Gå til innhold

Rare ting du har sett på treningsstudioet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Og så er det en ung, pen og blånd liten sak der med SKIKKELIGE spjoing pupper. Hun løper på tredemølla i en t-shirt type åttitall med ene skulderen bar og kanten nederst fillete. Uten BH av noe slag. Og jeg kan ikke la være å glane på de to UTROLIG sprettpuppene. DIGRE boiiiing boiiing boiiiing fra helt under haka og nedpå ribba. Et fantastisk syn.

Det bare MÅ være vondt.

Hvis hun fortsetter sånn er det vel ikke så lenge til de ikke er noen utrolige sprettpupper lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der jeg trener er det en litt rufsete kar jeg ser iblant. Han har så og si ikke på vekter når han trener, og tar kanskje tre repetisjoner. Men det verste er at han trener i sandaler! Uten sokker i! Og når han gjør øvelser på matte tar han av seg sandalene og er helt barfot. Jeg tror kanskje de som jobber der har sagt ifra til ham, da ha har med seg egen matte nå:P

Jeg blir forøvrig alltid forundret over folk som trener i gensre, om de så bare er tynne. Ikke at det er unormalt, men når jeg svetter og koker over selv klarer jeg bare ikke å forstå hvordan noen klarer å gå på pulsspinn med genser:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fyr som trente i jeans på Elixia i dag. Er ganske sikker på at han hadde på seg helt vanlige sko også. Han stilte tredemøllen på 13 km/t og jogget i vei :) Han trente også knebøy med vektstang. Noe sier meg at det hadde funket litt bedre med løsere klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baardsen

Endel herlige episoder som folk har opplevd på treningssentrene her ja :)

Det morsomste jeg har opplevd var en diger kar som låste seg fast i smith maskinene. Han skulle ta skråbenk med 120kg på, stanga kom ned på brystet og ble liggende der, ikke fikk han til å puste veldig bra heller. Men det var ustyrtelig morsomt .. selvsagt hjalp jeg og en annen ham ut av knipa.

Ellers har jeg sett en gærning få avrevet den ene brystmuskelen, han gikk rett på dips og hadde 70! kg i beltet .. uten å varme opp, så smalt det skikkelig og han lå der og vrei seg i smerte. Stakkars jævel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en del artige ting, spesielt i januar (nyttårsforsett-menneskene begynner allerede å dabbe litt av nå, da).

Mye av det er dog nokså forutsigbart og standard idioti: Folk som skal ta "knebøy" med vektstang og knapt går halvveis ned, unge menn som kommer inn i vektrommet og gjør ørten biceps-øvelser og går igjen, osv.

Beste observasjon i det siste var to kamerater som putta en benk inne i den ene smith-maskina og gjorde "benkpress" der mens de hjalp hverandre en hel masse. De får sikkert mye ut av treninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kanskje ikke rart-rart, men likevel litt merkelig - spesielt siden det skjer gang etter gang.. I alle fall, på treningssenteret der jeg trener er det en dame som alltid kommer inn i aerobicsalen i siste øyeblikk (dvs når instruktøren har begynt å prate).

Det som da er vanlig, er at man leter etter en ledig plass evt stiller seg bakerst eller på sidene (for der er det som oftest litt ledig) Men neida, ikke denne dama, hun skal ha en av kremplassene i midten av salen - og dette løser hun ved å stille seg 20 cm foran en annen person, slik at denne ikke har noe annet valg enn å flytte seg. Ingen som tør i si fra heller, det er det verste. Jeg tror de fleste blir så forbløffet over hvor frekk det går an å være at det ikke klarer å si noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mina_*
:fnise: Den er klassiker. (Har vi sett samme mann tro?) Jeg kjenner ham jeg observerte, så jeg spurte om hva i allverden som var vitsen? Jo, det var så kjedelig å sykle, var forklaringen jeg fikk.

Er forsåvidt enig i det, men aldri i verden om jeg hadde klart å lese avis mens jeg syklet - selv under oppvarmingen.

Det skjønner jeg faktisk ikke. at du ikke kan lese mens du sykler. jeg er enig i at å såvidt la beina gå rundt ser dumt ut, men om du sykler med den intensiteten du skal, spiller det jo ingen rolle om du leser eller hører musikk i mens for å få tiden til å gå. sykkelen står jo stille, så burde være ganske enkelt å sykle OG lese samtidig.

Jeg pleier av og til å sykle litt etter hard benøkt, for å bare få beveget de litt. ligger på en 2/3 i intensitet, og klarer FINT å lese samtidig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lættisern

Før timen sminket hun masse masse som om hun skal på karneval.

Trrrrrrang treningsbukse. Brukte vanlig bh i singlet som er ganske kort.

Hun elsker å se seg selv i speilet at hun glemte de trinnene av og til, - når det er hopping nyter hun å se på speilet. Puppene hennes falt nesten ut. Hun tror hun er sååååå deilig! Så henne igjen for litt siden, - nesten svartbrun på kort tid, - og store muskler. Gutter sikler på henne *æsh*

Idag var det ei ny jente på aerobictime - hun klarte ikke å følge med så improviserte hun *måtte le mye siden hun er den eneste som ikke passer inn*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mina_*
Før timen sminket hun masse masse som om hun skal på karneval.

Trrrrrrang treningsbukse. Brukte vanlig bh i singlet som er ganske kort.

Hun elsker å se seg selv i speilet at hun glemte de trinnene av og til, - når det er hopping nyter hun å se på speilet. Puppene hennes falt nesten ut. Hun tror hun er sååååå deilig! Så henne igjen for litt siden, - nesten svartbrun på kort tid, - og store muskler. Gutter sikler på henne *æsh*

Idag var det ei ny jente på aerobictime - hun klarte ikke å følge med så improviserte hun *måtte le mye siden hun er den eneste som ikke passer inn*...

Det siste skjønner jeg ikke hva har med rare ting å gjøre. det grenser jo til onskapsfullt. det er mange som kvier seg for å gå på gruppetimer, nettopp fordi de er redd for å bli ledd av av slike som deg. Når du er ny på en time er det IKKE rart at du ikke klarer alle trinnene og alle kombinasjonene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Hjelper ikke akkurat dem med treningssenterskrekk nei. Forøvrig må folk omtrent løpe og sjonglere bananer på tredemøllen i rosa tights med sombrerohatt for at jeg skal legge merke til dem på trening, og slik er det med det store flertallet også. Vi har nok med oss selv når vi trener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste skjønner jeg ikke hva har med rare ting å gjøre. det grenser jo til onskapsfullt. det er mange som kvier seg for å gå på gruppetimer, nettopp fordi de er redd for å bli ledd av av slike som deg. Når du er ny på en time er det IKKE rart at du ikke klarer alle trinnene og alle kombinasjonene.

syns det viktigste er at jeg har utbytte av timen jeg, så hvis jeg ikke klarer alle trinnene bare hopper og spretter jeg litt,og ser sikkert veldig morsom ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det vanlig at gamle menn står og føner ballene i garderoben? En kollega av meg påstår å ha sett dette. Kjekk måte å bli tørr på, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er slemt å le av de som ikke klare koordinasjonen på gruppetimer=( Syns selv dette var drit skummelt første gang, og klarte IKKE å henge med første gang jeg prøvde aerobic, som forøvrig også var enkel aerobic :sjenert: Mens alle andre hadde jo vært med mange ganger og kunne alt perfect, mens jeg sto der og kløna med trinnene :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er da ofte jeg detter ut av trinnene også.. Noen ganger er jeg rett og slett så sliten at hodet mitt bare detter ut av rutinen..

Ler aldri av de som ikke klarer trinnene, men ja, de som omtrent bare står der i en time, kan jeg jo undre hvorfor i det hele tatt gidder og dra. Men da pleier jeg å tenke at det sikkert er første timen deres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som trener i jeans har kanskje glemt treningstøyet hjemme og synes det er j... irriterende å gå glipp av en time, kanskje...?

Men *FØNER BALLENE*??? :sjokkert:

:omg:, glad jeg ikke går i mannegarderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at gamle menn står og føner ballene i garderoben? En kollega av meg påstår å ha sett dette. Kjekk måte å bli tørr på, kanskje?

:overrasket::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helt vanlig

Ja, hvorfor tror du det er dobbelt så mange hårfønere i herregarderobene? Til balleføning såklart! Lite som er så irriterende som fuktige baller skal jeg si deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...