Gå til innhold

Storken har kommet ;)


Concertina

Anbefalte innlegg

Har faktisk ikke det, kjøpte sånn digitaldings... og det å ta test nå er skummelt... Blir så kjipt om den er negativ... Vet jo at så lenge det er null mens er det håp men...

Forsåvidt så er jeg, dersom jeg stoler på FF, på mulig IKM allerede i morgen så... :sjenert:

Dette er skummelt og aaaaltfor spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å vente, med så mange tegn. Du vet digitaltesten kan du ta tre dager før IKM. Om den er negativ kan du alltids kjøpe ny test etterpå som du kan ta i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vel, nå har jeg og sambo inngått en avtale, jeg tester i morgen tidlig! Så får man se om akupunktøren min har rett eller ikke ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

år så spennende dettan var da! Heier på deg i morra tidlig!krysse

hva har FF "sagt" om IKM?

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Dette ble jo mye mer spennende enn jeg hadde regna med. Når står du opp i morra? Når skal jeg inn her å lese? Gud, som jeg gleder meg til å forhåpentligvis se deg hoppende og dansende rundt her :ler:

Jeg kommer etter om en måneds tid. Snart ferdig med dumme tanta, da begynner jeg med grapefrukten :)

Masse lykke til i morgen tidlig i hvertfall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

år så spennende dettan var da! Heier på deg i morra tidlig!krysse

hva har FF "sagt" om IKM?

FF sier at jeg hadde EL på dag 14, mens jeg tror jeg hadde EL på dag 15, så skal jeg tro på FF så kan jeg ha IKM i morgen (13 dager senere).

:popcorn: Dette ble jo mye mer spennende enn jeg hadde regna med. Når står du opp i morra? Når skal jeg inn her å lese? Gud, som jeg gleder meg til å forhåpentligvis se deg hoppende og dansende rundt her :ler:

Jeg kommer etter om en måneds tid. Snart ferdig med dumme tanta, da begynner jeg med grapefrukten :)

Masse lykke til i morgen tidlig i hvertfall :klemmer:

:ler: Litt for spennende, og jeg forsøker å forberede meg på at det er fullt mulig at jeg ikke er gravid!

Jeg står opp sammen med min kjære sånn rundt 06.15 tenker jeg :fnise: Så får vi se hva som skjer...

Jeg krysser fingre for at vi begge blir gravid snart jeg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FF sier at jeg hadde EL på dag 14, mens jeg tror jeg hadde EL på dag 15, så skal jeg tro på FF så kan jeg ha IKM i morgen (13 dager senere).

:ler: Litt for spennende, og jeg forsøker å forberede meg på at det er fullt mulig at jeg ikke er gravid!

Jeg står opp sammen med min kjære sånn rundt 06.15 tenker jeg :fnise: Så får vi se hva som skjer...

Jeg krysser fingre for at vi begge blir gravid snart jeg! :klemmer:

Da skal jeg prøve å få følgt med her fra halv sju i morra tidlig. Best for deg at du kommer inn her å sier i fra med en gang. Får virkelig håpe den ikke er negativ da, er så kjedelig når man får så mye rundt seg som stemmer, også går det ikke. Men vi krysser fingrene. Nå skal jeg faktisk gå å lage meg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove? Jeg tror det kan bli vanskelig ;) ...men jeg tenker jeg tar med meg min kjære og :sengekos: så da sovner man i det minste litt bedre :fnise:

...også var det det der med å ikke få for høye forhåpninger osv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuuuult!! Jeg kommer ikke til å stå opp før 09, så da regner jeg med resultatet er ute. Massemasse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Første jeg tenkte på når jeg våkna i dag var deg, en helt ukjent person. Viser litt om hvor mye man føler man blir kjent med folk her :ler:

Masse lykke til i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det begynte så lovende med nok en skyhøy temp (samme som i går), så jeg fikk faktisk litt forhåpninger...

Men testen viste desverre "Ikke gravid" :(

Sorry jenter!

Jeg tar det overraskende lett, ikke det jeg er skuffa og alt, men det er lettere nå som jeg vet at vi kan prøve en god stund til! :)

...jeg vet jo at så lenge mensen ikke har kommet så er det jo alltids håp... Og jeg fatter ikke tempen min akkurat nå slik at jeg på en måte fremdeles lurer litt ;) Og skal man følge min egen EL-dag så er jeg vel 2 dager tidlig med testinga så... (men med min egen EL-dag så går også sannsynligheten ned for at jeg kan være gravid), men kommer mensen så går vi i gang med pp4, det er ikke verre enn det!

Tusen takk for alle lykkeønskninger! Det varmer veldig! :klemmer:

Også inviterer jeg mest sannsynlig til :popcorn: igjen om en måneds tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte så lovende med nok en skyhøy temp (samme som i går), så jeg fikk faktisk litt forhåpninger...

Men testen viste desverre "Ikke gravid" :(

Sorry jenter!

Jeg tar det overraskende lett, ikke det jeg er skuffa og alt, men det er lettere nå som jeg vet at vi kan prøve en god stund til! :)

...jeg vet jo at så lenge mensen ikke har kommet så er det jo alltids håp... Og jeg fatter ikke tempen min akkurat nå slik at jeg på en måte fremdeles lurer litt ;) Og skal man følge min egen EL-dag så er jeg vel 2 dager tidlig med testinga så... (men med min egen EL-dag så går også sannsynligheten ned for at jeg kan være gravid), men kommer mensen så går vi i gang med pp4, det er ikke verre enn det!

Tusen takk for alle lykkeønskninger! Det varmer veldig! :klemmer:

Også inviterer jeg mest sannsynlig til :popcorn: igjen om en måneds tid :fnise:

Jeg fortsetter nå med :popcorn: helt til tanta kommer jeg :ler: Synd den var negativ da, kjedelig når man får forhåpninger og det viser seg og ikke stemme. Men vi håper fortsatt at du bare testa litt tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: bra at du tar det lett da,

Da krysser vi jo fingrene litt til da.....

Hos meg synker tempen når jeg har hatt mensen i tre dager... (var det en gledesdreper?), men det gjelder jo selvfølgelig ikke alle, og ikke deg?

vi fortsetter å håpe litt til vi.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fortsetter nå med :popcorn: helt til tanta kommer jeg :ler: Synd den var negativ da, kjedelig når man får forhåpninger og det viser seg og ikke stemme. Men vi håper fortsatt at du bare testa litt tidlig :)

Vi kan jo håpe litt! :klemmer:

:klem: bra at du tar det lett da,

Da krysser vi jo fingrene litt til da.....

Hos meg synker tempen når jeg har hatt mensen i tre dager... (var det en gledesdreper?), men det gjelder jo selvfølgelig ikke alle, og ikke deg?

vi fortsetter å håpe litt til vi.......

:klem:

Hos meg synker tempen litt dagen før mens, og på dagen jeg får mens er den nesten på det laveste (har oppført seg rimelig likt i 7 sykluser på det punktet i hvertfall), så det er nok veldig individuelt rett og slett :)

Jeg håper også litt... ;)

Og det er ikke så farlig, vi er unge og spreke og har mange pp-er igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med negativ test! Alt håp er jo ikke ute ennå da. Men godt du ikke tar det altfor tungt. Planlegger dere at dere skal ha baby før bryllup uansett eller var det sånn at dere er litt korttidsprøvere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med negativ test! Alt håp er jo ikke ute ennå da. Men godt du ikke tar det altfor tungt. Planlegger dere at dere skal ha baby før bryllup uansett eller var det sånn at dere er litt korttidsprøvere?

Vi skulle i utgangspunktet være korttidsprøvere, men vi fant ut denne uka at vi har så lyst på barn at vi kommer til å prøve en god stund til... I forhold til bryllupet så er det kanskje litt dumt å prøve for lenge, men vi får se hvor lang tid det tar før spiren sitter :)

Kjenner jeg er litt deppa, menmen! Det er ikke verdens undergang og det blir vår tur etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...