Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

Gjest Silmarill

Hei, og tuuusenhjertligst takk for svar :klemmer:

Jeg ble litt perpleks da jeg så du hadde svart til meg....og du svarte jo så mye også :)

For det første så gleder jeg meg til å vise dette til sønnen min som er meget opptattt av dette, ikke bare Tarot men du vet liker å lære om eura, pendler, har masse steiner, bøker om masse som handler om det mellom himmel og jord mm....

Når han ser at du bruker samme kort som han, kommer han til å dåne :ler:

Må si det var mye av det du skrev som stemmer veldig.

Spesielt om det ikke bare handler om fremtid!

Mye av det du skrev er episoder jeg har opplevd faktisk, og kommende episoder som jeg føler på meg vil skje!

Det med familie er jo bare helt korrekt, hadde nok ikke sitter sånn jeg sitter nå om det ikke hadde vært for dem ; )

Tusen takk, og ha en fin dag du også :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette med tarot og alternative muligheter har alltid fascinert meg.

Jeg har aldri drevet med noe slikt før, men har venninner som er enda mer opptatt av dette enn meg, så har hatt en del intressant diskusjoner omkring tarot, aura m.m. En ting jeg lurer på er når du spår i tarot; tar det veldig mye av din energi? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg for å bli forstått. Men blir du på en måte følelsesmessig involvert når du spår noen, eller forteller kortene dine det du trenger å vite uten form for følelser involvert?

Som så mange andre her lurer jeg også på om du har mulighet til å spå meg?

Vannmann, 21 år (86-modell).

Jeg har vanskelig for å slippe folk innpå meg. Hvordan vil dette påvirke kjærlighetslivet mitt?

Endret av fuerza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dette var interessant, la oss se om du klarer meg:

Hvordan har kjærlighetslivet mitt vært, hvordan er det nå og hva med fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym.

Så mange lange og bra svar du har gitt her! Hvis du orker og har tid så hadde det vært kjempespennende å høre hva du kan se når det gjelder meg..! Kvinne, vær, født i 1974.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge et legg for mannen din hvis han vil det.

Jeg mener ikke å være vanskelig, men jeg må ha noen regler på dette for meg selv, og en av reglene mine er å kun legge for dem som ber om det/vil det selv.

Selv om jeg ikke er profesjonell må jeg sove godt om natten, og det gjør jeg ikke hvis jeg "invaderer" en persons liv uten at han/hun ønsker det selv. Det blir som å lese en persons dagbok uten lov. :sjenert:

En annen ting er at hvis du spør om et legg på hans vegne tror jeg det vil være dine energier jeg får fram, og da blir det et legg for deg, ikke ham, og da er du jo like langt... :)

ok :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria28

Hei :klem:

Dette hadde vært spennende å forsøkt!

Du er flink, har lest igjennom en del av svarene her.. Utrolig at du tar deg tid til dette.

Hvis du har tid og energi så hadde jeg også blitt glad om du ville legge kort for meg også :)

Er spent på kjærligheten og fremtiden.

Jeg er ei jente på 28 år og født i vektens tegn.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er så spennende!

Har en kortstokk selv, men hvordan lærer man seg dette? Hvordan lærte du det? Jeg vil også lære! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS!

Er det mulig at du svarer meg på en melding?

Mange som går til spådamer o.l her? Det er noe jeg kunna tenkt meg, men det er ikke så mange sånne her, og tror at jeg hadde feiget ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tara1

Jeg ville blirr utrolig glad om du kunne legge for meg....

Jeg er Steinbukk, kvinne, 28 år (straks 29 )

Er gift med en i fiskens tegn

Ønsker barn men har hatt vansker med å bli gravid.

Jeg lurer på om det vil lykkes oss å få barn på den naturlige måten?

Jeg har også hatt litt depresjoner, og lurer på om jeg vil få en lykkelig fortsettelse på livet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte å legge et legg for å se på huskjøp, men da jeg stokket hoppet to kort ut av stokken: Stavenes ess og keiseren.

Stavenes ess

Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

Du vil få gode muligheter innen karrieren.

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Keiseren

Kortet er positivt for spørsmål av materiell art. Det er gode muligheter til å starte opp en virksomhet eller stifte hjem. Du bør konfrontere deg selv med ditt personlige ansvar, og gjøre drømmen til virkelighet.

Håper kortene sier deg noe. :)

Heisann. Tusen takk for svar. Veldig vanskelig å tolke i og med at de fleste av stikkordene passer til meg. Men det jeg håper på (og som jeg også finner logisk) er at jeg får gitt ut en bok. Er snart i mål med et bokmanuskript, men har som så mange skribenter totalt sperring for å sende det avgårde til forlaget. Flere barn ønsker jeg meg ikke med det første. Derfor setter jeg en knapp på dette med boken min :jepp: Og det er ikke til å komme bort ifra at en eventuell debut vil være svært så avgjørende rundt dette med fremtidig huskjøp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å kjeder meg på kvelden, så hivs det er noen som har et konkret spørsmål, så kan jeg flippe tre tarot kort om svaret.

Enten her i tråden eller på pm.

Tilbudet gjelder i kveld...

jeg er Gurimalla på 50, VANNKVINNE. dET KAN BLI SPENNENDE Å SE HVA DU SIER OM MEG.

Har jo komt over det med den første forelskelsen, barn osv,men det skjer mye i mitt liv uansett.

Så om du vil prøve dine ferdigheter, så værsegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg gjerne for meg også. Hvis du gidder/har tid.

Kvinne, jomfru.

Nysgjerrig på denne kjærligheten da vet du :fnise:

Ha en fin kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, så spennende!

Jeg har fått øynene opp for spåing o.l. etter å ha fått stilt to skremmende treffende horoskop.

Det hadde vært så moro om en av dere giddet å legge noen kort på meg. :jepp:

Kvinne født 1974, skorpion, separert, tre barn.

Lurer på hvordan våren ser ut med tanke på mental helse og studier.

Lurer også på hva som skjer på mannefronten, da jeg har et splitter nytt og spennende bekjentskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig snilt av deg! Er jo ganske mange som har meldt seg på også=)

Jente

19

Tyr-88

Lurer mest på kjærlighet og hvordan nærmeste framtid blir med tanke på skole?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tara1

Jeg ville blirr utrolig glad om du kunne legge for meg....

Jeg er Steinbukk, kvinne, 28 år (straks 29 )

Er gift med en i fiskens tegn

Ønsker barn men har hatt vansker med å bli gravid.

Jeg lurer på om det vil lykkes oss å få barn på den naturlige måten? Og i så fall vil det være lenge til?

Jeg har også hatt litt depresjoner, og lurer på om jeg vil få en lykkelig fortsettelse på livet mitt?

Jeg siterte meg selv her fordi jeg lurer på en ting til...

Har jeg endelig funnet ut hva jeg vil jobbe med? Kommer jeg til å fortsette der jeg er?

Jeg forstår om du ikke vil eller kan legge, og om du i så fall ikke svarer på alt. Det viktigste for meg akkurat nå er barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Tusen takk for at du tok deg tid!!!!! Setter utrolig stor pris på det! :blomst:

Og joda, det var mye som stemte der, nakkehårene reiste seg litt når jeg leste det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...