Gå til innhold

Myrths dagbok


Hardangerbrud

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :hallo: Det var på tide å finne seg et sted hvor tankene kunne få litt utløp og treffe andre som har satt igang med Ó store prosjektet :jepp:

Dette er min første dagbok så jeg håper at jeg gjør dette på riktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg rotet litt rundt her og lest litt på andre dagbøker. Masse spennende å lese, og jeg skjønner at jeg er nybegynner på dette feltet, her var det mye nye ord :fnise:

Men vi er altså i gang med vårt lille prosjekt, egentlig har vi planlagt bryllup i juli 2008, men funnet ut at vi kanskje skal snu litt på rekkefølgen. Tenker å prøve frem til februar/mars og se, har det ikke skjedd noe innen da tar vi en ny vurdering. Alt er booket til bryllupet så det er litt dumt å utsette det uten noen grunn, vi håper at et barn kunne vært den grunnen. Har egentlig veldig lyst på brudepike/sven :rødme:

Endret av myrth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei på deg! Ganske fersk her inne du og ser jeg :) Så mye spennende som skjer i livet ditt; BÅDE prøving og bryllup! Blir gøy å følge med på deg fremover, lykke lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei på deg! Ganske fersk her inne du og ser jeg :) Så mye spennende som skjer i livet ditt; BÅDE prøving og bryllup! Blir gøy å følge med på deg fremover, lykke lykke til! :)

Hei Rosia og takk for det. Det skjer mye og man kan jo bli litt sliten av å skulle ha så mange baller i luften, men men... Vi får se hva som skjer frem til januar, er det ikke noe action på baby fronten får vi bare fortsette på bryllupsplaner igjen også heller vente til etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er nok sikkert bare sunt å ha flere ting som opptar hjernecellene, da tror jeg det er lettere å ikke bli heeeeelt opphengt; som det nok er både når det gjelder bryllupsplanlegging og prøving :Nikke:

Lenke til kommentar