Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for at du tok deg tid..

Må nok tenke litt over det du skrev, litt vanskelig å forstå syns jeg. Men veldig spennende da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil legge ut litt igjen, så prøv gjerne på meg...

jente snart 18 år

vannmann

vil gjerne vite om det komer lysere tider, det er utrolig mørkt inni meg nå

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tok deg tid..

Må nok tenke litt over det du skrev, litt vanskelig å forstå syns jeg. Men veldig spennende da :)

Jeg har tenkt litt på legget jeg la for deg tidligere i dag, det var, som jeg sa, et veldig rart legg, og det har irritert meg litt i dag fordi jeg ikke skjønte det.

Jeg lurer på om jeg kan få lov til å legge et nytt (og kanskje et litt større legg) på deg når jeg kommer tilbake neste uke?

Kanskje det blir litt klarere for oss begge da... :sjenert:

Jeg kan gjerne ta det på PM hvis du er mer komfortabel med det.

Gi meg en tilbakemelding. Jeg legger på deg på mandag hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere andre som har spurt meg om et legg.

Jeg kan gjerne gjøre det, men jeg har ikke mer enn et par timer til overs neste uke, så jeg vet ikke hvor mye jeg rekker i løpet av den tiden, og når jeg vil få tid igjen... (det er jo snart jul :) )

Jeg skal gjøre mitt beste for å få gjort det så fort som mulig, men ikke bli lei om det tar noen dager (eller kanskje uker) før jeg får svart dere. :sjenert:

Ha en god helg!

Hilsen Tara1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt litt på legget jeg la for deg tidligere i dag, det var, som jeg sa, et veldig rart legg, og det har irritert meg litt i dag fordi jeg ikke skjønte det.

Jeg lurer på om jeg kan få lov til å legge et nytt (og kanskje et litt større legg) på deg når jeg kommer tilbake neste uke?

Kanskje det blir litt klarere for oss begge da... :sjenert:

Jeg kan gjerne ta det på PM hvis du er mer komfortabel med det.

Gi meg en tilbakemelding. Jeg legger på deg på mandag hvis du ønsker det.

Selvfølgelig får du lov til det.

... kan kanskje ta det på PM...

Endret av Lilla Gorilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Jeg kan dessverre ikke si om det vil lykkes dere å gå barn, hverken naturlig, med hjelp, eller adopsjon, men jeg legger et generelt legg på deg, så får vi se hva som dukker opp. ;)

Fortid:

Myntenes dronning (dette er deg selv!)

Kortet står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro.

Jeg har en viss følelse av at du har neglisjert deg selv litt i fortiden... Stemmer dette? Du har kanskje glemt å ta vare på deg selv, og glemt å ha omsorg for din egen kropp?

Nåtid:

8 staver

Nå skjer alt i full fart

Åtte staver betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen.

Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise. Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

Nå er du allerede gift, så jeg tolker det dithen at det er snakk om en lykkelig utgang på noe.

Framtid:

4 sverd

Fire sverd står for hvile. Det kan enten være å samle krefter etter noe, eller konsentrasjon i forkant av en stor hendelse.

Det som opptar tankene dine:

Sverdenes konge (dette tror jeg er mannen din)

Sverdenes konge er en ordkunstner. Han er intellektuell, analytisk, veltalende, rettferdig, etisk, fornuftig og logisk. Han vet hva han vil og hvordan han skal uttrykke det. I kjærlighetslivet har han problemer med å uttrykke følelser.

Andres holdninger:

Begrenes ridder

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner.

Hindringer som må overvinnes:

Myntenes ridder

Kortet viser til fordeler man kan ha av å utføre kjedelige men nyttige ting.

Kortet kan være en advarsel om at du arbeider for hardt, er perfeksjonistisk eller ikke lytter til fornuft.

Utfall:

9 beger

Dette kortet kalles også ønskekortet.

Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Slik jeg leser kortene: Det viktigste er at du tar vare på deg selv, og at du tar vare på kroppen din. Gjør du det vil ting komme til deg.

Håper du ser noe som stemmer i legget. :)

Utrolig fint svar du har gitt meg her ser jeg! :)

Tusen takk for at du tok deg tid.

Har ikke tid til å svare så mye nå, men det stemmer det med at jeg har neglisjert meg selv i fortiden min, har kjørt meg litt for langt ned, men er nå på vei oppover. Derav spm om det psykiske.

Nåtiden er travel, vi er midt i byggeperiode med hus, jeg jobber mye som vikar, så jeg er her og der. Vi prøver å få barn, noe som vi har gjort lenge, og mannen er arbeidsnarkoman ;) Så jeg syns du traff spikeren litt der.

Mannen min tok du helt på kornet. Nesten som jeg skulle sagt det selv. Han er meget kreativ i tilleg, og har et kreativt yrke, men jobber selvstendig og målbevisst.

Begrenes ridder--kortet håper jeg og tror betyr at en liten en er i ankost etterhvert... Kan det tolkes slik?

Myntens ridder tror jeg viser til at jeg er utrolig perfeksjonistisk. Det er dette som har fått meg ned i fortiden. Jeg er heller ikke flink til å holde hjemmet vårt ryddig og rent, og tror dette kan være den kjedelige oppgaven jeg må lære å takle på en måte...

Ble utrolig glad for det ønskekortet!!!!@Håper du har rett, og at jeg nå kan se frem mot litt lyse tider med mann, et hjem vi har bygget sammen og starten på vår familie :)

Tusen hjertlig takk for din tid Tara1, og lykke til videre...

Vil foressten si at jeg kunne tenkt meg å prøve å lære å legge. Jeg tror jeg kan ha noe i meg, om ikke å bli flink til tarot legging, så tror jeg at jeg har en sterk intuisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tara..

Blir veldig takknemlig hvis du kan legge kort på meg også.

Jente, 31 år, 4.okt., vekt.

På forhånd tusen takk :-)

Glemte visst å si hva jeg ville vite...

Kjærlighetsliv og generell fremtid :-)

Takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo bli litt morsomt...

Gutt 21, 26 nov Skytten, kjærlighet og framtiden genrellt.

Tusen takk for at du tok deg tid (på forhånd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tara.

Kom tilfeldigvis over denne tråden, og vil ikke mase.

Men hvis du får tid, kan du kanskje si litt om jobb og fremtiden for meg?

Kvinne, vekt, født i -69. Samboer med tvilling født -63.

Haster ikke, ble bare veldig nysgjerrig....

13/12: ... og nå er jeg nesten litt nervøs også...

Endret av Trillrund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid følelesesmessig involvert når jeg legger legg, fordi jeg må konsentrere meg, og jeg må bruke intuisjon for å lese kortene ordentlig. Gjør jeg ikke det, blir lesingen veldig overflatisk og generell, og det er ikke det mottakeren ønsker å få.

Noen legg er veldig enkle, det er når kortene er "åpne", og kortene er tydelige.

Andre legg tapper meg for enormt mye energi, spsielt hvis kortene er "lukkede", de skjuler betydningen for meg.

Over til legget ditt. :)

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

4 staver

4 Staver er et "krible i magen" kort, et behagelig kort. Det kan også vise til feiring, eller store anledninger. Du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause.

Nåtid:

Begrenes pasje

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg.

Framtid:

Begrenes ridder

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt. Du er også moden for et forhold nå

Hva som opptar tankene dine:

I kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun har behov for å bli beundret og beroliget og avskyr å blir tatt for gitt. Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne. Hun er selvstendig, uavhengig, ukuelig, ærbar, og selvsikker.

Andres holdninger

9 beger

Ni begre er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds.

Hindringer som må overvinnes:

10 sverd

Noe er tydelig forbi. Det kan være et personlig forhold, jobb, livsmåte eller trosform. Denne avslutningen er ofte smertefull og krever stor forståelse og stort mot.

Oppfølgingskort:

Månen

Månen står for angst, kaos og forvirring. Dette er en periode med usikkerhet. Løsningene på problemene finnes snarere gjennom drømmer og følelser enn med logikk og fornuft.

Utfall:

Stavenes pasje

Kortet viser til en hyggelig fremmed som gir muligheter for lidenskap, opphisselse og eventyr.

Slik jeg leser kortene dine er det et stort problem at du ikke klarer å slippe noen for nært, og det vil bli veldig smertefullt for deg å bryte denne levemåten. Du vil bli redd og usikker, men løsningen ligger i drømmene og følelsene dine.

Kjærlighet ligger klar både i nåtid, framtid, og som utfall, den bare venter på at du skal klare å overvinne redselen for å slippe noen inn på deg.

Tusen takk for at du tar deg til dette. Det er virkelig storsinnet av deg å svare så mange når det kan ta så mye energi fra deg. Det var interessant å lese legget du la på meg, jeg kjente meg igjen i mye og håper du har rett i fremtidsutsiktene.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tara!

Hei igjen :)

Bare lurte på om du hadde giddet å legge ut en oversikt over hva de forskjellige kortene symboliserer, siden jeg ikke finner noe om dette på nettet... Har tenkt å kjøpe meg en bok etterhvert, tror jeg.

Har kort, og har tenkt til å begynne så smått å lære meg. Det er så spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende!

Jeg har fått øynene opp for spåing o.l. etter å ha fått stilt to skremmende treffende horoskop.

Det hadde vært så moro om en av dere giddet å legge noen kort på meg. :jepp:

Kvinne født 1974, skorpion, separert, tre barn.

Lurer på hvordan våren ser ut med tanke på mental helse og studier.

Lurer også på hva som skjer på mannefronten, da jeg har et splitter nytt og spennende bekjentskap...

Som en kvinne av vannet er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Fortid:

8 beger, 9 sverd og 8 staver

Du har brutt opp, vendt ryggen til det gamle.

Du har (som du bekreftet) avsluttet et kjærlighetsforhold. Nå starter jakten på noe nytt som er viktigere og dypere. Du vil søke etter mening, lykke og tilfredshet.

9 Sverd

I forbindelse med avslutningen har du opplevd en dyp fortvilelse.

8 staver

Ting skjer i full fart, Åtte staver kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer.

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

(alt dette har jeg jo allerede fått bekreftet fra deg, så det sier det veldig lite)

Nåtid:

Myntenes ess, 2 sverd, og 4 mynter

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis.

To sverd

Kortet står for fred for enhver pris. Det er stille før, under eller etter stormen. En konflikt blir undertrykt, fordi du har stor ulyst mot å bringe uorden i den balanse som hersker, du later heller som om alt er OK. Vær åpen. Før eller siden må spenningen håndteres.

4 mynter

Fire mynter tyder på økonomisk trygghet, og en fjellstø grunn materielt sett. Du vil motta og beholde penger.

Framtid:

Tårnet, 10 mynter og magikeren

Kortet representerer en plutselig forandring. Det kan være ytre hendelser, som konflikter, krangel, eller det kan også være virkeligheten (selvbildet) som raser sammen.

I forbindelse med dette kortet ser jeg en mann (ildtegn?) og/eller forhandlinger. Ta sjansen på å være litt "djevelsk", du vinner på å være litt modig i denne settingen. :)

10 mynter.

Ti mynter står for rikdom og stabilitet. Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon.

Magikeren

Kortet indikerer noe nytt av vesentlig betydning i livet ditt. Når Magikeren dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede. Ikke vær redd for å ta det første skrittet for å innlede et forhold. Du må selv velge hva som betyr mest - hvilken retning du skal ta. Kortet sier at du skal ta initiativ og handle nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig snilt av deg! Er jo ganske mange som har meldt seg på også=)

Jente

19

Tyr-88

Lurer mest på kjærlighet og hvordan nærmeste framtid blir med tanke på skole?

=)

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Fortid:

Ti staver betyr overbelastning. Du har drevet deg selv for hardt. Antagelig er du en riktig arbeidsnarkoman.

Kortet gir råd om at du må lære deg å delegere oppgaver og stole på andre. - du må ikke gjøre alt selv.

Nåtid:

Stjernen

Stjernen står for håp. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst.

Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke.

Framtid:

7 mynter

Sju mynter viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig.

Du kan snart høste resultatet av innsatsen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tara!

Hei igjen :)

Bare lurte på om du hadde giddet å legge ut en oversikt over hva de forskjellige kortene symboliserer, siden jeg ikke finner noe om dette på nettet... Har tenkt å kjøpe meg en bok etterhvert, tror jeg.

Har kort, og har tenkt til å begynne så smått å lære meg. Det er så spennende! :)

Hei

En overflatisk oversikt kan jeg kanskje legge ut etter hvert, men det er 78 kort, så det må jeg ta når jeg har masse tid. :fnise:

I mellomtiden kan du se på denne siden. Den er på engelsk, men det håper jeg går greit.

Ikke ta tolkningene for bokstavelig. Finn essensen i kortet, og så finn ut hva kortet sier DEG personlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 1975, vannmann.

*Utdanning/yrkesvalg, står overfor et valg nå.

*Kjærlighetslivet?

På forhånd TUSEN takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tara! Dette var spennende lesing. Dersom du har tid, må du gjerne legge for meg også.

Født i 81, jomfruen, kvinne. Lurer på om mitt forhold vil holde i det lange løp? Det skal settes på en rekke prøver de nærmeste årene (utenlandsopphold bl.a.), så jeg lurer på om det hele er verdt det!

På forhånd tusen takk :)

Endret av Billebill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...