Gå til innhold

Myrths dagbok


Hardangerbrud

Anbefalte innlegg

Samme dag ja, kult. Man må vel en skikkelig runde til legen før man vet noe sikkert, har du vært hos legen enda?

Jeg skjønner ingenting, kommer ikke til å klare å ta stilling til ting før jeg har fått vært hos legen i hvertfall. Nå hadde det passet meg og være hjemme ed pcén min i hele dag så kunne jeg bare snakket med dere og ikke gjort noe jobb. Klarer jo overhodet ikke å fokusere her jeg sitter. :eeeh: Er jo helt merkelig.

Har du fått en supermann hjemme også eller, trodde han hjemme skulle ta på seg kappe i går kveld og prøve å fly fra balkongen, morsomt :juhu:

Jeg har ikke vært hos legen enda, nei. Snakket med de i går, da jeg var innom for å hente prøvesvar på noe annet, og vi avtalte at jeg ringer etter jul for å avtale nærmere. Tror det vanlige er at man er inne mellom uke 8-12 en gang.

Jeg har vel heller ikke vært særlig effektiv på jobb de siste par dagene :sjenert: Nesten litt dårlig samvittighet. Men har vært så travelt i forkant av dette uansett, at jeg har nå jobba i dobbelt tempo enkelte andre dager!

Og det siste der er så utrolig gøy at du sier, for det er AKKURAT sånn! :hoho: Når jeg fortalte det til venninna mi i går, sendte hun melding til ham og gratulerte ham med bra utført jobb, og svaret hun fikk var; "Takk! I'm superman!" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært hos legen enda, nei. Snakket med de i går, da jeg var innom for å hente prøvesvar på noe annet, og vi avtalte at jeg ringer etter jul for å avtale nærmere. Tror det vanlige er at man er inne mellom uke 8-12 en gang.

Jeg har vel heller ikke vært særlig effektiv på jobb de siste par dagene :sjenert: Nesten litt dårlig samvittighet. Men har vært så travelt i forkant av dette uansett, at jeg har nå jobba i dobbelt tempo enkelte andre dager!

Og det siste der er så utrolig gøy at du sier, for det er AKKURAT sånn! :hoho: Når jeg fortalte det til venninna mi i går, sendte hun melding til ham og gratulerte ham med bra utført jobb, og svaret hun fikk var; "Takk! I'm superman!" :skratte:

Ok, jeg tar meg en tur i morgen til legen, får vel bare samme svaret som testene viser, men føler det er greit å få orden på det.

Det er egentlig helt kaos på jobb før jul så det er jo bare dumt å sitte her å henge, men tankene bare vandrer avgårde på helt andre ting, merkelig.... :ler:

Hvis dette går bra så må vi faktisk flytte bryllupet vårt, skulle egentlig giftet oss i august neste år, men nå ser det ut som om vi må booke litt om... Kanskje drømmen og brudepike/brudesven kan gå i oppfyllelse.

De gutta er nå søte da, det er så merkelig å se et sånt skift fra "nesten på gråten" mann med følelsene opp i taket til "supermann" mann som er på vei utover terrassen for å fly. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så gøy!!

GRATULERER SÅ MYE!

Takk og takk for det :) , litt svimmel av hele situasjonen, men det kommer seg vel etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette går bra så må vi faktisk flytte bryllupet vårt, skulle egentlig giftet oss i august neste år, men nå ser det ut som om vi må booke litt om... Kanskje drømmen og brudepike/brudesven kan gå i oppfyllelse.

Hehe, vi har heldigvis ikke planlagt noe bryllup før i 2009 vi. Så det skal klaffe bra, og da blir det jo en ekstra motivasjon til å få av seg noe kilo etter fødsel ;)

Gøy med noen som er i så lik situasjon som oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi har heldigvis ikke planlagt noe bryllup før i 2009 vi. Så det skal klaffe bra, og da blir det jo en ekstra motivasjon til å få av seg noe kilo etter fødsel ;)

Gøy med noen som er i så lik situasjon som oss!

Veldig gøy å treffe noen som er på nesten samme plan på en måte :jepp:

Og helt enig med deg når det gjelder motivasjonen for kiloene før bryllupet, er det noe man tar alvorlig så det den dagen :ler: Vi har booket kirke og selskapslokalet så det skal ikke bli noe problem å flytte på. Alt annet har jeg ventet med, og takk for det nå.... Av en eller annen grunn så er jeg veldig lettet for det. Stod på badet i går og tenkte: "takk og lov, nå kan vi utsette det bryllupet litt". Vi bestemte oss plutselig for at det var viktigere med barn, gifte seg kan man egentlig gjøre når som helst. Vi tror at dette ble riktig vei for oss å gå.

Samboeren min har fortalt at han skal ta seg av all flytting og bytting av ting til bryllupet, men tre telefoner så er vel alt ordnet tenker jeg. Må bare finne en ny dato, men tror vi venter med å avbestille til februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det jeg leser....så utrolig gøy!! Gratulerer masse :-) Jeg må si jeg hadde det litt på følelsen at du var gravid. Jeg blir ganske grønn av misunnelse her jeg sitter :fnise: Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg leser....så utrolig gøy!! Gratulerer masse :-) Jeg må si jeg hadde det litt på følelsen at du var gravid. Jeg blir ganske grønn av misunnelse her jeg sitter :fnise: Nyt det!

Takk for det, du hadde følelsen ja, det hadde min samboer også, men jeg blånektet, tenkte at alt bare var innbilning :fnise:

Klarer ikke helt å ta det innover oss enda, men kanskje vi klarer det i helgen. Har liksom vært jobbing alle dagene nå og ingen av oss har klart å roe helt ned.

Går nok opp for oss om en stund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var raskt! Gratulerer!

Takk for det, det gikk unna ja. Vi har masse venner som har prøvd veldig lenge og vi tenkte at dette kommer aldri til å gå, men vi gjør et forsøk. Helt merkelig at det kunne sitte så fort, men vi er naturlig nok veldig redde for at det gå galt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det dag nr. 2 i vissheten om hva det er som kanskje er i ferd med å skje.

Var hos legen i dag og tok ny urinprøve og den slo ut som bare det den også. Tok også blodprøve der som jeg får svar på i morgen. De måler HCG (eller hva det nå heter..) nivået i blodet også kan de regne ut hvor langt man er på vei. Legen mente som oss at det mest sannsynlig er 4-5 uker det er snakk om.

Vi er stadig i sjokk hjemme hos oss, sitter i sofaen og ser på hverandre også ler vi litt, også ser vi litt på tv, også ler vi litt igjen, og sånn går kveldene hos oss om dagen :legrine::hoho:

Vi snakket i går om hvor heldige vi føler oss som fikk til dette på andre forsøk, vi har mange venner som har holdt på lenge. Men vi tenker masse på, og kanskje for mye, at dette kan gå galt og at vi må være forberedt på det. Leste en artikkel på nettet i går om at man må støtte hverandre og håpe på det beste, men det er ikke så lett å tenke at noe sikkert går bra når man vet at det er en sjanse for at det ikke gjør det.

Men for hver uke vi kommer oss gjennom så er det litt mer sikkert så vi får bare fortsette å telle dager :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er stadig i sjokk hjemme hos oss, sitter i sofaen og ser på hverandre også ler vi litt, også ser vi litt på tv, også ler vi litt igjen, og sånn går kveldene hos oss om dagen :legrine::hoho:

Vi er litt på det stadiet vi også :) Og jeg tar kjære i og titte på meg noen ganger, før han sier stille og rolig "sprøtt..." mens han smiler og rister på hodet :legrine:

Tar nok litt tid før dette synker inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her gikk det fort ja! Gratulerer så mye med lille spire i magen!!! :klemmer:

Tusen takk for det :) Fort ja, det kan du si. Vi bøyer oss i støvet for at det gikk så fort og føler oss veldig heldige som fikk det til i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, her har det skjedd ting seg jeg! Gratulerer så mye med spiren, det var jo fantastiske nyheter :klemmer:

Tusen takk, her skjer det ting ja :jepp: Man kan jo bli litt matt av alt sammen, men vi håper at en legetur på onsdag skal roe det hele litt ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du til noe endringer i kroppen du, eller?

Endringer og endringer... jeg vet nå ikke helt, men definitiv kvalmen på kvelden er det som kjennes mest. Merker ingenting på dagen og morgen, og takk for det. Kan være på jobb hele dagen uten at det kjennes noe spesielt og det er jeg fornøyd med. Men jeg er sliten etter kl. 14 og utover kvelden, da er det liksom litt stopp av energi. Det var vel egentlig noe av det jeg reagerte mest på fordi jeg pleier alltid å bli veldig våken eller jobb å gjøre masse. Nå sitter jeg i sofaen hele kvelden og er slapp :ler:

Ellers så stikker det litt her og der innimellom. Ryggen finner ut at den skal verke litt innimellom så jeg tar meg i å tenke at: "nå kommer mensen om noen dager" fordi det er de samme tegne.

Du da, skjer det noe rart hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...