Anea Skrevet 24. januar 2008 #101 Del Skrevet 24. januar 2008 Fire måneder! Fire måneder! Fiiiiiire mååneder!!! Første mann i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 24. januar 2008 #102 Del Skrevet 24. januar 2008 Hipp,hipp hurra for fire måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn24 Skrevet 24. januar 2008 #103 Del Skrevet 24. januar 2008 Fire måneder! Fire måneder! Fiiiiiire mååneder!!! Første mann i mål! Det værste er at jeg satt å sang/heia når jeg leste det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 25. januar 2008 #104 Del Skrevet 25. januar 2008 Tar jo heeeeeeelt av her inne!!! :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 30. januar 2008 #105 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei hei Da er spillemannen i boks... En litt små harry italiener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 30. januar 2008 #106 Del Skrevet 30. januar 2008 Så bra at spillemannen er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 30. januar 2008 #107 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jupp, da slipper jeg å tenke mer på det, men håper han er bra som de sier, for han var dyr..hehe Liten oppdatering på lista mi!! Dette er i boks til bryllupet,(det kommer kanksje litt i hulter til bulter..:fnis:): kirke lokaler Bryllupsreisen overnatting på bryllupsnatta mat drikke servitører fotograf kaketopp ringpute brudekjole-slør-tiara-sko frisør-sminkør brudepike-brudesvenn-ringbærer toastmaster blomster til spisebordet forlovere..hehe hva solisten skal synge invitasjoner --------------- Ting som ikke er helt avklart enda: Transport til/fra kirka Bryllupskake Brudebukett, knappehullblomster/blomster til kirken underskjørt/smykker klær til brudgom åssen vi skal gjøre med gifteringer/forlovelsesringer brudevalsen Det var det jeg kom på i farta..hehe Endret 3. februar 2008 av smotti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 3. februar 2008 #108 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Som en liten påminner til meg selv og oppdatering til dere som følger med her... Det som gjenstår er: Bestille bryllupskaken. (Funnet bakeri som skal lage den) Bestille brudebuketten/brudepikebukett og knapphulssblomster. Stikke innom lokalet med hoved blomsten/fargen til brudebuketten så de får ordnet oppsatser i samme farger. Stikke innom blomsterbutikken i nærheten av kirken og avtale pynting og pris av kirken. Finpusse bordplasseringa.. det evige marerittet.. Prate med fotografen om hvordan vi skal ha fotograferinga. Sende inn alle papirer/skjemaer.. Ordne transport fra kirka.. Dette er det som må gjøres i nærmeste fremtid hvertfall... Endret 3. februar 2008 av smotti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 6. februar 2008 #109 Del Skrevet 6. februar 2008 Da er det blitt litt endring i planene... Pga av diverse grunner så avbestilte vi reisa til egypt... Vurderer å reise til Thailand i stedet, nærmere bestemt phuket, på en strand som heter Karon Beach.. Håper det er like fantastisk som det ser ut på bildene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 6. februar 2008 #110 Del Skrevet 6. februar 2008 Åååå... Thailand ser jo helt nydelig ut da, dit vil jeg en dag også en dag :-D har hørt utrolig mye bra om Thailand så der blir dere nok fornøyd. Finpusse bordplasseringa.. det evige marerittet.. Det blir mitt lille mareritt også kjenner jeg, bordplassering er ikke lett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 6. februar 2008 #111 Del Skrevet 6. februar 2008 Åååå... Thailand ser jo helt nydelig ut da, dit vil jeg en dag også en dag :-D har hørt utrolig mye bra om Thailand så der blir dere nok fornøyd. Det blir mitt lille mareritt også kjenner jeg, bordplassering er ikke lett.... Ja synes det ser fantatsisk ut, men sliter litt med å bestemme meg helt for hvor i thailand jeg vil..hehe er liksom "redd" for å gå glipp av noe, eller kjede meg osv..hehehe Ja den bordplasseringa kunne bare dratt en viss plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. februar 2008 #112 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor ikke Egypt? Er utolig fint og mye å oppleve der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 7. februar 2008 #113 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor ikke Egypt? Er utolig fint og mye å oppleve der Kjenner mange som nettop har vært der, de sier at det er ikke er så mye å gjøre annet enn å dra rundt på "museumer" (les, se pyramider etc) og jeg har lest masse omplassen selv og blitt mer og mer sikker på at dette ikke er plassen for en bryllupsreise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 18. februar 2008 #114 Del Skrevet 18. februar 2008 Her er bryllupsmenyen!! Forrett: "Sweet Scampi" Kjempescampi stekes og serveres med sesamsprøstekte grønnsaker og sweet chilisaus. Hovedrett: Helstekt hjortefilet Serveres med soyaglaserte småløk, friske rosenkål og gulrøtter, ripsgele, soppkremsaus og kokte rattepeatpoteter. Dessert: Meretes fristelse Appelsinterrin på sjokoladebunn, og ingefær/karamellis i skjønn forening med perle-eplesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 18. februar 2008 #115 Del Skrevet 18. februar 2008 Namnamnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 18. februar 2008 #116 Del Skrevet 18. februar 2008 Ble sulten av å skrive den ned nå..hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 18. februar 2008 #117 Del Skrevet 18. februar 2008 Akkurat som om knekkebrødet mitt ikke fristet lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 18. februar 2008 #118 Del Skrevet 18. februar 2008 Ikke mitt heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 18. februar 2008 #119 Del Skrevet 18. februar 2008 Oisann! Her var det visst skjedd litt! Menyen høres utrolig god ut! Får vann i munnen her jeg sitter. Kanskje vi bare skal slå oss sammen Når det gjelder bryllupsreise, så har jeg ikke vært i hverken Egypt eller Thailand. Søsteren min var i Thailand i jula, og etter det sier hun i likhet med alle andre jeg kjenner som har vært der at Syden blir aldri et fullgodt alternativ igjen. Hvis vi får penger til overs står i allefall Thailand øverst på ønskelisten vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 18. februar 2008 #120 Del Skrevet 18. februar 2008 hehe .. ja det popper inn ting som jeg kommer på i ny og ne.. hihi Ja er rimelig spent på den menyen..hihi Kanskje vi bare skulle slått oss sammen ja..hihi hadde blitt en heidundranes fest..hihi Ja , jeg vurderer thailand på det sterkeste.. Har sett og lest masse! Tror nok jeg skal prøve alt for å komme dit, men vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå