Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

Til anonym:

Kvinne født i vektens tegn 1974, element jord.

Det har kommet en ny person i livet mitt. Hvilken rolle og betydning vil denne personen ha i fremtiden min? Er han en eventuell partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Anonym_*

Jeg beklager igjen, men på grunn av uforutsette hendelser (ironisk ikke sant) vil jeg ikke få holdt løftet mitt til dere akkurat nå.

Jeg skal ta det når jeg får tid, forhåpentligvis like over helgen, men jeg tør ikke love noe. Det kommer an på hvordan ting utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Til Anonym:

Kvinne, tvilling, luft(?)

Jeg lurer på hvordan fremtiden blir, og da særlig med tanke på forplantning og fruktbarhet....

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Som jeg har sagt tidligere, jeg kan ikke legge om barn, familieforøkelse, jeg vet ikke hvordan, og jeg tør ikke gjette.

Jeg har lagt et generelt legg for deg her.

Fortid:

To mynter

Du har balansert på en knivsegg... håndtert mange elementer på en gang enten i økonomien i arbeidslivet eller i privatlivet.

Du er fleksibel, og du har likt utfordringene.

Nåtid:

Begrenes konge

Han er en forfører, som vet å spille på følelser for å oppnå det han ønsker. Han er seksuelt orientert og utpreget følelsesmenneske i kjærlighetslivet. Han er snill, omtenksom, vennlig og hjelpsom.

Du lengter etter et forhold, men du er redd for å ta sjansen. Finn ut hvorfor.

Framtid:

10 beger

Tilfredsstillende familieliv. En følelse av kjærlighet og tilhørighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Til Anonym

Kvinne, Jomfruen, jord

Jeg lurer på kjærligheten fremover?

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Kjærlighet:

Fortid:

5 sverd

Du har kanskje opplevd et nederlag i fortiden, eller noen som har motarbeidet dine interesser. Tapet kan være positivt og negativt.

Positivt hvis du ser på det som å bli satt fri til nye prosjekter.

Nåtid:

Myntenes Ess

Dette er en ny og god tid for materielle goder, men det er ikke tiden for vågemot og drama. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå.

Framtid:

De elskende

Du står foran et valg, muligens i kjærlighetslivet. Å velge kjærlighet og lidenskap kan også bringe smerte og sårbarhet. Kortet står også for kjærlighet og seksuell tiltrekning generelt, både på godt eller vondt.

Hva som opptar tankene dine:

Sverdenes ridder

Forandringer i livet ditt. Kortet kan vise studier og kommunikasjon.

Kanskje vil en gammel venn dukke opp?

Andres holdninger:

Sverdenes dronning:

Du må stole på deg selv og hente styrke fra din visdom og erfaring.

Utfordringer som må overvinnes:

Stavenes konge

Kortet dukker ofte opp i forbindelse med forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler,

Utfallet:

Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lurer_*
En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

kjenner meg igjen der ja :tommel:

Som jeg har sagt tidligere, jeg kan ikke legge om barn, familieforøkelse, jeg vet ikke hvordan, og jeg tør ikke gjette.

Jeg har lagt et generelt legg for deg her.

Fortid:

To mynter

Du har balansert på en knivsegg... håndtert mange elementer på en gang enten i økonomien i arbeidslivet eller i privatlivet.

Du er fleksibel, og du har likt utfordringene.

Treffsikker du gitt, det har vært mye både på jobb og privat de siste årene :) Men jeg har likevel kost meg med utfordringene og tempoet.

Nåtid:

Begrenes konge

Han er en forfører, som vet å spille på følelser for å oppnå det han ønsker. Han er seksuelt orientert og utpreget følelsesmenneske i kjærlighetslivet. Han er snill, omtenksom, vennlig og hjelpsom.

Du lengter etter et forhold, men du er redd for å ta sjansen. Finn ut hvorfor.

Er i et forhold til en fantastisk mann, og har ingen grunn til å ønske meg noen annen plass...

Framtid:

10 beger

Tilfredsstillende familieliv. En følelse av kjærlighet og tilhørighet.

Kan man tørre å håpe at dette betyr vi snart får vårt veldig etterlengtede barn? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Kjære snille Anonym, kan du legge kort på meg og?

Fisk, vann, kvinne.

Jeg lurer selvsagt på kjærligheten! :love:

Som vannkvinne er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Kjærligheten kommer

Fortid:

9 mynter

Du har hatt materiell trygghet, og fått alle dine behov dekket.

Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

Bruk evnene dine, og du opplever et høyt nivå av selvtilfredshet, komfort og framgang.

Nåtid:

6 mynter

Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet.

Gi av deg selv om del med din overflod. Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt

Framtid:

Djevelen

Djevelen kommer ofte med det man har lyst på - "sex and drugs and rock'n'roll". Han representerer fristelser, besettelser, instinkter, dyriske krefter og materialisme.

Kanskje er du besatt av en person eller en idé som ikke er bra for deg? Men kortet sier også at det er ikke så ille å la seg friste. Du bør anerkjenne dine følelser, ikke undertrykke dem.

Det som opptar tankene dine:

5 mynter.

Er du redd for problemer, enten materielle, eller helsemessige?

Hvis man tror at ting ikke lar seg gjøre, vil det snart gå troll i ord. Ikke fortvil, og ikke mist av syne hva som virkelig er viktig i livet.

Andres holdninger:

Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes.

Hindringer som må overvinnes:

Sverdenes konge

Sverdenes konge er en ordkunstner. Han er intellektuell, analytisk, veltalende, rettferdig, etisk, fornuftig og logisk. Han vet hva han vil og hvordan han skal uttrykke det. I kjærlighetslivet har han problemer med å uttrykke følelser. Har krever han store mengder mental stimulans..

Utfall:

Myntenes konge

Myntenes konge er som Kong Midas - alt han rører ved blir til gull. Han finner muligheter overalt og lykkes med alt, på mange måter er han et slags universalverktøy. Han har en medfødt evne til å oppnå materiell suksess og tilegne seg store formuer uten å være verken grisk eller slu.

Kortet viser til at du må holde forpliktelser, reparere det som blir ødelagt.

Jeg tror jeg må tolke dette legget litt...

Jeg vet ikke om du allerede har en mann i livet ditt, eller om du vil møte en. Men jeg leser en mann (flere menn) i livet ditt.

Kortene viser ikke nødvendigvis flere menn, de kan også vise ulike sider av samme mann, jeg tror på den siste tolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*
Kanskje du kan fortelle meg generelt om noe som har med barn å gjøre? Hvis ikke vil jeg vite om kjærligheten, jeg også. :)

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Jeg begynte å legge opp et legg om kjærligheten for deg, men jeg ombestemte meg, og la opp et generelt legg.

Jeg leste familielykke (fortid), usikkerhet (nåtid), og svangerskap (framtid)...

Stavenes ess kom opp på deg i framtiden.

Stavenes ess' fulle betydning i sammenheng med fruktbarhet er:

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Jeg kan ikke si at du vil få barn, men jeg ser et stor ønske om å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Hei

Så snilt av deg å stå til rådighet med våre personlige bekymringer og håp.

Jeg selv: Kvinne, skytte, ild.

Ønsker å vite om mitt kjærlighetsliv, spesielt med hensyn til en som er tyr.

Og gjerne også karrieremessig mht til å bytte jobb.

Tusen tusen takk om du kan gi meg litt svar!

Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne.

Jeg valgte å trekke ett kort for kjærlighet, og ett for karriere.

Karriere:

Stavenes ess kom opp.

Karrieremessig betyr det kortet: Du vil få gode muligheter innen karrieren.

Et tilleggskort (6 sverd) kan tyde på en reise, eller flytting.

Du er på vei mot et nytt sted, bort fra vanskelighetene til mer harmoniske omgivelser.

Kjærlighet:

Måtehold kom opp (2 ganger faktisk, først falt det ut av stokken mens jeg stokket, og så trakk jeg det)

Kortet står for kompromiss og samarbeid.

Måtehold viser til en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. Hvis sitasjonen takles riktig kan man oppnå god helse, gode lederegenskaper og heldige partnerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Kvinne, vannmann

Vil mitt nåværende svangerskap gå bra? Og hva slags kjønn blir det?

På forhånd takk=)

Det kan jeg dessverre ikke svare deg på.

Men jeg trakk et kort for deg, og 4 staver kom opp.

Fire staver er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Lurer på va du ser på meg jeg :)

Vil ting ordne seg for meg fremover tro?

Siden jeg ikke har noe stjernetegn på deg, trakk jeg bare et kort.

JEg trakk månen:

Selv om det er svingninger og forandringer i livet ditt, behøver de ikke å være negative. Forvirring kan også være kreativt stimulerende. Løsningene på problemene finnes snarere gjennom drømmer og følelser enn med logikk og fornuft.

Håper du fikk noe foruftig ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg dessverre ikke svare deg på.

Men jeg trakk et kort for deg, og 4 staver kom opp.

Fire staver er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie.

Takk, takk=) "Rette tidspunkt for etablering av familie" likte jeg=) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Hei

Dette vil jeg prøve! Håper du har tid til å legge for meg også! :o)

Jeg (jente) er 28 år og er født i vektens tegn.

Lurer på kjærlighet!! Savner en partner.. Kan du se om det er lenge til jeg møter HAN?

Takk!

Klem fra meg :klem:

Ok, jeg prøver et annet legg for deg siden du spør så konkret:

Hvorfor du ikke har møtt den rette hittil

9 mynter

Kortet kan være en advarsel om å la andre gjøre ting for seg. Du har selvtillit og evner nok til å ta saken i dine egne hender.

Hvordan overvinne hindringene fra kort 1

9 sverd

Problemene er ikke alltid så uoverkommelige som de føles. Løsningen må komme innenfra.

Hva er det beste du kan gjøre for å finne en partner

6 mynter

Vær generøs. Gi av deg selv, og del med din overflod.

Hvem vil være den rette for deg

7 begre

Blant flere valgmuligheter er det en som er særdeles lovende.

Kortet kan dukke opp når du har flere potensielle partnere. Du liker alle, men klarer ikke å bestemme deg for en av dem.

Du bør finne ut hva det egentlig er du ønsker deg, og hva som er oppnåelig. Kortet signaliserer at du bør vente og se hvordan tingene utvikler seg, for de er kanskje ikke helt slik de ser ut. Husk - det er ikke gull alt som glimrer.

Hvor vil du finne vedkommende

2 staver

Du har en solid dose vågemot, oppfinnsomhet og energi, og står klar til å erobre verden.

På en reise kanskje?

Kjærlighet ligger i kortene, men du må ta initiativet selv. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeeeeptisk til Tarot, men imponert over at du gidder å gjøre en slik innsats overfor vilt fremmede. Du bruker jo en del tid på dette.

Siden jeg er skeptisk, ville det vært morsomt å bli spådd.

Jeg er skytte, kvinne.

Kan du fortelle meg litt om både fortid (det hadde vært interessant) og nåtid? Vet ikke hva konkret... Kanskje i sammenheng med de vanlige tingene; Familie, kjærlighet, økonomi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*
Til anonym:

Kan jeg spørre om å få bli lagt til igjen? :sjenert:

Kreps, kvinne.

Spørsmål om babyen, både generelt og om den har det bra og er frisk...

Beklager, det kan jeg ikke svare på. :sjenert:

Men dette kan du fint finne ut av selv: den største "spådommen" om barn ligger i mors intuisjon!

Føler mor at alt er bra, stemmer vanligvis det.

Føler mor seg usikker eller føler at noe er galt, skal hun også lytte til intuisjonen. Da skal hun ta en tur til legen for å få det undersøkt. Bedre med en gang for mye, enn en gang for lite...

Ingen kort i verden, og selv ikke den mest erfarne "spådame" kan erstatte eller overgå en mors intuisjon.

Stol på deg selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl
Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne.

Jeg valgte å trekke ett kort for kjærlighet, og ett for karriere.

Karriere:

Stavenes ess kom opp.

Karrieremessig betyr det kortet: Du vil få gode muligheter innen karrieren.

Et tilleggskort (6 sverd) kan tyde på en reise, eller flytting.

Du er på vei mot et nytt sted, bort fra vanskelighetene til mer harmoniske omgivelser.

Kjærlighet:

Måtehold kom opp (2 ganger faktisk, først falt det ut av stokken mens jeg stokket, og så trakk jeg det)

Kortet står for kompromiss og samarbeid.

Måtehold viser til en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. Hvis sitasjonen takles riktig kan man oppnå god helse, gode lederegenskaper og heldige partnerskap.

Tusen takk!

Så er det vel opp til meg å finne den riktige måten å takle situasjonen på, da. Lett skal det ikke være.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Ja spå meg takk :jepp:

ER FØDT 27.09.74

kVINNE

Hvordan blir min fremtid med min 3 mnd ekteman;-)

Hvordan blir økonomi og plusss mer

Til anonym:

Kvinne født i vektens tegn 1974, element jord.

Det har kommet en ny person i livet mitt. Hvilken rolle og betydning vil denne personen ha i fremtiden min? Er han en eventuell partner?

Jeg er skeeeeptisk til Tarot, men imponert over at du gidder å gjøre en slik innsats overfor vilt fremmede. Du bruker jo en del tid på dette.

Siden jeg er skeptisk, ville det vært morsomt å bli spådd.

Jeg er skytte, kvinne.

Kan du fortelle meg litt om både fortid (det hadde vært interessant) og nåtid? Vet ikke hva konkret... Kanskje i sammenheng med de vanlige tingene; Familie, kjærlighet, økonomi...

Nå har jeg ikke tid til flere legg i dag, som jeg sa i går kveld har det dukket opp litt uforutsette ting her hjemme.

Jeg skal legge for dere så snart jeg får tid. Håper dere har litt tålmodighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Anonym_*
Tusen takk!

Så er det vel opp til meg å finne den riktige måten å takle situasjonen på, da. Lett skal det ikke være.

:fnise:

Så klart ikke! :ler:

Nå la jeg opp bare ett kort for deg, skulle kanskje ha lagt opp et ekstrakort...

Skal legge et ekstra legg på deg når jeg kommer tilbake... skal se om kortene viser noe som kan gi deg litt ekstra tips med på veien. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_P_*
Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Jeg begynte å legge opp et legg om kjærligheten for deg, men jeg ombestemte meg, og la opp et generelt legg.

Jeg leste familielykke (fortid), usikkerhet (nåtid), og svangerskap (framtid)...

Stavenes ess kom opp på deg i framtiden.

Stavenes ess' fulle betydning i sammenheng med fruktbarhet er:

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Jeg kan ikke si at du vil få barn, men jeg ser et stor ønske om å få barn.

Takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Kjærlighet:

Fortid:

5 sverd

Du har kanskje opplevd et nederlag i fortiden, eller noen som har motarbeidet dine interesser. Tapet kan være positivt og negativt.

Positivt hvis du ser på det som å bli satt fri til nye prosjekter.

Nåtid:

Myntenes Ess

Dette er en ny og god tid for materielle goder, men det er ikke tiden for vågemot og drama. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå.

Framtid:

De elskende

Du står foran et valg, muligens i kjærlighetslivet. Å velge kjærlighet og lidenskap kan også bringe smerte og sårbarhet. Kortet står også for kjærlighet og seksuell tiltrekning generelt, både på godt eller vondt.

Hva som opptar tankene dine:

Sverdenes ridder

Forandringer i livet ditt. Kortet kan vise studier og kommunikasjon.

Kanskje vil en gammel venn dukke opp?

Andres holdninger:

Sverdenes dronning:

Du må stole på deg selv og hente styrke fra din visdom og erfaring.

Utfordringer som må overvinnes:

Stavenes konge

Kortet dukker ofte opp i forbindelse med forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler,

Utfallet:

Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted.

OMG...kunne ikke vært mer sant!! Omtrent alt stemte! :hakeslepp:

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...