Jump to content
Guest Gjest

Rare ting du har sett på treningsstudioet

Recommended Posts

Guest Gjest

Feil og slitsomt valg av musikk som er satt på for høyt...

Og bolefolk.

Samt Thomas Giertsen som alltid skal se så seriøs og selvhøytidlig ut når han trener på SATS.

Fortsetter under...

Titta

Det rareste må ha vært i fjor på SiB. Det var en fyr som løp på tredemølle i jeans, skinnjakke med glidelåsen igjen og turban. Det så helt sinnsykt ut. Han holdt på lenge også, og i bra tempo. Det må jo ha vært noe helt sinnsykt klamt!! Tror aldri jeg kommer til å glemme det synet.

Guest Helen Parr

Jeg hadde en spinninginstruktør som ikke var i helt god form. Hver gang det begynte å bli slitsomt måtte hun rette på setet, knytte lisser, skru på anlegget eller noe annet som gjorde at hun fikk seg en liten pause. Det var så påfallende etterhvert at det var flere enn meg som reagerte på det.

*knis*

Litt komisk.

Guest Gjest

Genial tråd :skratte:

Heldigvis er disse episode morsomme fordi det gikk bra!

På studio fikk jeg være vitne til ei middelaldrene dame på tredemølla som dessverre ikke fikk stokket beina ordentlig!

Hun snublet i beina mens mølla gikk, prøvde desperat å komme inn i rytmen igjen men klarte ikke henge med mølla og deisa så lang hun var utenfor maskinen!

Hun klarte heldigvis å le av det selv, selv om det var tydelig hun var meget flau :fnise:

Ellers har jeg sett folk som har snublet i trappemaskinen fordi den har gått alt for for for de!

Har en mann her i 40-50 åra som går i lange, rosa og gule tights som ikke overlater noe til fantasien, samt matchende svettebånd rundt hode! Det finner jeg en smule komisk! :ler:

moon-flower

Dette var morsomt! :fnise:

Det morsomste jeg har sett er en jente med svæææære silikonpupper og syltynn kropp på tredemølle. Ingen treningsbh... det så veldig komisk ut. Synet var helt latterlig! Kjempemorro :fnise:

Guest Bolledeig

Ikke sett, men hørt, på tredemøllen. To jenter sto på hver sin stairmaster og plutselig peker hun ene og sier: "Se der, æsj hun svetter:D"

Annonse

Guest Bond
Det morsomste jeg har sett er en jente med svæææære silikonpupper og syltynn kropp på tredemølle. Ingen treningsbh... det så veldig komisk ut. Synet var helt latterlig! Kjempemorro :fnise:

heheh, kanskje hun prøvde å få puppene å se mer ekte ut.. å få dem til å henge litt.. :fnise:

Ikke sett, men hørt, på tredemøllen. To jenter sto på hver sin stairmaster og plutselig peker hun ene og sier: "Se der, æsj hun svetter:D"

Det var bra! :ler:

Men det er noe jeg har også sett. I spinningsalen har det flere ganger kommet jenter som går ut like tørre enn da de kom inn. :forvirret:

Kodax

Hva er egentlig spinning?

Guest Tigress

Spinning=innesykling på stasjonære sykler i sal med instruktør og til tider skrekkelig musikk... Veldig fin terskeltrening.

Guest Gjest
Det rareste må ha vært i fjor på SiB. Det var en fyr som løp på tredemølle i jeans, skinnjakke med glidelåsen igjen og turban. Det så helt sinnsykt ut. Han holdt på lenge også, og i bra tempo. Det må jo ha vært noe helt sinnsykt klamt!! Tror aldri jeg kommer til å glemme det synet.

:fnise::popcorn:

Guest Gjest
Jeg ser ofte en liten og tynn middelaldrende pakistaner som står og turner. Det ser litt rart ut når han kaster seg bakover med et hyl i utstrekningshjørnet.

SATS Spektrum? :)

Cole Burns
SATS Spektrum? :)

Hehe, han har jeg også sett! Han er usedvanlig myk i leddene den karen. :)

Twigi

Jeg prøvde en gang å lukke øynene på tredemølla. Husker ikke helt hvorfor jeg gjorde det, men jeg fløy kjapt i veggen bak meg, ja :sjenert:

Men det som faktisk irriterer meg på SPENST nå, er instruktører som ikke er i form, som i historien om spinnings-instruktøren over.

Da sommeren var slutt, var det en instruktør som åpenbart ikke hadde trent på lenge, og hun sleit virkelig for å holde ut hele timen. Hun startet oss på step'en, men gikk av stadig vekk for å "se på oss". Folk mistet jo helt oversikten over koreografien på den måten. Med mikrofon var det jo helt åpenbart at hun ikke hadde kondis - hun peste så vi ikke hørte musikken.

Vel, ok, det hadde akkurat vært sommer, så det kunne unnskyldes.

Var på en time med henne igjeni november. Fortsatt like elendig form. Da mister jeg inspirasjonen! Noe så pinlig - hun kan jo rett og slett ikke gjøre jobben sin!

Annonse

Guest en gjest
... så datt det en brukt truse fra buksebeinet hennes...

Hvordan vet du at den var brukt? :fnise:

Jeg har sett MANGE av dem som rykker i vei med blytunge vekter. Mulig de prøver å bygge muskler. Men da bygger de ihvertfall helt andre muskler enn de som de tror de bygger :fnise: . Har sett folk gjøre biceps-øvelser hvor de rykker så hardt at det går verst utover rygg, mage, nakke/hals, lår... alt annet enn biceps iallefall... Og så granskes det grundig i speilet samtidig. Rart at de ikke ser at de trener "feil" muskler?

Guest Tigress

Disse har jeg også sett! På det treningsstudioet jeg trente før var det en kar som på utrolig vis klarte å gjøre ALLE øvelser feil! Og så syntes han sjøl han var så kul, at han stadig måtte brase inn i folks pauser for å ta mange flere repetisjoner, helt feil så klart. Og da mener jeg ikke at man ikke skal bruke apparater i pausene, men han her pleide å bryte inn selv om det var to som brukte apparatene og tydeligvis byttet på, slik at han i realiteten ødela for de som var der - de fikk jo da for lange pauser! Snål fyr.

Cuba
Gjelder spinningsal? I så fall ser jeg stadig folk som kan vri den motstandsskruen mange ganger rundt når de blir bedt om å skru opp litt, og hvis de faktisk har noe motstand som monner kan man maks skru en kvart gang til før det blir for tungt...

Hehe! Jeg kan ikke skru mange millimeterene når vi bli bedt om det..!

Kan jo fortelle om det jeg gjorde de to første gangende jeg var på spinning.

Jeg skulle kaste papir etter timen, og det jeg fant ut at var søppelkassa var en stor sort kasse med et lite hull på toppen. Jeg trykket og trykket papiret ned, men det gikk liksom ikke så veldig langt.

Etter andre gangen skjønte jeg at dette var en høyttaler.

Ha ha ha, lurer på hva de ansatte tenkte da de fant papir stappet på høyttaleren deres. Fniiiis

Haha!!

Kommer ikke på noe veldig morsomt i farta, men venninna mi fortalte meg en ting ho opplevde på jobben. Ho jobbet på kontoret på en fotballstadio og så spillerene innimellom trente.

En gang så hun en av de satt på en sykkel med mobilen i den ene hånda, colaen i den andre mens han leste avisa! :fnise:

Guest Cienna

Wannbe deilig bimbo i verdens minste SØLV hotpants...hun bodde hovedsaklig på tredemøllen, men passet på; IKKE svette! Og så småjentene som kommer inn med perfekt nylagt makeup...Geez...

Mann 42

Det er i perioder en del smårips som ser ut til å bruke treningsstudio som sjekkested, treffsted og hangout, ja. Og de er veldig påpasselig med hvordan de tar seg ut. Men noe videre work i workouten er det ikke.

venus*
Hvordan vet du at den var brukt? :fnise:

Hehe, tja...jeg bare antok det. Hvem har rene truser inni treningsbukser. Men for all del, den kan ha vært ren. Flau ble hun okke som.

-frøya-

Der jeg trente før var det ei jente som alltid trente i topp som gikk midt på magen og bukse med ganske lavt liv.....og mellom buksa og toppen hadde dun dratt opp string trusa! Så tror jeg har sett de fleste trusene hennes for å si det sånn!Men hun hadde skikkelig treningshansker da....