Gå til innhold

Rare ting du har sett på treningsstudioet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er en fyr på treningssenteret mitt som lager utrolig mye lyder når han løfter vekter. Og jo flere som ser på ham, jo høyere blir lydene. "Hrrrrrrrmmmmmmf! HRMMMMMMMFFFF! OOOOHHHHHHHHUUUUUUFFFFFFHHH!" Og så tar han gjerne en runde i lokalet etterpå og klasker de han kjenner litt sånn kameratslig på ryggen, før han går tilbake og stønner mer. "HHHNNNNNNNGGG!"

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Hehe, denne tråden var morsom! Drar fram en drit gammel tråd jeg nå :sjenert:

Har ingen morsomme historier som jeg kommer på nå i farta, men samboeren min hørte en jente på treningssenteret si: " Uff, jeg liker ikke å trene fordi sminken renner slik" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så en fyr som hoppa rundt i lokalet å boksa i lufta og mot en stolpe.. han sparka vilt rundt seg, og så absolutt ikke ut til å vite hva han holdt på med.

ansiktet var helt alvorlig, og han holdte på i et kvarter omtrent. han var der alene,så ikke gjorde han det for å "tøffe seg" for kameratene sine heller...

hadde han enda gjort det i et hjørne, eller i minste fall mot en boksesekk e.l. men neida.. i løse lufta.

nevnte jeg at han hadde rambo-pannebånd på seg? jaja.. mange rare dyr i arken.... :P

:ler:

Jeg husker en jente som byttet på mellom to øvelser med ball i sit-ups hjørnet. Hun holdt på utrolig lenge, og det så ut som om hun simulerte sex. Med vilje. Det var rett og slett utrolig flaut og ubehagelig. Det ble bare stille rundt henne. Uten lange blikk eller sikling. Mer en pinlig taushet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en der jeg trener har tydeligvis funnet ut at treningsstudio er stedet for å sjekke damer. jeg har sett han utallige ganger på pulsstep, iført knallblå -og gule sykkelshortser og tighte skjorter, i tillegg til en slags caps. Han er også en smule rund. På pulsstep er det bare han jenter, og alltid tar han det tyngste som finnes av vekter, og han er alltid utkjørt før oppvarmingen er ferdig. I tillegg overdriver han bevegelsene til det komiske. Etter timen skal han alltid smalltalke litt med andre jenter:P

Ellers er det alltid rart at folk trener med lue, er det ikke varmt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Sats der jeg trener har vi en fyr som er temmelig ballformet, et sted mellom 50 og 60 år, og som liker å trene i helsetrøye og kort shorts. Overlater ikke mye til fantasien for å si det sånn! :lur:

Litt skumlere er hun dama som er ca 50 år, 170 cm og rundt 40 kg. Ser ut som om hun er kommet fra en konsentrasjonsleir.. Grøss.. Skjønner ikke at de lar henne få trene! Og hun trener HVER dag, så jeg tror ikke hun jobber sånn skikkelig med å legge på seg.. :sjokkbla:

Ellers klarte jeg å gjøre en skikkelig tabbe selv for noen år siden; Jeg jogget på tredemølle med en venninne og skulle bare fylle vannflaska mi. Satte apparatet på pause, gikk i garderoben og fyllte vann, og da jeg kom tilbake fortsatte vi samtalen mens jeg skulle opp på mølla igjen. Desverre starter sånne tredemøller av seg selv dersom det går et visst antall minutter, så i det jeg tråkker på den, føyk jeg bakover og rett i bakken. :flau: Det verste var vel at halve HamKam var der og så hele opptrinnet.. Dro ikke tilbake på en stund nei.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Det morsomste jeg har opplevd var en fyr som kommenterte at jeg gjorde en øvelse feil. Jeg måtte absolutt ikke gjøre sånn, for da kunne jeg få skader. Da jeg så samme fyren gjøre øvelsen etterpå så er jeg jammen meg glad for at jeg ikke hørte på han for å si det sånn ;)

Ellers var det en i godt driv på tredemølle som løp i løs jeansshorts og flipfloppere. Skjønner ikke helt greia, men han så ut til å ha det veldig fint på løpeturen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en artig tråd! :ler:

Det rareste jeg har sett er vel en dame i slutten av tredveårene. Hun er ganske så rundt, og har håret i en liten knute midt på hodet. Så har på seg en enorm tskjorte. Og da mener jeg enorm, antagelig xxxl eller større. Gud vet om hun har noenting under.

Men det morsomste med henne er vel skoene hun løper i. Det er nemlig babyrosa crocs. Og for at de ikke skal falle av når hun løper, så har hun knyttet dem fast med hyssing rundt beinet :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en artig tråd! :ler:

Det rareste jeg har sett er vel en dame i slutten av tredveårene. Hun er ganske så rundt, og har håret i en liten knute midt på hodet. Så har på seg en enorm tskjorte. Og da mener jeg enorm, antagelig xxxl eller større. Gud vet om hun har noenting under.

Men det morsomste med henne er vel skoene hun løper i. Det er nemlig babyrosa crocs. Og for at de ikke skal falle av når hun løper, så har hun knyttet dem fast med hyssing rundt beinet :skratte:

:overrasket: :klø:

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller dummeste var vel en bimbo med tubetopp. Tror hele senteret ventet på at hun skulle gå til nedtrekksapparatet for å se gravitasjonen gjøre jobben sin. Seriøst mye sminke hadde hun også. (Newton har rett forresten)

Ellers har vi en veldig rar mann som går på step på lørdager. Han er sikkert i 60-åra. Han har litt rødlig hår, men ikke i en nyanse som naturen har skapt. Litt sånn tomatsuppe med mye melk i. Det har Donald Trump-tekstur. Han har veldig små shorts og tight skjorte, og starter å steppe før instruktøren er kommet, og med ekstremt feminine bevegelser. Men moro at han er der da, selv om jeg vel ville hatt en yngre, kjekkere og heterofil utgave å se på.

Apropos det så kom det en annen mann, type skikkelig kjekkas på step. Dette er step3 med masse koreografi og full fart. Stilte seg forrerst og bryska seg skikkelig. Så viste det seg at han ikke hadde koordinasjon eller rytme. Endte med at han lå langflat over steppen. Men han skal ha for innsatsen.

Ellers tror jeg det hadde vært mer interessant i garderoben dersom jeg snakket vietnamesisk. Det er en vaskedame der som snakker i telefonen for full styrke, hele tiden, mens hun vasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lisa_*

*Nå skriver jeg ikke dette for å gjøre narr, men det var ei som trente i burkaen sin, så man så bare såvidt ansiktet. Ble jo vanskelig for henne å løpe/jogge når man trente i en "kjole". Tror det var første gangen hun var der, og hun hadde tydeligvis ikke fått opplæring i øvelsene for hun slet med alle apperatene og gjorde mange av øvelsene helt feil. Syntes egentlig litt synd på henne ;o

*Også var det ei som datt på tredemølla, jeg ble så forfjamset så jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre ;s men heldigvis var det en mann der som spurte om det gikk bra, og hun sa ja og begynte å gå igjen, men kjente jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet.

*Også er det venninda mi da, som går i 2 minutter og løper i 5 og sier hun ikke kan løpe noe mer fordi hun ikke kan bli svett i ansiktet (for da får hun panikk????). og så tar hun noen armhevinger som hun gjør HELT feil, og tar noen sit ups, men hun kan ikke ta for mange for da får hun vondt i ryggen og dagen etter skryter hun av att hun ser resultater alt. jaja ;p btw, hun kjøpte årskort som hun sikkert har brukt 4 ganger, mens jeg egentlig mistenker henne for å dra dit å trene fordi hun likte en gutt, som hun forresten ikke liker nå lenger! Så mye trening ble det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er min ex sin historie:

Han hadde vært på dagens siste apparat når en instruktør hadde med seg to nye medlemmer for å vise de rundt. Min ex lå på ett apparat som trener bena. Han lå på rygg og hadde vekter han skulle bevege oppover med beina. I det instruktøren kom med de nye så tenkte min ex at han virkelig skulle ta i...problemet var at lutfen han hadde i magen kom ut i en høy lys "trompet-lyd"..der lå han , rød i ansiktet, med tunge vekter på beina...Fryktelig flaut.. Instruktøren smilte og fikk d et travelt med å vise neste apparat...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt av en gammel mann som går på steptimer der jeg trener. Han er sikkert 65, kommer som regel for sent inn til timen og bråker med stepkassa før han blir klar, og så setter han i gang. Problemet er bare at han ikke får til ET ENESTE TRINN i samme takt som oss. Selv ikke basic-trinnene får han til.

Han skal ha for motet sitt, det er ikke barebare å møte opp på en steptime med masse unge jenter, men jeg skjønner ikke helt hvorfor han fortsetter å komme når han ikke får til noe som helst overhodet. (Men han blir veldig svett av det, så trening er det tydeligvis allikevel;))

Og når vi skal ta litt armhevinger og styrkeøvelser på slutten puster og peser han og er ferdig med hver øvelse nesten før vi har begynt. Kanskje han prøver å tøffe seg. :fnise:

Noe annet jeg legger merke til, som forsåvidt ikke er morsomt, men bare irriterende; De som er med på spinningtime og som ikke gidder å vaske verken sykkelen eller pulsmåleren til å ha rundt livet etterpå! Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: For en tråd! Jeg er sikkert ikke så forbanna glup sjøl når jeg trener. Men jeg og har sett digre menn i rosa tøy. Damer med masse sminke som ikke svetter. Og eldre herrer i skjorte med avis..

Men det rareste jeg ser er i bassenget! Damer (sånne DAMER) på førti + med lekker TØRR frisyre, sminke og BRILLER på seg mens de svømmer pent frem og tilbake... Jeg er imponert altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Han som alltid kommer bort til kjæresten min for å fortelle hvor mye han har tatt i benken denne uka (de kjenner hverandre ikke...)

* De som trener uten sko, eller i flipflopper/crocs/tresko

* De som okkuperer tredemøllene til å gå saaaakte. De kan jo like godt gå en tur rundt i lokalet, og la de som ønsker å varme opp/virkelig trene bruke møllene.

* De som stønner

* De som ikke vasker treningstøyet sitt og virkelig S_t_i_n_k_e_r (Det er helt ok å lukte litt svette, vi er da der for å trene, men det finnes en grense)

Det finnes sikkert de som synes jeg er merkelig også, som har med meg leppestiften på trening (prøver å være litt diskret når jeg tar på da...) Jeg blir alltid så tørr på leppene når jeg varmer opp.

Likevel er de aller fleste treningsfellene riktig hyggelige mennesker, som jeg trives med å trene sammen med, og som gir meg litt å humre av mens jeg holder på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Jeg husker at jeg jogget på en tredemølle på mitt forrige treningssenter, og hadde en jente på tredemøllen ved siden av meg. Hun kan umulig ha løpt mye på tredemølle før. Etter hvert som farten steg, forsvant hun med jevne mellomrom lenger og lenger bak på tredemøllen, før hun tok seg sammen og jobbet seg helt frem igjen. Og slik fortsatte det helt til hun til slutt ga seg. Utrolig morsomt å observere når det skjedde gang på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt morsomt med de som skal være så store og tøffe og laster opp masse vekt på stangen for å ta knebøy, men så bøyer de seg så vidt nedover. Gå i hvert fall parallelt, eller aller helst helt ned!

I det hele tatt er det mange som har for stort ego. Hvis du må rykke til for å få opp vekten løfter du mer enn du klarer!

ps. Når folk ikke går så langt ned er det fordi de bare trener "løpemusklene". Skal du ha bedre løpsteknikk er 90 grader nok, og det er ganske lite;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...