Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Tusen takk!

Så er det vel opp til meg å finne den riktige måten å takle situasjonen på, da. Lett skal det ikke være.

:fnise:

Jeg skal utvide legget ditt litt... :sjenert:

Nåtid:

6 mynter er kortet som sier at du skal gi av deg selv, og dele av din overflod.Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt.

Det kan også være du som får hjelp av andre, kanskje uventet, som gjør det mulig å etablere deg karrieremessig.

Myntenes dronning

Kortet står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro.

Men husk å dele suksessen med venner og partner!

Stavenes ridder.

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter.

Framtid:

2 begre

To begre betyr forelskelse. Det kan innebære et nytt romantisk forhold eller styrking av et eksisterende.

Tiltrekningen behøver ikke å dreie seg om kjærlighetsforhold. Det kan også være samarbeid, undertegning av avtaler, forpliktelser, partnerskap i jobben

Vognen

Vognen viser til kamp og triumf. Du har kontroll, vilje og selvdisiplin.

Keiserinnen

Keiserinnen er en morssikkelse, som står for overflod og fruktbarhet.

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, kunst eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Du er inne i en god periode både økonomisk og materielt, og det er tid for å ekspandere og vokse. Du vil ha fremgang i arbeidslivet, og kreativt, kunstnerisk arbeid vil spesielt være vellykket.

Håper ting ble litt klarere for deg nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Anonym_*
KAN DU LEGGE KORT PÅ MEG

KVINNE FØDT 22071974 KREPS

SKULLE GJERNE HA HVIST LITT OM KJÆRLIGHETEN

ER DET NOEN DÆR FOR MEG?... SKAL JEG DROPPE HAN JEG ROTER MED NÅ?

Som vannkvinne er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Fortid:

Keiseren

Keiseren er en farsskikkelse.I kjærlighetslivet er han en forfører som er vant til å få det som han vil

Nåtid:

Skjebnehjulet

Kortet indikerer et vendepunkt i livet ditt. Du kan føle deg fanget i en syklon som kan slippe deg av hvor som helst. Uventede ting kan skje, men resultatet blir vanligvis til det bedre.

Framtid:

To mynter

Kortet dreier seg om en eller annen form for sjonglering. Det er tid for bevegelse, forandring og eksperimentering. Du er svært fleksibel, og synes det er morsomt og utfordrende med alle kravene som stilles deg.

Hva som opptar tankene dine:

5 staver

Fem staver står for stridigheter og konflikter. Dette er ikke alvorlige problemer, men småting i hverdagen som irriterer deg.

Andres holdninger:

Kortet kan være en advarsel om at du ikke står på egne ben.

Samarbeid er viktig for å lykkes, men ikke gjør deg avhengig av andre.

Hindringer som må overvinnes:

4 begre

Du har alt du trenger og burde være fornøyd. Likevel føler du deg utilfreds, uten at du er helt sikker på hvorfor. Du har muligens en tendens til å være for pessimistisk, og dermed gå glipp av de mulighetene som tilbys deg.

Utfall.

De elskende

Du står foran et valg, muligens i kjærlighetslivet. Å velge kjærlighet og lidenskap kan også bringe smerte og sårbarhet. Kortet står også for kjærlighet og seksuell tiltrekning generelt, både på godt eller vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Hei kjære anonym, når du får tid, har du mulighet til et legg for meg?

Kvinne, født 22.12.87

Gjerne et generelt legg om fortid, nåtid og fremtid :)

Om du trenger noe mer informasjon, bare si ifra :) Tusen takk på forhånd! Virkelig snilt av deg, dette :)

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Fortid:

Narren

Narren indikerer vanligvis en start på noe, eller en risiko som skal tas. Overraskende hendelser, eller uventede muligheter for eventyr eller redning, kan dukke opp. Du har et ønske om forandring, og nye måter å leve livet på, som kan være utradisjonelle og noe utenom det vanlige.

Kortet råder deg å slippe deg løs, ta en sjanse og ikke bry deg om hva andre syns. Ha tro på deg selv og følg hjertet ditt, uansett hvor sprøtt eller tåpelig det kan virke.

Nåtid:

Eneboeren

Eneboeren viser seg når tiden er inne til å gå inn i seg selv og foreta en selvransakelse. Du har behov for å trekke deg tilbake og reflektere uten å bli forstyrret. Svaret finnes i dypet av deg selv, men for å se klart nok til å finne dette må du fjerne alt unødvendig. Det er tid for ettertanke, ikke handling

Framtid:

Begrenes ridder

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt. Du er også moden for et forhold nå.

Håper det ga noen mening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Kan du se om jeg får ønsket mitt?

Det er noe jeg ønsker veldig mye......tusen takk

Ut i fra kortene (10 staver og den hengte mann) kan det se ut til at du må jobbe litt for å få det du ønsker deg. Kanskje ofre noe? Det skal foretas valg og avgjørelser om hva som er viktig og hva man kan klare seg uten

Men utfallet vises i keiserinnen:

Keiserinnen er en morssikkelse, som står for overflod og fruktbarhet.

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, kunst eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Du er inne i en god periode både økonomisk og materielt, og det er tid for å ekspandere og vokse. Du vil ha fremgang i arbeidslivet, og kreativt, kunstnerisk arbeid vil spesielt være vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tvilling

Hei anonym

Om du kan . vil du legge på meg også?

Kvinne, tvilling. 1974

Mann , kreps, 1973

Hvordan vil det gå med kjærligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*
Vet at dette er en "gammel" tråd og at tilbudet gjaldt kun i en dag. Men så spretter tråden opp i forumet da, vet du...så da ble jeg litt nysgjerrig... :sjenert: Ser noe om at du legger kort på mandag. Hvis du gidder og har tid, så lurte jeg på om du kan legge et kort angående huskjøp.

Vil jeg få kjøpt meg hus i nær fremtid...? Er litt viktig for meg akkurat den problemstillingen. Long story... Men kanskje dette med hus og tidsperspektiv er vanskelig å svare på? Og hvis det er vanskelig, så sleng heller gjerne med en slags spådom angående kjærligheten (som jeg begynner å tro ikke eksisterer). Finnes det en eller annen mannemann for meg?

På forhånd hjertelig tusen takk (hvis du gidder) :smilyblomst:

PS: Kvinne født 27/7-77

Jeg tenkte å legge et legg for å se på huskjøp, men da jeg stokket hoppet to kort ut av stokken: Stavenes ess og keiseren.

Stavenes ess

Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

Du vil få gode muligheter innen karrieren.

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Keiseren

Kortet er positivt for spørsmål av materiell art. Det er gode muligheter til å starte opp en virksomhet eller stifte hjem. Du bør konfrontere deg selv med ditt personlige ansvar, og gjøre drømmen til virkelighet.

Håper kortene sier deg noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Får jeg en mann snart?

Hvordan ser han ut? Er han sexy?

Hva slags yrke har han?

Er han snill?

Hilsen singel vær.

:popcorn:

Nei, beklager, disse spørsmålene kan jeg ikke svare deg på...

Men jeg la et kort for kjærligheten, og fikk opp 10 begre. Det står for tilfredsstillende familieliv.

Det krever at du legger alle neagtive tanker bak deg, og krever konstante anstrengelser for å få forholdet til å fungere.

Du får tilbake det du gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Kvinne, vannmann, kan du si noe generelt? :)

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

9 begre

Et positivt kort, som av og til kalles "ønskekortet".

Ønskene dine har gått i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Nåtid:

Dette er et rastløst kort. Du føler kanskje for å flykte fra forpliktelser, ansvar, hardt arbeid eller kjærlighet.

Framtid:

Den hengte mann

Kortet indikerer behovet for å gjøre et offer. Du må gi noe for å få noe, og det å gi noe er også en belønning i seg selv.

Det må tas et valg og avgjørelser om hva som er viktig og hva man kan klare seg uten

Oppfølgingskort: 5 sverd

Seieren her ligger i evnen til å kunne gi seg og akseptere sine begrensninger. Noen ganger kan det være lurt å la andre leve i den tro at de har rett, selv om du vet at de tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Hei anonym

Om du kan . vil du legge på meg også?

Kvinne, tvilling. 1974

Mann , kreps, 1973

Hvordan vil det gå med kjærligheten?

Myntenes konge viser til at du må holde forpliktelser, reparere det som blir ødelagt.

7 beger som oppfølgingskort.

Hold fokus på hva som er viktig. Det er ikke gull alt som glimrer.

Kortet kan dukke opp når du har flere potensielle partnere. Du liker alle, men klarer ikke å bestemme deg for en av dem.

Du bør finne ut hva det egentlig er du ønsker deg, dette er ikke tiden for hurtige avgjørelser.

Begrenes pasje

En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg.

Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser.

Kan også representerer også en nye følelser i et eksisterende forhold.

Solen

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap.

Kanskje tviler du litt på forholdet mellom dere akkurat nå, men det ser ut til at med litt innsats vil dere få en ny start, og at dere går en lys framtid i møte dersom dere jobber dere gjennom vanskelighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
jente, vannmann, 1988... kan du si noe generelt om meg også? :)

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

2 mynter

Du har balansert på en knivsegg... håndtert mange elementer på en gang enten i økonomien i arbeidslivet eller i privatlivet.

Du er fleksibel, og du har likt utfordringene.

Nåtid:

Myntenes dronning

Kortet står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro.

Framtid:

2 sverd

To sverd står for fred, fred for enhver pris. Det er stille før, under eller etter stormen. En konflikt blir undertrykt, fordi du har stor ulyst mot å bringe uorden i den balanse som hersker.

Oppfølgingskort

Månen står for angst, kaos og forvirring. Dette er en periode med usikkerhet.

Myntenes ess

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tvilling
Myntenes konge viser til at du må holde forpliktelser, reparere det som blir ødelagt.

7 beger som oppfølgingskort.

Hold fokus på hva som er viktig. Det er ikke gull alt som glimrer.

Kortet kan dukke opp når du har flere potensielle partnere. Du liker alle, men klarer ikke å bestemme deg for en av dem.

Du bør finne ut hva det egentlig er du ønsker deg, dette er ikke tiden for hurtige avgjørelser.

Begrenes pasje

En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg.

Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser.

Kan også representerer også en nye følelser i et eksisterende forhold.

Solen

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap.

Kanskje tviler du litt på forholdet mellom dere akkurat nå, men det ser ut til at med litt innsats vil dere få en ny start, og at dere går en lys framtid i møte dersom dere jobber dere gjennom vanskelighetene.

Tusen takk for at du tar deg tid !

Da ser det ut som det er lys i enden av tunnelen her om vi jobber litt med saken :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Fortid:

Narren

Narren indikerer vanligvis en start på noe, eller en risiko som skal tas. Overraskende hendelser, eller uventede muligheter for eventyr eller redning, kan dukke opp. Du har et ønske om forandring, og nye måter å leve livet på, som kan være utradisjonelle og noe utenom det vanlige.

Kortet råder deg å slippe deg løs, ta en sjanse og ikke bry deg om hva andre syns. Ha tro på deg selv og følg hjertet ditt, uansett hvor sprøtt eller tåpelig det kan virke.

Nåtid:

Eneboeren

Eneboeren viser seg når tiden er inne til å gå inn i seg selv og foreta en selvransakelse. Du har behov for å trekke deg tilbake og reflektere uten å bli forstyrret. Svaret finnes i dypet av deg selv, men for å se klart nok til å finne dette må du fjerne alt unødvendig. Det er tid for ettertanke, ikke handling

Framtid:

Begrenes ridder

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt. Du er også moden for et forhold nå.

Håper det ga noen mening. :)

Hoi, dette var forvirrende! Hehe. Narren skjønner jeg til dels, siden det dreier seg om fortiden; jeg tok en stor sjangse da jeg ble sammen med ham som nå er samboeren min, jeg visste at familien min kom til å ha problemer med å godtta ham, samtidig som jeg selv var et vrak etter et par meget ødeleggende forhold. Så det er nok mest sannsynnlig det det er snakk om, vil jeg tro? Eller kanskje det at jeg plutslelig stod uten fremtidsplaner; karriereretningen jeg hadde sett for meg siden ungdomsskolen var plutselig uaktuell, og jeg stod på bar bakke og måtte finne noe helt nytt.

Eneboeren skjønner jeg helt ærlig ikke. Jeg har aldri hatt det så fint eller vært så lykkelig som nå; med unntak av en deltidsjobb jeg ikke trives i. Og den har jeg allerede bestemt meg for å slutte. Hmmm... Må tenke litt mer på den!

Begrenes ridder over også ltt forvirrende... Hmm jeg må absolutt tenke litt over dette, jeg skjønner det ikke helt, var absolutt ikke det jeg forventa! Hehe.

Tusen takk, anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Hoi, dette var forvirrende! Hehe. Narren skjønner jeg til dels, siden det dreier seg om fortiden; jeg tok en stor sjangse da jeg ble sammen med ham som nå er samboeren min, jeg visste at familien min kom til å ha problemer med å godtta ham, samtidig som jeg selv var et vrak etter et par meget ødeleggende forhold. Så det er nok mest sannsynnlig det det er snakk om, vil jeg tro? Eller kanskje det at jeg plutslelig stod uten fremtidsplaner; karriereretningen jeg hadde sett for meg siden ungdomsskolen var plutselig uaktuell, og jeg stod på bar bakke og måtte finne noe helt nytt.

Eneboeren skjønner jeg helt ærlig ikke. Jeg har aldri hatt det så fint eller vært så lykkelig som nå; med unntak av en deltidsjobb jeg ikke trives i. Og den har jeg allerede bestemt meg for å slutte. Hmmm... Må tenke litt mer på den!

Begrenes ridder over også ltt forvirrende... Hmm jeg må absolutt tenke litt over dette, jeg skjønner det ikke helt, var absolutt ikke det jeg forventa! Hehe.

Tusen takk, anonym :)

Kanskje jeg kan hjelpe deg litt:

Eneboeren kan si til deg at nå er det tid for ettertanke i stedet for handling. Du har kvittet deg med en jobb du ikke trivdes i, du har "ryddet opp" i livet ditt, nå er tiden inne for å sette deg ned, se på hva du har, og nyt det! Kanskje også se litt på tiden framover, hva du vil oppnå videre?

Begrenes ridder behøver ikke representere et kjærlighetsforhold. Det kan tokes den veien, men som jeg skrev kan det også dreie seg om fordeler eller invitasjoner.

I ytterste konsekvens kan den representere å gjøre en drøm om til virkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! Fortsatt imponert over at du tar deg tid til dette!

Jeg er som sagt skeptisk, men leser med åpent sinn.

Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne.

Om jeg er "den mest populære jenta i klassen" skal jeg ikke uttale meg om, men resten stemmer vel.

Jeg legger et generelt 9-kort legg på deg. Det er et utvidet legg på fortid nåtid og framtid.

Fortid:

Begrenes pasje

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser.

Ny start et korrekt på mange måter. Hverdagsliv, jobb, kanskje kjærlighet.6 staver

Du har opplevd seier og triumf, kanskje en forfremmelse på jobben, eller gode resultater mtp studier? Ingen seier eller trumf kanskje, men har brutt ut fra jobb jeg har hatt i votter og vinter, og fått en bedre jobb + bedre lønn + viderutdanner meg. Kortet ligger sammen med hierofanten, noe som kan tyde på flere ting, men setter vi det i sammenheng med kortet før, kan det vise at du er systematisk anlagt... Nuvel, kanskje under press. Jeg er nok mer ustrukturert målbevisst. og at du anser ordtaket "kunnskap gir makt" for å være en av livets sannheter. JA!

Nåtid:

Seks mynter

Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Del av deg selv, gi av din overflod...

Tror jeg er flink til det...

Myntenes ridder

Kortet viser til fordeler man kan ha av å utføre kjedelige men nyttige ting. Du er på jakt etter å erobre nye markeder, og har en egen evne til å få gjennomført ting. Nja...

Kortet kan være en advarsel om at du arbeider for hardt, er perfeksjonistisk eller ikke lytter til fornuft. Tror ikke det?

Myntenes ess

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet.Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Ja, det er viktig for meg. Men gode utsikter mht økonomi ville komme som en stor overraskelse.

Framtid:

Djevelen

Djevelen kommer ofte med det man har lyst på - "sex and drugs and rock'n'roll". Han representerer fristelser, besettelser, instinkter, dyriske krefter og materialisme.

Men kortet sier også at det er ikke så ille å la seg friste. Du bør anerkjenne dine følelser, ikke undertrykke dem.

Okay, tror vel jeg hilser på ham inneimellom...

4 staver

Kortet er et behagelig kort. Det viser festlige anledninger. Du er full av livsglede, og det er rett tid for kjøp av bolig, eller å etablere familie. Nja... Nei. Eller, jeg har jo livsglede. Men festlige anledninger, huskjøp, familie...

Keiserinnen

Keiserinnen er en morssikkelse, som står for overflod og fruktbarhet.

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, kunst eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Hmmm...

Du er inne i en god periode både økonomisk og materielt, Nei og det er tid for å ekspandere og vokse Ja. Du vil ha fremgang i arbeidslivet, og kreativt, kunstnerisk arbeid vil spesielt være vellykket. Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*

Tusen takk! Fortsatt imponert over at du tar deg tid til dette!

Jeg er som sagt skeptisk, men leser med åpent sinn.

SITER(Gjest_Anonym_* @ 03.12.2007 (09:01) )

Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne.

Om jeg er "den mest populære jenta i klassen" skal jeg ikke uttale meg om, men resten stemmer vel.

Jeg legger et generelt 9-kort legg på deg. Det er et utvidet legg på fortid nåtid og framtid.

Fortid:

Begrenes pasje

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser.

Ny start et korrekt på mange måter. Hverdagsliv, jobb, kanskje kjærlighet.

Så bra!

6 staver

Du har opplevd seier og triumf, kanskje en forfremmelse på jobben, eller gode resultater mtp studier? Ingen seier eller trumf kanskje, men har brutt ut fra jobb jeg har hatt i votter og vinter, og fått en bedre jobb + bedre lønn + viderutdanner meg.

Dette kaller jeg en seier... eller suksess. :)

Kortet ligger sammen med hierofanten, noe som kan tyde på flere ting, men setter vi det i sammenheng med kortet før, kan det vise at du er systematisk anlagt... Nuvel, kanskje under press. Jeg er nok mer ustrukturert målbevisst. og at du anser ordtaket "kunnskap gir makt" for å være en av livets sannheter. JA!

Nåtid:

Seks mynter

Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Del av deg selv, gi av din overflod...

Tror jeg er flink til det...

Myntenes ridder

Kortet viser til fordeler man kan ha av å utføre kjedelige men nyttige ting. Du er på jakt etter å erobre nye markeder, og har en egen evne til å få gjennomført ting.

Kortet kan være en advarsel om at du arbeider for hardt, er perfeksjonistisk eller ikke lytter til fornuft.

Nja...

Tror ikke det?

Les det jeg har uthevet. Kanskje det er et tips å ta med seg?

Råd (indre opplevelser) framfor hendelser er ikke uvanlig i tarot...

Myntenes ess

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet.Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå.

Ja, det er viktig for meg. Men gode utsikter mht økonomi ville komme som en stor overraskelse.

Overraskelser kan komme. Nåtid er ikke bare i dag ;)

Framtid:

Djevelen

Djevelen kommer ofte med det man har lyst på - "sex and drugs and rock'n'roll". Han representerer fristelser, besettelser, instinkter, dyriske krefter og materialisme.

Men kortet sier også at det er ikke så ille å la seg friste. Du bør anerkjenne dine følelser, ikke undertrykke dem.

Okay, tror vel jeg hilser på ham inneimellom...

4 staver

Kortet er et behagelig kort. Det viser festlige anledninger. Du er full av livsglede, og det er rett tid for kjøp av bolig, eller å etablere familie. Nja... Nei. Eller, jeg har jo livsglede. Men festlige anledninger, huskjøp, familie...

Keiserinnen

Keiserinnen er en morssikkelse, som står for overflod og fruktbarhet.

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, kunst eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Hmmm...

Du er inne i en god periode både økonomisk og materielt, Nei og det er tid for å ekspandere og vokse Ja. Du vil ha fremgang i arbeidslivet, og kreativt, kunstnerisk arbeid vil spesielt være vellykket. Håper det.

Framtiden skal jeg ikke kommentere, den kan hverken bekreftes eller avkreftes før den har blitt fortid. :)

Jeg skal ikke prøve å overbevise deg om noe som helst, men jeg er takknemlig for at du leste med åpent sinn, og ikke avfeide alt med en gang. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovehurts

Jeg legger inn et spørsmål, i tillfelle den anonyme gjesten kommer tilbake.

Jeg er kvinne, vannmann. Jeg er veldig usikker på kjærligheten, føler at jeg og min samboer (også vannmann) står ved et vendepunkt i forholdet vårt. Er trist og rådvill, og slites med følelsene, vet ikke om vi skal satse eller gi opp. Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå snille!!! jeg har aldri blitt spådd før, så hvis du i nærmeste fremtid har lyst å spå litt så vææær så snill å spå meg :goodbye:

lov å håpe :sjenert:

jeg lurer også på kjærligheten som alle andre her :)

kvinne, vekten og mann, løve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...