Gjest Tex Skrevet 8. august 2003 #161 Del Skrevet 8. august 2003 Tipper sommerfuglene flakser nå, ja.... Krysser fingre og tær for at alt går bra i morgen og at dagen blir akkurat slik dere har drømt om!!! (Og vi venter selvsagt spent på bilder og referat...) Godklem fra Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. august 2003 #162 Del Skrevet 8. august 2003 Gratulerer så mye med dagen i morgen. Jeg håper den overgår alle forventninger dere har :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 8. august 2003 #163 Del Skrevet 8. august 2003 I morgen skjer det Felix!!! Lykke til da.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 9. august 2003 #164 Del Skrevet 9. august 2003 Idag er Den Store Dagen, Felix! Ser ut til at dere er kjempeheldige med været, det er veldig bra!!! :D Igjen; jeg håper dagen blir alt hva du har drømt om, og enda litt til. Du fortjener kun det beste! Tenker på deg i dag, vennen! Klem, Pusekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. august 2003 #165 Del Skrevet 9. august 2003 Gratulerer med den store dagen, Felix! Håper dere får en flott dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. august 2003 #166 Del Skrevet 9. august 2003 Tenker på deg idag!!! Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. august 2003 #167 Del Skrevet 9. august 2003 Gratulrer med den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. august 2003 #168 Del Skrevet 10. august 2003 Gratulerer med vel overstått!!!!! Spent på referat og bryllupsreisen Har selv overlatt ansvaret for bryllupsreisen til cappomannen .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 18. august 2003 Forfatter #169 Del Skrevet 18. august 2003 Vel hjemme igjen. Og tilbake på jobb.. Referat kommer i løpet av de nærmeste dagene. Skal få lagt ut et par bilder, når jeg får oversikten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 18. august 2003 #170 Del Skrevet 18. august 2003 Vælkømmin hematt Felix!! Venter spent på bilder og referat når du har fått summet deg litt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. august 2003 #171 Del Skrevet 20. august 2003 Velkommen hjem igjen!! Håper du har hatt det alldeles fantastisk, og at du legger ut noen bilder....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 27. august 2003 Forfatter #172 Del Skrevet 27. august 2003 Oi! Så lekkert og nytt det var blitt her på KG! Hmm.. kjente meg nesten ikke igjen! Det med bildene kan nok drøye 2-3 uker. Men referatet burde komme ganske så raskt. Nå har det meste av inntrykk lagt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 28. august 2003 Forfatter #173 Del Skrevet 28. august 2003 Referat Del 1 Det hele begynte kvelden før. Min forlover kom opp å hentet meg. Vår eldste brudepike på 12 år ble med. Vi dro til min forlover. Min forlover hadde leid inn flere forskjellige filmer, alle m tema "bryllup". Hun serverte cider, vi filte negler, så over antrekkene, planla morgendagen, pratet jenteprat og hadde det utrolig koselig. Vi la oss rundt midnatt, men pratet lenge etter det. Og da jeg våknet i åtte tiden følte jeg ikke hadde jeg hadde sovet i det hele tatt.. Vi sto opp, tok en dusj, og dro på nærmeste kaffebar. Der jeg satt i jeansskjørt, føltes det som en helt vanlig dag. Og det var deilig! Så bestilte vi taxi, fikk med oss pikkpakket ut, og dro til frisøren. Der ble vi godt mottatt, presis kl.10:30. Håret mitt ble rullet opp, og jeg fikk en cafe au lait. Forloveren min sitt hår ble også rullet opp. Brudepiken fikk sin egen frisør som kreerte en superstilig frisyre. Vi hadde champagne, og stemningen ble utrolig god. Brudepiken var ferdig kl.12, og ble hentet av sine foreldre. Hun følte seg så fin, og hun formelig strålte. Koselig når en 12 åring som vokser i alle kanter og med regulering føler seg som verdens vakreste! :D Så ble mitt hår nøye dandert. Flettet, tvinnet og satt nøye opp med spenner. Hun flettet en slags tiara som ble superlekker. Og til slutt festet hun 3 store hvite orkideer på den ene siden. Min forlover fikk alt mykt satt opp, og en lilla orkide, som matchet kjolen hennes perfekt, festet på den ene siden. Deretter ble jeg sminket, og til min lettelse så jeg at jeg lignet på meg selv etterpå! Det var ikke uilkt slik jeg selv legger make up. Jeg var meget fornøyd. Så gikk vi på bakrommet for å skifte. Men så begynte jeg å se på klokken. Tiden hadde bare blitt borte. Klokken var 15:00! Vi hastet ut av salongen, til bilen. Og kjørte på 2 hjul oppover. Vi hadde beregnet 1 og 1/2 time til kirken, nå hadde vi bare 1 time til disposisjon.. :o Jo nærmere vi kom, jo mer sommerfugler i magen. Og det hele med tidsnød gjorde ikke saken bedre.. Kl.16:10, 10 minutter for sent, sto jeg endelig på utsiden av kirken. Der ble jeg møtt av min mor som skulle følge meg opp. Og brudepikene, på 12 og 2 år. Forloveren min, og en felles venninde som hadde kjørt gikk hurtig inn i kirken. Min egen datter er 2 år, og hun var helt rar.. "Mamma?", gjentok hun med spørrende og usikker tone. Hun skjønte nok at noe var i gjerde.. Jeg glemte min hvite kjole, og løftet henne opp for en rask kos. Det lot seg heldigvis børste av. Hun var nydelig i brudepikekjolen. Så begynte klokkene å ringe. De ringte til vi sto ved kirkedøren. Da begynte orgelet. Så gikk vi inn. Gå sakte, gå sakte, tenkte jeg.. Alt gikk så utrolig fort! Plutselig var jeg ved alteret, og min kjære. Han bukket, og jeg neide, slik vi hadde øvd. Så kunne vielsen og gudstjenesten begynne. Jeg skottet så vidt nedover, og det var mange kjente og kjære fjes. Flere med tårer i øynene. Presten var utrolig varm og folkelig. Og det ble en svært høytidelig men samtidig nær gudstjeneste. Jeg så på min kjære og hans forlover, og tenkte at de hadde så fine corsager. Så så jeg nedover midtgangen og så at det var pyntet med matchende blomster. Og da, halvveis i gudstjenesten, gikk det opp for meg at jeg ikke hadde fått noen brudebukett.. mer følger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #174 Del Skrevet 29. august 2003 Dette høres flott ut så langt!! Hva synes gommen om kjolen din da? Var dagen vellykket? Hadde dere det fint og fikk danset masse? Og du....? Bilder.......???? *venter såå spent!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #175 Del Skrevet 29. august 2003 :o Skjønner ingen ting..... Da jeg skulle lese over innlegget mitt nå så jeg at innlegget ditt plutselig var blitt dobbelt så langt..... Hvor var resten av det da jeg leste istad? Da sluttet det nemlig etter ...verdens vakreste tolvåring..... *forundret Tex* Må lese mer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #176 Del Skrevet 29. august 2003 Oi, kom du for sent??? Ble han engstelig, da, eller?? Hadde svimt av dersom min kjære ikke hadde kommet til avtalt tid tror jeg... godt det er han som skal på plass først Høres ut som du ble veldig fin på håret, håper på bilder, da... Den bukkingen og neiingen, hvor fikk dere det fra? Det har jeg aldri sett eller hørt om.... Det ble sikkert stilig. Og du....?? Hva skjedde med brudebuketten???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 29. august 2003 #177 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er også KJEMPESPENT på å få høre fortsettelsen, Felix! Og så gleder jeg meg så fælt til å se bildene :D Slenger meg på Tex her jeg; hva hadde skjedd med brudebuketten? *superspent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 3. september 2003 #178 Del Skrevet 3. september 2003 Venter spent på avslutningen til denne føljetongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. september 2003 #179 Del Skrevet 3. september 2003 Noen som vil ha kakao? Ser ut til å ta tid, dette her.... *roper høyt* Feeliiiiiiix!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 3. september 2003 #180 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg er med! Fikk aldri vært med på kakaokosen da alle ventet på nytt om kjolen til Mikkelbrud, men dette er jo nesten like spennende. Jeg har kopp, sjenker du? Godt med kakao etter lunsj! Jeg roper også: Feeeeelix!!!!! Hva skjedde med buketten?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå