Gå til innhold

Livet med kreften


B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer: til *appifany* som har det fint!

Idag blir det ut på tur med gutten, lage noe god middag og kose oss. Sikkert kaldt ute, men syns det er deilig å gå tur når det er sånn kaldt og friskt og sol :)

Ha en fin torsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fann det her på heimesidene til Glasmagasinet, og kom til å tenkje på deg. Synst eg du skal delta på, for flott premie!

"KJENNER DU EN SOM TRENGER EN OPPMUNTRING ETTER Å HA VÆRT BRYSTKREFTSYK, ELLER HAR DU VÆRT BRYSTKREFTSYK SELV?

Da vil vi gjerne høre fra deg. GlasMagasinet støtter Rosa sløyfe – aksjonen og ønsker i den anledning å gi bort en oppmuntringsdag i GlasMagasinet som inneholder følgende:

• Et antrekk fra en av våre butikker

• Lunsj eller middag for 2 personer hos et av våre serveringssteder

• Intraceuticals oksygenbehandling og makeup hos Esthetique

• Hårklipp/styling/hårkur hos Nikita Hair

• Hotellovernatting på Scandic Hotel Byporten inkl. frokost

Send oss din historie, enten om den er din egen eller en venn eller et familiemedlems. Vi trekker ut en heldig vinner tirsdag 1. november. Din historie sender du til [email protected] innen 29. oktober."

http://www.glasmagasinet.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med deg? Du og gutten har vært bra lenge sammen nå, har dere ikke? Funnet ut hva du skal gi i julegave :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Ja det har blitt lenge siden sist nå. Har forsøkt å fokusere på meg selv den siste tiden, og komme meg etter altfor mye stress og finne litt tilbake til meg selv.

Er frisk og utrolig lykkelig egentlig. Er fremdeles ting som skjer og som skaper stress rundt meg, men slik vil det alltid være. Selv om jeg sier jeg vil ha det rolig så hadde jeg nok ikke likt et stressfritt liv :)

Skal komme tilbake å skrive mer etterhvert. Håper alle har det godt.

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at 2012 burde bli et supert år UTEN alvorlig sykdom! Trenger en fin tid fremover med gode ting som skjer og et godt liv. Har begynnt veldig bra iallefall.

Meg og gutten har det kjempebra og skal snart bli samboere :)

Jeg trener for harde livet for å komme tilbake i form, og gjerne i enda bedre form enn noensinne :)

Familien er frisk :)

Tror ikke det kan bli så mye bedre enn dette.

Føler meg ufattelig heldig som ut av faenskapet fikk det så godt. Har lagt bak meg alt som har skjedd tidligere og forsøker å la ting ligge, en blir lykkeligere av det tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hva er det med folk som kommer på besøk og bare vil prate om seg selv?!?

Syns det er litt ugreit jeg, og kanskje litt frekt når noen bare prater hele tiden slik at den andre ikke kommer til.

Blir litt sliten i sjelen av det og vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette.

Ellers er det en fin dag. Snart på trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Fremdeles kreftfri!

Kommer nok ikke flere oppdateringer her noengang fra min side, da jeg føler meg veldig ferdig med denne dagboken.

Det har vært uvurderlig hjelp og uendelig mye støtte fra dere søte og herlige lesere, og jeg takker dere for det.

Jeg har det kjempeflott og skal fortsette å holde meg frisk!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...