B.A. Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 7. oktober 2009 Cho du er så søt. Har følt meg mer oppe de siste dagene så det stemmer nok det, og tror ikke jeg stenger for mye inne. Prøver å få det ut når jeg trenger det og tror det hjelper. Har ikke hatt no særlig "meltdowns" heller siste uka, sånn at jeg bare griner i mange timer uten noen særlig grunn. Føler meg myer mer positiv enn på lenge faktisk. Er jo fremdeles langt igjen for å ikke bli deprimert, men er veldig førnøyd med hvor jeg er nå i forhold til det. Formen idag ja...den er ikke særlig god. Har hodepine som jeg vil forsvinne, vondt i magen enda, hender som ikke virker så godt ( bra at jeg har et såpass lett tastatur på dataen ), kvalme, null matlyst, oversensitiv hud, fryser, feberfølelse og en vond kropp. Tror det var det meste akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 7. oktober 2009 #142 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er forkjølt! Dette er virkelig ikke bra. Har ikke feber enda men måler hver halvtime, blir veldig stressa av dette. Må virkelig ikke bli sjuk nå, da må jeg på sykehuset og kan hende at de vil ha meg av cellegiften igjen. Er mest at det renner fra nesa hele tiden, så bruker kleenex til den store gullmedalje nå. Har også litt hodepine og kroppstemperaturen har sunket. Ikke bra hvis jeg får feber gal vei, dvs at jeg får en kroppstemperatur på under 36. Sovet dårlig inatt, var endel styr med en fyr jeg kjente og prata med gutten om det etterpå og da blei det et helvetes spetakkel. Og idag skal det bare være greit igjen virker det som... skjønner ikke dette jeg, men trodde en pratet om ting. Orker uansett ikke stresse mer med det idag, er litt for dårlig til det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 8. oktober 2009 Snart minusfeber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. oktober 2009 #145 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ånei! Så dumt du er på vei mot å bli syk, det må du ikke! Få i deg masse varm drikke, tull deg inn i dyna og hold deg varm! Huff, synes litt synd på deg nå altså, trenger jo for pokker ikke en forkjølelse i tillegg til den teite kreftsykdommen Håper tempen din går oppigjen veldig snart! Masse god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 8. oktober 2009 til deg og Miam. Jeg pratet med legen og har fått beskjed om at jeg må ut av huset i noen dager. Så nå er det bare å løfte seg opp av senga å pakke sammen. Fremdeles feber....nærmer seg 37 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. oktober 2009 #147 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) til deg og Miam. Jeg pratet med legen og har fått beskjed om at jeg må ut av huset i noen dager. Så nå er det bare å løfte seg opp av senga å pakke sammen. Fremdeles feber....nærmer seg 37 nå.. Å nei?? Hva er det som skjer!? Sender en goooooood til deg. Håper alt går bra med deg! Endret 8. oktober 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja jeg har en kroppstemperatur på 36, så når jeg har 37 vil det si feber. Ikke bra dette her. Akkurat nå ligger jeg på 36,9 så må virkelig nødt til å få den dumme feberen ned. Den stiger å synker noe heilt ille her. Plutselig har jeg 35 så er jeg oppi 37 igjen... skjønner ikke no. Bare å håpe at det gir seg seinere sånn at jeg ikke trenger sykehus. Må ut av huset siden det er forkjølte folk her og legen nekta meg å sove her i noen netter. Må få lufta ut sykdommen. Fryser og er vond i kroppen. Nervene ligger liksom litt over huden kjennes det ut som. Håper jeg snart blir henta så jeg kommer meg av gårde, føler jeg blir sykere for hvert miutt jeg er her. Blir litt hypokonder av dette merker jeg, men så tenker jeg at når legen sier det så er det nok en grunn til det. Takk for klemm Apiffany, varmer en kald og syk kropp det sender en til deg og og håper du får en hærlig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrika89 Skrevet 8. oktober 2009 #149 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sender deg en og litt febernedsettende støv og håper inderlig du føler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 9. oktober 2009 #150 Del Skrevet 9. oktober 2009 Stor god bedring- fra meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. oktober 2009 #151 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hjemme igjen. Har vært borte siden torsdag så var veldig godt å komme meg ned i senga mi igjen nå. Blei fort bedre da jeg kom meg bort, var bare dårlig i et par dager. Var hos gutten i helga så har kost meg masse FIkk min nest siste cellegift igår, å er extremt dårli ida. orker ikke skrive mye. Har mista følelsen i hodet og føttene, hodepine, kvalme, oppkast, diare, vonde kramper+++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. oktober 2009 #153 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så fint å høre fra deg! Sendt deg en PM vedr. boka, jeg. For noen bivirkninger du får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk for klemmer alle sammen, glemte helt det tidligere. Er ikke bedre i det hele tatt, lenge siden cellegift har gjort meg så dårlig som nå. Er utrolig trist egentlig. elv om det bare er 1 igjen nå, så vil jeg ikke være så her dårlig de neste ukene. Jeg vil være superfrisk! Var på bowling i helga, kjempegøy å faktisk gjøre noe ordentlig i stedet for tur og avslapping. Gikk ganske greit de første minuttene til hendene mine sluttet å virke og etter det klarte jeg nesten ikke å kaste bowlingkula i det hele tatt. Bivirkingene komme på sånne dumme tidspunkt der det ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 15. oktober 2009 #155 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. oktober 2009 #156 Del Skrevet 15. oktober 2009 Men det å bowle er tygre for armer og hender enn det man tror, ialledall når man gjør det så sjelden som meg Det var godt å høre fra deg igjen hvertfall, for det om det du skriver ikke var så godt å høre.. Sender en varm klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 15. oktober 2009 #157 Del Skrevet 15. oktober 2009 God bedring Håper de teite bivirkningene letter litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja jeg har nå lært at bowlingkuler er mye tyngre enn de ser ut til når hendene virker. Føler meg ikke mye bedre idag, har vært lite søvn inatt siden jeg tilbringte kvalitetstid med doen i mange timer. Er blitt kjempesår i halsen siden jeg har kastet opp så mye. Vil ha følelsen tilbake i hodet mitt nå, er som om jeg har fått masse bedøvelse i hele hodet så nå er det bare rart. Orker ikke å skrive så mye av gangen nå, så tar det igjen seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gleder meg til neste uke. Da tar jeg min siste cellegift for denne gang. Skal bli så godt med lang pause nå. Håper jo på at jeg er ferdig for godt etter dette men tør ikke satse på det. Er altfor skummelt å håpe på. Har ligget i sengen i over et døgn, klarer ikke gjøre noenting. Er for dårlig til alt. Har kommet meg på do, men det er det. Er så svak i kroppen, beina skjelver når jeg står oppe. Jeg har aldri vært så veldi trent og i super form, men dette er helt grusomt. Får røde prikker på kroppen av og til, under armene, leggene og på magen... dårlig hud i ansiktet, aldri hatt så mye kviser og uren hud som jeg har nå. Hater dette. Vil få håret mitt tilbake og se fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 15. oktober 2009 #160 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kom over boka di nå for noen dager siden, da jeg var og skulle skrive en siste hilsen til Arwen. Synes du skriver så flott, og veldig ærlig om deg selv og sykdommen din. SÅ utrolig flott at kreften ikke hadde spredt seg, gratulerer!! Det må være den beste nyheten man kan få i en slik situasjon! Veldig glad på dine vegne:sitert noe av dette fra en annet innlegg her inne i dagboken din. Akkurat sånn følte jeg å skrive det også... Følger deg videre mot en frisk B.A, og håper du slipper cellegift på en stund etter de siste gangene nå. God bedring:) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå