Gjest Grafica Skrevet 16. mai 2008 #141 Del Skrevet 16. mai 2008 Idag har jeg brukt 1800kr på sminke, fra Mac. Foundation, to leppestifter, foundationkost, eyeshadow primer, neglelakk... Inkludert i prisen er en eyeliner til sambo fra Sisley, og dipliner til meg selv fra Lancome. Deilig å endelig ha råd! Kunne gjøre sånt! Dagen skulle bli komplett ved at en kamerat skulle klippe håret mitt idag. Han er lærling og har klipt meg før, og jeg har blitt superfornøyd begge gangene. Denne gangen skulle han klippe meg hjemme, for han er fullbooka på jobb. Jeg gråter hver gang jeg ser meg i speilet. Det ble så absolutt ikke slik jeg ville ha det. Og det er for kort til at jeg kan fikse det. Herregud. Jeg ser ikke ut. Frisyren er sikkert kul, på noen helt andre. Den fremhever alt det verste i ansiktet mitt, alt jeg hater, og får hodet mitt til å se totalt uproposjonal ut med kroppen. Det er ikke meg. Herregud, nå begynner jeg snart å gråte igjen. Det er så jævlig. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. mai 2008 #142 Del Skrevet 17. mai 2008 Idag har jeg brukt 1800kr på sminke, fra Mac. Foundation, to leppestifter, foundationkost, eyeshadow primer, neglelakk... Inkludert i prisen er en eyeliner til sambo fra Sisley, og dipliner til meg selv fra Lancome. Deilig å endelig ha råd! Kunne gjøre sånt! Dagen skulle bli komplett ved at en kamerat skulle klippe håret mitt idag. Han er lærling og har klipt meg før, og jeg har blitt superfornøyd begge gangene. Denne gangen skulle han klippe meg hjemme, for han er fullbooka på jobb. Jeg gråter hver gang jeg ser meg i speilet. Det ble så absolutt ikke slik jeg ville ha det. Og det er for kort til at jeg kan fikse det. Herregud. Jeg ser ikke ut. Frisyren er sikkert kul, på noen helt andre. Den fremhever alt det verste i ansiktet mitt, alt jeg hater, og får hodet mitt til å se totalt uproposjonal ut med kroppen. Det er ikke meg. Herregud, nå begynner jeg snart å gråte igjen. Det er så jævlig. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Åh, det er bare megakjipt! Du kan ikke sette det opp da? Altså, jeg klippa håret en gang og ble utrolig misfornøyd, og da satte jeg det rett og slett bare opp hver dag, i type hestehale eller "tutt", og ble liksom vant til det. Og plutselig var det vokst ut igjen, og da var det neste uvant uten strikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 17. mai 2008 #143 Del Skrevet 17. mai 2008 Det er så kort at jeg ikke får satt det opp. Jeg skulle ha en myk og rund bob, og har fått en bob, ja, men den er helt feil og merkelig og luggen er het feil, jeg greier ikke sette fingeren på hva som er feil. Heldigvis hadde vi ingen planer idag, om om vi hadde hatt noen hadde været avlyst det ganske greit... Så det blir å gjemme seg hjemme i den lune stua idag. Jeg har tatt ned speilet i gangen og satt vekk, fordi jeg orker ikke se det dumme håret hver gang jeg skal ut på kjøkkenet... >.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 17. mai 2008 #144 Del Skrevet 17. mai 2008 huff ble det SÅ galt? Jeg klippa meg selv til skulderkort rufsebust i går, og syns kort hår på meg er uvant og avogtil i speilet skikkelig kjerring! Men en venner seg til alt. Heldigvis vokser hår ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. mai 2008 #145 Del Skrevet 17. mai 2008 Uff, så kjipt! Men som milkyway sier; heldigvis vokser det ut igjen! Men gratulerer med dagen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. mai 2008 #146 Del Skrevet 19. mai 2008 Tadaa, et par av bildene fra photoshooten... Gidder ikke poste alle XD Og dere får bare de med solbriller. Måte på hvor mye jeg skal brette meg ut da. http://photos-829.ll.facebook.com/photos-l...240730_3849.jpg http://photos-829.ll.facebook.com/photos-l...240731_4167.jpg Meg og min elskede ^^ http://photos-829.ll.facebook.com/photos-l...240723_5855.jpg http://photos-829.ll.facebook.com/photos-l...240725_6375.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 19. mai 2008 #147 Del Skrevet 19. mai 2008 Så stilige bilder :-D Det nederste likte jeg spesielt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. mai 2008 #148 Del Skrevet 21. mai 2008 Å få mislykket sveis etter å ha blitt klippet er helt forferdelig. Man føler seg absolutt ikke vel. Dere kler hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. mai 2008 #149 Del Skrevet 21. mai 2008 Takk for bildekommentarer! Idag er jeg så inni helvete stressa, og sjuk, og har krangla litt med sambo, BLÆÆÆÆÆÆH. Vil hjem og sove. Kan ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2008 #150 Del Skrevet 21. mai 2008 Kjempekule bilder! Stilig kjæreste du har, dere er virkelig et flott par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. mai 2008 #151 Del Skrevet 21. mai 2008 Kule bilder, Grafica Håper det ordner seg med kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. mai 2008 #152 Del Skrevet 22. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. mai 2008 #153 Del Skrevet 22. mai 2008 Vi ble venner igjen da, blir alltid det. Var bare at jeg var syk, det var siste dag før innlevering og jeg var møkkastressa og følte at han bare maste på meg. Men det var begge sin feil, kanskje til og med mest min. Jeg er villig til å vedde hatten min på at Mona vinner So you think you can dance Scandinavia. Enten hu eller Daniel. Sukk, jeg skulle ønske begge kunne vinne. De er så nydelige når de danser sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. mai 2008 #154 Del Skrevet 22. mai 2008 Godt at dere ble venner igjen. Håper morgendagen blir en god dag, virker som du har hatt nok av kjipe, stressende dager i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. mai 2008 #155 Del Skrevet 22. mai 2008 Vel, i morgen er første skikkelige fridagen på lenge. Alt som er igjen av skolen nå, er prosjekteksamen i motion design. Vi har en måned på oss, og skal lage en portfolioside med en introfilm. Og oppgaven er individuell! Himmelsk, jeg er møkk lei gruppeoppgaver nå. Så er det tannlegen 17 juni, da skal jeg få fikset ALLE tennene mine (åtte hull og en melketann som skal trekkes!), siste skoledag 20 juni, og London 25 juni. Så nå går det endelig bare oppover! :D Så i morgen skal jeg la idèen jeg har til eksamen surre litt i bakhodet mens jeg bruker dagen på å lese, spille sims 2, denger sambo i Tekken 5 og generelt bare later meg! Om været duger, tar vi kanskje en gåtur, kanskje helt til manglerud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 22. mai 2008 #156 Del Skrevet 22. mai 2008 Tadaa, et par av bildene fra photoshooten... Gidder ikke poste alle XD Og dere får bare de med solbriller. Måte på hvor mye jeg skal brette meg ut da. http://photos-829.ll.facebook.com/photos-l...240730_3849.jpg http://photos-829.ll.facebook.com/photos-l...240731_4167.jpg Meg og min elskede ^^ http://photos-829.ll.facebook.com/photos-l...240723_5855.jpg http://photos-829.ll.facebook.com/photos-l...240725_6375.jpg Det var veldig fine bilder Du var veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. mai 2008 #157 Del Skrevet 28. mai 2008 Takk estrella! :D Viiiiiiii.... har fått leilighet i porsgrunn :D :D :D 70 kvadrat, 5300 i måneden, både badet og kjøkkenet er ti kvadrat hver.... Å herregud, tanken på å kunne SNU seg på kjøkkenet! :D Og plass til oppvaskmaskin, og vaskemaskin OG tørketrommel, og på soverommet var det innebygd skap. Og det beste av alt: Vi får bruke hagen! Sinnsykt, vi var de første han hadde på visning og vi dro derfra med kontrakten i hånda! Huseiern var kjempeherlig også, skikkelig festlig og kul type. Åh, det var deilig. Da mangler vi bare jobber.... XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. mai 2008 #158 Del Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer! Så utrolig deilig at det ordnet seg for dere Det ordner seg sikkert med jobber også, du snakket jo om at dere hadde et nettverk der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. mai 2008 #159 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, men nettverket var ikke så fruktbart. Vi tar det vi får til å begynne med, det er kun snakk om et år, og jobben er ikke det som er viktig, tjene penger til å overleve mens vi selvstuderer er det viktigte ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. mai 2008 #160 Del Skrevet 29. mai 2008 Så heldige dere har vært! Det er så deilig å få det i boks og være fornøyd :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå