Gå til innhold

Myrths dagbok


Hardangerbrud

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :hallo: Det var på tide å finne seg et sted hvor tankene kunne få litt utløp og treffe andre som har satt igang med Ó store prosjektet :jepp:

Dette er min første dagbok så jeg håper at jeg gjør dette på riktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg rotet litt rundt her og lest litt på andre dagbøker. Masse spennende å lese, og jeg skjønner at jeg er nybegynner på dette feltet, her var det mye nye ord :fnise:

Men vi er altså i gang med vårt lille prosjekt, egentlig har vi planlagt bryllup i juli 2008, men funnet ut at vi kanskje skal snu litt på rekkefølgen. Tenker å prøve frem til februar/mars og se, har det ikke skjedd noe innen da tar vi en ny vurdering. Alt er booket til bryllupet så det er litt dumt å utsette det uten noen grunn, vi håper at et barn kunne vært den grunnen. Har egentlig veldig lyst på brudepike/sven :rødme:

Endret av myrth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei på deg! Ganske fersk her inne du og ser jeg :) Så mye spennende som skjer i livet ditt; BÅDE prøving og bryllup! Blir gøy å følge med på deg fremover, lykke lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei på deg! Ganske fersk her inne du og ser jeg :) Så mye spennende som skjer i livet ditt; BÅDE prøving og bryllup! Blir gøy å følge med på deg fremover, lykke lykke til! :)

Hei Rosia og takk for det. Det skjer mye og man kan jo bli litt sliten av å skulle ha så mange baller i luften, men men... Vi får se hva som skjer frem til januar, er det ikke noe action på baby fronten får vi bare fortsette på bryllupsplaner igjen også heller vente til etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er nok sikkert bare sunt å ha flere ting som opptar hjernecellene, da tror jeg det er lettere å ikke bli heeeeelt opphengt; som det nok er både når det gjelder bryllupsplanlegging og prøving :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok sikkert bare sunt å ha flere ting som opptar hjernecellene, da tror jeg det er lettere å ikke bli heeeeelt opphengt; som det nok er både når det gjelder bryllupsplanlegging og prøving :Nikke:

Det blir fort litt for mye av det de tingene der ja. Lett og bli litt revet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Velkommen :)

:goodbye:

Hei og takk for det, har ikke vært her på en god stund. Men det er vel på tide med en liten oppdatering nå ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Jeg håper du får bryllup med en liten bolle i ovnen jeg da.. DET hadde jo vært koselig.. :)

Tusen takk for velkomsten. Det hadde nok vært kos meg gravidetet og bryllup på en gang, men jeg ser det bare for meg som et ork. Har sett noen gravide bruder før og de har ikke vært helt i lodd på den store dagen for å si det sånn :spy: Men nå er det sikkert mange som er like fine i formen hele tiden og da er det jo ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det vel på tid med en liten oppdatering her inne. Er veldig dårlig på å oppdatere ting som dette, det må nevnes.

Er i gang med pp 2 nå og vi venter vel i spenning om dagen. IKM i løpet av denne uken her tror vi, men systemet rotet seg til for en måned siden så vi er ikke helt sikre.

Trodde kanskje at det var igang med M i dag, men det ble bare litt rosa/lyse brune flekker også gav det seg. Skjønte ingenting så jeg lot være å ta stilling til saken. Får vel et svar i løpet av uken kan jeg tenke meg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, jeg måtte ta meg en tur inn i din dagbok også :)

Ja, kanskje det klaffer for dere i denne perioden? Kanskje det var feste-blødning det du hadde.

Jeg skal følge med i boken din. Det hadde vært gøy å bli gravid til jul. Det er iallefall den gaven som hadde vært den beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg måtte ta meg en tur inn i din dagbok også :)

Ja, kanskje det klaffer for dere i denne perioden? Kanskje det var feste-blødning det du hadde.

Jeg skal følge med i boken din. Det hadde vært gøy å bli gravid til jul. Det er iallefall den gaven som hadde vært den beste :)

Hei, så koselig at du tok deg en tur innom. Greit å se hva som rører seg hos andre også, mange som tenker på de sammen tingene har jeg skjønt nå.. :fnise:

Det gav seg med spotting, eller hva man skal kalle det etter 2,5 dag, men jeg har ikke helt troen. Jeg går rundt med den oppfatningen at man liksom bare skjønner at nå er man gravid. Kan godt hende at mange kan gå og ikke kjenne noe, men jeg er da av den oppfatningen at dette er noe som slår ned som et lyn. :overrasket:

Jeg trodde at festeblødning skulle være ferskt blod, men man vet jo aldri.

Det hadde vært verdens beste julepresang på forskudd, eller bursdagspresang for min del som har bursdag om litt over en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende da! Jeg skal ihvertfall krysse fingre for deg! :jepp:

Takk for det, krysser alt jeg har, men som nevnt tidligere så har jeg ikke helt den store troen denne gangen heller. Men 2 pp er jo ikke noe å sutre over når jeg leser hos andre her inne så jeg vil ikke lage noe nummer ut av dette hvis det ikke skulle gå våres vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...