Gå til innhold

Storken har kommet ;)


Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er det CD22 - og gjett hva! Jeg har hatt EL! :hoppe:

Tempen er stigende og sekretet er defintivt ikke slik det er før og under EL! Jeg tror at jeg så en liten forskjell allerede i går, men at hele greia har blitt litt forstyrret av grapefruktjuice og hostesaften som jeg har tatt for å fortynne EL-slimet... Hvis jeg skal tippe så hadde jeg EL på CD20 (veldig forsinket! Helt sikkert fordi jeg har stressa litt ;)), da bør IKM være et sted mellom CD 33 og CD 38 (jeg er ikke skrudd sammen slik de påstår, at lutealfasen kun kan variere med +-1 dag ;)) Dvs et sted mellom fredag 18. januar og onsdag 23. januar! Det er aaaltfor lenge til, vet ikke om jeg klarer å vente såååå lenge ;)

Hæppi i hvertfall! Og i dag skal jeg og min kjære feire med litt annen type sex enn det vi har hatt de siste 10 dagene :fnise:

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok å følge med i :)

Masse lykke til, EL kommer nok snart :klemmer:

Koselig med et nytt fjes :) Og EL kom jo snart og!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsener i boka mi - ser du også skal gifte deg i 2009. Vi får håpe det kommer en liten brudepike eller brudesvenn først slik dere ønsker ;)

Hvilken PP er dere inne i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsener i boka mi - ser du også skal gifte deg i 2009. Vi får håpe det kommer en liten brudepike eller brudesvenn først slik dere ønsker ;)

Hvilken PP er dere inne i?

Vi håper veldig på det ja ;) Så får man se om ønsket går i oppfyllelse ;)

Egentlig bare PP1... men vi var uforsiktig mer eller mindre med vilje de to siste EL-periodene, så vi er vel inne i PP 1,75 elns :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beina i været og kryss fingrene! :fnise:

Lykke til! :hoppe:

Vi får krysse fingrene, for det er for sent med beina i været nå ;) EL var på CD21, altså søndag 6. januar - da er IKM tidligst lørdag 19. januar (æsj, jeg trodde det var på fredag!), det blir noen lange dager dette her... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke akkurat veldig gravid gitt, har ikke gitt opp håpet, men av en eller annen grunn så tror jeg ikke det ble noe denne måneden... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO og jeg er altforaltfor utålmodig! Jeg hater å ikke vite :fnise: Kjenner meg overhode ikke gravid, annet enn at puppene er blitt litt ømme (men det kan like gjerne være TR som er på vei).

Jeg må nå bare vente og se... tenkte jeg skulle kjøpe noen tester, lørdag er første dag jeg kan ha IKM, men det kan like gjerne være på onsdag, så får jeg negativ test på lørdag så må jeg ha en test til for å sjekke noen dager senere.

Nei, får komme meg ut blandt folk slik at jeg slipper å sitte her og fundere! Ha en fin dag! Håper babystøvet er godt spredt hos dere alle (meg inkl)! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO og jeg er altforaltfor utålmodig! Jeg hater å ikke vite :fnise: Kjenner meg overhode ikke gravid, annet enn at puppene er blitt litt ømme (men det kan like gjerne være TR som er på vei).

Jeg må nå bare vente og se... tenkte jeg skulle kjøpe noen tester, lørdag er første dag jeg kan ha IKM, men det kan like gjerne være på onsdag, så får jeg negativ test på lørdag så må jeg ha en test til for å sjekke noen dager senere.

Nei, får komme meg ut blandt folk slik at jeg slipper å sitte her og fundere! Ha en fin dag! Håper babystøvet er godt spredt hos dere alle (meg inkl)! :klem:

Der ser jeg jo når IKM er for deg :fnise:

Er ikke lenge igjen da, men kjedelig når man ikke vet når det er nøyaktig, blir så usikkert og blir bare gående og tenke enda mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO! Og jeg våkna i dag morrest med murringer nederst i magen... Det kan like gjerne være tanta som gjør seg klar til å komme på besøk som en graviditet, heldigvis bare noen få dager igjen til jeg kan teste! Har bare lyst til å stikke opp på apoteket i dag og kjøpe en test, men er så redd for å få negativ så da får jeg heller vente til det er mer sikkert å teste. Tempen steg i dag, trenger ikke i bety noe, den har hoppet litt opp og ned (som vanlig), men jeg håper jo på at den fortsetter å stige, da er det store sjangser for at det er en liten en... Men det er jo fullt mulig at det ikke er det OG det er fullt mulig å ikke ha en trifasisk kurve, men fremdeles være gravid!

...jeg leter etter tegn nå... :sjenert:

Har begynt å passe på kostholdet mitt, vi har kuttet ut snop, spiser frukt og grønt og kan unne oss litt is i helgene. Ellers så passer jeg på å spise nok mat, jeg ligger litt under dagsbehovet mitt, men ikke under det som er anbefalt om man er gravid. Jeg har nemlig noen kilo å ta av slik at jeg ikke trenger å bygge opp noen ammereserve om jeg skulle bli gravid :fnise:

Var på pilates i går, det var veldig morsomt, litt slitsomt, men ikke akkurat noen styrkeøkt, kjenner det dog i musklene, så dette skal jeg fortsette med :) I dag skal jeg til fysioterapauten og en tur på trening, tenkte jeg skulle gå litt på mølla mens jeg leser litt pensum - litt kjedelig, men veldig nyttig å slå to fluer i en smekk :fnise:

Nei, vel komme meg avgårde, er så trøtt i dag at jeg vet ikke om jeg overlever dagen Tror jeg må sove litt i ettermiddag :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er gravid så må det være noe rart med meg :fnise:

Jeg var på trening, gikk på mølla og titta på Animal Planet - noen som reddet dyr etter orkanen Rita elns, det var egentlig ikke så veldig rørende, ingen som døde eller var sjuke eller noe... men jeg begynte å grine :hakeslepp: Klarte nesten ikke å se mer, måtte fokusere på at jeg faktisk var på trening og det var folk rundt meg, og forsøkte å høre på musikken i stedenfor å se tven... Måtte virkelig skjerpe meg for å ikke starte å grine flere ganger, så ikke vet jeg! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke er gravid så må det være noe rart med meg :fnise:

Jeg var på trening, gikk på mølla og titta på Animal Planet - noen som reddet dyr etter orkanen Rita elns, det var egentlig ikke så veldig rørende, ingen som døde eller var sjuke eller noe... men jeg begynte å grine :hakeslepp: Klarte nesten ikke å se mer, måtte fokusere på at jeg faktisk var på trening og det var folk rundt meg, og forsøkte å høre på musikken i stedenfor å se tven... Måtte virkelig skjerpe meg for å ikke starte å grine flere ganger, så ikke vet jeg! :klø:

:ler: Litt følsom jo. Bare å håpe du er gravid og ikke gal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12DPO - og tempen har vært høy i tre dager nå, har hatt to andre dager med så høy temp etter EL, men begge gangene har det gått rett ned igjen dagen etter... Det trenger ikke å bety noe men... Jeg har jo null symptomer, hadde litt murring i magen for noen dager siden (tirsdag/onsdag), men det er det. Så ikke vet jeg...

I morgen skal jeg i hvertfall teste! Er veeeeldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imli: veldig spennende! Bare å ta fram :popcorn: og sette seg til rette her ja! ;)

I dag må jeg gjøre et eller annet ellers så kommer jeg til å gå i stå! Får sette på en film, skal ha hjemmemekkt pizza og kose her hjemme (begynner å bli fredagstradisjon dette :fnise: ) Men først skal vi skal en tur på senteret og shoppe litt, sambo skal kjøpe seg nye sko, og jeg vurderer å kjøpe sko til bryllupet... Har sett etpar på Bianco som de ikke lenger har på websiden deres, så vil jeg ha de så må jeg kjøpe de nå ;) Må da selvsagt på apoteket og kjøpe test, og lurer på om vi skal svinge innom Platekompaniet og kjøpe en film eller to, bare slik at jeg klarer å holde tankene borte - heldigvis er det bare timer igjen og ikke dager ;) ....men dersom den er negativ... vel, jeg får ta det dersom det skjer (så lenge tr ikke dukker opp så er det jo håp :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må man følge med ja. Masse lykke til :klemmer:

Håper du ellers får en fin helg da, og klarer å tenke litt på andre ting også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må man følge med ja. Masse lykke til :klemmer:

Håper du ellers får en fin helg da, og klarer å tenke litt på andre ting også :)

Tror det skal bli vanskelig, men ;) Jeg skal forsøke i hvertfall :fnise:

Gleder meg til testing i morgen :hoppe:

Jaaaa! Testen er innkjøpt og ligger fint på badet... Blir litt nervepirrende, men det hadde vært godt å få det hele avklart på en måte, jeg er en planlegger (alle som har lest bryllupsdagboka mi har vel skjønt det ;)), og liker å vite hva som skjer framover :fnise:

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...