Gå til innhold

Rare ting du har sett på treningsstudioet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke sett det sjøl men kjæresten min rapporterer en studine som trener styrke med perleøredobber og perlekjede!

Beklager, men jeg ser ikke det rare i at noen har smykker på seg når de trener?

Halskjede, giftering, øredobber.. det skal vel litt til før de tingene kommer i veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..ikke begynne å krangle om hva som er teit og ikke. Hver enkelt her har lov å synses noe er teit selv om andre ikke er enige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Husker jeg og venninna mi var på studio en dag sammen, vi sitter der og slapper av i 5 min før neste økt. Så kommer det en artig kar som ser ut som Mr World himself i muskler, og plutselig stiller han seg forran venninna mi og blotter muskler og spenner seg i alle mulige retninger og sier hele tiden "GRRRRRRRRRRRRRRR" og "RAAAAAAAAAAAWR" før han etter ca 5 min går videre uten å ha sagt ett eneste ord. Tror vi lo så høyt at vi tiltrakk oss oppmerksomhet fra hele studioet der :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det IRRITERER meg med folk som fiser på spinning. Jeg sitter å gisper etter luft og får kjeften full av drittlukt!!!

Du må ikke glemme at lukten faktisk er partikler som har vært i tarmen på et annet menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 43
Enig her, det er ille... :spy: Men jeg har også vært på pulsspinntime hvor det satt 3 menn foran meg i trange sykkelshorts, alt var greit til å begynne med, hvem av dem som var synderen vet jeg ikke, men litt utti oppvarminga begynte det å OSE sur pungsvette... d var skikkelig grusomt! jeg ble skikkelig kvalm jeg... :spy: :spy:

Ikke noe deilig å være på rekka bak ei det lukter skikkelig mens av heller. Dette var på et lite spinningrum på, SATS i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff..ikke begynne å krangle om hva som er teit og ikke. Hver enkelt her har lov å synses noe er teit selv om andre ikke er enige:)

Så DET er ikke lov, å si at noe IKKE er teit?

Dere burde muligens passe dere litt spesielt dere som nevner navn på disse rare personene dere ser for jeg ser jo at folk kjenner seg igjen her.

Og siden dere nå først er så flinke med å ramse opp feil på andre, ja, for det er virkelig et fåtall av dere som tør å si noe om seg selv.

Hva med å lage en liste over hva folk kan gå med? Gjøre? Si?

Alle må gå med joggesko, men ikke gamle, slitne utbrukte joggesko for det er så ekkelt for andre om du har joggesko på deg du Faktisk Har Brukt En stund!

Ingen må ha personlige gjenstander på seg, vi er ikke individer så alle med lærjakke, turban, smykker, stringtruse, bestemortruse, feil topp, feil skjorte, feil bukse osv får ikke trene sammen med dere.

Alle som liker å høre på musikk, bare ikke de som liker fEIL musikk, de som trener noe annet enn det DU syns de bør trene for det ser jo bare helt teit ut, alle som svetter når de trener og alle som ikke svetter når de trener BØR ikke trene sammen med dere!

Ikke gå med løst hår, men heller ikke for stivt oppstatt hår.

FOR ALL DEL ikke føn håret tørt når du har svettet i det (dette var egentlig rart, ther er ei som gjør noe med når hun svetter slik at hun føler seg mer vell på gymen, men det er OGSÅ feil)

MEN ikke la det være vått av svette, FOR DA må du bruke pannabånd, MEN du må bruke riktig type pannbånd. INgenting som er ukult, stygge farger, ikke passer de andre klærne dine eller de andre sine klær osv.

Aldri lag lyd, spør om hjelp og for GUDS skyld ALDRI gi hjelp når du ser noen trene feil (dette gjennomfører dere med glans)

Vet dere hva som irriterer meg? ;) Folk som bare går på treningsstudio for å ha noe å se på, sett et speil forran deg på tredemølla så skal jeg gi deg det styggeste trynet i hele gymen!

Og aldri tenk på andre menneskers følelser når dere legger ut en hel debatt om hvor tåpelige de på gymen er, eller forresten, gjør det, for jeg skal love dere at dere slipper å se dem igjen :/

Hade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke slik jeg mente det da. Alle her snakker jo om rare ting de har sett på treningssenteret, og er sikkert ikke så gøy for dem det blir snakket om. Men jeg mente at dette er en tråd for rare ting du ser osv, ikke diskusjon om at jeg har sett noe rart så skal alle andre si om de også syns det er teit osv. Ble litt rotete forklart men håper du forstår:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så DET er ikke lov, å si at noe IKKE er teit?

Dere burde muligens passe dere litt spesielt dere som nevner navn på disse rare personene dere ser for jeg ser jo at folk kjenner seg igjen her.

Og siden dere nå først er så flinke med å ramse opp feil på andre, ja, for det er virkelig et fåtall av dere som tør å si noe om seg selv.

Hva med å lage en liste over hva folk kan gå med? Gjøre? Si?

Alle må gå med joggesko, men ikke gamle, slitne utbrukte joggesko for det er så ekkelt for andre om du har joggesko på deg du Faktisk Har Brukt En stund!

Ingen må ha personlige gjenstander på seg, vi er ikke individer så alle med lærjakke, turban, smykker, stringtruse, bestemortruse, feil topp, feil skjorte, feil bukse osv får ikke trene sammen med dere.

Alle som liker å høre på musikk, bare ikke de som liker fEIL musikk, de som trener noe annet enn det DU syns de bør trene for det ser jo bare helt teit ut, alle som svetter når de trener og alle som ikke svetter når de trener BØR ikke trene sammen med dere!

Ikke gå med løst hår, men heller ikke for stivt oppstatt hår.

FOR ALL DEL ikke føn håret tørt når du har svettet i det (dette var egentlig rart, ther er ei som gjør noe med når hun svetter slik at hun føler seg mer vell på gymen, men det er OGSÅ feil)

MEN ikke la det være vått av svette, FOR DA må du bruke pannabånd, MEN du må bruke riktig type pannbånd. INgenting som er ukult, stygge farger, ikke passer de andre klærne dine eller de andre sine klær osv.

Aldri lag lyd, spør om hjelp og for GUDS skyld ALDRI gi hjelp når du ser noen trene feil (dette gjennomfører dere med glans)

Vet dere hva som irriterer meg? ;) Folk som bare går på treningsstudio for å ha noe å se på, sett et speil forran deg på tredemølla så skal jeg gi deg det styggeste trynet i hele gymen!

Og aldri tenk på andre menneskers følelser når dere legger ut en hel debatt om hvor tåpelige de på gymen er, eller forresten, gjør det, for jeg skal love dere at dere slipper å se dem igjen :/

Hade

oi...dette var vel litt krast...? Ser ikke poenget i å ta denne tråden så ille opp... er jo ment som en morsom tråd, ser ikke noe galt i å fortelle om rare ting man har srtt på treningstudioet. noe som er rart for en person trenger ikke å være rart for en annen, men det må da kunne gå an å fortelle om hva man har sett/opplevd uten at vi skal få kjeftet huden full av den grunn?

menmen... deg om det..:)

her om dagen klarte jeg selv og gjøre noe rart... Og jeg tror kanskje jeg ga en person et nytt punkt på "rare ting jeg har sett" lista si... de solgte billige treningsklær på treningstudioet og jeg sprang inn på et toalett for å prøve noen kjempegode joggebukser, og i shoppingrus klarte jeg å glemme å låse døra, jeg hadde akkurat dratt buksa ned på knærneog sto framoverbøyd med rumpa som høyeste punkt (mot døra) da det plutselig kommer inn en mann, vet ikke hvem av oss som svatt mest, men jeg skal si jeg var temmelig rød i toppen når jeg tuslet ut derfra etterpå.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*
Så DET er ikke lov, å si at noe IKKE er teit?

Dere burde muligens passe dere litt spesielt dere som nevner navn på disse rare personene dere ser for jeg ser jo at folk kjenner seg igjen her.

Og siden dere nå først er så flinke med å ramse opp feil på andre, ja, for det er virkelig et fåtall av dere som tør å si noe om seg selv.

Hva med å lage en liste over hva folk kan gå med? Gjøre? Si?

Alle må gå med joggesko, men ikke gamle, slitne utbrukte joggesko for det er så ekkelt for andre om du har joggesko på deg du Faktisk Har Brukt En stund!

Ingen må ha personlige gjenstander på seg, vi er ikke individer så alle med lærjakke, turban, smykker, stringtruse, bestemortruse, feil topp, feil skjorte, feil bukse osv får ikke trene sammen med dere.

Alle som liker å høre på musikk, bare ikke de som liker fEIL musikk, de som trener noe annet enn det DU syns de bør trene for det ser jo bare helt teit ut, alle som svetter når de trener og alle som ikke svetter når de trener BØR ikke trene sammen med dere!

Ikke gå med løst hår, men heller ikke for stivt oppstatt hår.

FOR ALL DEL ikke føn håret tørt når du har svettet i det (dette var egentlig rart, ther er ei som gjør noe med når hun svetter slik at hun føler seg mer vell på gymen, men det er OGSÅ feil)

MEN ikke la det være vått av svette, FOR DA må du bruke pannabånd, MEN du må bruke riktig type pannbånd. INgenting som er ukult, stygge farger, ikke passer de andre klærne dine eller de andre sine klær osv.

Aldri lag lyd, spør om hjelp og for GUDS skyld ALDRI gi hjelp når du ser noen trene feil (dette gjennomfører dere med glans)

Vet dere hva som irriterer meg? ;) Folk som bare går på treningsstudio for å ha noe å se på, sett et speil forran deg på tredemølla så skal jeg gi deg det styggeste trynet i hele gymen!

Og aldri tenk på andre menneskers følelser når dere legger ut en hel debatt om hvor tåpelige de på gymen er, eller forresten, gjør det, for jeg skal love dere at dere slipper å se dem igjen :/

Hade

Kjente du deg igjen? :sukk:

Denne tråden er her bare for gøy da, liker du ikke å lese om det er det heller ingen som tvinger deg. Må si du har lite selvironi hvis du ikke tåler såpass...

Tråden er under generaliseringer...

Lykke til med livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si at jeg så så veldig mye på de jentene, så jeg vet ikke hvor mange repetisjoner de gjorde.

Jeg synes ikke 20 kg er fryktelig mye å løfte i benk.

Det synes i grunn ikke jeg heller, tar glatt over 40 kg i benkpress, men allikevel har jeg alltid løftet kun stanga når jeg har vært og trent. Rett og slett fordi det har vært riktigere trening for meg (da jeg har vært aktiv konkurranseutøver og veldig viktig for meg å ikke få store tunge muskler, men allikevel få trent musklene litt). Jeg tar mange repitisjoner, og gjennom veiledning har man kommet fram til at dette bygger opp den riktige muskelmassen i mine armer, da jeg har ganske stor muskelmasse fra før.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Camilla_*

Rart og rart, men finner det merkelig når jeg ser damer skikkelig stylet opp med tupert hår, brunkrem, pudder og skikkelig masse øyenssminke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ingunn_*
Det synes i grunn ikke jeg heller, tar glatt over 40 kg i benkpress, men

Tar du 40 kilo? Jeg tar vel 45 i det meste, men trener med 37!

Trener du med 40 kilo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar du 40 kilo? Jeg tar vel 45 i det meste, men trener med 37!

Trener du med 40 kilo?

Nei, som sagt i mitt forrige innlegg så gjør jeg ikke det. Da jeg var på mitt mest trente tok jeg vel sikkert over 50, men følte ikke noe behov for det. Jeg kan selvsagt ta 40 og vel så det, om jeg hadde villet det, og hatt det behovet, men jeg velger mange repetisjoner som er lettere, enn få og tunge. Det passer min fysikk best rett og slett, med tanke på at jeg kun driver med dette som et tillegg til annen trening. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
Beklager, men jeg ser ikke det rare i at noen har smykker på seg når de trener?

Det er greit det, men eg synest det er veldig rart. Ikkje giftering, den er jo heilt glatt, men eit perlekjede ville eg definitivt ha lagt frå meg, så eg synest det er rart. Du treng ikkje synest det er rart sjølv om eg synest det, veit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En veldig tynn, blond jente på Elixia som er grisesterk! Tror at hun trener hver dag. Hun er i hvert fall alltid til stede når jeg er der. Trener selv tre-fire ganger i uka, men ikke på faste dager. Konklusjonen må derfor bli at hun trener hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig tynn, blond jente på Elixia som er grisesterk! Tror at hun trener hver dag. Hun er i hvert fall alltid til stede når jeg er der. Trener selv tre-fire ganger i uka, men ikke på faste dager. Konklusjonen må derfor bli at hun trener hver dag.

Det må være det rareste jeg noen gang har hørt- en slank, blond jente som er kjempesterk OG trener på Elixia hver dag?

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe rart nå. Dvs jeg ser rare folk, men ikke noe som tilsier at de fortjener å nevnes her.

Det var verre da jeg trente på SiB i Bergen, da var det mange av disse som trente i full make-up og som såvidt bevegde på beina på stepperen fordi de holdt vekta med strake armer. Der har jeg også vært borti jenter som såvidt tusler på tredemølla og æsjer seg over at andre folk svetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Det var verre da jeg trente på SiB i Bergen, da var det mange av disse som trente i full make-up og som såvidt bevegde på beina på stepperen fordi de holdt vekta med strake armer.

Ja, hva er i grunn greia med disse søte "snellene" på steppere? Nysminka, kaster det lange blonde håret bakover slik at det ligger perfekt, og så er det frem med siste utgave av et eller annet motemagasin. Henger på stepperen, og tar noen nusselige små skritt (maks 5-10 cm utslag på stepperen). Jeg blir rett og slett fasinert!

Synes det er fantastisk å se så stort mangfold som det er på treningssenteret nå, og koser meg skikkelig! Mennesker i alle aldre og varianter, dog noen mer underholdende enn andre, og masse liv på treningssenteret! Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...