Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

Da jeg skrev at jeg kunne legge på noen dersom de turte, trodde jeg at jeg kom til å få en 5-6 stykker, men slik ble det ikke...

Nå må jeg si stopp!

Jeg skal legge på dere som venter, det kan ta litt tid, men med litt tålmodighet skal dere få svarene deres.

Men jeg kan dessverre ikke ta fler nå, det blir for tidkrevende.

Hilsen Tara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette med tarot og alternative muligheter har alltid fascinert meg.

Jeg har aldri drevet med noe slikt før, men har venninner som er enda mer opptatt av dette enn meg, så har hatt en del intressant diskusjoner omkring tarot, aura m.m. En ting jeg lurer på er når du spår i tarot; tar det veldig mye av din energi? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg for å bli forstått. Men blir du på en måte følelsesmessig involvert når du spår noen, eller forteller kortene dine det du trenger å vite uten form for følelser involvert?

Som så mange andre her lurer jeg også på om du har mulighet til å spå meg?

Vannmann, 21 år (86-modell).

Jeg har vanskelig for å slippe folk innpå meg. Hvordan vil dette påvirke kjærlighetslivet mitt?

Jeg blir alltid følelesesmessig involvert når jeg legger legg, fordi jeg må konsentrere meg, og jeg må bruke intuisjon for å lese kortene ordentlig. Gjør jeg ikke det, blir lesingen veldig overflatisk og generell, og det er ikke det mottakeren ønsker å få.

Noen legg er veldig enkle, det er når kortene er "åpne", og kortene er tydelige.

Andre legg tapper meg for enormt mye energi, spsielt hvis kortene er "lukkede", de skjuler betydningen for meg.

Over til legget ditt. :)

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

4 staver

4 Staver er et "krible i magen" kort, et behagelig kort. Det kan også vise til feiring, eller store anledninger. Du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause.

Nåtid:

Begrenes pasje

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg.

Framtid:

Begrenes ridder

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt. Du er også moden for et forhold nå

Hva som opptar tankene dine:

I kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun har behov for å bli beundret og beroliget og avskyr å blir tatt for gitt. Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne. Hun er selvstendig, uavhengig, ukuelig, ærbar, og selvsikker.

Andres holdninger

9 beger

Ni begre er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds.

Hindringer som må overvinnes:

10 sverd

Noe er tydelig forbi. Det kan være et personlig forhold, jobb, livsmåte eller trosform. Denne avslutningen er ofte smertefull og krever stor forståelse og stort mot.

Oppfølgingskort:

Månen

Månen står for angst, kaos og forvirring. Dette er en periode med usikkerhet. Løsningene på problemene finnes snarere gjennom drømmer og følelser enn med logikk og fornuft.

Utfall:

Stavenes pasje

Kortet viser til en hyggelig fremmed som gir muligheter for lidenskap, opphisselse og eventyr.

Slik jeg leser kortene dine er det et stort problem at du ikke klarer å slippe noen for nært, og det vil bli veldig smertefullt for deg å bryte denne levemåten. Du vil bli redd og usikker, men løsningen ligger i drømmene og følelsene dine.

Kjærlighet ligger klar både i nåtid, framtid, og som utfall, den bare venter på at du skal klare å overvinne redselen for å slippe noen inn på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dette var interessant, la oss se om du klarer meg:

Hvordan har kjærlighetslivet mitt vært, hvordan er det nå og hva med fremtiden?

Jeg vet ikke stjernetegnet ditt, og det gjør det vanskelig for meg å legge et legg på deg.

Men jeg trakk et kort for deg: 3 staver

Tre staver handler om visjoner og forutanelser. Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har erobret viktig innsikt og erfaring, og dette gir styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym.

Så mange lange og bra svar du har gitt her! Hvis du orker og har tid så hadde det vært kjempespennende å høre hva du kan se når det gjelder meg..! Kvinne, vær, født i 1974.

Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne.

Fortid

6 mynter

Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe.

Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

Nåtid:

Sverdenes ridder

Kortet viser til forandringer i livet ditt. Det kan være en person som endrer livet ditt, kanskje en gammel venn du har mistet kontakten med dukker plutselig opp?

Framtid:

2 Sverd

To sverd står for fred, fred for enhver pris. Det er stille før, under eller etter stormen. En konflikt blir undertrykt, fordi du har stor ulyst mot å bringe uorden i den balanse som hersker. Her befinner du deg i en blindgate. Du benekter og stenger ute følelser, og later som alt er OK. Men barrierer er ikke svaret, vær åpen, ta sjansen!

Oppfølgingskort:

Skjebnehjulet:

Med Skjebnehjulet åpner mulighetene seg, og hell og lykke står for døren. Kortet indikerer et vendepunkt i livet ditt. Du kan føle deg fanget i en syklon som kan slippe deg av hvor som helst. Uventede ting kan skje, men resultatet blir vanligvis til det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 35 år

født i august

Gift

igjen barn

Kan du legge ut et legg til meg?

Jeg tar utgangspunkt i at du er født før 22. august, og at du er en løve... håper det stemmer

En mann av ilden er den fødte leder. Han er kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, samvittighetsfull, viril, lidenskapelig, lojal og pålitelig. Det føles naturlig for ham å ha makt og være midtpunktet, og han er vant til å få det som han vil.

Fortid:

4 staver

4 Staver er et "krible i magen" kort, et behagelig kort. Det kan også vise til feiring, eller store anledninger. Du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause.

Nåtid

5 staver

Fem staver står for stridigheter og konflikter. Dette er ikke alvorlige problemer, men småting i hverdagen som irriterer deg. Kortet sier at man ikke kommer lettvint ut av denne situasjonen

Framtid

Keiserinnen

Keiserinnen er en morssikkelse, som står for overflod og fruktbarhet.

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, kunst eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Du er inne i en god periode både økonomisk og materielt, og det er tid for å ekspandere og vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Tusen takk for svar. Veldig vanskelig å tolke i og med at de fleste av stikkordene passer til meg. Men det jeg håper på (og som jeg også finner logisk) er at jeg får gitt ut en bok. Er snart i mål med et bokmanuskript, men har som så mange skribenter totalt sperring for å sende det avgårde til forlaget. Flere barn ønsker jeg meg ikke med det første. Derfor setter jeg en knapp på dette med boken min :jepp: Og det er ikke til å komme bort ifra at en eventuell debut vil være svært så avgjørende rundt dette med fremtidig huskjøp også.

Hei

Med det du forteller nå, er jeg fristet til å si at 1. kortet (stavenes ess) står for boken din, og 2. kortet (keiseren) står for huset.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tuuusenhjertligst takk for svar :klemmer:

Jeg ble litt perpleks da jeg så du hadde svart til meg....og du svarte jo så mye også :)

For det første så gleder jeg meg til å vise dette til sønnen min som er meget opptattt av dette, ikke bare Tarot men du vet liker å lære om eura, pendler, har masse steiner, bøker om masse som handler om det mellom himmel og jord mm....

Når han ser at du bruker samme kort som han, kommer han til å dåne :ler:

Må si det var mye av det du skrev som stemmer veldig.

Spesielt om det ikke bare handler om fremtid!

Mye av det du skrev er episoder jeg har opplevd faktisk, og kommende episoder som jeg føler på meg vil skje!

Det med familie er jo bare helt korrekt, hadde nok ikke sitter sånn jeg sitter nå om det ikke hadde vært for dem ; )

Tusen takk, og ha en fin dag du også :blomst:

Hyggelig å høre om en såpass ung gutt som interesserer seg for dette! Håper han fortsetter med det.

Angående det jeg har uthevet i svaret ditt:

Selv om et kort ligger i framtiden, kan prosessen forut for kortet ha pågått over lengre tid.

La meg gi deg et eksempel: Du skal bake boller.

Planene og innkjøpene ble lagt i fortid,

Deigen blir satt, og bollene trillet ut i nåtid

Bollene blir stekt i framtid

En prosess kan strekke seg over fortid og nåtid, og resultatet ser vi i framtid.

Det er derfor ikke usannsynlig at ting du opplever i nåtid vil strekke seg over i framtid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...

Da jeg skrev at jeg kunne legge på noen dersom de turte, trodde jeg at jeg kom til å få en 5-6 stykker, men slik ble det ikke...

Nå må jeg si stopp!

Jeg skal legge på dere som venter, det kan ta litt tid, men med litt tålmodighet skal dere få svarene deres.

Men jeg kan dessverre ikke ta fler nå, det blir for tidkrevende.

Hilsen Tara

Kvinne

født 1974 septemer

Får jeg bolig og reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara ikke innlogget
Kvinne

født 1974 septemer

Får jeg bolig og reise?

Til Lund

Jeg kjenner at jeg blir litt oppgitt!

Har du lest det jeg har skrevet til deg tidligere i det hele tatt?

Jeg skrev allerede i det første legget jeg gjorde på deg at jeg så en mulig reise for deg.

Bolig har jeg ikke sett.

Fortid:

Begrenes ridder

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt.

Myntenes pasje som oppfølgingskort.

Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes.

Nåtid:

8 Staver

Nå skjer alt i full fart! En ny begynnelse, du er truffet av kjærlighetens piler.

Skal du kanskje på en reise?

9 mynter som oppfølgingskort

Du vil få dekket alle dine behov. Du kan gjerne unne deg å være litt egoistisk. Du vil oppnå et høyt nivå av selvtilfredshet, komfort og framgang

Framtid:

5 staver

Fem staver står for stridigheter og konflikter. Dette er ikke alvorlige problemer, men småting i hverdagen som irriterer deg.

De elskende som oppfølgingskort.

Du har et valg som må tas. Det kan være smertefullt å velge bort noe, men du må bruke tillit som et kriterium for valget.

For å summere opp.

Jeg ser en framtid uten de store konfliktene, men du kan oppleve små irritasjoner. Du må kanskje velge å leve med de små irritasjonene for å leve sammen med den mannen du så tydelig elsker.

Økonomisk ser jeg ingen utfordringer.

Jeg må også gjenta at jeg synes det er litt trist at du ikke respekterer meg.

Jeg skrev tidligere i dag at jeg måtte si stopp, jeg kan ikke ta i mot fler ønsker for øyeblikket fordi det tar for mye tid.

Du svarer med å sitere meg på dette, for så å be om enda et nytt legg...!

Hvorfor be om et nytt legg når jeg allerede har lagt 3 legg på deg, og når jeg dessuten har sagt at jeg ikke har tid til å ta i mot flere ønsker for øyeblikket?

Jeg kommer IKKE til å legge et nytt legg på deg nå, beklager!

Hilsen Tara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Lund

Jeg kjenner at jeg blir litt oppgitt!

Har du lest det jeg har skrevet til deg tidligere i det hele tatt?

Jeg skrev allerede i det første legget jeg gjorde på deg at jeg så en mulig reise for deg.

Bolig har jeg ikke sett.

Jeg må også gjenta at jeg synes det er litt trist at du ikke respekterer meg.

Jeg skrev tidligere i dag at jeg måtte si stopp, jeg kan ikke ta i mot fler ønsker for øyeblikket fordi det tar for mye tid.

Du svarer med å sitere meg på dette, for så å be om enda et nytt legg...!

Hvorfor be om et nytt legg når jeg allerede har lagt 3 legg på deg, og når jeg dessuten har sagt at jeg ikke har tid til å ta i mot flere ønsker for øyeblikket?

Jeg kommer IKKE til å legge et nytt legg på deg nå, beklager!

Hilsen Tara

Til Lund

Jeg må be deg om unnskyldning for denne utblåsningen.

Jeg gikk over streken, og hadde ingen rett til å si alt dette.

Håper du tilgir meg for utbruddet mitt. :sjenert:

Hilsen Tara1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klem:

Dette hadde vært spennende å forsøkt!

Du er flink, har lest igjennom en del av svarene her.. Utrolig at du tar deg tid til dette.

Hvis du har tid og energi så hadde jeg også blitt glad om du ville legge kort for meg også :)

Er spent på kjærligheten og fremtiden.

Jeg er ei jente på 28 år og født i vektens tegn.

Hilsen meg

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

Seks mynter er kortet for generøsitet. Gi av deg selv, del med din overflod. Står også for gaver og takknemlighet.

Nåtid:

Myntenes ridder

Kortet viser til fordeler man kan ha av å utføre kjedelige men nyttige ting. Kortet kan være en advarsel om at du arbeider for hardt, er perfeksjonistisk eller ikke lytter til fornuft.

Framtid:

Dommen

Dommen viser til endring av posisjon og fornyelse. Tiden er inne til å ta et oppgjør med fortiden, med det du har vært og gjort hittil. Du må forandre deg, enten du vil eller ikke. Du har vokst i modenhet og innsikt og trenger nye former. Det er viktig å kunne slippe taket i det som har vært og si ja til det ukjente som dukker opp.

Det som opptar tankene dine:

Solen

Du ønsker å befinne deg på solsiden av livet. Du ønsker deg framgang og suksess i alt du foretar deg. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke.

Det kan se ut som om du ønsker å planlegge framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap.

Andres holdninger

Sverdenes konge

Sverdenes konge er en ordkunstner. Han er intellektuell, analytisk, veltalende, rettferdig, etisk, fornuftig og logisk. Han vet hva han vil og hvordan han skal uttrykke det. I kjærlighetslivet har han problemer med å uttrykke følelser. Har krever han store mengder mental stimulans.

Han er ofte selvstendig næringsdrivende og velutdannet, kanskje advokat, regnskapsfører, lege eller psykolog.

Kortet kan også beskrive situasjoner som har med dømmekraft og informasjon å gjøre.

Hindringer som må overvinnes:

Myntenes konge

Kortet kan vise til at du må holde forpliktelser, reparere det som blir ødelagt.

Utfall:

8 Staver

Nå skjer ting i full fart! Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er så spennende!

Har en kortstokk selv, men hvordan lærer man seg dette? Hvordan lærte du det? Jeg vil også lære! :)

Hei Knøttet

Det er mange måter å lære å legge tarot på.

Gå til innkjøp av en bok med tarotkortenes betydning, og studer den... den gir deg veldig mye informasjon som du kan ta med deg videre.

Jeg begynte å legge tarot etter et katastrofalt legg fra en profesjonell. Jeg ble spådd så mange ulykker at jeg ble redd, og jeg fant ut at eneste måten å bli kvitt redselen på, var å skaffe meg kunnskap.

Jeg kjøpte meg en bok, og leste om kortene han hadde lagt for meg, og fikk en helt annen tolkning enn han hadde gitt meg.

Kortene varslet fremdeles ulykke, men ikke så livstruende som han skulle ha det ti.

Etter dette kjøpte jeg meg en egen stokk.

Jeg tok for meg kort for kort... så på det, leste om det, følte på det til det ble kjent, og til jeg følte at jeg kjente kortets hemmeligheter.

Så begynte jeg sakte men sikkert å prøve meg fram med legg.

Jeg startet med et enkelt tre-korts-legg: fortid, nåtid og framtid.

Så prøvde jeg (med samme legget) på problem, årsak, og løsning...

Jeg fant etter hvert legg som passet meg veldig bra.

For meg selv legger jeg nå et utvidet 3-korts-legg når jeg bare vil ha et generelt legg....

Fortid 3 kort (problem, årsak og løsning)

Nåtid 3 kort (problem, årsak og løsning)

Framtid 3 kort (problem, årsak og løsning)

Det gir for meg en grei generell oversikt.

Søker jeg råd om en konkret problemstilling, har jeg et 21-korts legg. Det er det samme legget jeg har brukt mest her inne, bare utvidet til 3 kort pr. punkt.

Jeg råder deg til å prøve deg fram. Bli kjent med kortene først, legg enkle legg... kanskje ett kort bare for å se hvordan dagen skal bli. :)

Det er ikke enkelt å legge for seg selv, men med litt trening går det vanligvis bra.

Lykke til

Hilsen Tara1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ta meg også værsåsnill? :)

Kvinne, 21 år, Skytte.

Lurer på kjærlighet først og fremst. Tuusen takk :klemmer:

Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne

Fortid:

Myntenes pasje

Situasjonen har vært fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du har levd i øyeblikket, og gjort det beste ut av de mulighetene som finnes. Dette kortet handler om å begynne i det små.

Nåtid:

3 staver

Tre staver handler om visjoner og forutanelser. Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har erobret viktig innsikt og erfaring, og dette gir styrke.

Kortet viser til godt samarbeid med dyktige partnere. Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre

Framtid:

Begrenes ridder

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt. Du er også moden for et forhold nå.

Hva som opptar tankene dine

Eneboeren

Det ser ut som om du har eller har hatt behov for litt ettertanke og selvansakelse. Eneboeren kan også være en klok person som vilgi, eller har gitt, deg den veiledningen og hjelpen du trenger for å komme videre.

Andres holdninger:

Kortet råder deg å slippe deg løs, ta en sjanse og ikke bry deg om hva andre syns. Ha tro på deg selv og følg hjertet ditt, uansett hvor sprøtt eller tåpelig det kan virke.

Hindringer som må overvinnes:

2 mynter

To mynter dreier seg om en eller annen form for sjonglering, og balansegang. Du er svært fleksibel, og synes det er morsomt og utfordrende med alle kravene som stilles deg.

Kortet kan være en advarsel om at du ikke må misbruke eller overse sjanser.

Utfall:

Styrke

Kortet står for mot, indre styrke og selvkontroll. Du må tørre å se løven (angsten) i øynene og stole på deg selv. Tiden er inne til å ta en beslutning uten å la deg påvirke av andre.

Oppfølgingskort 10 mynter:

Ti mynter står for rikdom og stabilitet. Kortet har også mye med familie å gjøre. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tara1

Jeg ville blirr utrolig glad om du kunne legge for meg....

Jeg er Steinbukk, kvinne, 28 år (straks 29 )

Er gift med en i fiskens tegn

Ønsker barn men har hatt vansker med å bli gravid.

Jeg lurer på om det vil lykkes oss å få barn på den naturlige måten?

Jeg har også hatt litt depresjoner, og lurer på om jeg vil få en lykkelig fortsettelse på livet mitt?

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Jeg kan dessverre ikke si om det vil lykkes dere å gå barn, hverken naturlig, med hjelp, eller adopsjon, men jeg legger et generelt legg på deg, så får vi se hva som dukker opp. ;)

Fortid:

Myntenes dronning (dette er deg selv!)

Kortet står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro.

Jeg har en viss følelse av at du har neglisjert deg selv litt i fortiden... Stemmer dette? Du har kanskje glemt å ta vare på deg selv, og glemt å ha omsorg for din egen kropp?

Nåtid:

8 staver

Nå skjer alt i full fart

Åtte staver betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen.

Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise. Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

Nå er du allerede gift, så jeg tolker det dithen at det er snakk om en lykkelig utgang på noe.

Framtid:

4 sverd

Fire sverd står for hvile. Det kan enten være å samle krefter etter noe, eller konsentrasjon i forkant av en stor hendelse.

Det som opptar tankene dine:

Sverdenes konge (dette tror jeg er mannen din)

Sverdenes konge er en ordkunstner. Han er intellektuell, analytisk, veltalende, rettferdig, etisk, fornuftig og logisk. Han vet hva han vil og hvordan han skal uttrykke det. I kjærlighetslivet har han problemer med å uttrykke følelser.

Andres holdninger:

Begrenes ridder

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner.

Hindringer som må overvinnes:

Myntenes ridder

Kortet viser til fordeler man kan ha av å utføre kjedelige men nyttige ting.

Kortet kan være en advarsel om at du arbeider for hardt, er perfeksjonistisk eller ikke lytter til fornuft.

Utfall:

9 beger

Dette kortet kalles også ønskekortet.

Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Slik jeg leser kortene: Det viktigste er at du tar vare på deg selv, og at du tar vare på kroppen din. Gjør du det vil ting komme til deg.

Håper du ser noe som stemmer i legget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er Gurimalla på 50, VANNKVINNE. dET KAN BLI SPENNENDE Å SE HVA DU SIER OM MEG.

Har jo komt over det med den første forelskelsen, barn osv,men det skjer mye i mitt liv uansett.

Så om du vil prøve dine ferdigheter, så værsegod.

Som en kvinne av vannet er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Og ja, jeg ser så absolutt at det skjer til i livet ditt også... :)

Fortid:

Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter.

Du har kanskje startet med en ny interesse, ny jobb, eller en kreativ hobbyer? For eksempel male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere...

Nåtid:

Sverdenes ridder

Kortet viser til forandringer i livet ditt. En gammel venn du har mistet kontakten med dukker kanskje plutselig opp. Kortet står også for studier, ideer og kommunikasjon

Framtid:

5 mynter

Fem mynter er et tegn på materielle problemer, eller problemer med helsen.

Kortet viser likevel at nye dører vil åpnes, og det finnes fremdeles veier du ikke har prøvd. Situasjonen er bare midlertidig.

Oppfølgingskort for å belyse hva problemet kan være:

Stavenes dronning.

Kortet kan vise at du ikke tar vare på kroppens behov, at du glemmer å ta vare på deg selv.

Begrenes ess

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legg gjerne for meg også. Hvis du gidder/har tid.

Kvinne, jomfru.

Nysgjerrig på denne kjærligheten da vet du :fnise:

Ha en fin kveld..

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Jeg fikk et veldig spesielt legg på deg Lilla Gorilla... faktisk veldig spennende, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det... jeg må bare legge deg ut for deg, og håpe at du ser noe furnuftig i det... :sjenert:

Fortid:

Rettferdighet kan kalles "Karma-kortet".

Det viser at du har fått tilbake for tidligere handlinger.

Du har høstet det du har sådd...

Nåtid:

Rettferigheten fra fortiden har ført til forandringer i nåtiden...

Døden...

Dette kortet viser indre prosesser, og har ingenting med den verdslige verden å gjøre.

Døden er ikke et negativt kort, det er bare kortet for forandringer. Noe nytt skjer i deg. Kanskje slipper du taket i fortiden, eller forandrer syn på noe?

Framtid:

Keiserinnen

Keiserinnen er en morssikkelse, som står for overflod og fruktbarhet.

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, kunst eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Kjærlighet ligger i kortene.

Det som er så spesielt med dette legget, er at alle kortene kommer fra "store arkana".

Store arkana representerer indre prosesser i steder for ytre hendelser, og de blir lagt stor vekt på når de dukker opp. De blir nøkkelkort.

Du har altså fått bare nøkkelkort i legget ditt, og det er veldig spesielt...

Håper du ser sammenhengen i det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Lund

Jeg må be deg om unnskyldning for denne utblåsningen.

Jeg gikk over streken, og hadde ingen rett til å si alt dette.

Håper du tilgir meg for utbruddet mitt. :sjenert:

Hilsen Tara1

Det går greit!ikke tenk på det :kaffe: Jeg blir så ivrig,og så har det så at jeg har leseproblem.Jeg får ikke alt med meg når jeg leser,et problem jeg sliter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...