Gå til innhold

Rare ting du har sett på treningsstudioet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg siktet til de som går og rusler på tredemølla for å snakke med venninnen, ikke fordi de er skadd etc. Skadde/eldre etc.kan naturlivis gå i den farten de vil. Jeg synes det er litt "rart" at noen føler seg komfortable med å okkupere utstyr som andre har lyst til å bruke.

Jeg forstår forsåvidt hva du mener, men hvis du snur litt på det så har jo de også betalt like mye som deg for å trene på dette senteret. Hvis de vil betale for å gå seg en god, lang tur på tredemøllen så har de rett til det..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En morsom en idag, var på Bodypumptime - der hun som sto vedsiden av meg var der første gang.

Hun var rimelig overvektig, og tok det naturlig nok ganske pent - ikke tunge vekter osv.

Det var etter min oppfatning en god time med en god instruktør, men da timen var slutt går hun over til han og kjefter på han fordi timen var altfor hard.

"Jeg har vondt i kroppen og er svett, det kan ikke være meningen at det skal være så tøft"!!

Han hadde litt problemer med å legge ansiktet i profesjonelle folder:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. ja, det er noen ganger vanskelig å få folk til å opprettholde treningsfrekvensen når de oppdager at trening ikke alltid er gøy og/eller komfortabelt, dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

En mann rundt 50 i det feteste utstyret, to svære vannflasker og en banan han fortærte før timen begynte for så å kastet skallet på gulvet.(han så mildt sagt beinproff ut) Han trente forholdsvis lav intenst så jeg forsøkte å spotte hvilken pulsklokke som var hans(puls-sykling) og fant ut at den var en klokke som aldri var over 70%. Mot slutten av timen orket han ikke følge med i det hele tatt og da ble jeg ganske sikker i min sak, fem minutter før timen var slutt kapitiuelrte han helt og da var jeg 100% sikker på den pulsklokka for å si det sånn. :lol:

Endret av margrit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeh har nettopp begynt på Elexia og synes det er kjempegøy med gruppetimene jeg deltar i. Men jeg er helt grønn, og strever litt med å følge instruktøren, så det ser helt sikkert noe merkelig ut :fnise: men et par repetisjoner til nå, så kommer det seg nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår forsåvidt hva du mener, men hvis du snur litt på det så har jo de også betalt like mye som deg for å trene på dette senteret. Hvis de vil betale for å gå seg en god, lang tur på tredemøllen så har de rett til det..

Godt sagt :) jeg begynte med å gå, var i uendelig dårlig form! Gikk en time, i behagelig tempo i begynnelsen, for å ikke miste motivasjonen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at i Paris og Geneve (noe spesielt med fransktalende land, eller???) skjønner de ikke helt hva man skal gjøre på treningssenteret. Veldig mange som jeg knapt har sett svette en eneste dråpe. De går leeenge på maskiner, eller jogger lett og forsiktig på tredemølle, eller lignende, i et tempo jeg kunne lett ha holdt i tre timer. Skjønner ikke hva greia er, altså. Og når jeg har sittet på spinningsykkelen og pustet og pest og blitt rød i ansiktet og kjempesvett, så får jeg noen rare blikk og kommentarer à-la "Ja du trener hardt, ja" etterpå. Eh... ja... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett folk som snakker (lenge) i mobilen mens de løper på tredemølla. Muligens litt for liten intensitet da? :fnise:

Langkjøring skal jo kjøres i snakketempo, veldig lav intensitet, så dette er kanskje egentlig bare en som kan trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt treningssenter så jeg en gang en ufattelig bolet mann, han var mørk i huden og egentlig ganske pen, men så hadde han på seg en tights i jeansmønster, som var litt for stram rundt hans private saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann rundt 50 i det feteste utstyret, to svære vannflasker og en banan han fortærte før timen begynte for så å kastet skallet på gulvet.(han så mildt sagt beinproff ut) Han trente forholdsvis lav intenst så jeg forsøkte å spotte hvilken pulsklokke som var hans(puls-sykling) og fant ut at den var en klokke som aldri var over 70%. Mot slutten av timen orket han ikke følge med i det hele tatt og da ble jeg ganske sikker i min sak, fem minutter før timen var slutt kapitiuelrte han helt og da var jeg 100% sikker på den pulsklokka for å si det sånn. :lol:

Mulig det ikke gjelder for denne fyren, men dere er klar over at man noen ganger SKAL ligge under 70% for å få maks effekt av trening, ikke sant?

Virker som om mange tror alt annet enn rødsprengt gi-alt-trening ikke gjelds, men da kan det være utbytte i å lese seg opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame som trente utelukkende i hotpants, og i badstua hadde hun med seg utattelig krukker med ymse oljer og skrubber, og til og med honning. Det lukta godteri i badstua hele tiden :P Senere kom det opp en lapp om at dette ikke var lov hehe.

Ooog folk som shaver musa i dusjen er jo litt spes..uuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trente på senter sist var det en merkelig fyr i knall turkise "blanke" tights, leggingser og gulgrønn, trang glossy t-skjorte/topp. Han holdt på med "uttøying" og vrengte og vridde på seg i de mest unaturlige stillinger jeg noen gang har sett. En av tøyeøvelsene hans var å stille seg på hodet(!) og strekke beina rett ut til sidene som en slags omvendt spagat. Med dagsferske, våte felt mellom beina ble det skikkelig lekkert! :ironi:

Det var også en annen fyr på senteret, en mann på rundt 40 år(?) som trente i en rød, altfor liten shorts. Type ALTFOR liten, men fremdeles løs. Han hadde kun shortsen, ingen boxer eller truse under. Når han syklet eller løp på tredemøllen smalt ballene mot lårene i skikkelig høylydte klask og på apparatene hang både pungen og halve snoppen ut på siden av shortsen hans. Knasende lekkert, kan man si! :sprettoy:

Endret av Nymph
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg trente på senter sist var det en merkelig fyr i knall turkise "blanke" tights, leggingser og gulgrønn, trang glossy t-skjorte/topp. Han holdt på med "uttøying" og vrengte og vridde på seg i de mest unaturlige stillinger jeg noen gang har sett. En av tøyeøvelsene hans var å stille seg på hodet(!) og strekke beina rett ut til sidene som en slags omvendt spagat. Med dagsferske, våte felt mellom beina ble det skikkelig lekkert! :ironi:

Det var også en annen fyr på senteret, en mann på rundt 40 år(?) som trente i en rød, altfor liten shorts. Type ALTFOR liten, men fremdeles løs. Han hadde kun shortsen, ingen boxer eller truse under. Når han syklet eller løp på tredemøllen smalt ballene mot lårene i skikkelig høylydte klask og på apparatene hang både pungen og halve snoppen ut på siden av shortsen hans. Knasende lekkert, kan man si! :sprettoy:

:skratte::haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trente på senter sist var det en merkelig fyr i knall turkise "blanke" tights, leggingser og gulgrønn, trang glossy t-skjorte/topp. Han holdt på med "uttøying" og vrengte og vridde på seg i de mest unaturlige stillinger jeg noen gang har sett. En av tøyeøvelsene hans var å stille seg på hodet(!) og strekke beina rett ut til sidene som en slags omvendt spagat. Med dagsferske, våte felt mellom beina ble det skikkelig lekkert! :ironi:

Det var også en annen fyr på senteret, en mann på rundt 40 år(?) som trente i en rød, altfor liten shorts. Type ALTFOR liten, men fremdeles løs. Han hadde kun shortsen, ingen boxer eller truse under. Når han syklet eller løp på tredemøllen smalt ballene mot lårene i skikkelig høylydte klask og på apparatene hang både pungen og halve snoppen ut på siden av shortsen hans. Knasende lekkert, kan man si! :sprettoy:

:eeeh::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...