Zarabi Skrevet 3. desember 2008 #41 Del Skrevet 3. desember 2008 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 3. desember 2008 #42 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Er det noen som har oppskrifter på "negerboller"? (tror de het det) små sjokoladeboller rullet i kokos på en måte.. Disse? Sjokoladeboller 6 dl havregryn 200 gram margarin 2 kopper sukker 2 ss vaniljesukker 2 ss sterk kaffe 2 ss kakao Kokosmasse Rør smør og sukker hvitt, og bland inn de andre ingrediensene (havregryn til slutt). Form til små kuler og rull i kokosmasse. Det hender jeg dropper kaffen, litt avhengig av hva jeg har Endret 3. desember 2008 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 3. desember 2008 #43 Del Skrevet 3. desember 2008 Jaaaa de er det, takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mocca_* Skrevet 4. desember 2008 #44 Del Skrevet 4. desember 2008 cuba pyramider 400g marsipan 3 cuba 2pl lys kokesjokolade skjær cuban i skiver og trill kuler med marsipan og trykk dem litt flate,legg cuba oppå og trill det sammen til en pyramide med cuban inni. dyppes i smeltet sjokolade og sttes kjølig. Kan bekrefte att de er veldig gode for jeg må gjemme de for min mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #45 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det noen som har oppskrift på konfekt for diabetikere? Tenkte på å lage til bestemor, hadde blitt kjempeglad for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansie Skrevet 13. desember 2008 #46 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjempe gode kjeks og lett å lage!! 200 g smør 200 g sukker 300 g mel 1 egg 1 ts bakepulver 1-2 hakket sjokoladeplater (eller bruk nonstopp) Egg og sukker røres hvit. Så blander du inn resten. Bruk en ss å legg dem som små topper på ett bakepapir. Stekes på 180 grader på øverste rille. mmmmm Hvor lenge ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charley Skrevet 14. desember 2008 #47 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvor lenge ? ca 5-10 min varierer litt på ovnen. De er myke når de taes ut i fra ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 20. desember 2008 #48 Del Skrevet 20. desember 2008 After eight 2 dl vann 500 gram sukker varmes i panne til det stivner, rør hele tiden og pensle litt kaldt vann rundt kantene slik at det ikke brenner seg fast. Ha i noen dråper peppermynteolje. Smak til. Legg blandingen på matpapir, og skyv det att og fram til det stivner og du kan rulle det sammen som en pølse. Skjær opp i passende biter og trekk de med mørk smeltet sjokolade. Nam! Blir konsistensen på disse som vanlige after eight, eller stivner de helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #49 Del Skrevet 21. november 2009 cellofan har de i alle blomsterbutikker etc. plantagen, oasen, mestergrønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 21. november 2009 #50 Del Skrevet 21. november 2009 Kjempe gode kjeks og lett å lage!! Egg og sukker røres hvit. Så blander du inn resten. Bruk en ss å legg dem som små topper på ett bakepapir. Stekes på 180 grader på øverste rille. Trenger man å flate dem ut for å få typisk cookies form på dem, eller synker dem litt ned og jevner seg ut selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mosi Skrevet 21. november 2009 #51 Del Skrevet 21. november 2009 Her er det veldig mange gode oppskrifter: http://www.marthastewart.com/photogallery/...e-holiday-candy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stella_* Skrevet 21. november 2009 #52 Del Skrevet 21. november 2009 Denne oppskriften ser knallgod ut: http://kryddburken.se/2009/11/20/maraboufudge/ Nam nam nam! Man kan bruke Freia melkesjokolade istedet for svensk Marabou sjokolade. Skal definitivt prøve denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Dora Skrevet 21. november 2009 #53 Del Skrevet 21. november 2009 skriver for å finne denne tråden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 22. november 2009 #54 Del Skrevet 22. november 2009 Hekter meg også på tråden og lover å legge inn noen favoritter som jeg har senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 22. november 2009 #55 Del Skrevet 22. november 2009 Trenger man å flate dem ut for å få typisk cookies form på dem, eller synker dem litt ned og jevner seg ut selv? Så og si alle cookies-typer jeg har prøvet meg på som inneholder mye smør vil jevne seg ut og bli rimelig flate. Prøv uansett med en testkake på brettet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 22. november 2009 #56 Del Skrevet 22. november 2009 Dette er en lavkarbo og GI-oppskrift til spesielt intresserte: Lav GI marsipan: 250g mandler 125g fruktose 2eggehviter Ellers, min familie er vill etter min hjemmelaga marsipan. Ikke at det er noe spesielt i oppskriften, men smaker bedre enn den tørre butikkmarsipanen... 600g mandler 400g melis 2-3eggehviter (evt. rom/whiskey/essens/farge) Rulles til kuler, dyppes i mørk sjokolade, pyntes med hvit/lys sjokolade ''streker''. I tillegg legger jeg med fiken, dadler, tørket bringebœr/jordbœr, valnøtter dyppet i sjokolade;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 22. november 2009 #57 Del Skrevet 22. november 2009 Oi! Fin tråd! *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 22. november 2009 #58 Del Skrevet 22. november 2009 Anbefaler denne boken Julgodis Svensk bok med mye som ser godt ut Mye jeg skal prøve der i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 23. november 2009 #59 Del Skrevet 23. november 2009 Her er det mange gode oppskrifter. Jeg må teste ut en del av disse på mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sancha Skrevet 23. november 2009 #60 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg bare mååå ha dette i min innleggsboks. Får saft i munnen, sjokolade og slikt er evt min svakhet. Vurderer faktisk å prøve alt sammen med det samme :rødme: *Ut og smake julegaver* Endret 23. november 2009 av Sancha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå