Gå til innhold

Myrths dagbok


Hardangerbrud

Anbefalte innlegg

Du er heldig som har noen som strikker for deg. Tror ikke jeg hadde tenkt så mye på det hvis det var mange rundt meg som kunne strikke, men det er det ikke. Har vel noen veninner som hiver seg rundt rett før, men de vet jo ingenting enda så jeg skal la være å mase på de :ler:

Det føles som en evighet til uke 12. synes jeg, men det nærmer seg, saaaakte men sikkert.

:Nikke: Jeg vet, veldig greit siden jeg ikke er noe flink til å strikke liksom :sjenert:

Tida går sakte, ja... Men det er faktisk ikke lenge til uke 12 nå! :-D

:fnise: Man får testet tålmodigheten, ja! Men tenk hvordan det blir når babyen kommer, da får man iallfall testet tålmodigheten da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAAAAAAAAA! Iallfall hvis du blir helt avhengig... :sjenert:

Jeg kommer ut med så masse rare ting fra en strikkebutikk bestandig. Knapper til ting ikke har strikkert enda, bånd til ting som jeg aldri har tenkt på å lage, jada. Jeg har kommet 5. cm. avgårde på teppet mitt. Det blir fint, men det kommer til å ta litt tid også med tanke på at det skal bli noen cm til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Jeg vet, veldig greit siden jeg ikke er noe flink til å strikke liksom :sjenert:

Tida går sakte, ja... Men det er faktisk ikke lenge til uke 12 nå! :-D

:fnise: Man får testet tålmodigheten, ja! Men tenk hvordan det blir når babyen kommer, da får man iallfall testet tålmodigheten da! ;)

Du har rett, det er ikke lenge igjen nå, men det føles til tider som en evighet. Men det hjelper at jeg skal til legen denne uken her, da skjer det noe om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett, det er ikke lenge igjen nå, men det føles til tider som en evighet. Men det hjelper at jeg skal til legen denne uken her, da skjer det noe om ikke annet.

Ah, legebesøk i graviditeten er (nesten) alltid gøy :) Første svangerskapskontroll? *glemsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok dessverre bare å venne seg til at tiden går sakte, jeg syntes den sneeeeglet seg avgårde i 9 måneder da jeg var gravid... Men hører noen sier de synes det går fortere etterhvert, da, at det er de første ukene som er verst. Håpe det blir sånn for deg :jepp:

Det høres ut som du er flink til å holde deg i aktivitet, da. Imponert over strikkingen! :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, legebesøk i graviditeten er (nesten) alltid gøy :) Første svangerskapskontroll? *glemsk*

Jepp, sånn som jeg ser det nå så er alt som skjer moro. Det er vel noe blodprøver og noe sånt tror jeg. Ser frem til å kommelitt igang og kunne spørre litt om ting og tang som ligger å murrer i hodet innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok dessverre bare å venne seg til at tiden går sakte, jeg syntes den sneeeeglet seg avgårde i 9 måneder da jeg var gravid... Men hører noen sier de synes det går fortere etterhvert, da, at det er de første ukene som er verst. Håpe det blir sånn for deg :jepp:

Det høres ut som du er flink til å holde deg i aktivitet, da. Imponert over strikkingen! :)

Lykke til videre!

Heisann, jeg prøver å bare finne meg i situasjonen at dette kommer til å gå tregt, men er ikke så god på det. Men det begynner nå å komme seg nå. På fredag er vi på 10+0 så da har vi om ikke annet to tall på ukene våre.

Strikkingen er nå bare et lite tidsfordriv om kveldene. Før var jeg flinkere til å gå turer og sånt, men det pågangsmotet forsvant helt for noen måneder siden ja. Er for trøtt til å komme meg ut noe særlig etter jobb så da søker jeg tilflukt i strikkekurven min. Men det er gøy å strikke ting som går fort oghar store pinner. Da blir det liksom noe ut av det litt kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sånn som jeg ser det nå så er alt som skjer moro. Det er vel noe blodprøver og noe sånt tror jeg. Ser frem til å kommelitt igang og kunne spørre litt om ting og tang som ligger å murrer i hodet innimellom.

:jepp: Slik har jeg det også, nå når jeg er gravid er det gøy å gå til legen! :-D Alt som har med graviditeten å gjøre er jo morsomt! :-D

Når du er i uke 10 så er den lille ikke et embryo lengre, men et foster! Såvidt jeg kan huske... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Slik har jeg det også, nå når jeg er gravid er det gøy å gå til legen! :-D Alt som har med graviditeten å gjøre er jo morsomt! :-D

Når du er i uke 10 så er den lille ikke et embryo lengre, men et foster! Såvidt jeg kan huske... :)

Det er bra det flere som liker å gå til legen i denne tiden :ler:

Det er kanskje nå de kaller det et foster ja, jeg har ikke satt meg så godt inni det der. Jeg har en bok og har lest i den, men merker at den første periode er på en måte litt sær så jeg har ikke lest alt jeg kommer over heller.

Kommer nok til å lese mer når vi har passert 12. uke og føler at det er mer greit å ta stilling til ting. jeg er veldig streng med meg selv der, men sånn blir det bare. Var i klesbutikk i går og gikk galant forbi alle barneklærne, har jo egentlig veldig lyst til å se på de, men det er ikke lov enda. :nei::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det flere som liker å gå til legen i denne tiden :ler:

Det er kanskje nå de kaller det et foster ja, jeg har ikke satt meg så godt inni det der. Jeg har en bok og har lest i den, men merker at den første periode er på en måte litt sær så jeg har ikke lest alt jeg kommer over heller.

Kommer nok til å lese mer når vi har passert 12. uke og føler at det er mer greit å ta stilling til ting. jeg er veldig streng med meg selv der, men sånn blir det bare. Var i klesbutikk i går og gikk galant forbi alle barneklærne, har jo egentlig veldig lyst til å se på de, men det er ikke lov enda. :nei::ler:

Flink du, som er så streng med deg selv ;) Jeg har vært inne i babyavdelingen en del ganger, men ikke kjøpt noe enda... Selv om det er utrolig mye søtt! :hjerte:

Det blir nok godt å komme over i 2.trimester, når alt er tryggere og du sikkert føler deg bedre også, for det gjør visst de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Du er jammen flink som klarer og ikke se på babyklærne. Jeg er innom alt av babyavdelinger når jeg har tid og er i nærheten. Har kjøpt ett sett med bukse og jakke også :sjenert:

Men det som er så rart er at jeg så utrolig mye søte kler før jeg ble gravid, men nå har jeg vist blitt skikkelig kresen for jeg finner ikke noe jeg vil ha :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg - har ikke vært inne i en eneste butikk med barneklær etter jeg ble gravid :ler: (eller, juger litt. Har vel vært og kjøpt gave til annen baby et par ganger, men det teller da ikke). Men det skal sies, jeg har vel knapt vært inne i en eneste butikk! Store folkemengder frister ikke på lørdager - og på ukedagene etter jobb har jo energien vært så som så.

Etter uke 12, eller helst etter UL, da snur nok det seg :ler:

Håper du har en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann Myrth!

Huss, gikk gjennom dagboka mi og sa du hadde lagt igjen en liten notis for lenge siden, ikke fatt med meg det jeg, tror ikke jeg har svart... :sjenert:

Og vi som er relativt likt pa vei? Jeg er idag 10+2 / 11+6.. Stoler mest pa den siste utifra mens men.. (jeg er pa jobb, ser ikke tickeren din her pa jobb, de har sperre for bilder(??))

Na namrer det seg den trygge siden med snileskritt, sa ma innromme jeg matte innom BabyGap her forrige helg.. Men kjoper ikke noe for neste UL, 18 februar.. Men etter det sa bare ma jeg kjope ett par sote sokker :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, hvordan går det med deg? Fortsatt like trøtt? Du kan jo trøste deg med at det går over etter noen uker for de fleste. Husker jeg var full av energi og overskudd i 2.trimester selv, mens jeg i 1. ikke skjønnte hvordan jeg skulle komme meg igjennom svangerskapet, så trøøøøøtt som jeg var...

Går med stormskritt mot 12 uker nå! Kult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...