Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære vene da snuppa, for et drittlegekontor! Hvilket bruker du??

Jeg blir med på cafetur imorgen forresten! Gleder meg.. :kaffekopp: Da får du se hvor MYE magen min har vokst siden sist også..Når var vi ute sist egentlig?

Ble veldig nysgjerrig på hvorfor dagboka di heter det den ggjør jeg også.. :fnise:

*forte meg til side 1 innlegg 6*

Kan du forresten hjelpe meg å legge inn ticker på sida mi? Klarer ikke jeg..Absolut IKKE.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke så lenge siden det? Kan da ikke være så mye mer en 1 mnd?? husker ikke jeg! snart klar for å få en liten en du da eller?

gleder meg til i morgen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noe sånt som en måned siden ja...Kan stemme det, var rett etter bursdagen til stesønnen, stemmer det! Det var jo 5 oktober...

Jeg klar for å få en liten?? Selvsagt. :fnise:

Hvor er Kgtreff tråden? Den nye? Vet jo ingenting jeg.. :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for link!

Jeg har vært logget på mannens ident og han bruker ikke msn, han bruker ADIUM, så derfor jeg ikke var online på msn..Sorry snuppa!

Sees snart, gleder meg!

:gresskar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også blødde pittelitt lyserosa en dag eller to, for en uke eller to siden (...hukommelsen svikter...) og følte meg litt øm i livmoren...men ikkenoe mer skjedde så regner med at det var normalt...

:klemmer: til deg for fæl legekontoropplevelse!

Jeg skal til legen i morgen (første time som gravid...), og regner med at jeg blir sittende å vente i aldri så lang tid...merkelig nok klarer leger å være forsinket, uansett nårtid på dagen man kommer til legen for time!!! Tror de trenger et kurs i hvordan organisere dagen sin bedre :fnise: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg og!

Lykke til hos legen da! Blir spennende :)

Skal ikke før 13. november jeg! Selv om jeg fikk sånn bok i går når jeg var der så snakka vi ikke noe spess om graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slappe av i helga og gjøre masse oppgaver med skolen! Er ikke noe gøy å være forkjøla og slapp :tristbla:

Så vet jeg ikke helt hva jeg vil ha å spise i dag! Jeg er sulten kjenner jeg! mat mat mat mat mat.................

*titte i kjøleskapet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt kopper :)

Jeg skal male farmor og farfar på to av dem. Regner lissom med at dette går bra jeg. Så skal vi gi til det til jul. Sambo mente at de ikke kom til å forstå det siden han allerede har en sønn som sier farmor og farfar mente han at de kom til å tro at det egentlig var fra han! MEn da får de bare ha det så godt :fnise:

Så blir det pappa og stemor, og mine to søstre :)

Er så spent på hva alle vil si jeg nå :)

edit: leif

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De får ringe visst de lurer ;)

Pappa, stemor, og søstre (hvertfall ho største) vil skjønne hva det betyr. Jeg er den som er først ute med en liten. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner :gråte:

Kort lunte, sint, gla, lei. Alt på en gang! Nå skjønte jeg hva de andre gravide mener. Men har ikke merket noe før nå! Frustreeeerende!!!! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj da vennen...Nå vet du va jeg mener... Hadde jo litt av det samme igår selv som du vet, men nå er alt tipp topp igjen! Greit sånn sett! :ler:

*trylle vekk hormonanfallet til Amalie*

Hvis det er noen trøst så vil jeg bare fortelle deg at det var ikke langt mellom latter og gråt for meg de første 3 mnd, jeg synes det var den tøffeste perioden egentlig.. Men, du er jo snart ferdig med den og da blir det mye lettere. Det er nok en grunn for at de kaller 2 trimester for "den milde midten" :)

:banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke før 19 desember jeg er 12 uker på vei. Det er jo så leeeeeeeeenge til :gråte:

vil være der nååå jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...