giftet oss i juni for da skulle hun til syden for å bli brun til bryllupet Aimee: Vi satser på baby før bryllup ja, men det ser litt dårlig ut for tiden, jaja. Ikke var jeg på noe brudeshow heller, har ikke fått med meg slikt Kjolejakten er vel i gang, synes det er veldig vanskelig hele greia - men har fått etpar favoritter, men er kjempeusikker på hele greia. Foreløpig så ser det faktisk ut til at blondedrømmene mine ikke når opp, de kjolene jeg sålangt liker best (etter å ha sett de også på bilder av virkelige bruder) er: Alfred Angelo 1148 (bla bakover for flere bilder) Casablanca Bridal 1831 (bla framover for flere bilder, synes ikke den sitter så godt på hun i det siste bilde, men jeg har større pupper enn henne så ) Casablanca Bridal 1723 (bla bakover for flere bilder, det ligger endel bilder av virkelige bruder litt nede på denne siden, synes kjolen var enda vakrere der enn på modellbildene ) Ellers så er det en mulighet for at jeg går for en helt enkel (og billig!) kjole med en liten bolero over. Men synes det blir litt vel kjedelig på en måte... Endret 7. februar 2008 av Concertina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarmamsen Skrevet 7. februar 2008 #95 Del Skrevet 7. februar 2008 Så bra at det ser ut til å ordne seg med kirken. Men har de kun en vielse pr dag i kirkene der? Her har de opptil tre og fire så man kan endre klokkeslett for å få den dagen man ønsker. Koselig å lese i bryllupstråden din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 7. februar 2008 Så bra at det ser ut til å ordne seg med kirken. Men har de kun en vielse pr dag i kirkene der? Her har de opptil tre og fire så man kan endre klokkeslett for å få den dagen man ønsker. Koselig å lese i bryllupstråden din Hei, koselig ås e nye navn i dagboka mi Nei, de har helt sikkert flere vielser de dagene de har vielser, men de har valgt å la den dagen være helt vigselsfri (det er 3 kirker i kommunen, 2 av disse har vigsler den dagen, vår kirke har det ikke - men nå ordner det seg nok ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #97 Del Skrevet 8. februar 2008 I dag er det "bare" 1,5 år til vi gifter oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 9. februar 2008 Lørdager bruker å være koselige dager, gå tur sammen med kjæresten og ellers bare slappe av sammen: men ikke i dag! Først måtte han gjøre noe greier for familien, greit nok, det var jo bare noen timer og jeg slo fort i hjel disse med litt jakt etter smykker til den O'store dagen... Greia var bare det at han kom hjem med en beskjed om at han må på jobb, det har brent der og han må rydde opp i saker og ting og blir nok borte i hvertfall 4 timer... *blæh* Jaja, jeg har i hvertfall funnet et kjempefint smykke som jeg tenker jeg skal kjøpe når det bare kommer penger på kontoen. Har sendet en mail og spurt om jeg kan få lagt det av, håper det går i orden i hvertfall Så framt det ikke dukker opp noe finere så blir det nok dette jeg kommer til å ha på meg på bryllupsdagen og som jeg kan få glede av i mangemange år framover. Også er det veldig meg, og passer veldig godt i forhold til hvem vi er Så da er to ting krysset av på listen: smykke og sko, og det helt uten at jeg engang har funnet ut hvilken stil jeg skal ha på kjolen Men jeg kjenner jo min egen stil og vet jo hva jeg liker så det skal nok ordne seg å få alt til å passe sammen. Fant forresten en kjempefin ide til dekorasjonene, den var så enkel og flott, og jeg tror den kunne fint passet inn i det jeg planlegger. Tror jeg må kjøpe en slik ball og teste litt ut http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Et annet alternativ er å ha en "ball" av nelliker - synes det kan være ganske kult Jeg har heldigvis god tid til å prøve ut ting til dekorasjonene, tror ikke jeg kommer til å starte riktig enda. Jeg tror jammen meg jeg skal starte på middagen, skal ha indisk i dag og det må vel koke litt, og alle disse smårettene til er best om de får stått litt så jeg bør vel starte Håper dere har en fin helg jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 9. februar 2008 #99 Del Skrevet 9. februar 2008 Fine kjoler du har valgt ut men hvorfor ikke "blonde" kjole? Har du sett på grace kjolene fra maggie sottero? De er så nydelige, jeg skal ha Grace Kelly kjolen Mye fint du har funnet i dag. Spesielt smykke. Har aldri sedd lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #100 Del Skrevet 9. februar 2008 Fine kjoler du har valgt ut men hvorfor ikke "blonde" kjole? Har du sett på grace kjolene fra maggie sottero? De er så nydelige, jeg skal ha Grace Kelly kjolen Mye fint du har funnet i dag. Spesielt smykke. Har aldri sedd lignende Takk for hilsen i dagboka Har ikke bestemt meg for kjole da, men foreløpig så når ikke mine blondedrømmer (har postet en hel haug tidligere i dagboka) opp, jeg vet ikke helt hvorfor... Har bare ikke funnet en kjole i blonder i rett fasong og med rett rygglukking. Grace Kelly er veldig fin, men ikke drømmekjolen... Foreløpig er det de enklere kjolene jeg tenker mest på, men jeg skal ikke bestille kjole på mange måneder, så mye han endre seg innen den tid Smykke er veldig spesielt ja, det er fra 50-tallet og jeg har heller ikke sett akkurat det der før, men fallt pladask for det Jeg har mange andre typer smykker i samme stilen så det er liksom meg, og prisen var helt grei. Har fått reservert det (og noen øredobber&brosje som jeg fant på samme sted - men i en annen stil) til lønning så da er i hvertfall noe i havn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå