Gå til innhold

Storken har kommet ;)


Concertina

Anbefalte innlegg

Ikke mye stork i sikte nei... Jeg visste det før jeg tok testen, tempen sank betraktelig i dag (under coverline), så jeg antar TR er på vei... Jaja, veldig skuffa begge to :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Kjedelig da, men da er det i hvertfall en av de jeg følger med som er med meg neste måned. Vi får bare drikke på med juicen vår og håpe. Mere får man desverre ikke gjort.

Når tar dere pause i prøvinga da? Sånn i forhold til bryllupet. Nå får du jo i hvertfall tatt vinsmakinga nå da :) Er ikke så dumt det heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffelsen har gått litt over, vi er jo klar over at det skal litt til for å bli gravid på første pp! Ingen TR enda dog, men den er vel rett rundt hjørnet, tempen sank igjen i dag, kjenner murringer i magen og har ømme pupper så forhåpentligvis så kommer den i dag slik at vi kan starte på ny periode!

Huff da. Bedre lykke neste gang!

Takk, vi satser med godt mot ;)

:klemmer:

Kjedelig da, men da er det i hvertfall en av de jeg følger med som er med meg neste måned. Vi får bare drikke på med juicen vår og håpe. Mere får man desverre ikke gjort.

Når tar dere pause i prøvinga da? Sånn i forhold til bryllupet. Nå får du jo i hvertfall tatt vinsmakinga nå da :) Er ikke så dumt det heller :fnise:

Japp, skal ut i butikken i morgen og kjøpe juice ;) Noe særlig til vinsmaking blir det nok ikke, vi vet jo ikke engang hva vi skal ha til mat :fnise:

Vi tar nok pause i prøvinga om etpartre måneder tenker jeg. I hovedsak ikke pga bryllupet, men rett og slett pga studiene mine: jeg ønsker fremdeles å gjøre meg ferdig neste vår, og da bør jeg ikke ha termin så veldig mye senere enn desember/januar.... Som du skjønner så skal jeg ikke ha så mye permisjon i begynnelsen, tar mine 6 uker og så tar min kjære over. I begynnelsen så tenker jeg at jeg jobber hjemmefra så ofte jeg kan mens sambo er hjemme, etter at jeg er ferdig med studiene i mai/juni så går sambo tilbake i jobb mens jeg blir hjemme fram til barnet er rundt året og kan begynne i barnehage, og jeg i jobb... Det er i hvertfall planen... :sjenert:

Fortår at dere er skuffa, men det er bare å gå på en ny PP med godt mot :)

Det er planen :)

Nå skal jeg og sambo slappe av og ta søndagen med ro, gå en tur senere i finværet og bare slappe av :) Håper dere alle har en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen på plass, sammen med noen vanvittige smerter! Jeg ligger på sofaen og klarer ikke å bevege meg noe særlig... Menssmerter noe møkk! :sukk:

I hvertfall, jeg regner med at EL dukker opp rundt 4. februar (vi starter vel pp2-:humpe: allerede når jeg kommer hjem fra Bartebyen 30. januar tenker jeg ;)), og det burde gi en IKM rundt 19. januar! Vi satser på bedre resultater da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Skal dere prøve i 2-3 pper til?

Japp... det er planen :) Går det ikke da så får vi vente litt, får se hva vi gjør... Får ta det litt som det kommer rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, menssmerter er fælt. Det hadde jeg også mye av, men det sies jo at de forsvinner etter at man har fått barn. Hadde vært greit om de gjorde det i alle fall!

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at mensen kom. :troest: Håpar du har bedre lykke neste gang!

Satser på det ja, det ordner seg vel etterhvert tenker jeg! Må bare jage tanta på dør først ;)

Æsj, menssmerter er fælt. Det hadde jeg også mye av, men det sies jo at de forsvinner etter at man har fått barn. Hadde vært greit om de gjorde det i alle fall!

God bedring.

Takk for det :klem: Jeg håper virkelig at de gjør det... Mamma hadde like store smerter som meg og søstra, og hun sier hvertfall at hun ble kvitt de etter hun fikk meg så jeg satser på at det stemmer! Jeg begynte på p-piller pga smertene og hadde det ikke så ille de 10 årene jeg gikk på p-pillen, men etter at jeg slutta for et år siden så kom de tilbake ja!

Jeg har ikke hatt noe god natt i hvertfall! Jeg våkna i natt av at det gjorde så *sinnsykt* vondt! Smertestillende hadde gått ut, måtte ut på badet og ta nye - så forsøke å vente til de fungerer uten at det hjalp stort, lå og grein av smerte i senga! Endte med at jeg fyllte varmeflaska med glovarmt vann og la på magen, da fikk jeg endelig sove litt... Fremdeles er det styggvondt og det blir nok en dag på sofaen dette, burde krøke meg ut en tur men... *au*

Oppdaget forresten i går at billetten jeg har bestilt med tog oppover til Trondheim er feil! Jeg er overbevist om at jeg skulle ta morgentoget oppover - men bekreftelsen sier at jeg skal ta ettermiddagstoget! Blæh! Ringte NSB, men de kunne ikke gjøre noe siden det er en miniprisbillett, var ikke mye hjelp å få der nei! Vurderer å ta ut billettene på morgenen, være delvis ærlig og si til konduktøren at jeg trodde jeg skulle med det toget, men billetten sier noe annet og høre om jeg kan være med likevel... Blir så meningsløst å sitte her hjemme og glo i veggen hele dagen når jeg kunne vært på tur nordover, men jeg har ikke råd til å kjøpe enda en billett, det er jo bortkastede penger...

Jeg må krøke meg ned i vaskekjellern og sette på en maskin med klær, håper dere har en fin dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en fin tur hit til Barteby! I dag er det jo til og med nesten antydning til sol ;)

Sender masse gode vibber inn i denne pp'en! Vi heier på dere :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter... forhåpentligvis så blir det :popcorn: og :banantroll: og :duskedame: om 2-3 uker! Vi satser knallhardt på det i hvertfall! Har kjøpt inn grapefruktjuice, vi antar at vi har EL rundt den 3.-4. februar så det blir mye :sengekos: fra jeg kommer hjem på onsdag :fnise:

Håper du har en fin tur hit til Barteby! I dag er det jo til og med nesten antydning til sol ;)

Sender masse gode vibber inn i denne pp'en! Vi heier på dere :duskedame:

:tronderbart: - byen er flott den! Savner den alltid når jeg ikke er her, og faller veldig til ro når jeg tusler rundt i gatene her! Når man i tillegg har endel svært gode venner boende her så... Nå viser det seg at et vennepar av meg flytter sørover i løpet av året/begynnelsen av neste år slik at det sikkert ikke blir så dumt å være søring heller :fnise:

Har hatt noen flotte dager her oppe, fått skravla med foreldre, møtt flere venner (og flere skal det bli) og hatt veldig vanskelig for å ikke si høyt at vi prøver! Jeg har jo fått spørsmålet om når det blir barn opptil flere ganger allerede... Jaja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh! Ikke mindre lyst på barn i dag nei! Har tilbragt dagen hos ei venninne som har ei lita jente på 15 måneder - hun er bare såååå nydelig! Har storkost meg med å tulle med henne og kjenner absolutt at livmora danser disco :fnise:

Fikk spørsmål om vi kunne sitte barnevakt en dag i påska (rett etter at jeg hadde sagt at jeg vurderte å ta lillejenta med meg hjem ;)), så det blir nok til at vi gjør det ja :) Gleder meg allerede! :-D

Føler egentlig at jeg ikke er så stressa angående prøvinga denne måneden, greit nok - jeg drikker grapefruktjuice morgen og kveld, men har begynt å roe meg litt... Skjer det så skjer det, og klaffer det ikke denne pp så har vi en ny pp om en måned! Det ordner seg rett og slett på et vis!

...men ja, det hadde vært fint om det klaffet denne gangen slik at vi kunne fortelle det til familien i påska ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du blir verpesjuk av å være sammen med små søte babyer! To av mine bestevenninner har barn, og de er bare såå søte.

Er det lenge til testing eller?

Jeg har startet nye generell dagbok i dag. Skrev om så mye forskjellig, så fant ut at det var best med blanke ark.

Håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det da fint aimee, har hatt ei uke uten min kjære slik at det er ekstra godt å komme hjem :-D Er en stund til testing, jeg har vel EL tidligst på søndag tenker jeg, så her :humpe: vi regelmessig ;) Så IKM er rundt den 17. februar (og estimert termin rundt 30. oktober), skal forsøke å ikke tenke for mye på det! Blir jo gal av mindre :fnise:

Men nå er det pizza-tid, tenker vi skal se en film og bare slappe av her hjemme :) I morgen skal vi på samler og antikk messe, og en tur på Maxbo for å kjøpe tapet... Skal pusse opp soverommet og gjesterommet (fremtidig barnerom ;)) i løpet av de neste månedene :)

Ha en fin helg jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har EL! :hoppe: Dvs jeg har el-smerter og el-slim (første gang jeg har lagt merke til det!), det er rimelige sikre tegn ;) Dessuten er det dag 14 og det stemmer jo godt overens med tid, FertilityFriend er dog ikke enig! ...jeg har nemlig hatt ganske høy temp etter at jeg kom hjem fra Bartebyen, og tre dager med høyere temp enn "coverline" registeres jo som muligens EL (stiplet linje) slik at FF mener jeg hadde EL på dag 11! Jeg er derimot 100% sikker på at det ikke stemmer, forklaringen er rimelig enkel: tykkere dyne og en liten varmeovn, også kalt kjæresten min som sover under samme dyne, det er klart det gir utslag! ...til vanlig gjør det jo ingenting siden jeg temper under de samme omstendighetene hver dag, men når jeg hele forrige uke sov alene under en sommerdyne... ;)

Uansett, vi har i hvertfall gjort vårt allerede (jeg dro med meg kjæresten hjem da jeg oppdaget EL-slim :fnise: ), så får man se hva som skjer om ca 2 uker! Er bare å sette seg til med :popcorn: og vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...