Gå til innhold

Myrths dagbok


Hardangerbrud

Anbefalte innlegg

Ja, i dag er det da dag 26 som jeg vanligvis pleier å få mensen, men det har skjedd lite foreløpig. Hadde mine 2,5 dager med "spotting", men det lignet lite på det jeg har hatt før.

Orker ikke å begynne å forvente noe som helst siden hele syklusen flyttet på seg i forrige måned fra 26 dager til 35 dager (av alle ting...) Litt merkelig siden jeg ikke har gjort noe hormonelt eller annet for at det skulle skje, men det er kanskje mulig å flytte sykluser med alle tankene som surrer rundt om dagen....

Vi venter i spenning kan man vel si .. :filer::vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Hei hei!

Bare innom å sniker litt.

Så utrolig spennendes med dette!

Har du ikke testet enda? Jeg hadde aldri klart å gå og vente sånn uten å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra min side: vi er altså på dag 30 i dag og det har ikke skjedd noe som helst enda. Tenkte at vi skulle prøve å vente til det har gått 33 dager som forrige måned før vi tester, men det kan vel holde hardt :fnise:

Er ikke helt i lodd om dagen så dette kan jo være så mangt, er egentlig ganske sikker selv nå på at det er noe, men så er det så mye rart man kan klare å innbille seg at jeg ikke helt tør å tenke tanken, selv om den er tenkt hundre ganger allerede.. :hoho:

Prøve å holde ut noen dager til, men fader så vanskelig det er. Men sist gang så ble vi så sinnsykt skuffa når vi sikkert tok 5-6 tester i løpet av en uke hvor alle var negative før mensen kom etter 33 dager.

Hater å vente.... :frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Bare innom å sniker litt.

Så utrolig spennendes med dette!

Har du ikke testet enda? Jeg hadde aldri klart å gå og vente sånn uten å vite.

Heisann, bare å snike i vei her inne. Jeg klarer nesten ikke å vente, men må bare, orker ikke å bli så skuffa som sist gang lenge før mensen kommer som sist gang. Bedre å få det i trynet dagen etter at man har testet negativt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende dette er...håper det er en grunn til at mensen ikke har kommet :)

Det håper jeg også Mymio, krysser alt vi har, men det begynner å bli vanskelig å gå sånne med alt krysset :rulle: Begynner å bli gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Åh! Så rart å gå å vente sånn som det.

Jeg hadde EL ca på søndag (etter mine beregninger) og jeg begynner å bli frustrert av å ikke vite :fnise:

Håper det er en liten julegave på lur hos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen i dagboka mi :)

Her er det jo skikkelig spennende om dagen da, må nok følge med ja! Har du testa/fått tantebesøk eller?

:klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for alle som har ventet i spenning sammen med meg her inne. Her kommer en liten oppsummering av galskapen:

Test i går kveld klokken 10, jeg var så drit lei av å være kvalm :spy: og dårlig så jeg tenkte at hvis dette bare er innbilling så er det på tide å få slutt på det, og:

Testen var positiv med et stort kryss som jeg aldri trodde jeg skulle få sett noen gang :hakeslepp::redd: Vi stod der som noen tullinger midt på studgulvet og så på denne pinnen med krysset på. Så ble det litt latter og litt grining fra min side.

Tok en ny test i dag tidlig og den slo ut så det dundret den også så det ser faktisk ut som om vi har klart det, er det mulig :skratte:

Har bestilt meg legetime i morgen hos fastlegen, skulle ta med urinprøve også skulle de ta blodprøve snakket hun om.

Klarer nesten ikke å jobbe, masse rare tanker i hodet. Men klarer ikke helt å ta det innover meg enda, tenker naturlig nok på alt som kan gå galt før 12 uke. Vi er veldig forsiktige hjemme hos oss og prøver å roe alt ned i tilfelle kroppen finner ut at dette ikke fungerer.

Dette er merkelig, men utrolig bra å ha et sted som dette. Kan jo ikke si noe til noen enda så et sted må det ut. :skravle:

Endret av myrth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så rart å gå å vente sånn som det.

Jeg hadde EL ca på søndag (etter mine beregninger) og jeg begynner å bli frustrert av å ikke vite :fnise:

Håper det er en liten julegave på lur hos dere...

Takk for at du følger med meg her inne, jeg tror nok at julegaven i år kan bli å fortelle mamma/pappa/søsken det hvis det går bra så lenge. De kan jo like gjerne bare få vite det selv om det ikke har gått så lang tid, noen sjanser må vi jo ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJ, så utrolig gøy!! Gratulerer så mye :-D Da blir du rimelig lik meg i hvor langt du er på vei og sånn da vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen i dagboka mi :)

Her er det jo skikkelig spennende om dagen da, må nok følge med ja! Har du testa/fått tantebesøk eller?

:klemmer: til deg

Hei du, ikke noe tante, men et digert blått kryss på pinnen ble det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, så utrolig gøy!! Gratulerer så mye :-D Da blir du rimelig lik meg i hvor langt du er på vei og sånn da vil jeg tro?

Takk og takk for det, jeg plottet inn på en side i går på nettet sånn ca. start på mensen osv. og der stod det termindato 20.08.08 tror jeg.

Tar det lang tid før man lander eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det står skikkelig respekt av å vente med å teste!! Jeg klarer nesten ikke å vente til jeg skulle hatt mensen en gang. Tenk hvis.... :fnise:

Og så lenge holdt det, sprakk jo så det smalt i går kveld. Men som nevnt her før, jeg var så lei av å være kvalm og tenkte bare at nå skal vi få slutt på de dumme innbilningene, jada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk for det, jeg plottet inn på en side i går på nettet sånn ca. start på mensen osv. og der stod det termindato 20.08.08 tror jeg.

Tar det lang tid før man lander eller?

Samme dag som meg det i tilfelle :ler: Gøy!

Hehe, det spørs litt.. jeg har ikke noe å lande fra, for jeg føler ikke helt at jeg har skjønt dette helt. Jeg rusler meg rundt i en tåke jeg, uten å skjønne noe som helst. Og når den tåka er over - DET aner jeg ikke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende.

:popcorn:

Det var veldig spennende en stund på badet i går før alt bare ble sikkelig rart. Tror det var den mest stille kvelden hjemme hos oss på leeeenge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme dag som meg det i tilfelle :ler: Gøy!

Hehe, det spørs litt.. jeg har ikke noe å lande fra, for jeg føler ikke helt at jeg har skjønt dette helt. Jeg rusler meg rundt i en tåke jeg, uten å skjønne noe som helst. Og når den tåka er over - DET aner jeg ikke! :ler:

Samme dag ja, kult. Man må vel en skikkelig runde til legen før man vet noe sikkert, har du vært hos legen enda?

Jeg skjønner ingenting, kommer ikke til å klare å ta stilling til ting før jeg har fått vært hos legen i hvertfall. Nå hadde det passet meg og være hjemme ed pcén min i hele dag så kunne jeg bare snakket med dere og ikke gjort noe jobb. Klarer jo overhodet ikke å fokusere her jeg sitter. :eeeh: Er jo helt merkelig.

Har du fått en supermann hjemme også eller, trodde han hjemme skulle ta på seg kappe i går kveld og prøve å fly fra balkongen, morsomt :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...