Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Du får ta med deg "medbrakt" :ler:

:hoho:

:ler: til de grader også ;)

Medbrakt? :fnise: hadde tenkt å reise kun med håndbagasje, så må i såfall pakkes inn i de små plastposene :ler:

Vi er litt "korttidsprøvere" ja... Blir vel til at vi prøver en periode eller tre til tenker jeg... Håpet er jo at det skal bli noe før den tid så vi må jo prøve i hvertfall :)

Min bestevenninne fikk det til i tredje PP. Er det ikke 3-12 eller 6-12 måneder som er vanlig da?

Jeg håper dere fortsetter å prøve til vi også får en innertier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Min bestevenninne fikk det til i tredje PP. Er det ikke 3-12 eller 6-12 måneder som er vanlig da?

Jeg håper dere fortsetter å prøve til vi også får en innertier ;)

Vi satser på at vi begge får full klafff snart! Det fortjener vi! :klemmer:

Forsøker å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig å styre tankene hele tiden... Ser jo unger og barnevogner og gravidmager overalt! Jeg la aldri merke til de før jeg ble klar for barn selv :fnise:

Jeg må vel få pakket sekken og komme meg avgårde på skolen, ei klassevenninne har bursdag så jeg skal lunsje med de, og deretter jobbe med oppgaven min. Blir det smått så bør jeg gjøre unna endel før sommeren kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner SÅ godt hva du mener! Her hvor jeg bor er det barnevogn-mekka ;) Men de har sikkert blitt mer synlige siden vi begynte å prøve.

Lykke til med oppgave og skole. Ha en fin lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg nesten klar til avgang, det går litt tregt :fnise:

Vi har i hvertfall gjort vårt for at det skal være en liten spire i magen denne pp-en, jeg har mine tvil, men det får så være, krysser fingre i hvertfall! :-D

Håper det klaffer for oss alle denne måneden! Det hadde vært noe, ikke sant Aimee og Tussi?? En liten førjulsgave sier man vel ikke neitakk til ;)

Ha en flott uke jenter, jeg er tilbake igjen om en ukes tid, da er det bare å sette seg til rett med :popcorn: og vente! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg nesten klar til avgang, det går litt tregt :fnise:

Vi har i hvertfall gjort vårt for at det skal være en liten spire i magen denne pp-en, jeg har mine tvil, men det får så være, krysser fingre i hvertfall! :-D

Håper det klaffer for oss alle denne måneden! Det hadde vært noe, ikke sant Aimee og Tussi?? En liten førjulsgave sier man vel ikke neitakk til ;)

Ha en flott uke jenter, jeg er tilbake igjen om en ukes tid, da er det bare å sette seg til rett med :popcorn: og vente! :fnise:

:klemmer:

Så herlig da :) Håper du får en kjempefin tur da, så får vi ta :popcorn: sammen når du kommer tilbake. Er vel som regel når man forventer det minst, det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo umulig å si om det går eller ikke, jeg hadde null magefølelse (verken den ene eller andre veien) da jeg ble gravid.

Førjulsgave ja... Jeg tenker litt på det. Jeg er selv født rett før jul, og hadde håpet å få barn på en litt annen tid av året. Samtidig vil jeg bare ha baby nå, enten det er julaften eller nyttårsaften ;)

Jeg har fremdeles problemer med å finne ELen min, men det stakk litt på venstresiden i stad. Kanskje den er på vei? Hmm.. Umulig å vite! Grr...

Riktig god tur! Er du tilbake på søndag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles i Tyskland, men tenkte jeg skulle oppdatere litt... Har hatt EL, mest sannsynlig i gaar siden jeg hadde skikkelig EL-slim (har aldri oppdaget det tidligere faktisk saa naa vet jeg hvordan det skal se ut :fnise: ) - dermed er det vel liten sjangs for at vi lyktes denne maaneden, det er vel en teoretisk mulighet siden det er ca 3,5 dag siden vi hadde sex men... Jaja, vi faar proeve igjen neste maaned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien er det jo mulig ja, så vi krysser fingra. Håper alt er bra, og du koser deg da. Fått sett noe på kjole da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser fingre, så lenge muligheten er der :)

Kos deg videre i Tyskland :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg og har det bra i Tyskland! Så koselig at du tar deg en tur innom KG, selv om du er i det store utland ;)

Ja, det er ganske fiffig når man merker (og ser) EL så tydelig, det er DA det er lett å matche med sengekos.. Selv har jeg ikke sett noe til den enda, venter i spenning jeg og.

Ha det fint så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever ikke sædceller i 5 dager eller noe? Det skal da være en rimelig sjanse da eller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter :klemmer:

Lever ikke sædceller i 5 dager eller noe? Det skal da være en rimelig sjanse da eller? :klø:

De kan leve saa lenge ja, men da maa miljoet (sekretet) vaere rett... Saa det er jo en teoretisk mulighet i hvertfall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltids en mulighet :Nikke:

Ellers så skulle du ha fulgt rådet mitt og tatt med "medbrakt" :ler:

Ha det fortsatt fint i Tyskland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg hjemme i Norge igjen, men har klart å bli sjuk! Var snørrete og fæl i går, skikkelig kjipt å reise med fly, og i dag har jeg feber, blank i huden, rød rundt nesa og munnen pga all snytinga, tett i nesen og ørene, og både øyne og nese renner... I det hele og det store! :forkjola:

Men, jeg storkoste meg i Tyskland, hadde det ordentlig koselig! Fikk sett masse og skravla masse med venninna mi! Diskuterte litt bryllup og greier :fnise: Desverre ikke prøvd noen kjole siden den butikken jeg var i kontakt med ikke hadde de kjolene inne, de hadde bestilt de, men de var ikke kommet enda...jaja, det er ikke så farlig :)

FF sier at jeg hadde EL på dag 14, altså på fredag, jeg er overbevist om at jeg hadde EL på lørdag pga EL-slim, så vi får se ;) Det første gir større sjangs for at noe har skjedd, det andre er likevel innenfor lengden sædcellene skal kunne leve men... Jaja, uansett - IKM er ca lørdag 15. mars, har jeg ikke fått mensen innen mandag så får jeg vel kjøpe en test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem igjen :) Godt å høre at du har hatt det bra da. Men synd du har blitt syk på veien. Tenk så herlig om dere har fått det til selv om du har vært borte da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF sier at jeg hadde EL på dag 14, altså på fredag, jeg er overbevist om at jeg hadde EL på lørdag pga EL-slim, så vi får se ;) Det første gir større sjangs for at noe har skjedd, det andre er likevel innenfor lengden sædcellene skal kunne leve men... Jaja, uansett - IKM er ca lørdag 15. mars, har jeg ikke fått mensen innen mandag så får jeg vel kjøpe en test ;)

FF? Hva har jeg gått glipp av nå?

IKM lørdag 15? Da skal jeg ha EL! Spennende, spennende..

Kjipt at du har blitt syk da, men du hadde jo en fin tur hørtes det ut som. Vi får håpe du blir frisk snart. Den lufta på flyet er ikke spesielt bra, kanskje den har forverret helsa di.. Urk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FF? Hva har jeg gått glipp av nå?

IKM lørdag 15? Da skal jeg ha EL! Spennende, spennende..

FF= FertilityFriend, programmet jeg legger inn tempen i... så i forhold til tempen så har jeg visstnok hatt EL på fredag, men jeg vet jo at jeg hadde skikkelig EL-slim på lørdag så... :)

EL er mindre nervepirrende enn IKM da ;) Og dessuten mye morsommere :fnise: I utgangspunktet så har jeg ikke lyst til å teste, tror det er penger utav vinduet, men samtidig så drar vi jo på påskeferie den helga slik at jeg vurderer å ta en test før vi drar, er ikke like kult å ta test hos mamma og de, verken den ene eller den andre veien... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet så har jeg ikke lyst til å teste, tror det er penger utav vinduet, men samtidig så drar vi jo på påskeferie den helga slik at jeg vurderer å ta en test før vi drar, er ikke like kult å ta test hos mamma og de, verken den ene eller den andre veien... :sjenert:

A-ha, nå skjønner jeg FF. Lærer noe nytt hver dag ;)

Skjønner veldig godt du vil teste deg før familiebesøk ja. Jeg er utrolig glad for at EL er ferdig rett før vi reiser til svigers. Da slipper jeg å tenke på både prøving og testing. Og tiden går sikkert fort også!

Tenk hvis du tester positivt rett før du reiser til moren din, kommer du til å si noe da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis du tester positivt rett før du reiser til moren din, kommer du til å si noe da??

Si det... synes det er litt for tidlig å si noe egentlig, men da må jeg i såfall finne på en god unnskyldning for å ikke ta meg et glass vin eller to som jeg alltid gjør mens jeg er på besøk... Samtidig så hadde det vært koselig å kunne sagt det til mamma og pappa mens jeg var på besøk, tror ikke vi skal til Trondheim igjen på en stund... Får se hva som skjer, den må jo først være positiv, og dersom det føles greit å si noe mens jeg er der oppe så klarer jeg vel ikke å holde kjeft... :sjenert:

Vi er invitert på fest i påska, og er den positiv så har jeg heldigvis ei venninne som vet vi prøver (hun fant meg her inne... :vinke: ), så da blir det enklere å skjule det i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Var innom her en tur og oppdaget at her hadde jeg ikke vært før. (Det er visst lettere å følge med på M-Å der jeg holder til selv..)Men siden vi er i samme båt, legger jeg igjen et lite spor. Lykke til med prøvingen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...