mia83 Skrevet 19. mai 2008 #221 Del Skrevet 19. mai 2008 Huff ja, regnvær er kjipt! Lite trivelig å gå ute med brudekjole når bakken er søkkvåt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 19. mai 2008 #222 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja det var egentlig mest det jeg tenkte på.. må jo løfte hele kjolen opp konstant da ved bevegelse utendørs hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 19. mai 2008 #223 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Delvis skyet. Svak vind, 3,2 m/s fra øst-søraust. 0 mm nedbør i døgnet. 16 grader. Endret 19. mai 2008 av smotti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #224 Del Skrevet 19. mai 2008 Delvis skyet. Svak vind, 3,2 m/s fra øst-søraust. 0 mm nedbør i døgnet. 16 grader. Hvis det skal gå i denne farten så blir det strålende sol på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 19. mai 2008 #225 Del Skrevet 19. mai 2008 yr.no har oppdatering 3-4 ganger om dagen, heldigvis hehe, men blir veldig mye skiftende vær prognoser av det hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 19. mai 2008 #226 Del Skrevet 19. mai 2008 må du passe på at været ikke gjør deg helt gal da... Jeg skal be til værguden for deg!!! Men tror det blir fint værtil helgen jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2008 #227 Del Skrevet 19. mai 2008 Det blir fiiiiiiiint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2008 #228 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg skal danse sol-dansen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 19. mai 2008 #229 Del Skrevet 19. mai 2008 Med all denne heksekunsten for å få frem solen så må det jo bare virke!! :sol: :sol: :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2008 #230 Del Skrevet 19. mai 2008 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 20. mai 2008 #231 Del Skrevet 20. mai 2008 Hum... nok ett frafall.. så da er vi bare 38 igjen..... Var hos frisøren igår på prøvetime, og prøvde også foundation på, så kjempe flott ut inne, så kommer jeg i bilen og ser til min store forskrekkelse at jeg er ORANSJ i ansiktete!!! så imorges ringte jeg tilbake i halveis panikk, og får kun tak i hjelpren til frisøren min. Ble heldigvis ringt opp etter lunsj, da hadde hun snakket med vennina si som er hudpleier og hun skulle komme med ett stativ med "grønne" foundationer.. Ser for meg en marsboer nå.... Er visst jeg som har så mye rødt og rosa i huden at jeg blir oransje med de "vanlige" foundationene alle bruker.. Så da skal jeg tilbake der imorgen etter jobb..hehe Hun ville ha meg inn for å finne den perfekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. mai 2008 #232 Del Skrevet 20. mai 2008 38 hørtes herlig ut Håper de finner den rette foundationen da Ikke noe gøy å være orange i ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 20. mai 2008 #233 Del Skrevet 20. mai 2008 hadde dødd om jeg ikke hadde oppdaga det før selve dagen heheheheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mai 2008 #234 Del Skrevet 21. mai 2008 hadde dødd om jeg ikke hadde oppdaga det før selve dagen heheheheh Huff ja det hadde vært litt pinlig! Men det var rart at hun ikke så det der og da egentlig... Hvis hun kan å sminke folk så burde hun jo se slikt veldig raskt. litt for å få pent vær jeg også!! Har du alt under kontroll nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. mai 2008 #235 Del Skrevet 21. mai 2008 Tjihii.. husker en sang vi sang da vi var små: Sol, sol kom til meg! Regn, regn gå din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 21. mai 2008 #236 Del Skrevet 21. mai 2008 Huff ja det hadde vært litt pinlig! Men det var rart at hun ikke så det der og da egentlig... Hvis hun kan å sminke folk så burde hun jo se slikt veldig raskt. litt for å få pent vær jeg også!! Har du alt under kontroll nå? Sminken så perfekt ut inne ser du, var av ingen av oss (svigersøstra mi var og med) som så noe inne, var først i sollys jeg så det hehe Ser ut på værmeldingen nå at det kan bli bra..hehe men veksler hele tiden, så bare dans jenter!!! :danser: Under kontroll??? Eh.... tror og håper det...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 21. mai 2008 #237 Del Skrevet 21. mai 2008 Tjihii.. husker en sang vi sang da vi var små: Sol, sol kom til meg! Regn, regn gå din vei! DEn synger jeg støtt og stadig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 21. mai 2008 #238 Del Skrevet 21. mai 2008 foundation kan være litt vanskelig ja!! men grønntoner demper rødhet og slikt så stemmer nok det! men er bra du skal tilbake da!! Vært litt kjipt å se bilder i etterkant og bare hmmm... jeg er oransj.. litt for solen jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 21. mai 2008 #239 Del Skrevet 21. mai 2008 Høres bra ut Bare det ikke er sånn grønn grønn farge hehe blir nok bra, finner ut av det fort ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 22. mai 2008 #240 Del Skrevet 22. mai 2008 Sol, SOl kom til meg Sola er min beste venn bort med skyer paraplyer hold nå opp å regne 2 dager igjen! Starte på blåtur om pittelitt, lykke til med det forestående. Je skl skåle me :vin:førr dåkk på lørdag Ha en superfantastiskkjempekjekk dag! fra Ronjadatterdatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå