Gå til innhold

Storken har kommet ;)


Concertina

Anbefalte innlegg

Da ble det "offisielt": vi er prøvere! :-D Fikk tr på besøk i går, og FertilityFriend sier jeg bør ha EL mellom 29. desember og 1. januar. Jeg håper at det blir i slutten av den perioden siden jeg ikke kommer hjem fra juleferie før om morgenen den 29. ;)

Vi er begge to gira, vi vet at det ikke passer perfekt å få barn nå, men det passer godt nok og vi har veldigveldig lyst på barn! Har vært litt uforsiktig, mer eller mindre med vilje de siste to periodene, og begge to har vært skuffa når tr har kommet, så da fant vi ut at vi like gjerne kunne prøve ordentlig :)

Er egentlig greit at jeg ikke var gravid nå, betyr at jeg får kose meg med røykalaks, brie, spekeskinke og rødvin i jula, og ikke minst så er ikke ferieturen vår i august i fare :fnise:

Det hadde vært flott om det hadde dukket opp en liten :babysmokk: i løpet av 2008, i mellomtiden så får vi kose oss med litt :humpe:

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk og takk :)

Tror dette kan bli koselig det, men hvem vet, det kan gå rimelig tregt dette... Jeg håper dog vi har gode gener, både jeg og samboeren min ble visst til på første forsøk ;)

Men jeg er jo realistisk, det er jo ikke så enkelt som det kan høres ut som... Det skal jo faktisk litt flaks til for at det skal bli noe :) Man får bare gjøre sitt beste, så kanskje blir dette siste julen vi er alene *drømme seg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette babystyret har gått meg i hodet, har brukt hele formiddagen på å lese prøvedagbøker og graviditetsdagbøker og søke på google og...

Nå har i hvertfall tr begynt å pakke sammen, så reiser jeg hjem til jul i morgen og når jeg da kommer tilbake så er det på tide med :humpe: - egentlig greit det, så slipper jeg å ha så mye dødtid fram til prøvinga ;)

Skal hjem til jul, ei av venninnene mine er gravid, så jeg gleder meg til å se henne, blir rart å se henne med mage :-D Er masse unger hjemme, så babyønskene blir nok ikke mindre av denne jula, flere av søskenebarnene mine har smått og ene onkelen min har en 4,5 åring og en 2-åring - som jeg fikk kjempegod kontakt med i sommer, de er bare så utrolig nydelige de ungene! Så gjett hva jeg skal kose meg med i jula :rødme:

Men før vi kommer så langt så er det mye som må gjøres - siste rest av bakinga må fikses, jeg må pakke ferdig, sette på en maskin med klær, støvsuge etter det juletreet samboeren min satte opp i morrest (det er skjevt som tårnet i pisa, enormt bredt og ikke høyt nok spør du meg, men har ikke tenkt å si noe - han har jo hogget det selv!), pakke inn siste gaven til min kjære, har akupunkturtime i dag, må få pakket etpar cellofanposer med julesnop til akupunktør og fysioterapauten - jeg tilbringer jo flere timer i uka hos de ;) Og atpåtil så må soverommet vaskes, treet skal pyntes og vi må ut og handle mat til jul! Stress!

Dere får ha en flott førjulsdag :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg i det du sier både ang.babyer og det som må gjøres før Jul. Skal feire Jul sammen med en som er gravid og så er det 2 venninner som skal føde hvert øyeblikk. Begge har gått over termin allerede.

Også er det alt det som må gjøres før Jul. Vaske, rydde osv....men det går nok bra :)

Ha en riktig God Jul Concertina!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for lykkeønskninger, her :humpe: det for alvor, venter EL anyday nå så da må det stå til, og etter at min kjære samboer fridde den 29. så er lysta i tillegg svæææært høy så det er egentlig bare koselig dette ;)

Kos deg hjemme i jula :)

Du fant meg her ja ;)

Håper alle har hatt en fin nyttårsaften og håper dere alle får barn i magen innen året er omme :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig med frieri :hoppe:

Godt nytt år snuppa!

Veldig morsomt ja! :-D Så nå blir det bryllup, dvs 8. august 2009 er datoen :rødme:

Godt nytt år til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til prøvingen: kjennes ut på kropp og sekret at EL kommer i dag, da er den ganske sen (men ikke mer enn normalt) - det er dag 16 i dag. Da kan jeg vel forvente IKM 15.-16. januar tenker jeg, det blir noen laaaaange dager!

Litt morsomt, min kjære svigerinne er helt i hundre over at vi skal gifte oss, og sier selv at hun ikke vet hva hun kommer til å gjøre når vi kommer med beskjeden om at hun skal bli tante... Godt at hun ikke vet at vi prøver :fnise:

Men nå er det mat, og deretter Nyttårshopprenn og mekking av koldtbord. Vi får svigers på besøk og skal fortelle om forlovelsen, jeg håper inderlig at vi får muligheten til å fortelle en annen god nyhet i løpet av de neste månedene :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! :juhu: Gleder meg til å følge med på dette, og storken kommer nok anytime. ;)

Stor :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig med frieri! :) Eg håpte også på eit frieri i løpet av juleferien, men det skjedde ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter! :-D

Her burde EL allerede ha vært... Men jeg lurer på om all spenningen i kroppen elns har gjort at den er noget forsinket, trodde muligens jeg hadde hatt EL i går (litt stikkinger i magen), men da jeg sjekket sekret i morges så så det ikke slik ut, og tempen var fremdeles laaaav... I dag er det CD18!!! Jeg har siden jeg begynte å tempe hatt EL på CD 13-16, så nå venter jeg virkelig på den...

Jaja, den kommer nå, og vi har virkelig sørget for at det ligger mer enn nok å venter på EL, og jeg har drukket grapefruktjuice siden før jul (blæh!) og slimløsendehostesaft siden jeg kom hjem ;) Vi har omtrent ikke :humpe: så mye siden vi var nyforelska ;) ...riktignok har vi gitt beng i diverse anbefalinger om annen hver dag osv, men vi tar utgangspunktet i at min kjære fungerer normalt, så får vi heller regulere dette om dette prosjektet skulle ta for lang tid ;)

Litt koselig i dag, det :snø: og jeg er veldig glad for at jeg kan sitte inne med tekoppen min ;)

Mens jeg venter på EL så får jeg titte litt på slike hvite kjoler, synes bryllupsforberedelser er mye enklere å forholde seg til enn denne prøvingen, det første kan jeg jo bestemme når og hvor, dette siste er litt mer som å spille på lotto har jeg en følelse av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 21... og ingen EL?!? Jeg skjønner ingenting, men det må vel være fordi jeg stresser med denne babylaginga? :vetikke:

Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...